hier!! doe met mij mee, hoef ik ook niet alleen te lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef Xilantof het volgende:
't is dat ik dit een tof topic vind. Anders vond ik je nu al een spamuser
Ik zou op zich wel mee willen doen, maar met "iemand" of samen ideetjes uit te werken of iig niet 24 uur alleen te lopen.
Verder moet ik kijken of ik vrij kan krijgen die zaterdag.
én of ik creatief genoeg ben.
hmm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hier!! doe met mij mee, hoef ik ook niet alleen te lopen
Veel Golden Power of een andere variant...?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:07 schreef Falanx het volgende:
ok. nou is prima. ik hoor wel. damn ik krijg er nu al zin in. (zit al mogelijkheden te verzinnen en te bedenken wat ik mee wil nemen enzo )
vast welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:00 schreef Muk het volgende:
kan je ergens in Rdam scooters huren?
Ah, hij staat er inmiddels.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef k_man het volgende:
Iemand een linkje met de spelregels en zo?
Extra batterijen? Jouw batterijen zijn na 24 foto's al leeg?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef Descarga het volgende:
Ik heb vorig jaar mee gedaan en ik kan je idd aanraden om een maatje te zoeken. Er komen momenten dat je er goed doorheen zit. Extra batterijen zijn ook een aanrader. En misschien een fiets maar die kun je bij t station huren.
Gelukkig woon ik in Rotterdam en kan ik thuis ff mijn accu opladen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef TomR het volgende:
je zou niet de eerste zijn waar de accu na 18uur leeg is
ik zat te denken ook nog wat dingen van de vvv te halen. als je dan een idee hebt met een bepaald soort gebouw dat je het daar in kan vindenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:59 schreef TomR het volgende:
ik heb al een klein lijstje:
? Veel red-bull achtige stuff
? Woordenboek (handig voor de oprachten)
? Geld (fiets huren op het station, d8 iets van 6euro en 50 borg, om alles lopend te doen is helemaal slopend heb ik gehoord)
? Kaart van Rotterdam (geen idee of je die van de organisatie krijgt)
Leuk linkjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:23 schreef -Marjo- het volgende:
Linkje van vorig jaar ter inspiratie
http://www.fotomarathon.nl/2005/results.php
Google earth voor windows mobile...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:54 schreef Yoni het volgende:
Leuk linkje
Je bent wel heel erg in het voordeel als je Rotterdam een beetje kent denk ik...
Dan nog...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:15 schreef freud het volgende:
[..]
Google earth voor windows mobile...
En is de kans dat je met iets verrassends op de proppen komt dus ook een stuk kleiner.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dan nog...
Als je de stad kent dan denk je bij een opdracht waarschijnlijk sneller meteen aan een bepaalde plek en hoef je dus niet te gaan 'zoeken'.
Ook weer waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En is de kans dat je met iets verrassends op de proppen komt dus ook een stuk kleiner.
Ieder nadeel hep se foordeel
Tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:09 schreef Astridj0h het volgende:
Woei snelle tvp!!
geen idee of ik vrij kan fixen, maar put me on the maybe list
En een maatje vinden idd.
Klinkt goedquote:_1 Bij de start betaal je en krijg je je deelnemerskaart
Voor aanvang betalen alle deelnemers (zowel analoog als digitaal) contant 10,- euro. Na betaling ontvang je het Fotomarathon-pakket, waarin o.a. je deelnemerskaart zit.
_2 Maak je foto’s op C-41 films of de hoogste resolutie digitaal
Voor analoge fotografen: Ieder brengt zijn eigen filmrolletje mee. Deze kleinbeeldfilm moet in het C-41 proces te ontwikkelen zijn. Je kunt dus een kleurenfilmpje gebruiken of een zwart-witfilmpje dat voor C-41 geschikt is (en wat dus niet kan: ‘normale’ zwart-wit filmpjes, APS, middenformaat en dergelijke). In geval van twijfel: raadpleeg ons!
Voor digitale fotografen: Schiet je foto’s op de hoogst mogelijke resolutie. Dit is belangrijk wanneer je wint en je foto’s geexposeerd worden. In geval van twijfel: raadpleeg ons!
_3 Maak je 24 foto’s in de gegeven volgorde van de thema’s
Je levert aan het einde 24 foto’s in.
Je maakt de foto’s in de volgorde van de gegeven thema’s en zo lever je ze in. Je maakt ze dus aanééngesloten, zonder andere foto’s ertussen. Voor digitale camera’s is het niet toegestaan de foto’s te herbenoemen of van volgorde te wisselen. De jury bekijkt de foto’s van digitale camera’s op volgorde van bestandsnaam.
Bij het inleveren beschrijf je wat er op de eerste foto te zien is. Wij weten dan welke foto bij het eerste thema hoort. De opvolgende foto’s horen bij de opvolgende thema’s. Tip: We vragen je pas bij de finish om deze beschrijving, maar best kans dat je dat na 24 uur niet meer precies weet. Noteer deze beschrijving dus even voor jezelf.
4. Je moet alle checkpoints bezoeken
Je moet alle checkpoints bezoeken. Bij ieder checkpoint krijg je een stempel op je deelnemerskaart. Elke 4 uur is er een checkpoint, dus dat zijn 6 stempels. Alleen als je aan het einde alle stempels hebt maak je kans op de prijs voor ‘Beste serie’. Heb je niet alle checkpoints bezocht dan kun je nog wèl meedingen naar een prijs voor ‘Beste foto’.
Heb je een checkpoint gemist, zorg dan dat je wèl de thema’s en de lokatie voor het volgende checkpoint te horen krijgt. Hiervoor kun je altijd terecht in de Hotspot. Sla géén thema’s over!
Wees bij het bezoek van het checkpoint op tijd! Iets later zijn is geen probleem, maar ben je veel te laat dan is er de kans dat je je stempeltje misloopt!
_5. Zondag om 9.00 lever je je foto’s in
Bij het laatste checkpoint lever je je foto’s in. Het is niet toegestaan om je foto’s te bewerken. Analoge deelnemers leveren het filmpje in, wij laten dit ontwikkelen. Digitale camera’s hangen we ter plekke aan onze computer, neem de daarvoor benodigde kabel mee!
Alle analoge fotografen kunnen hun negatieven ontwikkeld terugkrijgen. Dit kan op 29 oktober bij de bekendmaking van de winnaars en de opening van de expostitie. expositie
_6 Selectie winnaar en expositie
Alle inzendingen worden door een deskundige jury bekeken. Er wordt een winnaar gekozen voor de ‘Beste Serie’, een serie met een constant hoog niveau (lees: origineel, grappig, verassend…etc.). Daarnaast kiest de jury een 1e, 2e en 3e prijs voor de ‘Beste Foto’.
Alle deelnemers kunnen winnen en geëxposeerd te worden. De winnaars krijgen hun winnende foto na de expo mee naar huis!
Op de uitspraak van de jury is geen beroep mogelijk. De jury zal alle inzendingen anoniem beoordelen.
Wij drukken de winnende foto’s af op een formaat dat voor de expositie geschikt is. Winnaars hebben op de afdruk geen invloed.
_7 Formaliteiten
Als deelnemer van Fotomarathon Rotterdam 2006 geef je de organisatie toestemming om de door jouw gemaakte foto’s te gebruiken voor PR-doeleinden, exposities of publicatie in de media. We gebruiken je foto’s alleen voor doelen die in het belang zijn van FotoMarathon Rotterdam. Het kan dus zijn dat jouw foto in de krant of op de website van de FotoMarathon komt te staan.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik kan niet vinden tot wanneer je je in kan schrijven?
Ja beetje triest he. Ik ging me inschrijven en toen ik op send drukte vloog er in eens een mailtje om m'n oren. Formulier wordt gewoon naar mailtje gestuurd wat je vervolgens zelf nog moet verzendenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga ze wel even mailen... naar hun hotmailadres!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |