en net alsof ik op raufaser zit te printenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef freud het volgende:
Haha, een echte vlekjet. Keel is weer richting normaal aan hetgaan. Nu mjn maag nog laten wennen aan voedsel...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi Koffie en rap.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi Koffie en rap.
Geen ideequote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dat nie gedan heb....![]()
Das freud's afdeling daar is mannelijke kersenthee te verkrijgenquote:
Hier is ook wel een theevoorraad voorhandenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Das freud's afdeling daar is mannelijke kersenthee te verkrijgen
Moggeh Anquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
alstu...
Morgen allemaal...
An is ook wakker, besloten thuis te blijven vandaag. Sinds de vakantie geen minuut stil gezeten en nu dus beetje toch na een maand besloten ff rust te nemenDus lekker weekend. Vandaag huisdingetjes doen en morgenochtend voorlopig koopcontract tekenen. Nu nog hopen dat voorlopig ook definitief wordt
![]()
Mwahhh, het weekend is zeer welkom laten we maar zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik geef je groot gelijk hoor
nu weer iets minder moe
![]()
Ghehehe....... *.50 Barret Sniperrifle in de tas doet... Bunny hunting season has begun..quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:06 schreef PKfotografie het volgende:
ik ben er weg van.
spullen pakken enzo.
geweer schoon maken, patronen selecteren.
op naar de jacht![]()
"I print, therefor I am..."?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Moeilijk wakker worden vandaag, dus koffie en de rest moeten me bij de positieven brengen![]()
Ondertussen het niet nalatend te spelen met die 400D en 100mm Macro.
Kijk maar eens. Oh ja, mijn hp deskjet smeert![]()
Ik zie en snipe je straks..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |