Nee johquote:Op donderdag 28 september 2006 21:30 schreef Xilantof het volgende:
Kun je geen geld vragen? Ivm je eigen keuken verbouwing straks?
Die is gewoon eng scherp Pie!! de draadjes in je pupil!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
OK, ff een eerste 100mm Macro shot vanaf statief en vanuit de pc bediend![]()
Ik laat hem volledig origineel ....
pie's eye
Das in ieder geval dus 1 foto van die 400D![]()
Hey Prupkequote:Op donderdag 28 september 2006 21:49 schreef prupke het volgende:zo lekker weekend
gepland: een weekend konijnen schietenen fotos maken.
Eg wel Pukzz, heb het pupil nu als wallpaper ...het boze oog hee.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is gewoon eng scherp Pie!! de draadjes in je pupil!!
Hey piedobbeljoequote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Prupke![]()
Tis nog geen kerst hoor![]()
maar maar maarquote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey piedobbeljoe
We gaan gezellig naar rabit hill (dus ik neem aan dat er heel veel bunnies zitten )
Ik zal ze alleen op de foto zetten en ze niet echt schieten. ik lust toch geen nijntje.
En wie moet dat dan gaan makenquote:
OkOk, dan zit jij aan tafel en dan komen ze met die levende lieve konijntjes naar je tope en mag jij zeggen welke geofferd moeten worden voor jouw schotelquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
maar maar maar
ik wil wel jachtschotel![]()
Ik lust ook geen nijntje en vind ze nog steeds leuk om te zien. Maar uhh ...dan verwachten we wel strakke platen van nijntjesquote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey piedobbeljoe
We gaan gezellig naar rabit hill (dus ik neem aan dat er heel veel bunnies zitten )
Ik zal ze alleen op de foto zetten en ze niet echt schieten. ik lust toch geen nijntje.
Voor jachtschotel heb je geen konijn nodigquote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OkOk, dan zit jij aan tafel en dan komen ze met die levende lieve konijntjes naar je tope en mag jij zeggen welke geofferd moeten worden voor jouw schotel![]()
Kijk, das al vele malen beter ... maar dan veeeel lap op die schotelquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor jachtschotel heb je geen konijn nodigWel runderlappen
IN die schotel Piequote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kijk, das al vele malen beter ... maar dan veeeel lap op die schotel![]()
![]()
Niet te veel van me verwachten he (ben ook nog maar een beginner...)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik lust ook geen nijntje en vind ze nog steeds leuk om te zien. Maar uhh ...dan verwachten we wel strakke platen van nijntjes![]()
het konijn wat naar flappie luisterd. (die is altijd vertroeteld en heeft goed te eten gehad)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OkOk, dan zit jij aan tafel en dan komen ze met die levende lieve konijntjes naar je tope en mag jij zeggen welke geofferd moeten worden voor jouw schotel![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wie moet dat dan gaan maken![]()
![]()
Wilde nijntjes luisteren toch al niet naar flappie of wat anders, dus dat wordt dan iets anders op het menuquote:Op donderdag 28 september 2006 22:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
het konijn wat naar flappie luisterd. (die is altijd vertroeteld en heeft goed te eten gehad)
![]()
krijg honger.
(haas is trouwens ook goed. met de naam: Hangoor)
Goed, wordt tijd dat ik nu ff jouw berichten niet lees, water loopt me uit em muilquote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IN die schotel PieIN die schotel. En dan in blokjes en lang gesudderd
tja ehhh das waar.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wilde nijntjes luisteren toch al niet naar flappie of wat anders, dus dat wordt dan iets anders op het menu![]()
Dan moet een ander het maar doen Prupke.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet te veel van me verwachten he (ben ook nog maar een beginner...)
Maar ik ga mijn best doen. Ik leer de camera steeds beter kennen en dat is al heel wat
Met je Nikon...ja!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tja ehhh das waar.
maar de wilde nijntjes leven niet als je ze uit kan kiezen.
of je moet bij de jacht wezen. maar dan wel zelf schieten![]()
geen idee of die wilde knijnen zo lief zijn van dichtbijquote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan moet een ander het maar doen Prupke.![]()
En als ik daar al aan denk, denk ik aan een lichaam waar zo'n schattig beestje op of tegen aan ligt.![]()
Haas... hmmm hazepeper!!!!! (wel goed laten besterven...)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
het konijn wat naar flappie luisterd. (die is altijd vertroeteld en heeft goed te eten gehad)
![]()
krijg honger.
(haas is trouwens ook goed. met de naam: Hangoor)
zulke konijnen?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Met je Nikon...ja!![]()
Mooie foto's tussen op je site![]()
![]()
Tuurlijk wel, als ze jou zien ....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee of die wilde knijnen zo lief zijn van dichtbij
Nixx, hou niet van die bunny pics. Die andere is al beterquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zulke konijnen? [afbeelding]
is goed. das wel leuk![]()
en thanx
Ik zal hem zelf ff inkoppen voor iemand anders dat doetquote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ze jou zien ....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zal hem zelf ff inkoppen voor iemand anders dat doet
ws rennen ze hard weg
yupquote:Op donderdag 28 september 2006 22:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ws ... ja, maar ik ga er vanuit ....
dat jij hard wegrent![]()
konijnen zijn ook gevaarlijk,quote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
yup
ik heb het niet op wilde knijnen....
Hey een lama toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:14 schreef Ynske het volgende:
Hoe fout...
heb mijn cam eventjes vastgehouden vandaag, en zie wat er uit gekomen is
[afbeelding]
en? is het wat geworden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, goeiemorgen allemaal...ben net weer terug. ff die camera loslaten op bootjes met lampjes![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en? is het wat geworden?
subtiele vraag om foto's
Hey Xil... dit lijkt vor mij heel wat beter te zijn, heb al op ISO 1600 geschoten. AF is ook veel beter dan mijn 300D.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef Xilantof het volgende:
Hoe is het met de ruis hoeveelheid van de 400D? heb je dat al getest? (omdat dat natuurlijk een punt van kritiek was....
Blij te horen dat dat alvast goed gaatquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Xil... dit lijkt vor mij heel wat beter te zijn, heb al op ISO 1600 geschoten. AF is ook veel beter dan mijn 300D.![]()
Wak je hebt de wedstrijd gewonnen voor de eerste post smorgenquote:
ja lekkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wak je hebt de wedstrijd gewonnen voor de eerste post smorgen![]()
Demaar op tafel zet.
iemand?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
* PKfotografie naar de keuken strompeld en apparaat aan zet.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef freud het volgende:
... Maar ach, laat ik stoer doen: sterkte kersenthee.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef freud het volgende:
Heftiger dan thee trek ik op dit moment niet... Maar ach, laat ik stoer doen: sterkte kersenthee.
dat je het weg krijgt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef freud het volgende:
Heftiger dan thee trek ik op dit moment niet... Maar ach, laat ik stoer doen: sterkte kersenthee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |