Hij kan toch gewoon de accu van zn 300D erin zetten?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:35 schreef freud het volgende:
[..]
Nu je accu nog een paar uur opladen.
T h n x !!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de accu van zn 300D erin zetten?
Pie: gefeli, gauw spelen dr mee
Arme jijquote:Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Dankjewel voor de lievce woordjes allemaal![]()
Nou, hij zit er in. Was geen pretje, vooral de ringen rond mijn kiezen niet, waarmee ze de boel gaan strak draaien. Die krengen werden zowat door mijn tandvlees gedrukt...snik.
Nu heb ik dus bling bling, de pijn zakt wel weg, voel alleen wat druk. Hopelijk blijft dat zo...alleen lekker strak worden van al dat weke etenOhw en dag cola
![]()
![]()
![]()
Ik moet hem twee jaar dragen, dus op mijn 28e gaat hij e al weer uit, heb ik toch het doel: voor 30e gehaaldquote:Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Hopelijk trekt de pijn snel bij. En tis voor een goed doel! Hoe lang moet je deze nou dragen?
Ik moet ook weer, soort van, aan de beugel. Moet een plaatje voor 's nachts om m'n kaken te ontspannen. Ik 'knak' teveel...
Twee jaar.. best lang nog zeg!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet hem twee jaar dragen, dus op mijn 28e gaat hij e al weer uit, heb ik toch het doel: voor 30e gehaald![]()
Maar nu is het ff niet fijn ja. Er zit zowel metaal aan de binnen kant (alleen kiezen) als aan de buitenkant, dus mijn tong is daar niet zo blij mee![]()
@ vlieg: jij bent ookl lief![]()
Ja maar die was is voor alleen noodgevallen zeg maar...maak er gewoon veel noodgevallen van, hahaquote:Op donderdag 28 september 2006 15:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Twee jaar.. best lang nog zeg!
Heb je geen was gekregen om er op te plakken voor je tong enzo?
quote:
Nicequote:![]()
![]()
![]()
Stiekem vind je mij best aardig dus doe eens niet zo boosquote:![]()
![]()
quote:
Je vroeg je al af wat je die vier jaar ook al weer gedaan had?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:07 schreef freud het volgende:
Joh valt wel mee hoor. Opruimen is trouwens wel eens handig! Ik schijn een HBO studie afgemaakt te hebben!! Vond een dimploma hier! (Stonden wel klaverjasboompjes achterop)
Ik heb die was, voor zover ik me kan herinneren, toentertijd de eerste paar dagen gebruikt. Daarna ben je gewend en is het niet meer echt nodig. Gewoon doen als je last hebt hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 15:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja maar die was is voor alleen noodgevallen zeg maar...maak er gewoon veel noodgevallen van, haha
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Na van alles en nog wat gedaan te hebben, dus ook een paar foto's gewoon binnen in huis, gaat strax het betere werk beginnen. Kan hem loslaten op een voetbaltraining van de jeugd, ofschoon ik echt geen voetballiefhebber ben. Maar ff die 28-300mm er op en ISO opschroeven ben ik bang, dus ook daarin een test van die 400D. In ieder geval is de AF van deze cam wel in orde,dus die 28-300 heb ik daar ook even op gehad.![]()
Lekker was ook dat die 430EX flitser lekker meegaat in multishots ...klik ... klik .. klik. De 100mm macro ben ik natuurlijk ook mee aan het spelen geweest, ook in de situatie waarin hij bestuurd wordt vanaf de pc. Toch al aardige pic's gezien, maar ik wil meer en dan buiten.![]()
Oh ja, zoals verwacht ... ik ben blij met die batterygrip. Mijn handjes zijn eigenlijk net iets te groot voor die kale 400D, daarom ook die grip er bij genomen. Reserve accu's heb ik ook al binnengekregen, dus die zitten er nu ook in.![]()
![]()
Ey jij!!!! Waarom pak je m'n laatste restje imago ook nog af en geef je dat aan An???quote:
Meen je dat nou? Hmm nou ja, normaal kan het ook korter zei ze maar bij mij moeten er ook tanden "gekanteld" worden waardoor ik de twee jaar wel nodig heb. Maar goede berichten zijn fijn om te horen, geeft hoopquote:Op donderdag 28 september 2006 18:16 schreef Phoenixx het volgende:
@An: mij hadden ze ook "beloofd" dat ik twee jaar met mijn beugelbekkie+buitenboordmotor mocht lopen, maar ik was er met niet iets meer dan een jaar vanaf!
Ik "mis" de tweede snijtanden > mijn hoektanden stonden meteen naast mijn voortanden. Hier moest dus ruimte tussen gemaakt worden om een lief bruggetje tussen te plaatsen én mijn tanden stonden royaal naar voren gericht. Bij mij dachten ze dus ook best wel twee jaar nodig te hebben om alles weer op z'n plekkie te krijgen. Altijd trouw mijn buitenbeugel dragen (alleen met sport/gym liet ik 'm uit) heeft iig zijn vruchten afgeworpenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hmm nou ja, normaal kan het ook korter zei ze maar bij mij moeten er ook tanden "gekanteld" worden waardoor ik de twee jaar wel nodig heb. Maar goede berichten zijn fijn om te horen, geeft hoopthanks
![]()
Je moet door het andere eind kijken Ynske...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:14 schreef Ynske het volgende:
Hoe fout...
heb mijn cam eventjes vastgehouden vandaag, en zie wat er uit gekomen is
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef freud het volgende:
[..]
Je moet door het andere eind kijken Ynske...
Sorry, kwam zomaar in me op...
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:03 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik "mis" de tweede snijtanden > mijn hoektanden stonden meteen naast mijn voortanden. Hier moest dus ruimte tussen gemaakt worden om een lief bruggetje tussen te plaatsen én mijn tanden stonden royaal naar voren gericht. Bij mij dachten ze dus ook best wel twee jaar nodig te hebben om alles weer op z'n plekkie te krijgen. Altijd trouw mijn buitenbeugel dragen (alleen met sport/gym liet ik 'm uit) heeft iig zijn vruchten afgeworpen
Ja P, inderdaad klaar voor actie ... maar veel mislukt tijdens die voetbaltraining.quote:
Is het ook P, is normaal niet mijn ding. Ik hou van lekker relaxed foto's maken, niet op deze wijzequote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
Sport is zowiezo lastig heEn het wordt al vrij snel donker nu. Je zou het eigenlijk eens in de middag bij een wedstrijd of zo moeten proberen.
T h n x Xilquote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Gefeli PDJ met je spul!
Nice! Je hebt er in ieder geval een oog voor!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
OK, ff een eerste 100mm Macro shot vanaf statief en vanuit de pc bediend![]()
Ik laat hem volledig origineel ....
pie's eye
Das in ieder geval dus 1 foto van die 400D![]()
is inderdaad heftig zo'n plaat, maar te hoog cholesterol... geen last van. Pas nog te weet gekomenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef diedrick het volgende:
[quote]Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
OK, ff een eerste 100mm Macro shot vanaf statief en vanuit de pc bediend![]()
Ik laat hem volledig origineel ....
pie's eye
Das in ieder geval dus 1 foto van die 400D![]()
[/quote
heftig scherp.... tikkie te hoog cholestorol meebie?![]()
![]()
![]()
Dank je Freud, en dat ook nog ondanks het feit dat ik geen voetbalfan benquote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef freud het volgende:
[..]
Nice! Je hebt er in ieder geval een oog voor!
als je de supper neemt heb je een erg leuke flitser. zelfde mogenlijkheden als de SB800 maar er komt meer licht uit,quote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef LWaS het volgende:
Iemand ervaring met een Sigma EF-500 DG ST Nikon-D AF
Is dat een goede flitsert? Of toch maar doorsparen voor een SB 600?
Voeten op de bank ...biertje er bijquote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Slaapverwekkend updateje was datEindelijk thuis
![]()
staat de keuken nog droog?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Slaapverwekkend updateje was datEindelijk thuis
![]()
Krukdroogquote:
Heel slim jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KrukdroogAlleen het plafond vertoont vochtkringen, maar ik ga morgen ff de verzekering bellen
Mogen die het lekker komen fixen voor me
Beter dat zij het doen, zeker als het veel werk is en geld kost.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KrukdroogAlleen het plafond vertoont vochtkringen, maar ik ga morgen ff de verzekering bellen
Mogen die het lekker komen fixen voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |