Ik "mis" de tweede snijtanden > mijn hoektanden stonden meteen naast mijn voortanden. Hier moest dus ruimte tussen gemaakt worden om een lief bruggetje tussen te plaatsen én mijn tanden stonden royaal naar voren gericht. Bij mij dachten ze dus ook best wel twee jaar nodig te hebben om alles weer op z'n plekkie te krijgen. Altijd trouw mijn buitenbeugel dragen (alleen met sport/gym liet ik 'm uit) heeft iig zijn vruchten afgeworpenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hmm nou ja, normaal kan het ook korter zei ze maar bij mij moeten er ook tanden "gekanteld" worden waardoor ik de twee jaar wel nodig heb. Maar goede berichten zijn fijn om te horen, geeft hoopthanks
![]()
Je moet door het andere eind kijken Ynske...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:14 schreef Ynske het volgende:
Hoe fout...
heb mijn cam eventjes vastgehouden vandaag, en zie wat er uit gekomen is
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef freud het volgende:
[..]
Je moet door het andere eind kijken Ynske...
Sorry, kwam zomaar in me op...
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:03 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik "mis" de tweede snijtanden > mijn hoektanden stonden meteen naast mijn voortanden. Hier moest dus ruimte tussen gemaakt worden om een lief bruggetje tussen te plaatsen én mijn tanden stonden royaal naar voren gericht. Bij mij dachten ze dus ook best wel twee jaar nodig te hebben om alles weer op z'n plekkie te krijgen. Altijd trouw mijn buitenbeugel dragen (alleen met sport/gym liet ik 'm uit) heeft iig zijn vruchten afgeworpen
Ja P, inderdaad klaar voor actie ... maar veel mislukt tijdens die voetbaltraining.quote:
Is het ook P, is normaal niet mijn ding. Ik hou van lekker relaxed foto's maken, niet op deze wijzequote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
Sport is zowiezo lastig heEn het wordt al vrij snel donker nu. Je zou het eigenlijk eens in de middag bij een wedstrijd of zo moeten proberen.
T h n x Xilquote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Gefeli PDJ met je spul!
Nice! Je hebt er in ieder geval een oog voor!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
OK, ff een eerste 100mm Macro shot vanaf statief en vanuit de pc bediend![]()
Ik laat hem volledig origineel ....
pie's eye
Das in ieder geval dus 1 foto van die 400D![]()
is inderdaad heftig zo'n plaat, maar te hoog cholesterol... geen last van. Pas nog te weet gekomenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef diedrick het volgende:
[quote]Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
OK, ff een eerste 100mm Macro shot vanaf statief en vanuit de pc bediend![]()
Ik laat hem volledig origineel ....
pie's eye
Das in ieder geval dus 1 foto van die 400D![]()
[/quote
heftig scherp.... tikkie te hoog cholestorol meebie?![]()
![]()
![]()
Dank je Freud, en dat ook nog ondanks het feit dat ik geen voetbalfan benquote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef freud het volgende:
[..]
Nice! Je hebt er in ieder geval een oog voor!
als je de supper neemt heb je een erg leuke flitser. zelfde mogenlijkheden als de SB800 maar er komt meer licht uit,quote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef LWaS het volgende:
Iemand ervaring met een Sigma EF-500 DG ST Nikon-D AF
Is dat een goede flitsert? Of toch maar doorsparen voor een SB 600?
Voeten op de bank ...biertje er bijquote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Slaapverwekkend updateje was datEindelijk thuis
![]()
staat de keuken nog droog?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Slaapverwekkend updateje was datEindelijk thuis
![]()
Krukdroogquote:
Heel slim jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KrukdroogAlleen het plafond vertoont vochtkringen, maar ik ga morgen ff de verzekering bellen
Mogen die het lekker komen fixen voor me
Beter dat zij het doen, zeker als het veel werk is en geld kost.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KrukdroogAlleen het plafond vertoont vochtkringen, maar ik ga morgen ff de verzekering bellen
Mogen die het lekker komen fixen voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |