Tuurlijk wel, als ze jou zien ....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee of die wilde knijnen zo lief zijn van dichtbij
Nixx, hou niet van die bunny pics. Die andere is al beterquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zulke konijnen? [afbeelding]
is goed. das wel leuk![]()
en thanx
Ik zal hem zelf ff inkoppen voor iemand anders dat doetquote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ze jou zien ....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zal hem zelf ff inkoppen voor iemand anders dat doet
ws rennen ze hard weg
yupquote:Op donderdag 28 september 2006 22:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ws ... ja, maar ik ga er vanuit ....
dat jij hard wegrent![]()
konijnen zijn ook gevaarlijk,quote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
yup
ik heb het niet op wilde knijnen....
Hey een lama toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:14 schreef Ynske het volgende:
Hoe fout...
heb mijn cam eventjes vastgehouden vandaag, en zie wat er uit gekomen is
[afbeelding]
en? is het wat geworden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, goeiemorgen allemaal...ben net weer terug. ff die camera loslaten op bootjes met lampjes![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en? is het wat geworden?
subtiele vraag om foto's
Hey Xil... dit lijkt vor mij heel wat beter te zijn, heb al op ISO 1600 geschoten. AF is ook veel beter dan mijn 300D.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef Xilantof het volgende:
Hoe is het met de ruis hoeveelheid van de 400D? heb je dat al getest? (omdat dat natuurlijk een punt van kritiek was....
Blij te horen dat dat alvast goed gaatquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Xil... dit lijkt vor mij heel wat beter te zijn, heb al op ISO 1600 geschoten. AF is ook veel beter dan mijn 300D.![]()
Wak je hebt de wedstrijd gewonnen voor de eerste post smorgenquote:
ja lekkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wak je hebt de wedstrijd gewonnen voor de eerste post smorgen![]()
Demaar op tafel zet.
iemand?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
* PKfotografie naar de keuken strompeld en apparaat aan zet.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef freud het volgende:
... Maar ach, laat ik stoer doen: sterkte kersenthee.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef freud het volgende:
Heftiger dan thee trek ik op dit moment niet... Maar ach, laat ik stoer doen: sterkte kersenthee.
dat je het weg krijgt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef freud het volgende:
Heftiger dan thee trek ik op dit moment niet... Maar ach, laat ik stoer doen: sterkte kersenthee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |