Wel jammer dat ze alleen zo'n grote mond opzet tegen die katholieken, die doen toch niks terug.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef Floripas het volgende:
Dat vind ik normaal gesproken ook, maar nu vond ik haar humorvol, royaal en vriendelijk.
Nou, dat zagen we, Verhagen en Herben hadden al bijna de machetta's uit hun koffertje gehaald.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze alleen zo'n grote mond opzet tegen die katholieken, die doen toch niks terug.
Kom kom, valt wel mee hè..quote:Op woensdag 27 september 2006 16:57 schreef Floripas het volgende:
Nou, dat zagen we, Verhagen en Herben hadden al bijna de machetta's uit hun koffertje gehaald.
niet alle moslims zijn terroristen, maar wel alle terroristen zijn moslims. En dan heb ik het over het terrorisme zoals het aanjagen van angst, het niet ondersteunen van democratie, het opblazen van jezelf voor een "hoger doel" of het zaaien van angst.quote:
Ze HEEFT hetzelfde gezegd over de moslims. Hebben jullie niet opgelet?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kom kom, valt wel mee hè..
Ik had de reacties weleens willen zien als ze datzelfde had gezegd over moslims.
Ten eerste: dat is niet waar. IRA, Bush, Atjeh.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef TheShadow het volgende:
[..]
niet alle moslims zijn terroristen, maar wel alle terroristen zijn moslims. En dan heb ik het over het terrorisme zoals het aanjagen van angst, het niet ondersteunen van democratie, het opblazen van jezelf voor een "hoger doel" of het zaaien van angst.
Christenen en Roomsen zullen nooit geweld gebruiken om hun standpunten kenbaar te maken (in deze tijd).
Ik hoef me echt niet in te lezen, ik ben vaak in Zweden en heb er zes jaar lang gewoond ( en ben daar net als hier en in Duitsland politiek actief geweest) . Dat de sociaaldemocraten overwegend aan de macht waren, dat bedoelde ik juist. Juist daarom is het helemaal niet slecht dat ze even een beetje regenereren in plaats van regeren. Dat neemt niets weg van hun enorme succes, die ook door de nieuwe regering niet ongedaan kan worden gemaakt. De NRC heeft het ook heel goed beschreven: Kop : "'We houden van het Zweden dat we hebben'; Rechts kan alleen winnen door te lijken op sociaal-democraten" (15-9-2006)quote:Op woensdag 27 september 2006 13:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Af en toe?
De sociaal-democraten hebben de afgelopen 70 jaar slechts 9 jaar in de oppositie gezeten.
Je moet je echt even inlezen want je praat poep.
De inzet van de afgelopen verkiezingen was het stevig hervormen van de uit de hand gelopen verzorgingsstaat, werkloosheid en belastingdruk. De keuze van de Zweden laat niets aan duidelijkheid te wensen over.
Niet zo expliciet, ze zei iets als 'zo ook andere geloven'.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Floripas het volgende:
Ze HEEFT hetzelfde gezegd over de moslims.
quote:Hebben jullie niet opgelet'?
"Een vrouw mag geen dominee worden". Poeh poeh het is watquote:Op woensdag 27 september 2006 17:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ten eerste: dat is niet waar. IRA, Bush, Atjeh.
Ten tweede: het ging om het standpunt over vrouwen. Daar is de katholieke kerk niet mals.
Ze probeerde alleen aan te geven dat er meer gevaren zijn dan alleen de fundamentalistische islam. Sorry, maar ik geloof dat weinig mensen dat maar zagen. En ze heeft nergens gezegd dat je het niet over de islam mag hebben. Dat is zit gewoon in jouw manier van denken.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef Timmehhh het volgende:
Halsema is echt een grap, wat een hypocriet figuur. Je mag het niet over de Islam hebben maar wel over dat Katholieke kerk. En dan begint ze ineens over fudementalistische christenen in Amerika![]()
Hallo mevrouw Halsema we wonen in Nederland en niet in Amerika en hier in Nederland hebben we een problemen met de fundamentalische Islam.
Dit heet tegen dovemansoren praten.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:04 schreef mariatrepp het volgende:
[..]
Ik hoef me echt niet in te lezen, ik ben vaak in Zweden en heb er zes jaar lang gewoond ( en ben daar net als hier en in Duitsland politiek actief geweest) . Dat de sociaaldemocraten overwegend aan de macht waren, dat bedoelde ik juist. Juist daarom is het helemaal niet slecht dat ze even een beetje regenereren in plaats van regeren. Dat neemt niets weg van hun enorme succes, die ook door de nieuwe regering niet ongedaan kan worden gemaakt. De NRC heeft het ook heel goed beschreven: Kop : "'We houden van het Zweden dat we hebben'; Rechts kan alleen winnen door te lijken op sociaal-democraten" (15-9-2006)
Groeten hierbij ook an Napalm.
Beter opletten de volgende keer.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:04 schreef mariatrepp het volgende:
ik ben vaak in Zweden
daar was ie weer!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:44 schreef Floripas het volgende:
Weer die ringtone. Altijd die ringtone.
Wat? De Pvda en SDAP hebben 47 jaar niet meegeregeerd sinds 1927.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Af en toe?
De sociaal-democraten hebben de afgelopen 70 jaar slechts 9 jaar in de oppositie gezeten.
Je moet je echt even inlezen want je praat poep.
Psssst, Zweden.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:11 schreef Floripas het volgende:
Wat? De Pvda en SDAP hebben 47 jaar niet meegeregeerd sinds 1927.
Omdat het fok is mag je liegen, ofzo?
ging over zwedenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat? De Pvda en SDAP hebben 47 jaar niet meegeregeerd sinds 1927.
Omdat het fok is mag je liegen, ofzo?
Una Bomber, Oklahoma city.............. Wat had een groepje rechts extremisten laatst in België in huis.....quote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef TheShadow het volgende:
[..]
niet alle moslims zijn terroristen, maar wel alle terroristen zijn moslims.
quote:En dan heb ik het over het terrorisme zoals het aanjagen van angst, het niet ondersteunen van democratie, het opblazen van jezelf voor een "hoger doel" of het zaaien van angst.
Christenen en Roomsen zullen nooit geweld gebruiken om hun standpunten kenbaar te maken (in deze tijd).
Dit meen je allemaal toch niet? Abortus, verkrachting binnen het huwelijk, het kostwinnersmodel, vrouwen kunnen nooit de plaatsvervanger van God zijn op aarde, enzovoorts?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:07 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
"Een vrouw mag geen dominee worden". Poeh poeh het is watDan wordt je toch geen dominee, je hoeft niet eens Katholiek te zijn! Ga dan bij een of ander vrouwenclubje
![]()
Nee, ze noemde de moslims expliciet.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Niet zo expliciet, ze zei iets als 'zo ook andere geloven'.
Hint: omdat ze wordt geleid door mannen.quote:En ik dacht niet dat vrouwenonderdrukking binnen de katholieke kerk nou een echt priorityissue is.
Is toevallig mijn hobbyquote:Op woensdag 27 september 2006 17:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit heet tegen dovemansoren praten.
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze probeerde alleen aan te geven dat er meer gevaren zijn dan alleen de fundamentalistische islam. Sorry, maar ik geloof dat weinig mensen dat maar zagen. En ze heeft nergens gezegd dat je het niet over de islam mag hebben. Dat is zit gewoon in jouw manier van denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |