abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42169036
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef BMH het volgende:

[..]

doom.. Scheelt je weer 10 euro.. Owneeh... Jij wilt liever betalen.
Doe eens niet zo kneuzig, je loopt echt altijd te zeiken over alles.
pi_42169101
Dat sommigen hier gaan lopen preken snap ik niet.
Net of je preek uberhaupt veranderen teweeg zal brengen...game komt er wel.
Er zullen ook een hoop mensen zijn die Doom bijvoorbeeld nooit gespeeld hebben en toch benieuwd zijn naar de game en het gewoon gaan purchasen via MP...lekker makkelijk en binnen handbereik.
Niets mis mee toch?
Vind je het niets, dan koop je het niet.
Maar ga er geen halve topic aan wijden.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42169103
quote:

[..]

Version: Shareware
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42169144
quote:

[..]

Waarom lul je over het feit heen dat Nint¤ndo 8 euro vraagt voor een SNES game?
Is dat niet net zo schandalig dan?
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42169162
Alan Wake
pi_42169214
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Is ook te duur.

Zowiezo vind ik het prijsbeleid van Nintendo tov de Wii te hoog.
Houd van een lijntje.
pi_42169283
quote:

[..]

Graag. Als ik daarmee lui met ik vaker online game met 1 druk op de knop uit kan nodigen...Ja. Als dat ervoor zorgt dat die antieke textures in HD-kwaliteit overgdaan zijn zodat het wat rustiger voor het oog is...Ja. Als het een toegevoegde gamemode bevat...Ja.

Enfin, genoeg gezeurd hierover. Mocht ik ooit deze game downloaden dan zal ik in mijn achterhoofd houden dat jij hem niet hebt.
pi_42169302
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Is ook te duur.

Zowiezo vind ik het prijsbeleid van Nintendo tov de Wii te hoog.
Het is goedkoper, maar niet zo goedkoop als ik had gehoopt.
Hij komt er ook niet tijdens de launch, gok ik. Daar is m'n X360 back-log nog te groot voor dan met alle monstertitels die er aan zitten te komen.
pi_42169317
Ik vind lumines ook vrij prijzig btw.
Houd van een lijntje.
pi_42169349
De Wii zelf is ook veel te duur, de games ook.. dus tja.

De Wii moet gewoon < 200 euro zijn en games < 40 euro gezien de prestaties van dat ding.
pi_42169359
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Vind ik nog meevallen, ik heb een jaar(?) geleden 45 euro betaald voor de PSP versie (die was het dubbel en dwars waard.) Deze koop ik ook blind.
pi_42169380
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
De Wii zelf is ook veel te duur, de games ook.. dus tja.

De Wii moet gewoon < 200 euro zijn en games < 40 euro gezien de prestaties van dat ding.
Je antipathie voor de Wii is inmiddels bekend.
Wel eens aan gedacht dat de ontwikkelkosten terug verdiend moeten worden?
En het ontwikkelen van games op trage next-gen hardware is niet opeens makkelijker, dus de prijs van de games zijn normaal
pi_42169409
Ik zal eerste de trial uit moeten proberen. Maar voorlopig bewaar ik mijn points voor Mortal Kombat.
Houd van een lijntje.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:18:24 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42169414
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Je kunt niet zeggen: Alle Snes games zijn zoveel waard.. Het gaat hier nu over een port van doom.. En die vind IK geen 8 euro waard.

En ja, ik heb wel 8 euro over voor SOMMIGE snes games.. 8 euro voor een flut snes game vind ik ook belachelijk.. net als 8 euro voor Doom.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_42169448
Dat mag best duidelijk zijn hoor. Ik vind het ding gewoon helemaal niks en vind 'm helemaal niet goedkoop vergeleken met het echte next-gen spul. Maar goed laten we niet weer die discussie houden, ik weet dat de meeste 360 bezitters ook een stiekeme liefde voor Nintendo koesteren
  woensdag 27 september 2006 @ 14:20:56 #166
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42169480
Idd wat denk je dat het heeft gekost om deze Motion Sensor technologie te ontwikkelen? Moet ook terug verdient worden.

En 250 euro voor een console + game is nog steeds niks. Mensen zijn tegenwoordig gewoon te verwend met graphics.

Maarja 360 + Wii FTW :p

En stiekem vind ik de Wii meer nextgen als me 360.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_42169522
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Je kunt niet zeggen: Alle Snes games zijn zoveel waard.. Het gaat hier nu over een port van doom.. En die vind IK geen 8 euro waard.

En ja, ik heb wel 8 euro over voor SOMMIGE snes games.. 8 euro voor een flut snes game vind ik ook belachelijk.. net als 8 euro voor Doom.
Je geeft het zelf al aan! Je vindt het een kutgame dus daarom niet jouw geld waardig! Andere mensen mischien wel!
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
pi_42169528
Ik geloof wel dag Reggie zat op te scheppen dat de Wii vanaf dag 1 winstgevend is.

Maar goed ik koop het toch wel. Wii60 FTW!!
Houd van een lijntje.
pi_42169536
Ik zou niet weten op welk punt de Wii next-gen is dan. Kijk op grafisch gebied kun je duidelijk vooruitgang zien, dan zijn we een generatie verder. Hoe wilde je een joystick met een keyboard, controller of een afstandsbediening vergelijken?

Voor 250 euro heb je bijna een apparaat dat veel meer kan en veel mooiere graphics ontwikkeld. En iedereen maakt verlies op een console, dat verdien je terug door veel games te verkopen wat Nintendo ongetwijfeld zal doen met hun bekende franchises.

Maar het grootste nadeel vind ik gewoon het niet ondersteunen van HDTV's. Dat kan eigenlijk echt niet meer deze generatie en dat is erger dan dat het ding wat minder power bezit.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:24:31 #170
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42169554
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:23 schreef Gajes het volgende:

[..]

Je geeft het zelf al aan! Je vindt het een kutgame dus daarom niet jouw geld waardig! Andere mensen mischien wel!
Ik noem Doom geen kutgame.
pi_42169590
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik zou niet weten op welk punt de Wii next-gen is dan. Kijk op grafisch gebied kun je duidelijk vooruitgang zien, dan zijn we een generatie verder. Hoe wilde je een joystick met een keyboard, controller of een afstandsbediening vergelijken?

Voor 250 euro heb je bijna een apparaat dat veel meer kan en veel mooiere graphics ontwikkeld. En iedereen maakt verlies op een console, dat verdien je terug door veel games te verkopen wat Nintendo ongetwijfeld zal doen met hun bekende franchises.

Maar het grootste nadeel vind ik gewoon het niet ondersteunen van HDTV's. Dat kan eigenlijk echt niet meer deze generatie en dat is erger dan dat het ding wat minder power bezit.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef devv05 het volgende:
Maar goed laten we niet weer die discussie houden,
Houd van een lijntje.
pi_42169655
Ik hap graag zeg maar
  woensdag 27 september 2006 @ 14:30:12 #173
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42169708
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:

Nou ik vind wat beter graphics niet meteen Nextgen. Wat de Wii doet is een geheel nieuwe spelervaring brengen, net als de DS doet. Daarom is Nintendo ook zo geweldig bezig, en is de DS ook stukken beter als de PSP (Ookal heeft die veel betere graphics)

En dat de Wii geen HD heeft.... Tja dat vind ik wel een misser. Heb zelf een HDTV gekocht, omdat ik wou genieten van me 360 en films/series etc in HD. Maar toch koop ik een Wii. Ik wil ook wel is wat anders, dan 10 jaar lang vanaf de NES al de zelfde game ervaring met alleen betere graphics.

En zulke slechte graphics heeft de Wii ook trouwens niet. We zijn tegenwoordig gewoon al HD gewent, dus als we nu screens zien van de Wii met ze Lage-Resolutie scrikken we meteen al.

En Nintendo maakt trouwens al vanaf het begin af aan, altijd winst op het verkopen van hun Consoles. Als ze dat niet hadden gedaan, waren ze er waarschijnlijk al lang aan ten onder gegaan net als met Sega. Nintendo heeft geen geldschieters uit andere divisies zoals Sony en Microsoft, dus moet al hun geld binnen halen met Games en Consoles.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  woensdag 27 september 2006 @ 14:31:53 #174
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42169757
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Doe eens niet zo kneuzig, je loopt echt altijd te zeiken over alles.
Ja hoor.. Kom maar weer met je scheldwoordjes.

Ik zeg dat ik geen 8 euro over heb voor doom en dat ik die prijs te duur vind voor wat je krijgt.. Knal me neer aub mijn mening wat doe ik!
pi_42169814
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Ja hoor.. Kom maar weer met je scheldwoordjes.

Ik zeg dat ik geen 8 euro over heb voor doom en dat ik die prijs te duur vind voor wat je krijgt.. Knal me neer aub mijn mening wat doe ik!
Ja, maar na 1x was je mening ook wel duidelijk hoor Laat iedereen gewoon lekker zelf beslissen of ze het 't geld waard vinden fo niet, ik snap je ophef erover niet.

En als je dat al schelden vindt....
pi_42169916
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

En zulke slechte graphics heeft de Wii ook trouwens niet. We zijn tegenwoordig gewoon al HD gewent, dus als we nu screens zien van de Wii met ze Lage-Resolutie scrikken we meteen al.
Dus HD is wel Next-gen, en met rekenkracht komt ook realisme om de hoek kijken. Als je dat terug verwacht op een Wii be my gast maar dat gaat niet gebeuren. En als je dat goed vind fijn... Tuurlijk ga ik op de Wii spelen als een vriend m heeft alleen al om het party plezier wat er vanaf druipt. Maar ik steek mn geld liever in wat voor mij next-gen is.
pi_42170001
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
kijk voor lumines zou ik het dan wel weer neerleggen...aangezien dat een nieuwe game is zeg maar
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_42170060
Mwa eigenlijk valt 12,50 op zich wel mee voor Lumines.

Als het even verslavend als Meteos is heb ik het er zeker voorover.
Houd van een lijntje.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:47:18 #179
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42170184
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:37 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Dus HD is wel Next-gen, en met rekenkracht komt ook realisme om de hoek kijken. Als je dat terug verwacht op een Wii be my gast maar dat gaat niet gebeuren. En als je dat goed vind fijn... Tuurlijk ga ik op de Wii spelen als een vriend m heeft alleen al om het party plezier wat er vanaf druipt. Maar ik steek mn geld liever in wat voor mij next-gen is.
Het is ook Realisme dat je in als je een spel op de Wii speelt, je echt het Zwaard/Pistool/etc in je handen hebt. Realisme zijn niet alleen Graphics, en betere AI.

Maarja een Nintendo console koop je nooit voor de graphics etc. Een Nintendo console koop je voor de games en de plezier die je ermee beleeft. En dat is nou het gene wat ik wil als ik Games speel.

Als ik mooie graphics wil zie start ik wel me 360 of PC op.
pi_42170275
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

Het is ook Realisme dat je in als je een spel op de Wii speelt, je echt het Zwaard/Pistool/etc in je handen hebt. Realisme zijn niet alleen Graphics, en betere AI.

Maarja een Nintendo console koop je nooit voor de graphics etc. Een Nintendo console koop je voor de games en de plezier die je ermee beleeft. En dat is nou het gene wat ik wil als ik Games speel.

Precies!
  woensdag 27 september 2006 @ 14:51:14 #181
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42170298
quote:

[..]

Dus als je een spel speelt op de xbox360 beleef je er geen plezier aan maar kijk je alleen naar de graphics?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 27 september 2006 @ 14:51:19 #182
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42170303
quote:

[..]

Multiconsole Owners Defence Force!
pi_42170333
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef BMH het volgende:

[..]

Multiconsole Owners Defence Force!

M.O.D.F
pi_42170345
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus als je een spel speelt op de xbox360 beleef je er geen plezier aan maar kijk je alleen naar de graphics?
Ja, dat vond ik ook apart
Wth?
pi_42170357
quote:

[..]

Probleem is dat het nooit gaat aanvoelen zoals in het echt, dus dan maakt het niet uit of je met een normale controller speelt of met een Wiimote.
quote:

Dus op je 360 en PC heb je geen plezier als je een spel speelt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42170435
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Tain het volgende:

[..]

Probleem is dat het nooit gaat aanvoelen zoals in het echt, dus dan maakt het niet uit of je met een normale controller speelt of met een Wiimote.
Heb je er al op gespeeld dan? Wat als ik de previews mag geloven voelt het juist wel aan zoals in het echt.
Houd van een lijntje.
pi_42170440
quote:

[..]

Uh, je zit daar met een veredelde afstandsbediening hoor
pi_42170441
quote:

[..]

Zoals bij Red-steel zeker? Het halve scherm word gevult met een crosshair omdat het anders te lastig is. Of een zwaard dat aan alle kanten kartels heeft door de lage resolutie.

als jij er plezier mee hebt prima, maar doe niet alsof microsoft alleen maar aan graphics denk. Xbox Live! is het beste wat je kunt krijgen, en dat noem ik vernieuwen.
pi_42170483
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Heb je er al op gespeeld dan? Wat als ik de previews mag geloven voelt het juist wel aan zoals in het echt.
Die previewers lopen dagelijks met een zwaard te zwaaien? Of met pistolen te schieten op straat?
pi_42170499
Wat een onzin opmerking.
Houd van een lijntje.
pi_42170525
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Je hebt dus terugslag en weerstand met de Wiimote?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42170549
In de vorm van een rumble functie ja.
Houd van een lijntje.
pi_42170554
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een onzin opmerking.
Vertel mij maar eens hoe bowlen echt kan voelen zonder je vingers in de gaatjes te stoppen.
pi_42170591
Door dezelfde beweging te maken die je normaal ook maakt.
Houd van een lijntje.
pi_42170667
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Door dezelfde beweging te maken die je normaal ook maakt.
Dus de ene analoge stick naar achteren doen en dan weer naar voren? Dat is het zelfde alleen kleiner.
Maar dit gaat nergens heen Ik vindt dat nintendo leuk bezig is! Maar het is niets voor mij...
pi_42170711
Laten we erover ophouden inderdaad.
Houd van een lijntje.
pi_42170772
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Laten we erover ophouden inderdaad.
Als jij toegeeft het de graphics zuigen

Geintje
pi_42170777
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef Cubewoods het volgende: