Doe eens niet zo kneuzig, je loopt echt altijd te zeiken over alles.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
[..]
doom.. Scheelt je weer 10 euro.. Owneeh... Jij wilt liever betalen.
Version: Sharewarequote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom lul je over het feit heen dat Nint¤ndo 8 euro vraagt voor een SNES game?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Is ook te duur.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Waarom lul je over het feit heen dat Nint¤ndo 8 euro vraagt voor een SNES game?
Is dat niet net zo schandalig dan?
Graag. Als ik daarmee lui met ik vaker online game met 1 druk op de knop uit kan nodigen...Ja. Als dat ervoor zorgt dat die antieke textures in HD-kwaliteit overgdaan zijn zodat het wat rustiger voor het oog is...Ja. Als het een toegevoegde gamemode bevat...Ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is goedkoper, maar niet zo goedkoop als ik had gehoopt.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is ook te duur.
Zowiezo vind ik het prijsbeleid van Nintendo tov de Wii te hoog.
Vind ik nog meevallen, ik heb een jaar(?) geleden 45 euro betaald voor de PSP versie (die was het dubbel en dwars waard.) Deze koop ik ook blind.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind lumines ook vrij prijzig btw.
Je antipathie voor de Wii is inmiddels bekend.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
De Wii zelf is ook veel te duur, de games ook.. dus tja.
De Wii moet gewoon < 200 euro zijn en games < 40 euro gezien de prestaties van dat ding.
Je kunt niet zeggen: Alle Snes games zijn zoveel waard.. Het gaat hier nu over een port van doom.. En die vind IK geen 8 euro waard.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Waarom lul je over het feit heen dat Nint¤ndo 8 euro vraagt voor een SNES game?
Is dat niet net zo schandalig dan?
Je geeft het zelf al aan! Je vindt het een kutgame dus daarom niet jouw geld waardig! Andere mensen mischien wel!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen: Alle Snes games zijn zoveel waard.. Het gaat hier nu over een port van doom.. En die vind IK geen 8 euro waard.
En ja, ik heb wel 8 euro over voor SOMMIGE snes games.. 8 euro voor een flut snes game vind ik ook belachelijk.. net als 8 euro voor Doom.
Ik noem Doom geen kutgame.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:23 schreef Gajes het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan! Je vindt het een kutgame dus daarom niet jouw geld waardig! Andere mensen mischien wel!
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik zou niet weten op welk punt de Wii next-gen is dan. Kijk op grafisch gebied kun je duidelijk vooruitgang zien, dan zijn we een generatie verder. Hoe wilde je een joystick met een keyboard, controller of een afstandsbediening vergelijken?
Voor 250 euro heb je bijna een apparaat dat veel meer kan en veel mooiere graphics ontwikkeld. En iedereen maakt verlies op een console, dat verdien je terug door veel games te verkopen wat Nintendo ongetwijfeld zal doen met hun bekende franchises.
Maar het grootste nadeel vind ik gewoon het niet ondersteunen van HDTV's. Dat kan eigenlijk echt niet meer deze generatie en dat is erger dan dat het ding wat minder power bezit.
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef devv05 het volgende:
Maar goed laten we niet weer die discussie houden,
Nou ik vind wat beter graphics niet meteen Nextgen. Wat de Wii doet is een geheel nieuwe spelervaring brengen, net als de DS doet. Daarom is Nintendo ook zo geweldig bezig, en is de DS ook stukken beter als de PSP (Ookal heeft die veel betere graphics)quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik zou niet weten op welk punt de Wii next-gen is dan. Kijk op grafisch gebied kun je duidelijk vooruitgang zien, dan zijn we een generatie verder. Hoe wilde je een joystick met een keyboard, controller of een afstandsbediening vergelijken?
Voor 250 euro heb je bijna een apparaat dat veel meer kan en veel mooiere graphics ontwikkeld. En iedereen maakt verlies op een console, dat verdien je terug door veel games te verkopen wat Nintendo ongetwijfeld zal doen met hun bekende franchises.
Maar het grootste nadeel vind ik gewoon het niet ondersteunen van HDTV's. Dat kan eigenlijk echt niet meer deze generatie en dat is erger dan dat het ding wat minder power bezit.
Ja hoor.. Kom maar weer met je scheldwoordjes.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kneuzig, je loopt echt altijd te zeiken over alles.
Ja, maar na 1x was je mening ook wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja hoor.. Kom maar weer met je scheldwoordjes.
Ik zeg dat ik geen 8 euro over heb voor doom en dat ik die prijs te duur vind voor wat je krijgt.. Knal me neer aub mijn mening wat doe ik!
Dus HD is wel Next-gen, en met rekenkracht komt ook realisme om de hoek kijken. Als je dat terug verwacht op een Wii be my gast maar dat gaat niet gebeuren. En als je dat goed vind fijn... Tuurlijk ga ik op de Wii spelen als een vriend m heeft alleen al om het party plezier wat er vanaf druipt. Maar ik steek mn geld liever in wat voor mij next-gen is.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
En zulke slechte graphics heeft de Wii ook trouwens niet. We zijn tegenwoordig gewoon al HD gewent, dus als we nu screens zien van de Wii met ze Lage-Resolutie scrikken we meteen al.
kijk voor lumines zou ik het dan wel weer neerleggen...aangezien dat een nieuwe game is zeg maarquote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind lumines ook vrij prijzig btw.
Het is ook Realisme dat je in als je een spel op de Wii speelt, je echt het Zwaard/Pistool/etc in je handen hebt. Realisme zijn niet alleen Graphics, en betere AI.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:37 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dus HD is wel Next-gen, en met rekenkracht komt ook realisme om de hoek kijken. Als je dat terug verwacht op een Wii be my gast maar dat gaat niet gebeuren. En als je dat goed vind fijn... Tuurlijk ga ik op de Wii spelen als een vriend m heeft alleen al om het party plezier wat er vanaf druipt. Maar ik steek mn geld liever in wat voor mij next-gen is.
Precies!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Het is ook Realisme dat je in als je een spel op de Wii speelt, je echt het Zwaard/Pistool/etc in je handen hebt. Realisme zijn niet alleen Graphics, en betere AI.
Maarja een Nintendo console koop je nooit voor de graphics etc. Een Nintendo console koop je voor de games en de plezier die je ermee beleeft. En dat is nou het gene wat ik wil als ik Games speel.
Als ik mooie graphics wil zie start ik wel me 360 of PC op.
Dus als je een spel speelt op de xbox360 beleef je er geen plezier aan maar kijk je alleen naar de graphics?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Het is ook Realisme dat je in als je een spel op de Wii speelt, je echt het Zwaard/Pistool/etc in je handen hebt. Realisme zijn niet alleen Graphics, en betere AI.
Maarja een Nintendo console koop je nooit voor de graphics etc. Een Nintendo console koop je voor de games en de plezier die je ermee beleeft. En dat is nou het gene wat ik wil als ik Games speel.
Multiconsole Owners Defence Force!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook apartquote:Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus als je een spel speelt op de xbox360 beleef je er geen plezier aan maar kijk je alleen naar de graphics?
Probleem is dat het nooit gaat aanvoelen zoals in het echt, dus dan maakt het niet uit of je met een normale controller speelt of met een Wiimote.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Dus op je 360 en PC heb je geen plezier als je een spel speelt?quote:Maarja een Nintendo console koop je nooit voor de graphics etc. Een Nintendo console koop je voor de games en de plezier die je ermee beleeft. En dat is nou het gene wat ik wil als ik Games speel.
Heb je er al op gespeeld dan? Wat als ik de previews mag geloven voelt het juist wel aan zoals in het echt.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Probleem is dat het nooit gaat aanvoelen zoals in het echt, dus dan maakt het niet uit of je met een normale controller speelt of met een Wiimote.
Uh, je zit daar met een veredelde afstandsbediening hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Zoals bij Red-steel zeker? Het halve scherm word gevult met een crosshair omdat het anders te lastig is. Of een zwaard dat aan alle kanten kartels heeft door de lage resolutie.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Die previewers lopen dagelijks met een zwaard te zwaaien? Of met pistolen te schieten op straat?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je er al op gespeeld dan? Wat als ik de previews mag geloven voelt het juist wel aan zoals in het echt.
Je hebt dus terugslag en weerstand met de Wiimote?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je er al op gespeeld dan? Wat als ik de previews mag geloven voelt het juist wel aan zoals in het echt.
Vertel mij maar eens hoe bowlen echt kan voelen zonder je vingers in de gaatjes te stoppen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een onzin opmerking.
Dus de ene analoge stick naar achteren doen en dan weer naar voren? Dat is het zelfde alleen kleiner.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Door dezelfde beweging te maken die je normaal ook maakt.
Als jij toegeeft het de graphics zuigenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Laten we erover ophouden inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |