Het zal niet veel vaker gebeuren..maar ik ben het met je eensch, echt onwijs veel geld voor doom..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor jullie mij allemaal gaan aanvallen omdat ik iets negatiefs zeg, denk eerst eens na over wat we het hebben: Doom....... voor 10 euro.
Het verschil is dat er voor die 2 euro nog extra functionaliteit is toegevoegd en dat maakt het te duurquote:Op woensdag 27 september 2006 13:19 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Is ongeveer hetzelfde als een SNES titel voor 8 euro toch? Terwijl de roms en emu's al jaren gratis zijn.
Wat is het verschil precies?
Is ook onwijs gedateerd en dus niet leuk meer, volgens jouw redenatie dan he.
Doom is al jaren legaal te downloaden voor je pc.. Net als GTA en welke games niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:19 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Is ongeveer hetzelfde als een SNES titel voor 8 euro toch? Terwijl de roms en emu's al jaren gratis zijn.
Wat is het verschil precies?
Is ook onwijs gedateerd en dus niet leuk meer, volgens jouw redenatie dan he.
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef BMH het volgende:
[..]
En doom spelen op je console is net zo fout als Snes games op je pc.
Vijf Euro....Voor SMB1 via Virtual Console.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor jullie mij allemaal gaan aanvallen omdat ik iets negatiefs zeg, denk eerst eens na over wat we het hebben: Doom....... voor 10 euro.
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:12 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die kan je alleen kopen, via een soort van prepaid kaart en via je creditcard.
Oh, dat zal het zijn dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Het verschil is dat er voor die 2 euro nog extra functionaliteit is toegevoegd en dat maakt het te duur
sorry hoor maar hier hebben we het niet meer over meningen..maar feitenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vijf Euro....Voor SMB1 via Virtual Console.
Dat is dan net zoveel troep, ik kan op een rommelmarkt die game voor 50 cent krijgen. Wat kan mij het nu schelen dat ik Doom gratis op mijn PC kan krijgen?
Ik snap serieus niet waarom wij allemaal jouw definite van geldklopperij aan moeten hangen. Je roept wel vaker dat iets afzetterij is zonder erbij stil te staan dat het slechts jouw mening betreft.
Ik speel alle Nintendo-roms op mn XBOX.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Doom is al jaren legaal te downloaden voor je pc.. Net als GTA en welke games niet.
En doom spelen op je console is net zo fout als Snes games op je pc.
Dat jij een pauper bent maakt het niet veel opeensquote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sorry hoor maar hier hebben we het niet meer over meningen..maar feiten
10 euro is gewoon VEEL voor Doom, klaar
quote:X06: Halo 3 en Killer Instinct 3 speelbaar
Gerucht | 27 september 2006 - CVG meldt dat volgens een gelekt persbericht Halo 3 en Killer Instinct 3 speelbaar zullen zijn tijdens X06. Daarnaast zal Microsoft een zwarte Xbox 360 aankondigen en zal de prijs van de HD-DVD-speler vastgesteld worden op ₤119,99 (zo'n ¤180). Deze zou op 1 december in de winkels moeten verschijnen.
De bron van CVG is TeamXbox, die site zou een gelekt persbericht in handen hebben gekregen waar deze informatie in zou staan. Op TeamXbox is hierover echter niets meer te vinden; verwijderd onder druk, of gewoon nep? We weten het binnen een paar uur, wanneer X06 van start gaat.
neenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat jij een pauper bent maakt het niet veel opeens
Ik vind 10 euro een schappelijk prijsje als je je bedenkt dat er een MP bij zit.
KI3 ook, opeens vanuit het niets meteen speelbaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Halo 3 lijkt me ERG stug.
gast voor 10 euro haal ik een leuke budget game voor mijn oude xbox waar 19103x zoveel werk in zit dan Doomquote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat jij een pauper bent maakt het niet veel opeens
Ik vind 10 euro een schappelijk prijsje als je je bedenkt dat er een MP bij zit.
Veel voor Doom, maar de waarde van 10 Euro is wel subjectief. En dus hoeft deze discussie niet gevoerd te worden, en hoeft er zeker niet beweerd te worden dat men wordt afgezet. Als jij wordt afgezet dan is dat voor mij misschien heel anders.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sorry hoor maar hier hebben we het niet meer over meningen..maar feiten
10 euro is gewoon VEEL voor Doom, klaar
o van 10 euro lig ik ook niet wakker, tis meer een principe kwestie in dit geval..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Veel voor Doom, maar de waarde van 10 Euro is wel subjectief. En dus hoeft deze discussie niet gevoerd te worden, en hoeft er zeker niet beweerd te worden dat men wordt afgezet. Als jij wordt afgezet dan is dat voor mij misschien heel anders.
Ik vind 10 Euro niet iets om wakker van te liggen. Nu vond ik Doom niet zo'n leuk spel, maar die 800 punten...Daar doe ik (maar jij misschien wel) niet moeilijk over...Ik heb al sedert 3 maanden 900 punten over op mijn account, dus het geld heb ik al veel langer uitgegeven.
doom.. Scheelt je weer 10 euro.. Owneeh... Jij wilt liever betalen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Veel voor Doom, maar de waarde van 10 Euro is wel subjectief. En dus hoeft deze discussie niet gevoerd te worden, en hoeft er zeker niet beweerd te worden dat men wordt afgezet. Als jij wordt afgezet dan is dat voor mij misschien heel anders.
Ik vind 10 Euro niet iets om wakker van te liggen. Nu vond ik Doom niet zo'n leuk spel, maar die 800 punten...Daar doe ik (maar jij misschien wel) niet moeilijk over...Ik heb al sedert 3 maanden 900 punten over op mijn account, dus het geld heb ik al veel langer uitgegeven.
Prachtigquote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef Retuobak het volgende:
Nieuwe beelden van Alan Wake
Mooiste game ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |