Geen animaties in je gezicht = kunstmatig pokerface.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef Megalomaniac het volgende:
Da cameraatje is best chill!
Link 1
Link 2
Tis een begin.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen animaties in je gezicht = kunstmatig pokerface.
Vond hem nog wel OK, best vermakelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:48 schreef Fliepke het volgende:
Boh, sonic demo is er en hij suckt echt hard.
Sonic Rushquote:Op woensdag 27 september 2006 11:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar duuh.. Sega bakt al jaren niets meer van Sonic games.
Mwah, twijfelgeval. Misschien net iets teveel van het goede. Voor 400 points had ik 'm zeker gehaald, nu ff afwachten.quote:
4 man co-op lijkt mij wel vet, maar 800 punten niet nee, er gaan geruchten trouwens dat Doom vanavond op marketplace wordt gezet.quote:
Waarom zou je betalen voor spellen, zijn bijna meteen al warez...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef BMH het volgende:
Wie gaat er nu betalen voor doom?Dat spel is volgens mij al 10 jaar lang abadonware.
multiplayer via Xbox Livequote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef BMH het volgende:
Wie gaat er nu betalen voor doom?Dat spel is volgens mij al 10 jaar lang abadonware.
Die kan je alleen kopen, via een soort van prepaid kaart en via je creditcard.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef Enchanter het volgende:
Die MS points , kan je die alleen kopen of kan die ook op een of andere manier verdienen ?
Wat een onzin. Alsof iemand zit te wachten op doom voor haast 10 euro.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je betalen voor spellen, zijn bijna meteen al warez...
Gedateerd en totaal niet meer leuk bedoel je.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:07 schreef kepler het volgende:
[..]
multiplayer via Xbox Live
en co-op (als het via Live ook kan) is helemaal cool
Dat laatste is natuurlijk onwijs subjectief.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef BMH het volgende:
Gedateerd en totaal niet meer leuk bedoel je.
dan koop je hem toch niet johquote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof iemand zit te wachten op doom voor haast 10 euro.
[..]
Gedateerd en totaal niet meer leuk bedoel je.
Voor jullie mij allemaal gaan aanvallen omdat ik iets negatiefs zeg, denk eerst eens na over wat we het hebben: Doom....... voor 10 euro.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:16 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onwijs subjectief.
En sinds wanneer is gedateerd een reden een game af te schrijven?.
Is ongeveer hetzelfde als een SNES titel voor 8 euro toch? Terwijl de roms en emu's al jaren gratis zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor jullie mij allemaal gaan aanvallen omdat ik iets negatiefs zeg, denk eerst eens na over wat we het hebben: Doom....... voor 10 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |