Het probleem zijn de linkse eikels die alles doen om het hen naar hun zin te maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:21 schreef Vitalogy het volgende:
Ach er is maar één ding mis met de multi-culturele samenleving en dat is dat de islamitische cultuur de overhand heeft.![]()
![]()
Dat is ook het eerste dat ze vragen natuurlijk als je half dood binnenkomt.. "Bent u homo ?". Verder is het nog maar de vraag of het een SEH afdeling krijgt, iedere arts moslim zal zijn of dat elke islamitische arts een homohater is. Persoonlijk vind ik je een raar racistje, maar goed.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:21 schreef Vitalogy het volgende:
En het lijkt me sterk dat een homo in een islamitisch ziekenhuis goede spoedeisende hulp krijgt.
En wereldvreemd ben je ook al.quote:Ach er is maar één ding mis met de multi-culturele samenleving en dat is dat de islamitische cultuur de overhand heeft.![]()
![]()
Godsamme!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:21 schreef Vitalogy het volgende:
En het lijkt me sterk dat een homo in een islamitisch ziekenhuis goede spoedeisende hulp krijgt. Laat staan de scheiding op geslacht wat ze willen toepassen.
Voor mij is dat al genoeg redenen om zo'n ziekenhuis als symbool te zien voor alles wat mis is met de multi-culturele samenleving. Het is verdomme de middeleeuwen niet hier.
Ach er is maar één ding mis met de multi-culturele samenleving en dat is dat de islamitische cultuur de overhand heeft.![]()
![]()
Jij bent linkser dan de meeste "linkse eikels". Ter uwer informatie. Je bent niet rechts als je enkel een hekel aan allochtonen of moslims in het bijzonder hebt. Gelukkig maar.quote:
Wat een onzin . Hier in Nederlandse ziekenhuizen zijn vaak Nederlandse vrouwen erop gesteld als ze behandeld worden door een vrouw vooral als het om delicate zaken gaat. Die vrouwen probeer je dan zoveel mogelijk tegemoet te komen omdat ze recht op zorg hebben. Dat bestaat dus al en bestond al jaren in Nederlandse ziekenhuizen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het probleem zijn de linkse eikels die alles doen om het hen naar hun zin te maken.
"Je wilt je niet aanpassen, je wit vasthouden aan je stomme cultuur met scheiding tussen man en vrouw? Geen probleem man, wij maken dat hier wel mogelijk!!"walgelijk
maar dat pro-buitenlander gedoe is wel duidelijk een links trekjequote:Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij bent linkser dan de meeste "linkse eikels". Ter uwer informatie. Je bent niet rechts als je enkel een hekel aan allochtonen of moslims in het bijzonder hebt. Gelukkig maar.
Het islamitische geloof is geen ras.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:24 schreef gelly het volgende:
Persoonlijk vind ik je een raar racistje, maar goed.
Ja, ik lust geen schapenvlees.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn er die dan ?! De chinezen zijn nog makkelijker als het vliegt, kruipt/loopt, zwemt dan is het eetbaar.
Thnxquote:Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik wens Triggershot, Gelly en Yvonne nog een prettige en hopelijk constructieve discussie toe, het blijkt toch verdomd moeilijke materie te zijn voor sommigen.
Dag.
En als dat niet kan hebben ze pech. Maar in dit nieuwe ziekenhuis zal die scheiding standaard zijn. Wat volkomen belachelijk is. Die moslims moeten hun domme opvattingen eens laten vallen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een onzin . Hie in Nederlandse ziekenhuizen zijn vaak Nederlandse vrouwen erop gesteld als ze behandeld worden door een vrouw vooral als het om delicate zaken gaat. Die vrouwen probeer je dan zoveel mogelijk tegemoet te komen omdat ze recht op zorg hebben. Dat bestaat dus al en bestond al jaren in Nederlandse ziekenhuizen.
"pro-buitenlander" ? Het komt niet in je op dat ik helemaal niet pro-iemand ben, maar iedereen van dezelfde vrijheden wil laten genieten die ik ook heb ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar dat pro-buitenlander gedoe is wel duidelijk een links trekje
Ik wil een hostie op zondag.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Welke gepaste zorg verlangen niet- of andersgelovigen dan ? Ze zullen misschien verplicht halal voedsel moeten eten of enkel geholpen worden door personeel van het eigen geslacht. Wat een ramp. En dan nog, het staat je vrij naar welk ziekenhuis dan ook te gaan.
Dus Gia, buiten het broodje beenham bij de lunch, kom eens met *echte* argumenten.
Nou, wat wordt schnitzel vaak geserveerd in een ziekenhuis/verzorghuis/verpleeghuis.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik lust geen schapenvlees.
En alleen rund en kip wordt ook wat saai.
Ik houdt wel van een lekker schnitzel op zijn tijd. Maar dat gaat natuurlijk niet, dan.
het zou wat met de grootte van het gebeuren te maken kunnen hebben ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Pardon!!
Was een reactie op:
[..]
Maar daar reageer je niet zo idioot op?
Je voorbeeld slaat helemaal nergens op en er is niets mis met jezelf boven een ander stellen als die ander meer dan de helft van de bevolking sowieso al als minderwaardig ziet.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
We leven hier nog in de Middeleeuwen, stel je eens niet altijd boven anderen, ergerlijke nederlandse karaktertrek!
4 jaar geleden slechts, 4 jaar! werd er toch nog echt door een blanke vrouw de laatste zorg geweigerd aan een blanke oma, die een ander geloof had, en dat andere geloof was : Katholiek"
Deze verplegende was reformatorisch en vertikte het een ketter de laatste zorg te verlenen.
Dus kom me niet aan met islamitische cultuur die de overhand heeft, steek eerst maar eens de hand in eigen boezem.
Zo tolerant zijn wij als volkje niet.
je doet net alsof er alleen nog maar islamitische ziekenhuizen zijn en men je verplicht daar naartoe te gaanquote:
ik had het over de mensen die dit ziekenhuis willen gaan opzetten.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef gelly het volgende:
[..]
"pro-buitenlander" ? Het komt niet in je op dat ik helemaal niet pro-iemand ben, maar iedereen van dezelfde vrijheden wil laten genieten die ik ook heb ?
Meer dan de helft waar haal jij je statistieken vandaan? Stormfront?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je voorbeeld slaat helemaal nergens op en er is niets mis met jezelf boven een ander stellen als die ander meer dan de helft van de bevolking sowieso al als minderwaardig ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |