abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42165658
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze kunnen ook een nieuw ziekenhuis bouwen. Opgelost. Wat is het probeem precies nog ?
Dat we cultuur komen overnemen
pi_42165683
En dat gezeik over integratie... Is de integratie pas geslaagd als alle Moslims gezamenlijk boerenkool met worst eten, André van Duin kijken en de koopjes af gaan?
Of gaat het er om dat mensen vreedzaam naast of met elkaar kunnen leven?
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 12:03:13 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42165685
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan kunnen die moslims toch ook naar dat Joodse ziekenhuis!

Opgelost!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_42165686
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee ik lees alles (topic heeft wel wat) en ik weeg mee of mijn begin standpunt wel principieel is.
Ik woon aan de landsgrens met Borgondisch Belgie. En ook daar gaan Nederlanders naar toe.
- Toch een stukje marktwerking -
Ach zo, sorry ik dacht dat je iets van mij aan het quoten was.
pi_42165714
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Toeps het volgende:
En dat gezeik over integratie... Is de integratie pas geslaagd als alle Moslims gezamenlijk boerenkool met worst eten, André van Duin kijken en de koopjes af gaan?
Of gaat het er om dat mensen vreedzaam naast of met elkaar kunnen leven?
Vergeet je polonaise niet?
pi_42165730
Te gek voor woorden dit.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:05:08 #127
3542 Gia
User under construction
pi_42165741
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze kunnen ook een nieuw ziekenhuis bouwen. Opgelost. Wat is het probeem precies nog ?
Segregatie!
Er zal geen rekening gehouden worden met voedingswensen van niet-Moslims, als die al uberhaupt opgenomen worden en niet doorgestuurd.

Elk ziekenhuis moet aan iedereen hulp kunnen bieden op een wijze die bij de levenswijze van de patient past. En ik heb een beetje het idee dat een Islamitisch ziekenhuis te zeer gericht zal zijn op de Islam en daardoor niet de gepaste zorg kan bieden voor niet- of andersgelovigen.
pi_42165747
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:04 schreef -scorpione- het volgende:
Te gek voor woorden dit.
Na de moslims eentje voor Inanna dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2006 12:05:44 ]
pi_42165770
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:56 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Wat interesseert mij het nou wie de initiatiefnemer is? Die wil alleen maar geld verdienen.
Het gaat mij erom dat dit soort dingen niet toegestaan moeten worden. Juist doordat het wel toegestaan wordt krijg je dit soort idiote initiatieven. Er zijn nu eenmaal mensen met een bepaalde drang naar winstmaken en die zien alleen maar mogelijkheden. Dat staat mijns inziens totaal los van deze discussie.
De regering moet dit soort dingen gewoon tegenhouden of het nu om economische doeleinden is of niet, dat maakt helemaal niet uit. Je zou zelfs zover kunnen gaan dat de regering het juist moet tegenhouden omdat dit voor vervreemding en segragatie kan zorgen en dat alleen maar om die ondernemer zijn winst te laten maken? Lijkt me een gegronde reden dit plan te verbieden. Bedankt voor het aandragen van deze eventueele oplossing
Dat hoort wel te interesseren wie de iniatiefnemer is, want er zijn genoeg mensen in dit topic die meteen weer denken dat moslims het land willen overspoelen met het islamitsch gedachtengoed terwijl degene die je quote duidelijk meldt dat die initiatieven door Nederlanders is genomen, en zo ook in dit geval.

En dat staat dus niet los van deze discussie.

En zoals ik al eerder heb aangegeven: als je vindt dat de overheid dit moet tegengaan (een kans die me nogal klein lijkt) moet je op een partij stemmen die dit op de agenda heeft staan, zo werkt dat namelijk in een vrij en democratisch land.

Die gegronde reden is helemaal niet gegrond, dat is een nogal slappe mening.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42165782
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Na de moslims eentje voor Inanna dan?
Ja, geef mij ook mijn eigen ziekenhuis, met mooie verpleegstertjes en zo zoals dat bij mijn geloof hoort
pi_42165798
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:06 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ja, geef mij ook mijn eigen ziekenhuis, met mooie verpleegstertjes en zo zoals dat bij mijn geloof hoort
Als jij een initiatiefnemer kunt vinden en sponsors, waarom niet?
  woensdag 27 september 2006 @ 12:07:43 #132
3542 Gia
User under construction
pi_42165803
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Pardon!!

Was een reactie op:
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:42 schreef moussie het volgende:
ik denk dat zo'n ziekenhuis een groot success zou worden en aardig wat geld in het laadje brengt ..
zoals gezegd is het het eerste in europa en zal heel wat publiek trekken uit de omliggende landen, niet alleen van moslims maar ook bvb van joden, die hebben immers vrijwel dezelfde leefregels ..
Maar daar reageer je niet zo idioot op?
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 12:08:22 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42165821
Gaat nou iedereen aan het stukje tekst voorbij dat "men een heleboel bezoek uit het buitenland verwacht"?
Sinds wanneer zijn ziekenhuizen nog echt huizen waar de zieke voorop staat?
It's all about the money en vanuit dat oogpunt gezien is het een gat in de markt dus een prima idee.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_42165825
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als jij een initiatiefnemer kunt vinden en sponsors, waarom niet?
Krijg ik dan ook subsidie?
pi_42165834
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef yvonne het volgende:
Gaat nou iedereen aan het stukje tekst voorbij dat "men een heleboel bezoek uit het buitenland verwacht"?
Sinds wanneer zijn ziekenhuizen nog echt huizen waar de zieke voorop staat?
It's all about the money en vanuit dat oogpunt gezien is het een gat in de markt dus een prima idee.
Hey, das was mijn argument, had ik al gebruikt
pi_42165843
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat we cultuur komen overnemen
Ja, brrrr Toch vreemd dat mensen zich daar zorgen over maken terwijl de Nederlandsche cultuur al tijden niet meer bestaat. Zover die al bestaan heeft natuurlijk. Dat de Nederlandse cultuur bestaat uit elementen uit allerhande culturen, al eeuwen lang, schijnt niet tot de algemene kennis van de angsthazen te behoren.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:09:31 #137
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42165849
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef Gia het volgende:
Er zal geen rekening gehouden worden met voedingswensen van niet-Moslims,
Zijn er die dan ?! De chinezen zijn nog makkelijker als het vliegt, kruipt/loopt, zwemt dan is het eetbaar.
pi_42165854
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Krijg ik dan ook subsidie?
geen idee of particuliere ondernemingen/klinieken recht hebben op subsidie?
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 12:09:50 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42165859
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hey, das was mijn argument, had ik al gebruikt
Jij hebt er alleen 100 zinnen voor nodig, ik een paar

pi_42165865
Ik zie het probleem niet zo. Moet kunnen dacht ik. Alleen het moet niet zo zijn dat moslims uit het buitenland dan hier ook maar klakkeloos opgenomen kunnen worden, anders komen de moslims uit Nederland op de alom bekende wachtlijst te staan, en dat kan nooit de bedoeling zijn, tenzij het om een geprivatiseerd ziekenhuis gaat waar de hoogste bieder het eerst maalt natuurlijk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')