Of iemand die weet wat er speelt in de samenleving, en daardoor weer juist een slimme ondernemer is.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Vitalogy het volgende:
Zou Paul Sturkenboom een turk zijn of gewoon een gluiperige westerse ondernemer?
Hé hallo, al jarenlang doen moslims moeilijk in gewone ziekenhuizen. Ze stellen allemaal eisen ten aanzien van hun verzorging. Waarom zou ik dat dan niet mogen als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef Toeps het volgende:
Jezus (of Mohammed) Gia, jij wil gewoon graag moeilijk doen hè?
Ga je ook bij de Chinees eten en dan boos worden dat ze geen spaghetti hebben?
Niks maar ik vind het wel ironisch. Die vent maakt alleen maar gebruik van het grote aantal islamieten in Rotterdam.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:49 schreef freud het volgende:
[..]
Wat voegt dat toe of maakt dat uit in de discussie?
Waarom wíl je überhaupt in een Islamitisch ziekenhuis liggen? Er zijn toch al genoeg "gewone" ziekenhuizen voor jou?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Hé hallo, al jarenlang doen moslims moeilijk in gewone ziekenhuizen. Ze stellen allemaal eisen ten aanzien van hun verzorging. Waarom zou ik dat dan niet mogen als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je echt een volwassen vrouw bent gezien de rommel die je post Gia. Get a life zeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Hé hallo, al jarenlang doen moslims moeilijk in gewone ziekenhuizen. Ze stellen allemaal eisen ten aanzien van hun verzorging. Waarom zou ik dat dan niet mogen als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen?
So? Definitie van een commercieel succesvol principe.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Vitalogy het volgende:
Niks maar ik vind het wel ironisch. Die vent maakt alleen maar gebruik van het grote aantal islamieten in Rotterdam.
Een ondernemer die een doelgroep bedient, het zou verboden moeten worden ! En nu ben ik echt weg.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Niks maar ik vind het wel ironisch. Die vent maakt alleen maar gebruik van het grote aantal islamieten in Rotterdam.
Als dat het echt geval is, dan is er overduidelijk wel een goede reden om zo'n ziekenhuis te bouwen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
ooh, da's bekrompenheid dus, dat je het niet leuk vindt om plat op je rug met je benen wijdbeens in de lucht met zo'n raar geval in je vagina te liggen tegenover een vreemde man ..quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moetal die vrouwen zich ook maar eens over die bekrompenheid heenzetten. O jeetje, een man zit te prutsen met je vagina. Nou en, dat is gewoon zijn beroep hoor.
Je moet het ook niet vanuit het perspectief van de arts zien maar vanuit dat van de patient. Die is namelijk nog steeds gesteld op zijn of haar privacy en beschermt die ook gevoelsmatig. Het heeft te maken met de "zone" waarin je zo'n persoon gevoelsmatig moet toelaten. Voor een dokter is er niks gevoelsmatig aan in de meeste gevallen voor de patient wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En nogmaals, zet die bekrompenheid van je af. Op medisch gebied is er geen plaats voor schaamte. Het is allemaal vanuit professioneel opzicht voor die dokter.
[..]
Erg domme vergelijking, maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
je hebt het nu over een medisch onderzoek hequote:Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh, da's bekrompenheid dus, dat je het niet leuk vindt om plat op je rug met je benen wijdbeens in de lucht met zo'n raar geval in je vagina te liggen tegenover een vreemde man ..
Die zijn er toch ook voor moslims!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Waarom wíl je überhaupt in een Islamitisch ziekenhuis liggen? Er zijn toch al genoeg "gewone" ziekenhuizen voor jou?
Ik heb op de afdeling maag lever en darm gewerkt en geloof me die gasten heb je erbij. We zaten ze dan later in de koffie kamer uit te lachen met de zusters maar die mensen heb je echt.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh, da's bekrompenheid dus, dat je het niet leuk vindt om plat op je rug met je benen wijdbeens in de lucht met zo'n raar geval in je vagina te liggen tegenover een vreemde man ..
is dat dan omdat jij zit te fantaseren over een knappe vrouwelijke zuster die je wel even een klisma zal geven of zo ?
doe je nou met opzet zo achterlijk of zo .. ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Paul Sturkenboomquote:Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of iemand die weet wat er speelt in de samenleving, en daardoor weer juist een slimme ondernemer is.
Hij is in ieder geval niet met handen en voeten gebonden door de politiek. Wat dan overblijft is een maatschappelijke kwestie waar schijnbaar vraag naar is.
nee hoor, als het een privekliniek is, moet het helemaal niets.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Die zijn er toch ook voor moslims!
Ik wil ook helemaal niet in een islamitisch ziekenhuis, maar het gaat om het principe. In elk ziekenhuis wordt rekening gehouden met speciale wensen van bepaalse gelovigen. Dan MOET dat in een islamitisch ziekenhuis dus ook.
ah, dan haal ik dus de schakelaar in mijn hoofd even over .. ik ben nu geen mens meer met gevoel maar een onderzoeksobjekt .. enig idee hoe psychisch gestoord dat klinkt ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
je hebt het nu over een medisch onderzoek he
Het gaat erom dat elk ziekenhuis wel rekening houdt met diverse geloven. Een islamitisch ziekenhuis zal dat dan ook moeten doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:00 schreef moussie het volgende:
[..]
doe je nou met opzet zo achterlijk of zo .. ?
dat de moslims al jaren moeilijk doen is omdat ze geen keuze hebben, hoe moeilijk is het nou om dat zelf te bedenken ?
jij daarentegen hebt wel een keus, dus als jij loopt te zeuren is het puur om het zeuren .. beetje dom, vindt je niet ook, dit soort energieverspilling ?
Nee, dan niet. En als ze het dan mooi allemaal zelf betalen is het prima.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee hoor, als het een privekliniek is, moet het helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |