abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 12:51:16 #221
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42167003
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Vitalogy het volgende:
Zou Paul Sturkenboom een turk zijn of gewoon een gluiperige westerse ondernemer?
Of iemand die weet wat er speelt in de samenleving, en daardoor weer juist een slimme ondernemer is.
Hij is in ieder geval niet met handen en voeten gebonden door de politiek. Wat dan overblijft is een maatschappelijke kwestie waar schijnbaar vraag naar is.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:51:35 #222
3542 Gia
User under construction
pi_42167010
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef Toeps het volgende:
Jezus (of Mohammed) Gia, jij wil gewoon graag moeilijk doen hè?
Ga je ook bij de Chinees eten en dan boos worden dat ze geen spaghetti hebben?
Hé hallo, al jarenlang doen moslims moeilijk in gewone ziekenhuizen. Ze stellen allemaal eisen ten aanzien van hun verzorging. Waarom zou ik dat dan niet mogen als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen?
pi_42167035
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:49 schreef freud het volgende:

[..]

Wat voegt dat toe of maakt dat uit in de discussie?
Niks maar ik vind het wel ironisch. Die vent maakt alleen maar gebruik van het grote aantal islamieten in Rotterdam.
pi_42167050
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Hé hallo, al jarenlang doen moslims moeilijk in gewone ziekenhuizen. Ze stellen allemaal eisen ten aanzien van hun verzorging. Waarom zou ik dat dan niet mogen als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen?
Waarom wíl je überhaupt in een Islamitisch ziekenhuis liggen? Er zijn toch al genoeg "gewone" ziekenhuizen voor jou?
pi_42167054
quote:

[..]

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je echt een volwassen vrouw bent gezien de rommel die je post Gia. Get a life zeg.
  FOK!fotograaf woensdag 27 september 2006 @ 12:54:18 #226
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42167082
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Vitalogy het volgende:
Niks maar ik vind het wel ironisch. Die vent maakt alleen maar gebruik van het grote aantal islamieten in Rotterdam.
So? Definitie van een commercieel succesvol principe.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_42167087
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Een ondernemer die een doelgroep bedient, het zou verboden moeten worden ! En nu ben ik echt weg.
pi_42167116
quote:

[..]

Als dat het echt geval is, dan is er overduidelijk wel een goede reden om zo'n ziekenhuis te bouwen.

Zo lang het maar een prive-kliniek wordt staat het hun vrij. Anders ben ik TEGEN.
pi_42167123
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan moetal die vrouwen zich ook maar eens over die bekrompenheid heenzetten. O jeetje, een man zit te prutsen met je vagina. Nou en, dat is gewoon zijn beroep hoor.
ooh, da's bekrompenheid dus, dat je het niet leuk vindt om plat op je rug met je benen wijdbeens in de lucht met zo'n raar geval in je vagina te liggen tegenover een vreemde man ..
is dat dan omdat jij zit te fantaseren over een knappe vrouwelijke zuster die je wel even een klisma zal geven of zo ?
pleased to meet you
pi_42167180
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En nogmaals, zet die bekrompenheid van je af. Op medisch gebied is er geen plaats voor schaamte. Het is allemaal vanuit professioneel opzicht voor die dokter.
[..]

Erg domme vergelijking, maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
Je moet het ook niet vanuit het perspectief van de arts zien maar vanuit dat van de patient. Die is namelijk nog steeds gesteld op zijn of haar privacy en beschermt die ook gevoelsmatig. Het heeft te maken met de "zone" waarin je zo'n persoon gevoelsmatig moet toelaten. Voor een dokter is er niks gevoelsmatig aan in de meeste gevallen voor de patient wel.

Je zou er goed aan doen om er meer over te lezen misschien dat je dan wel begrijpt dat het niet zo makkelijk ligt als jij wil beweren.

Trouwens 1/3 tot 1/2 van de artsen heeft wel eens sexuele relatie met zijn of haar patient. Dus zo professioneel is het niet.
pi_42167208
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef moussie het volgende:

[..]

ooh, da's bekrompenheid dus, dat je het niet leuk vindt om plat op je rug met je benen wijdbeens in de lucht met zo'n raar geval in je vagina te liggen tegenover een vreemde man ..
je hebt het nu over een medisch onderzoek he
  Donald Duck held woensdag 27 september 2006 @ 12:59:02 #232
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42167224
een vrouw zal je echt niet beter of slechter behandelen dan een man hoor. Het is gewoon allemaal beroepsmatig en puur professioneel. Over een gevoel van schaamte moet je je gewoon maar heen zetten in medische gevallen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 27 september 2006 @ 12:59:50 #233
3542 Gia
User under construction
pi_42167254
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Toeps het volgende:

[..]

Waarom wíl je überhaupt in een Islamitisch ziekenhuis liggen? Er zijn toch al genoeg "gewone" ziekenhuizen voor jou?
Die zijn er toch ook voor moslims!
Ik wil ook helemaal niet in een islamitisch ziekenhuis, maar het gaat om het principe. In elk ziekenhuis wordt rekening gehouden met speciale wensen van bepaalde gelovigen. Dan MOET dat in een islamitisch ziekenhuis dus ook.
pi_42167262
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef moussie het volgende:

[..]

is dat dan omdat jij zit te fantaseren over een knappe vrouwelijke zuster die je wel even een klisma zal geven of zo ?
Ik heb op de afdeling maag lever en darm gewerkt en geloof me die gasten heb je erbij. We zaten ze dan later in de koffie kamer uit te lachen met de zusters maar die mensen heb je echt.
pi_42167280
quote:

[..]

doe je nou met opzet zo achterlijk of zo .. ?
dat de moslims al jaren moeilijk doen is omdat ze geen keuze hebben, hoe moeilijk is het nou om dat zelf te bedenken ?

jij daarentegen hebt wel een keus, dus als jij loopt te zeuren is het puur om het zeuren .. beetje dom, vindt je niet ook, dit soort energieverspilling ?
pleased to meet you
pi_42167285
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Of iemand die weet wat er speelt in de samenleving, en daardoor weer juist een slimme ondernemer is.
Hij is in ieder geval niet met handen en voeten gebonden door de politiek. Wat dan overblijft is een maatschappelijke kwestie waar schijnbaar vraag naar is.
Paul Sturkenboom
pi_42167321
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Die zijn er toch ook voor moslims!
Ik wil ook helemaal niet in een islamitisch ziekenhuis, maar het gaat om het principe. In elk ziekenhuis wordt rekening gehouden met speciale wensen van bepaalse gelovigen. Dan MOET dat in een islamitisch ziekenhuis dus ook.
nee hoor, als het een privekliniek is, moet het helemaal niets.
pi_42167369
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

je hebt het nu over een medisch onderzoek he
ah, dan haal ik dus de schakelaar in mijn hoofd even over .. ik ben nu geen mens meer met gevoel maar een onderzoeksobjekt .. enig idee hoe psychisch gestoord dat klinkt ?
pleased to meet you
  woensdag 27 september 2006 @ 13:04:32 #239
3542 Gia
User under construction
pi_42167385
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:00 schreef moussie het volgende:

[..]

doe je nou met opzet zo achterlijk of zo .. ?
dat de moslims al jaren moeilijk doen is omdat ze geen keuze hebben, hoe moeilijk is het nou om dat zelf te bedenken ?

jij daarentegen hebt wel een keus, dus als jij loopt te zeuren is het puur om het zeuren .. beetje dom, vindt je niet ook, dit soort energieverspilling ?
Het gaat erom dat elk ziekenhuis wel rekening houdt met diverse geloven. Een islamitisch ziekenhuis zal dat dan ook moeten doen.
Als het een ziekenhuis moet worden voor alleen moslims, of waar geen rekening wordt gehouden met andere geloven, dan ben ik tegen.

Moslims kunnen in elk ziekenhuis terecht. Een apart ziekenhuis is helemaal niet nodig.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:06:01 #240
3542 Gia
User under construction
pi_42167411
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nee hoor, als het een privekliniek is, moet het helemaal niets.
Nee, dan niet. En als ze het dan mooi allemaal zelf betalen is het prima.

Maar wordt het een Algemeen Ziekenhuis op Islamitische grondslag, dan mag dat, mits men rekening houdt met patienten die toevallig een ander geloof hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')