Dus jij vindt dat Christelijke ziekenhuizen geen aanpassingen hoeven te doen voor moslims?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe wat een onzin, toen ik op een christelijke school zat moest ik ook mee bidden met de klas naar here Jezus, daar moest ik me wel aanpassen aan Christelijke gewoontes.
Tuurlijk wel, zo ook de islamitische.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Christelijke ziekenhuizen geen aanpassingen hoeven te doen voor moslims?
Juist, en ik welk jaartal speelde die ook weer af?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja, er zit nog steeds een boel oud zeer bij mensen die onder of boven de rivier wonen.
Die beeldenstorm leeft nog steeds.![]()
Okay, dus als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen, dan komt zondags een pastoor de hostie brengen?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo ook de islamitische.
Dan moetal die vrouwen zich ook maar eens over die bekrompenheid heenzetten. O jeetje, een man zit te prutsen met je vagina. Nou en, dat is gewoon zijn beroep hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef moussie het volgende:
[..]
excuse me, maar ik als vrouw zijnde vind het niet bijzonder aangenaam om onderzocht te worden door een man als het gaat om iets anders dan een neusverkoudheid .. en met mij zijn dat vele vrouwen die zichzelf dan maar aanpraten dat ze het eigenlijk niet erg vinden als een man met zo'n eendenbek in haar vagina loopt te gluren, maar als je even doorvraagt is het toch iets wat niet aangenaam is, ervaren wordt als een inbreuk op je integriteit ..
oftewel, verstandelijk benadert maakt het idd weinig verschil, maar gevoelsmatig is er een wereld van verschil
Het is je goed recht om naar een andere arts te vragen. Bovendien heeft het niet zo zeer te maken met je vrouwelijke geslacht. Er zijn ook genoeg kerels die het een ongemakkelijk idee vinden als een vrouw naar hun pielemans kijkt.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef moussie het volgende:
[..]
excuse me, maar ik als vrouw zijnde vind het niet bijzonder aangenaam om onderzocht te worden door een man als het gaat om iets anders dan een neusverkoudheid .. en met mij zijn dat vele vrouwen die zichzelf dan maar aanpraten dat ze het eigenlijk niet erg vinden als een man met zo'n eendenbek in haar vagina loopt te gluren, maar als je even doorvraagt is het toch iets wat niet aangenaam is, ervaren wordt als een inbreuk op je integriteit ..
oftewel, verstandelijk benadert maakt het idd weinig verschil, maar gevoelsmatig is er een wereld van verschil
Ik denk dat je prive verzoeken zelf moet regelen en wel dat het mogelijk is ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, dus als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen, dan komt zondags een pastoor de hostie brengen?
Nee wel als je op sterven ligt dan wordt dat door je verpleging geregeld.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, dus als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen, dan komt zondags een pastoor de hostie brengen?
1566 volgens wiki. vlak voor de 80-jarige oorlog.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
Juist, en ik welk jaartal speelde die ook weer af?
Broodje halen ging ik
In welk reformatorisch ziekenhuis gebeurt dat wel ? Als je daar zo'n waarde aan hecht moet je niet in een islamitisch ziekenhuis gaan liggen lijkt me.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef Toeps het volgende:
Jezus (of Mohammed) Gia, jij wil gewoon graag moeilijk doen hè?
Ga je ook bij de Chinees eten en dan boos worden dat ze geen spaghetti hebben?
Je snapt het niet he.. het gaat om een stukje prive .. je weet trouwens niet eens wat voor positie zo'n vrouw moet aannemen en welke macht ze dan toe moet vertrouwen aan iemand onbekend van het mannelijke geslacht die zij niet wil.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moetal die vrouwen zich ook maar eens over die bekrompenheid heenzetten. O jeetje, een man zit te prutsen met je vagina. Nou en, dat is gewoon zijn beroep hoor.
En nogmaals, zet die bekrompenheid van je af. Op medisch gebied is er geen plaats voor schaamte. Het is allemaal vanuit professioneel opzicht voor die dokter.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.. het gaat om een stukje prive .. je weet trouwens niet eens wat voor positie zo'n vrouw moet aannemen en welke macht ze dan toe moet vertrouwen aan iemand onbekend van het mannelijke geslacht die zij niet wil.
Erg domme vergelijking, maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.quote:Probeer zo'n eendebek in je reet op het centraal station ..kom je een beetje in de buurt van dat gevoel wat ik je wil beschjrijven.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Chadi het volgende:
Probeer zo'n eendebek in je reet op het centraal station ..kom je een beetje in de buurt van dat gevoel wat ik je wil beschjrijven.
Wat voegt dat toe of maakt dat uit in de discussie?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Vitalogy het volgende:
Zou Paul Sturkenboom een turk zijn of gewoon een gluiperige westerse ondernemer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |