abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 12:38:28 #201
3542 Gia
User under construction
pi_42166635
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hehe wat een onzin, toen ik op een christelijke school zat moest ik ook mee bidden met de klas naar here Jezus, daar moest ik me wel aanpassen aan Christelijke gewoontes.
Dus jij vindt dat Christelijke ziekenhuizen geen aanpassingen hoeven te doen voor moslims?
pi_42166652
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat Christelijke ziekenhuizen geen aanpassingen hoeven te doen voor moslims?
Tuurlijk wel, zo ook de islamitische.
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 12:39:37 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42166664
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Tja, er zit nog steeds een boel oud zeer bij mensen die onder of boven de rivier wonen.
Die beeldenstorm leeft nog steeds.
Juist, en ik welk jaartal speelde die ook weer af?

Broodje halen ging ik
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:41:12 #204
3542 Gia
User under construction
pi_42166710
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, zo ook de islamitische.
Okay, dus als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen, dan komt zondags een pastoor de hostie brengen?
  Donald Duck held woensdag 27 september 2006 @ 12:41:22 #205
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42166713
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef moussie het volgende:

[..]

excuse me, maar ik als vrouw zijnde vind het niet bijzonder aangenaam om onderzocht te worden door een man als het gaat om iets anders dan een neusverkoudheid .. en met mij zijn dat vele vrouwen die zichzelf dan maar aanpraten dat ze het eigenlijk niet erg vinden als een man met zo'n eendenbek in haar vagina loopt te gluren, maar als je even doorvraagt is het toch iets wat niet aangenaam is, ervaren wordt als een inbreuk op je integriteit ..
oftewel, verstandelijk benadert maakt het idd weinig verschil, maar gevoelsmatig is er een wereld van verschil
Dan moetal die vrouwen zich ook maar eens over die bekrompenheid heenzetten. O jeetje, een man zit te prutsen met je vagina. Nou en, dat is gewoon zijn beroep hoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42166720
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef moussie het volgende:

[..]

excuse me, maar ik als vrouw zijnde vind het niet bijzonder aangenaam om onderzocht te worden door een man als het gaat om iets anders dan een neusverkoudheid .. en met mij zijn dat vele vrouwen die zichzelf dan maar aanpraten dat ze het eigenlijk niet erg vinden als een man met zo'n eendenbek in haar vagina loopt te gluren, maar als je even doorvraagt is het toch iets wat niet aangenaam is, ervaren wordt als een inbreuk op je integriteit ..
oftewel, verstandelijk benadert maakt het idd weinig verschil, maar gevoelsmatig is er een wereld van verschil
Het is je goed recht om naar een andere arts te vragen. Bovendien heeft het niet zo zeer te maken met je vrouwelijke geslacht. Er zijn ook genoeg kerels die het een ongemakkelijk idee vinden als een vrouw naar hun pielemans kijkt.

Het gaat erom dat we in Nederland onvoorwaardelijke medische hulp dienen te bieden. Niet alleen heeft de Islamitische gemeenschap al ruimschoots aangetoond daar niet aan te kunnen voldoen, men begint al bij voorbaat met het stellen van voorwaarden.

Dit plan is pertinent fout. Punt.
pi_42166734
Het gaan leuke taferelen worden in Rotterdam. Wordt je voor de deur van het ziekenhuis neergestoken en meld je je met een slagaderlijke bloeding bij de SEH: "meneer u draagt geen baard, bent u wel een Moslim". "Nee, ik ben een Christen". "Sorry, maar dan zult u zich bij het Dijkzicht ziekenhuis moeten melden".
pi_42166738
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Okay, dus als ik in een islamitisch ziekenhuis zou liggen, dan komt zondags een pastoor de hostie brengen?
Ik denk dat je prive verzoeken zelf moet regelen en wel dat het mogelijk is ja.
pi_42166744
quote:

[..]

Nee wel als je op sterven ligt dan wordt dat door je verpleging geregeld.
pi_42166767
Jezus (of Mohammed) Gia, jij wil gewoon graag moeilijk doen hè?
Ga je ook bij de Chinees eten en dan boos worden dat ze geen spaghetti hebben?
  woensdag 27 september 2006 @ 12:43:41 #211
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42166771
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
Juist, en ik welk jaartal speelde die ook weer af?

Broodje halen ging ik
1566 volgens wiki. vlak voor de 80-jarige oorlog.
pi_42166774
quote:

[..]

In welk reformatorisch ziekenhuis gebeurt dat wel ? Als je daar zo'n waarde aan hecht moet je niet in een islamitisch ziekenhuis gaan liggen lijkt me.
pi_42166780
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef Toeps het volgende:
Jezus (of Mohammed) Gia, jij wil gewoon graag moeilijk doen hè?
Ga je ook bij de Chinees eten en dan boos worden dat ze geen spaghetti hebben?
pi_42166799
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan moetal die vrouwen zich ook maar eens over die bekrompenheid heenzetten. O jeetje, een man zit te prutsen met je vagina. Nou en, dat is gewoon zijn beroep hoor.
Je snapt het niet he.. het gaat om een stukje prive .. je weet trouwens niet eens wat voor positie zo'n vrouw moet aannemen en welke macht ze dan toe moet vertrouwen aan iemand onbekend van het mannelijke geslacht die zij niet wil.

Probeer zo'n eendebek in je reet op het centraal station ..kom je een beetje in de buurt van dat gevoel wat ik je wil beschjrijven.
  FOK!fotograaf woensdag 27 september 2006 @ 12:46:22 #215
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42166858
Voor een groep mensen die vaak roept dat ze zo apart worden gehouden van de maatschappij, en apart aangekeken worden, doen ze wel veel moeite om apart behandeld te worden .

Maar goed, wat is er dan onmogelijk in een normaal ziekenhuis voor moslims? Ze kunnen Halal eten krijgen, er zijn gebedsruimtes en imams beschikbaar. Ik kan me voorstellen dat het commercieel best aantrekklijk is in de randstad. Genoeg doelgroep .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Donald Duck held woensdag 27 september 2006 @ 12:46:56 #216
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42166878
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je snapt het niet he.. het gaat om een stukje prive .. je weet trouwens niet eens wat voor positie zo'n vrouw moet aannemen en welke macht ze dan toe moet vertrouwen aan iemand onbekend van het mannelijke geslacht die zij niet wil.
En nogmaals, zet die bekrompenheid van je af. Op medisch gebied is er geen plaats voor schaamte. Het is allemaal vanuit professioneel opzicht voor die dokter.
quote:
Probeer zo'n eendebek in je reet op het centraal station ..kom je een beetje in de buurt van dat gevoel wat ik je wil beschjrijven.
Erg domme vergelijking, maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 27 september 2006 @ 12:47:14 #217
89730 Drugshond
pi_42166886
Praten we nu over een open of een gesloten/private behandeling in het ziekhuis wat nog uit de grond gestapt moet worden ? Lijkt me wel redelijk essentieel.
pi_42166895
Zou Paul Sturkenboom een turk zijn of gewoon een gluiperige westerse ondernemer?
  woensdag 27 september 2006 @ 12:48:38 #219
89730 Drugshond
pi_42166925
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Chadi het volgende:
  FOK!fotograaf woensdag 27 september 2006 @ 12:49:43 #220
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42166969
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Vitalogy het volgende:
Zou Paul Sturkenboom een turk zijn of gewoon een gluiperige westerse ondernemer?
Wat voegt dat toe of maakt dat uit in de discussie?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')