Patienten moeten gewoon in elk ziekenhuis terecht kunnen en de zorg krijgen die bij hun levenswijze en geloof past.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je ervan overtuigd bent dat het zo is moet je er niet heen gaan.
Zolang de discussie op valse sentimenten is gebaseerd is elk argument zinloos Yvonne. Ik ga wat nuttigs doen denk ikquote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
je doet net alsof er alleen nog maar islamitische ziekenhuizen zijn en men je verplicht daar naartoe te gaan
En ze mocht daar gewoon blijven werken?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsamme!
We leven hier nog in de Middeleeuwen, stel je eens niet altijd boven anderen, ergerlijke nederlandse karaktertrek!
4 jaar geleden slechts, 4 jaar! werd er toch nog echt door een blanke vrouw de laatste zorg geweigerd aan een blanke oma, die een ander geloof had, en dat andere geloof was : Katholiek"
Deze verplegende was reformatorisch en vertikte het een ketter de laatste zorg te verlenen.
Hehe wat een onzin, toen ik op een christelijke school zat moest ik ook mee bidden met de klas naar here Jezus, daar moest ik me wel aanpassen aan Christelijke gewoontes.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Patienten moeten gewoon in elk ziekenhuis terecht kunnen en de zorg krijgen die bij hun levenswijze en geloof past.
Een opmerking als: Dan moet je daar niet naartoe gaan, slaat dus nergens op. Je moet er gewoon terecht kunnen als niet-moslim, zonder je aan te hoeven passen aan islamitische gewoontes.
Ik ook, sorry voor alle ramadanners in dit topic, maar ik ga een heerlijk broodje halen met veel vleesquote:Op woensdag 27 september 2006 12:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Zolang de discussie op valse sentimenten is gebaseerd is elk argument zinloos Yvonne. Ik ga wat nuttigs doen denk ik
De zakenman lijkt me eerder een vriend van Harry Mens dan van Jan M. Maar goed, geloof je eigen waarheid want op feiten is ie niet gebaseerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik had het over de mensen die dit ziekenhuis willen gaan opzetten.
Ja, staat vrijwel dagelijks op het keuze-menu. Tenminste in de ziekenhuizen waar ik heb gelegen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, wat wordt schnitzel vaak geserveerd in een ziekenhuis/verzorghuis/verpleeghuis.
Ook zo'n fijn oer-hollands gericht btw, schnitzel
En fyi, een echte schnitzel maak je nog steeds van kalfsvlees ;')
Die pech hebben ze ook bij een islamitisch ziekenhuis hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En als dat niet kan hebben ze pech. Maar in dit nieuwe ziekenhuis zal die scheiding standaard zijn. Wat volkomen belachelijk is. Die moslims moeten hun domme opvattingen eens laten vallen.
Smakelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, sorry voor alle ramadanners in dit topic, maar ik ga een heerlijk broodje halen met veel vlees
50% sowieso vrouwquote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer dan de helft waar haal jij je statistieken vandaan? Stormfront?
Mispoes, ze bleef gewoon werken, haar religie en ideën werden net zo goed geaccepteerdquote:Op woensdag 27 september 2006 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
En ze mocht daar gewoon blijven werken?
Dacht het niet.
Aangezien dat al niet deugde, geef je eigenlijk toe dat een islamitisch ziekenhuis ook niet voor iedereen deugt.
Nou dan is zo'n ziekenhuis toch goed??quote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Patienten moeten gewoon in elk ziekenhuis terecht kunnen en de zorg krijgen die bij hun levenswijze en geloof past.
Een opmerking als: Dan moet je daar niet naartoe gaan, slaat dus nergens op. Je moet er gewoon terecht kunnen als niet-moslim, zonder je aan te hoeven passen aan islamitische gewoontes.
Nogmaals, waar haal jij je statistieken vandaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
50% sowieso vrouw
99% ongelovigen
??% homoseksueel
Bij elkaar meer dan de helft denk ik.
excuse me, maar ik als vrouw zijnde vind het niet bijzonder aangenaam om onderzocht te worden door een man als het gaat om iets anders dan een neusverkoudheid .. en met mij zijn dat vele vrouwen die zichzelf dan maar aanpraten dat ze het eigenlijk niet erg vinden als een man met zo'n eendenbek in haar vagina loopt te gluren, maar als je even doorvraagt is het toch iets wat niet aangenaam is, ervaren wordt als een inbreuk op je integriteit ..quote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En als dat niet kan hebben ze pech. Maar in dit nieuwe ziekenhuis zal die scheiding standaard zijn. Wat volkomen belachelijk is. Die moslims moeten hun domme opvattingen eens laten vallen.
Precies, we moeten de Mercedes dealer ook verplichten Renault te gaan verkopen. Veel plezier nog Gia.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja ga buiten spelen joh.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, waar haal jij je statistieken vandaan?
Daar gaat het niet om. Iedereen moet in elk ziekenhuis terecht kunnen. Ook homo's, Joden, Christenen enz... moeten in een islamitisch ziekenhuis terecht kunnen en daar dient men dan hun geaardheid, geloof of wat dan ook evengoed te respecteren.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
je doet net alsof er alleen nog maar islamitische ziekenhuizen zijn en men je verplicht daar naartoe te gaan
Tja, er zit nog steeds een boel oud zeer bij mensen die onder of boven de rivier wonen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
Godsamme!
We leven hier nog in de Middeleeuwen, stel je eens niet altijd boven anderen, ergerlijke nederlandse karaktertrek!
4 jaar geleden slechts, 4 jaar! werd er toch nog echt door een blanke vrouw de laatste zorg geweigerd aan een blanke oma, die een ander geloof had, en dat andere geloof was : Katholiek"
Deze verplegende was reformatorisch en vertikte het een ketter de laatste zorg te verlenen.
Dus kom me niet aan met islamitische cultuur die de overhand heeft, steek eerst maar eens de hand in eigen boezem.
Zo tolerant zijn wij als volkje niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |