quote:Op woensdag 27 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
We houden ook streamverslagen bij nu en dan.
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, maar iedereen praat over het algemeen ontopic hier, maar na 1:00 ofzo moet dit best kunnen. We houden ook streamverslagen bij nu en dan.
Volgens MOI kan er uberhaubt beter niet met Eg gepraat wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Rik kan er beter niet met Egbert gepraat worden, omdat hij er erg doorheen zit.
nu en danquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nu en dan![]()
Ik heb al meerdere keren tekst en caps van mezelf op de weblog teruggezien, dus blijkbaar gaat er wel iets goed. Je kunt nu doorzeuren of gewoon gezellig meedoen en ook eens wat tekst of caps bijdragen.
Ga es aan het werk, womanquote:Op woensdag 27 september 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Altijd "dan" en nooit "nu" zeker?
Puntmuts op en in Abu Grahib stoppenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
Semih geeft instructies aan de volgende ploeg.
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal meequote:Op woensdag 27 september 2006 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
De afspraak was dat alleen Semih de overdracht zou doen.
Maar Tijn bemoeit zich er nu ook mee, met een irrelevante tip over de hardheid van de knijpers.
Yo dimmen het is een Rotterdammerquote:Op woensdag 27 september 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Puntmuts op en in Abu Grahib stoppen![]()
Uiteraard. Ze willen geen seconde zendtijd missen.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:55 schreef PID61 het volgende:
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal mee
Maar ondanks dat gaat het nog redelijk rustig, vind ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:55 schreef PID61 het volgende:
[..]
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal mee
Tuurlijk is altijd goed hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, ik sleep wat caps van je naar de streamverslagen en zet je naam erbij, goed?
Fuck op mamma!quote:Op woensdag 27 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt nu doorzeuren of gewoon gezellig meedoen en ook eens wat tekst of caps bijdragen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef toxikon het volgende:
hij moet wel goed in die gleuf![]()
goed dat je het erbij zegt tegen vrouwen sem, die hebben iets meer ervaring met gleuven
Volgens mij moet er een 't' achter 'bereid'quote:2:56 - wisseling van de wacht!! De eerste groep heeft het prima gedaan en zit over het theoretisch quotum. De tweede groep bereid zich voor:
Mag ik een paar van je caps op m'n blogje gebruiken dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk is altijd goed hoor![]()
En volgens mij moet jij niet zeiken of wel, kan het niet helemaal inschattenquote:Op woensdag 27 september 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet er een 't' achter 'bereid'
Als je er geld mee gaat verdienen hoor ik het welquote:Op woensdag 27 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
[..]
Mag ik een paar van je caps op m'n blogje gebruiken dan?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
E10 is zo in de war dat hij Monique begint te knuffelen
Absoluut,dan maak ik je rijk!quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jer er geld mee gaat verdienen hoor ik het wel![]()
dat wordt dus ruzie met barry EN rob als hij eruit gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
E10 is zo in de war dat hij Monique begint te knuffelen
Nieuwe spelling, fine with me.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
En volgens mij moet jij niet zeiken of wel, kan het niet helemaal inschatten![]()
Zet je gewoon het geluid uit, en lult net als wij een beetje meequote:Op woensdag 27 september 2006 03:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat wordt dus ruzie met barry EN rob als hij eruit gaat.![]()
![]()
als michelinne nu eens wat minder lult en wat meer werkt...ik word gek van die zeikstem
Switch net naar de fabriek...quote:Op woensdag 27 september 2006 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zet je gewoon het geluid uit, en lult net als wij wij een beetje mee![]()
Wow...tnxquote:Op woensdag 27 september 2006 03:07 schreef PID61 het volgende:
[..]
Off topic
Ik zie nu pas dat er Addi staat...
Ik lees altijd Aldi![]()
Uhm, dat ie weet wat ie aan het doen is bijv. Ik wil drank dat huis in en muziek en rauwe sex. Bezwaar tegenquote:Op woensdag 27 september 2006 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*ril*
Ja en wat wilde je daar nou weer mee bereiken?![]()
ik wort een beedje senuwagtich van die taalvautuhpolisie snags om drie uurquote:Op woensdag 27 september 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
Rik, "hun" kan geen persoonlijk voornaamwoord zijn!
Sex met ongestelde vrouwen is bahquote:Op woensdag 27 september 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, dat ie weet wat ie aan het doen is bijv. Ik wil drank dat huis in en muziek en rauwe sex. Bezwaar tegen![]()
Hij heef tvoor zijn gevoel de boel nu onder contrôle en dat klopt ook ergens wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wat schreeuwt Rik hard
Wil hij Janine en Sabrina ook wakker krijgen, ofzo?
Jeroen lijkt het tempo al aardig te pakken te hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:15 schreef golfer het volgende:
Ploeg b lijkt me de zwakste schakel, hoewel.... blond and dummer dat natuurlijk over 6 uur nog kunnen overtreffen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sex met ongestelde vrouwen is bah
Geen goede zeeman dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sex met ongestelde vrouwen is bah
Ja, maar ik zie ze nog steeds stuntelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt het tempo al aardig te pakken te hebben.
Routine kan ook wel bij de andere komen.
Ben jij een zus van Dayquote:Op woensdag 27 september 2006 03:19 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies geloofde er bijna in dat Semih haar werkgever was.
Marlies kan natuurlijk niet onbekommerd over Semih gaan roddelen, nu Micheline er bij is.
Al gaat Micheline er nu zelfs een beetje in mee.
slowchat over seks met ongestelde vrouwen mag hier: [BB SC 33] Toen Bommie lag te slapen
Ja, met name Sabrina is fysiek en mentaal niet in orde, geloof ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:19 schreef golfer het volgende:
Denk dat blond en dumber er nog langer over doen om de routine door te krijgen.
Wait and see, straks.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
Al is hun domheid zeker grotendeels een act, ben ik echt van overtuigd.
helemaal mee eens, zo dom kan niemand zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al is hun domheid zeker grotendeels een act, ben ik echt van overtuigd.
No way,heb je mams niet gezien en gehoord?quote:
Ik heb er nu al een tijdje spijt vanquote:Op woensdag 27 september 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er morgenochtend zo'n spijt van dat ik nu nog loopt te streamen
Me tooquote:Op woensdag 27 september 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Komt je moeder op bezoekquote:Op woensdag 27 september 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Me too![]()
Daarom ben ik er zo maar vandoor![]()
Jij ging toch de streamverslagen doen?quote:Op woensdag 27 september 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Die doen het primaquote:Op woensdag 27 september 2006 03:32 schreef Addi het volgende:
[..]
Jij ging toch de streamverslagen doen?
Doe je best, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:34 schreef Addi het volgende:
Het gaat toch niet alleen om de wisseling van de dienst maar ook om wat er voor de rest gezegt wordt.
Ik heb geen geluid, dus ik vertrouw op de rest wat ik bij mijn caps zie (ergens)quote:Op woensdag 27 september 2006 03:34 schreef Addi het volgende:
Het gaat toch niet alleen om de wisseling van de dienst maar ook om wat er voor de rest gezegt wordt.
Nee, ik moet op het matje bij de lerares over mijn lieve schattige enorm ondeugende zoontjequote:
Geloof me, het is het *zo* niet waard om wat ze nu zeggen in een streamverslag op te nemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, dus ik vertrouw op de rest wat ik bij mijn caps zie (ergens)![]()
Ondeugdquote:Op woensdag 27 september 2006 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik moet op het matje bij de lerares over mijn lieve schattige enorm ondeugende zoontjeJa, het is een brallertje en een macho en een knap ventje, maaaaaar hij is ook enorm lief en knuffelig. Net als mij
Kom maar op dus
![]()
*weg is nu voordat APK weer een spastische aanval krijgt![]()
Is vast teveel eer,ik ben iets te sinisch t/o vooroordelen en té objectief?quote:Op woensdag 27 september 2006 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe je best, zou ik zeggen.
En wie weet lees je jezelf ook terug morgen op de Fok! weblog
Loop je weer te pimpen met je vermeldingen op de blogquote:Op woensdag 27 september 2006 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe je best, zou ik zeggen.
En wie weet lees je jezelf ook terug morgen op de Fok! weblog
Op de weblog komt dagelijks een samenvatting van de dag. Daarvoor gebruiken ze gewoon alles uit de streamverslagen. En van v-o-l natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:46 schreef Addi het volgende:
[..]
Is vast teveel eer,ik ben iets te sinisch t/o vooroordelen en té objectief?
Iets met de kwaliteit aan de hand ?quote:Op woensdag 27 september 2006 03:56 schreef Addi het volgende:
Henk,de streams van Gilles doen het goed hoor.
Schijnt shut-up'end te werken bij sommige mensen die hier steeds lopen te zeiken.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Loop je weer te pimpen met je vermeldingen op de blog
Ik zou me doodschamen
Ik heb vanavond 9 uur gewerkt en kijk de tv van afgelopen avond met geluidquote:Op woensdag 27 september 2006 03:57 schreef Addi het volgende:
Waarom heb je geen geluid? (Henk?)
Ik heb nog nooit commentaar(wat jij noemt kankeren) gehad op streamverslagen.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de weblog komt dagelijks een samenvatting van de dag. Daarvoor gebruiken ze gewoon alles uit de streamverslagen. En van v-o-l natuurlijk.
Maar het ging er gewoon even om dat het voor iedereen vrij staat om streamverslagen te leveren: het is zeker niet verplicht! Maar sommige mensen kankeren hier op anderen terwijl ze of even weinig doen, of gewoon vergeten dat alles vrijblijvend werkt.
Maar ik ga dus nu naar bed, succes!![]()
Uitlokpostquote:Op woensdag 27 september 2006 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schijnt shut-up'end te werken bij sommige mensen die hier steeds lopen te zeiken.
Welterusten, lief eendje
Hij valt wel mee, maar nu is hij moequote:Op woensdag 27 september 2006 04:01 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit commentaar(wat jij noemt kankeren) gehad op streamverslagen.
Wat is er toch met jou.....waarom heb ik het idee dat ik je niet zo mag?![]()
En dat vraag je aan hemquote:Op woensdag 27 september 2006 04:01 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over APK (en Flugel en Team en Peter en die hele kliek)quote:Op woensdag 27 september 2006 04:01 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit commentaar(wat jij noemt kankeren) gehad op streamverslagen.
Oke,dan snap ik je,ook al deed ik dat met de koptelefoon op één oor vanavond en moest ik ook nog aandacht hebben voor een eegaquote:Op woensdag 27 september 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb vanavond 9 uur gewerkt en kijk de tv van afgelopen avond met geluid![]()
Post dan ontopic, undercover rellertquote:
Geintjequote:Op woensdag 27 september 2006 04:06 schreef Addi het volgende:
ALDI???
Jaloersquote:Op woensdag 27 september 2006 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Post dan ontopic, undercover rellert![]()
Bukken stereoquote:Op woensdag 27 september 2006 04:10 schreef Addi het volgende:
Komt vast nog goed tussen ons,als je er open voor staat......
Ach, er zijn er meer die het beter doen, alleen niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 27 september 2006 04:23 schreef Addi het volgende:
Je mag zeggen wat je wilt maar cappen kán Henk wel!
nee sorryquote:Op woensdag 27 september 2006 04:21 schreef Addi het volgende:
P C eend,maak jij SV?
Nee sorryquote:Ik ben al aan het streamen vanaf gisteren 9:00.....get it?
Maar als je hem hoort praten, lult hij als een vent van 65quote:Op woensdag 27 september 2006 04:29 schreef Addi het volgende:
Hij is nog lang geen Opa voor zover ik weet.
quote:Op woensdag 27 september 2006 04:42 schreef Addi het volgende:
38 uur in een kanootje dobberen terwijl je zelf niets mag?
Ja,jij bent 50 en kijkt boer zoekt vrouw,niks mis mee hoor,ik kijk het ook.quote:
Maar hij heeft een zeikstem en ouwehoert veel, kan ook komen uit welke streek hij komtquote:Op woensdag 27 september 2006 04:46 schreef Addi het volgende:
Eggie is 45 en gedraagt zich als een ouwe lul,ben ik met je eens,ik ken een man van 59 van zeer nabij die zich doodergert aan dat ventje,het is dan ook zeker mijn favo niet maar hij heeft toch wel af en toe meer karakter getoond als de anderen die geen enkele beproeving hebben hoeven doorstaan.
Dank je, voor jou ook welterustenquote:Op woensdag 27 september 2006 04:57 schreef Addi het volgende:
Dit ploegje heeft de meest irritante zeikstemmen,ik val in slaap bij hun gezwam dus truste Henk,voor straks jij ook!
Rik heeft er heel even gezeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:44 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom gaan ze niet naar buiten ?
OK, dank je. Fanatiek clubje !quote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Rik heeft er heel even gezeten.
De nieuwe groep was te druk bezig verder om zich te prepareren.
De huidige groep zat knijpers te maken
De oude groep lag te slapen
Zoiets
Volgens mij gaan ze het makkelijk halenquote:Op woensdag 27 september 2006 08:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
OK, dank je. Fanatiek clubje !![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:04 schreef Nostalgist het volgende:
3840 per uur 64 per minuut 16 per persoon per minuut. Netjes hoor !
Yep, ik hoor Rik zeggen dat ze er per shift 100 moeten halen. 160 is dus ruim ruim voldoende.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:09 schreef Capaja het volgende:
ik heb het al aangeapst in het SV
maar dan nog leert een snelle berekening mij dat het een eitje zou moeten zijn deze opdracht
Ik koop voor de zekerheid wel plasticknijpersquote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Dynabite het volgende:
Schurft-knijpersZe gaan toch niet de verkoop in?
![]()
![]()
![]()
dat is de bijsluiter van de lotion van/voor rik zijn schurftquote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Verida het volgende:
wat zit marcia nou te lezen???
en Hilde nog verkondige in de live-uitzending dat het drankverbruik van haar overdreven was neergezetquote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef pullup het volgende:
En nu beginnen ze al te plannen wat ze met het weekbudget kunnen kopen.
Ze zijn het er over eens dat er meer te besteden gaat zijn, omdat Hilde een dure persoon was met haar sigaretten en wijnverbruik![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Ze was alleen heel veel in beeld omdat ze zo fotogeniek is. Daardoor leek het of ze veel rookte en dronk.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
en Hilde nog verkondige in de live-uitzending dat het drankverbruik van haar overdreven was neergezet![]()
Nu al voldoende snelheid dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Capaja het volgende:
kloktijden groep c
janine : 10 sec
rik : 11 sec
monique : 11 sec
sabrina : 20 sec
dat viel me ook al op, die veegt over een uur of 3 in 1 keer alles van tafel met de mededeling : hou jullie koppen en ga werken, want ik ga DOOD als IK nog een week op rantsoen moetquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef pullup het volgende:
Drie gezellig keuvelende mensen bij de knijpers en Janine heeft nog geen woord gezegd![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat viel me ook al op, die veegt over een uur of 3 in 1 keer alles van tafel met de mededeling : hou jullie koppen en ga werken, want ik ga DOOD als IK nog een week op rantsoen moet
NO WAY dat jullie me dat aan doen echt schatjes NOooo WAYYYyyy
dan ga ik vrijwillig exit, echt wel schatjes
dankjewel Bik Broddur voor de spreektijd die ik van u kreeg dankuwel
Nou, twee keer ook weer niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:42 schreef pullup het volgende:
Dat hoopje knijpers naast Rik is 2 x zo hoog als dat naast Sabrina![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:47 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nou, twee keer ook weer niet.
[afbeelding]
Edit: Of wel?
Het komt, het komt...............quote:Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef Verida het volgende:
wat zijn ze allemaal lief, ik wil irritaties, ruzie en fouten.
Je zou het verwachten maar voorlopig is ze verdacht rustigquote:Op woensdag 27 september 2006 10:11 schreef arneaux het volgende:
Is Janine al onploft?
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:11 schreef arneaux het volgende:
Is Janine al onploft?
de nominaties zijn bekend, dus ze hoeft niet te konkelen. Ze heeft net wel een klaagzang gehouden om marlies in een beetje kwaad daglicht te stellen. Ze zei, dat marlies haar(?) schoenen had aangetrokken, en dat ze nu dus daardoor met te kleine schoenen zat en dus pijn in haar voeten kreeg, en dat allemaal marlies haar schuld, want die had dus schoenen aangedaan die van Janine waren.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou het verwachten maar voorlopig is ze verdacht rustig
Ja het gaat meer dan 1.5 keer zo snel als het zou mogen. En volgens mij gaat deze groep nog snellerquote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef arneaux het volgende:
Ik las net het aantal seconden dat ze over een wasknijper doen. Dat gaat echt rap zeg! Volgens mij zijn ze op deze manier morgen al klaar.
Staan er naamkaartjes op? Nee toch? Semih had volgens mij gisteren ook te kleine schoenen aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
de nominaties zijn bekend, dus ze hoeft niet te konkelen. Ze heeft net wel een klaagzang gehouden om marlies in een beetje kwaad daglicht te stellen. Ze zei, dat marlies haar(?) schoenen had aangetrokken, en dat ze nu dus daardoor met te kleine schoenen zat en dus pijn in haar voeten kreeg, en dat allemaal marlies haar schuld, want die had dus schoenen aangedaan die van Janine waren.
Dan gaan ze een hoop extra geld verdienen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het gaat meer dan 1.5 keer zo snel als het zou mogen. En volgens mij gaat deze groep nog sneller
Tuurlijk. Ze voelt zich goed. Marlies haar enemy number 1 is nu de pislul in de groep.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
de nominaties zijn bekend, dus ze hoeft niet te konkelen. Ze heeft net wel een klaagzang gehouden om marlies in een beetje kwaad daglicht te stellen. Ze zei, dat marlies haar(?) schoenen had aangetrokken, en dat ze nu dus daardoor met te kleine schoenen zat en dus pijn in haar voeten kreeg, en dat allemaal marlies haar schuld, want die had dus schoenen aangedaan die van Janine waren.
Pisgoot in haar gevalquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze voelt zich goed. Marlies haar enemy number 1 is nu de pislul in de groep.
Of was het pispaal![]()
ik weet niet of er naamkaartjes opstaan, ik denk dat Janine gewoon elke gelegenheid aangrijpt om marlies te kakken te zetten, het kan net zo goed iemand anders zijn geweest die verkeerde schoenen aanhad, en bovendien had ze de schoenen ook van marlies over kunnen nemen bij het wisselen van de shift.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Staan er naamkaartjes op? Nee toch? Semih had volgens mij gisteren ook te kleine schoenen aan.
Ah ok. Nou kijk, dat benadrukt voor mij persoonlijk nog maar eens wat voor een kutwijf Janine is.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ik weet niet of er naamkaartjes opstaan, ik denk dat Janine gewoon elke gelegenheid aangrijpt om marlies te kakken te zetten, het kan net zo goed iemand anders zijn geweest die verkeerde schoenen aanhad, en bovendien had ze de schoenen ook van marlies over kunnen nemen bij het wisselen van de shift.
Eensquote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah ok. Nou kijk, dat benadrukt voor mij persoonlijk nog maar eens wat voor een kutwijf Janine is.
15.00 uur ?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:40 schreef arneaux het volgende:
Hoelaat begint de volgende shift? Dat zijn Semih enzo toch al weer?
Geen idee ? Ook niks gezien ???quote:Op woensdag 27 september 2006 10:21 schreef itsme het volgende:
Is Marlies al naar de dagboek kamer gegaan ? Ik kan er niets over vinden of ze nu wel of niet haar joker heeft ingezet. Betekent dit dat ze het niet heeft gedaan?
Ja, ik zou t niet wetenquote:
Denk ook dat ze al fouten hebben gemaakt zonder dat ze het wetenquote:Op woensdag 27 september 2006 10:50 schreef itsme het volgende:
Wat ik verwacht is dat ze inderdaad al fouten hebben gemaakt zonder dat ze het in de gaten hebben. Ja ze zullen wel genoeg knijpers in elkaar zetten maar deze groep kennende zullen ze toch wel wat fout doen.![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef Verida het volgende:
Janine vindt david beckham een vreselijke stem hebben, zeker nog nooit een opname van zichzelf gehoord,
en ook hier weet janine weer alles af van het gepest van david beckham, ook voor hij met posh ging , ze vertelt het dan ook of ze er weer zelf bij is geweest, ik moet echt kotsen van dat mens.
Mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef heksie69 het volgende:
de groep van Tijn zat binnen het uur al te miepen over bloedende vingers.. ik heb de diva´s nog niet gehoord..
daarbij komt dat de groep van Tijn zat te miepen over het feit dat de diva´s waarschijnlijk het niet zouden redden.. terwijl die volgens mij nu een hogere productie hebben als de hunnie
helemaal mee een, en ook nog dat ze denkt overal verstand van te hebben, zodra ze merkt dat iemand iets niet weet en haar dus niet kan corrigeren, weet zij er ineens alles van. Het londen verhaal was wel het mooiste, ik heb kinderen die in londen hebben gewoond, en ze gaf verkeerde straatnamen op en noemde wijken verkeerd, ze had het fout bij de tube stations en ga zo maar door.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
Waar ik me aan erger bij Sjaan is haar stem en dat het altijd over haar gaat. Ze werkt hard, maar ik weet zeker dat we dat dan nog weken moeten horen: hoe hard ze heeft gewerkt.
Het verbaast me niks als dat brood straks zwart is.....had het wel verwacht toen ze afspraken dat Jeroen in de serre zou gaan liggen en dan na een half uur dat brood uit de oven zou moeten halen, die valt gewoon in slaapquote:Op woensdag 27 september 2006 11:23 schreef Verida het volgende:
aan de cameraopstelling te zien is het brood klaar en slaapt jeroen door,
lijkt me goed gaar brood te worden
als de hunnie.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef heksie69 het volgende:
terwijl die volgens mij nu een hogere productie hebben als de hunnie
Ik ben het helemaal met je eens. Ik gaf haar eerst nog her voordeel van de twijfel maar als je een paar keer naar de streams luistert, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
helemaal mee een, en ook nog dat ze denkt overal verstand van te hebben, zodra ze merkt dat iemand iets niet weet en haar dus niet kan corrigeren, weet zij er ineens alles van. Het londen verhaal was wel het mooiste, ik heb kinderen die in londen hebben gewoond, en ze gaf verkeerde straatnamen op en noemde wijken verkeerd, ze had het fout bij de tube stations en ga zo maar door.
het modellenverhaal geloof ik ook niet zo. Er is in al die weken bb nog niemand hier gekomen met meer foto's dan die paar die op een bepaalde site staan.
Ik vnd het gewoon een walgelijk mens
brandalarm aflaten gaanquote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef schizolientje het volgende:
Ze houden de camera ook wel gericht op de oven, wat zouden ze doen als daar rook uit komt?
Wel hoopvol idd.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef schizolientje het volgende:
Ze houden de camera ook wel gericht op de oven
Dan zullen de rokers er een vloeitje om doen...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef schizolientje het volgende:
Ze houden de camera ook wel gericht op de oven, wat zouden ze doen als daar rook uit komt?
En ze hebben nog meer heel weinig broodmix en geen gist meerquote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel hoopvol idd.
Hongerige mensen en die arme Jeroen die de schuld krijgt.
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef schizolientje het volgende:
Ze denkt misschien nu schurft te hebben ipv allergie?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef Verida het volgende:
Waarom kan Janine nu weer ineens pindakaas eten, ze geeft zelf als reden op dat jam niet voldoende vult. Ze had de jam toch gekregen omdat bb dacht dat ze allergisch is voor pindakaas?
t gaat vanzelf stinkenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:11 schreef Verida het volgende:
jeroen is volgens mij helemaal vergeten dat hij op het brood moest passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |