quote:Op woensdag 27 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
We houden ook streamverslagen bij nu en dan.
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, maar iedereen praat over het algemeen ontopic hier, maar na 1:00 ofzo moet dit best kunnen. We houden ook streamverslagen bij nu en dan.
Volgens MOI kan er uberhaubt beter niet met Eg gepraat wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Rik kan er beter niet met Egbert gepraat worden, omdat hij er erg doorheen zit.
nu en danquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nu en dan![]()
Ik heb al meerdere keren tekst en caps van mezelf op de weblog teruggezien, dus blijkbaar gaat er wel iets goed. Je kunt nu doorzeuren of gewoon gezellig meedoen en ook eens wat tekst of caps bijdragen.
Ga es aan het werk, womanquote:Op woensdag 27 september 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Altijd "dan" en nooit "nu" zeker?
Puntmuts op en in Abu Grahib stoppenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
Semih geeft instructies aan de volgende ploeg.
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal meequote:Op woensdag 27 september 2006 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
De afspraak was dat alleen Semih de overdracht zou doen.
Maar Tijn bemoeit zich er nu ook mee, met een irrelevante tip over de hardheid van de knijpers.
Yo dimmen het is een Rotterdammerquote:Op woensdag 27 september 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Puntmuts op en in Abu Grahib stoppen![]()
Uiteraard. Ze willen geen seconde zendtijd missen.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:55 schreef PID61 het volgende:
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal mee
Maar ondanks dat gaat het nog redelijk rustig, vind ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:55 schreef PID61 het volgende:
[..]
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal mee
Tuurlijk is altijd goed hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, ik sleep wat caps van je naar de streamverslagen en zet je naam erbij, goed?
Fuck op mamma!quote:Op woensdag 27 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt nu doorzeuren of gewoon gezellig meedoen en ook eens wat tekst of caps bijdragen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef toxikon het volgende:
hij moet wel goed in die gleuf![]()
goed dat je het erbij zegt tegen vrouwen sem, die hebben iets meer ervaring met gleuven
Volgens mij moet er een 't' achter 'bereid'quote:2:56 - wisseling van de wacht!! De eerste groep heeft het prima gedaan en zit over het theoretisch quotum. De tweede groep bereid zich voor:
Mag ik een paar van je caps op m'n blogje gebruiken dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk is altijd goed hoor![]()
En volgens mij moet jij niet zeiken of wel, kan het niet helemaal inschattenquote:Op woensdag 27 september 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet er een 't' achter 'bereid'
Als je er geld mee gaat verdienen hoor ik het welquote:Op woensdag 27 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
[..]
Mag ik een paar van je caps op m'n blogje gebruiken dan?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
E10 is zo in de war dat hij Monique begint te knuffelen
Absoluut,dan maak ik je rijk!quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jer er geld mee gaat verdienen hoor ik het wel![]()
dat wordt dus ruzie met barry EN rob als hij eruit gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
E10 is zo in de war dat hij Monique begint te knuffelen
Nieuwe spelling, fine with me.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
En volgens mij moet jij niet zeiken of wel, kan het niet helemaal inschatten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |