quote:Op woensdag 27 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
We houden ook streamverslagen bij nu en dan.
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, maar iedereen praat over het algemeen ontopic hier, maar na 1:00 ofzo moet dit best kunnen. We houden ook streamverslagen bij nu en dan.
Volgens MOI kan er uberhaubt beter niet met Eg gepraat wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Rik kan er beter niet met Egbert gepraat worden, omdat hij er erg doorheen zit.
nu en danquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nu en dan![]()
Ik heb al meerdere keren tekst en caps van mezelf op de weblog teruggezien, dus blijkbaar gaat er wel iets goed. Je kunt nu doorzeuren of gewoon gezellig meedoen en ook eens wat tekst of caps bijdragen.
Ga es aan het werk, womanquote:Op woensdag 27 september 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Altijd "dan" en nooit "nu" zeker?
Puntmuts op en in Abu Grahib stoppenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
Semih geeft instructies aan de volgende ploeg.
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal meequote:Op woensdag 27 september 2006 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
De afspraak was dat alleen Semih de overdracht zou doen.
Maar Tijn bemoeit zich er nu ook mee, met een irrelevante tip over de hardheid van de knijpers.
Yo dimmen het is een Rotterdammerquote:Op woensdag 27 september 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Puntmuts op en in Abu Grahib stoppen![]()
Uiteraard. Ze willen geen seconde zendtijd missen.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:55 schreef PID61 het volgende:
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal mee
Maar ondanks dat gaat het nog redelijk rustig, vind ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:55 schreef PID61 het volgende:
[..]
Volgens mij bemoeien ze zich er allemaal mee
Tuurlijk is altijd goed hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, ik sleep wat caps van je naar de streamverslagen en zet je naam erbij, goed?
Fuck op mamma!quote:Op woensdag 27 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt nu doorzeuren of gewoon gezellig meedoen en ook eens wat tekst of caps bijdragen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef toxikon het volgende:
hij moet wel goed in die gleuf![]()
goed dat je het erbij zegt tegen vrouwen sem, die hebben iets meer ervaring met gleuven
Volgens mij moet er een 't' achter 'bereid'quote:2:56 - wisseling van de wacht!! De eerste groep heeft het prima gedaan en zit over het theoretisch quotum. De tweede groep bereid zich voor:
Mag ik een paar van je caps op m'n blogje gebruiken dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk is altijd goed hoor![]()
En volgens mij moet jij niet zeiken of wel, kan het niet helemaal inschattenquote:Op woensdag 27 september 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet er een 't' achter 'bereid'
Als je er geld mee gaat verdienen hoor ik het welquote:Op woensdag 27 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
[..]
Mag ik een paar van je caps op m'n blogje gebruiken dan?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
E10 is zo in de war dat hij Monique begint te knuffelen
Absoluut,dan maak ik je rijk!quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jer er geld mee gaat verdienen hoor ik het wel![]()
dat wordt dus ruzie met barry EN rob als hij eruit gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
E10 is zo in de war dat hij Monique begint te knuffelen
Nieuwe spelling, fine with me.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
En volgens mij moet jij niet zeiken of wel, kan het niet helemaal inschatten![]()
Zet je gewoon het geluid uit, en lult net als wij een beetje meequote:Op woensdag 27 september 2006 03:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat wordt dus ruzie met barry EN rob als hij eruit gaat.![]()
![]()
als michelinne nu eens wat minder lult en wat meer werkt...ik word gek van die zeikstem
Switch net naar de fabriek...quote:Op woensdag 27 september 2006 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zet je gewoon het geluid uit, en lult net als wij wij een beetje mee![]()
Wow...tnxquote:Op woensdag 27 september 2006 03:07 schreef PID61 het volgende:
[..]
Off topic
Ik zie nu pas dat er Addi staat...
Ik lees altijd Aldi![]()
Uhm, dat ie weet wat ie aan het doen is bijv. Ik wil drank dat huis in en muziek en rauwe sex. Bezwaar tegenquote:Op woensdag 27 september 2006 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*ril*
Ja en wat wilde je daar nou weer mee bereiken?![]()
ik wort een beedje senuwagtich van die taalvautuhpolisie snags om drie uurquote:Op woensdag 27 september 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
Rik, "hun" kan geen persoonlijk voornaamwoord zijn!
Sex met ongestelde vrouwen is bahquote:Op woensdag 27 september 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, dat ie weet wat ie aan het doen is bijv. Ik wil drank dat huis in en muziek en rauwe sex. Bezwaar tegen![]()
Hij heef tvoor zijn gevoel de boel nu onder contrôle en dat klopt ook ergens wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wat schreeuwt Rik hard
Wil hij Janine en Sabrina ook wakker krijgen, ofzo?
Jeroen lijkt het tempo al aardig te pakken te hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:15 schreef golfer het volgende:
Ploeg b lijkt me de zwakste schakel, hoewel.... blond and dummer dat natuurlijk over 6 uur nog kunnen overtreffen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sex met ongestelde vrouwen is bah
Geen goede zeeman dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sex met ongestelde vrouwen is bah
Ja, maar ik zie ze nog steeds stuntelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt het tempo al aardig te pakken te hebben.
Routine kan ook wel bij de andere komen.
Ben jij een zus van Dayquote:Op woensdag 27 september 2006 03:19 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies geloofde er bijna in dat Semih haar werkgever was.
Marlies kan natuurlijk niet onbekommerd over Semih gaan roddelen, nu Micheline er bij is.
Al gaat Micheline er nu zelfs een beetje in mee.
slowchat over seks met ongestelde vrouwen mag hier: [BB SC 33] Toen Bommie lag te slapen
Ja, met name Sabrina is fysiek en mentaal niet in orde, geloof ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:19 schreef golfer het volgende:
Denk dat blond en dumber er nog langer over doen om de routine door te krijgen.
Wait and see, straks.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
Al is hun domheid zeker grotendeels een act, ben ik echt van overtuigd.
helemaal mee eens, zo dom kan niemand zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al is hun domheid zeker grotendeels een act, ben ik echt van overtuigd.
No way,heb je mams niet gezien en gehoord?quote:
Ik heb er nu al een tijdje spijt vanquote:Op woensdag 27 september 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er morgenochtend zo'n spijt van dat ik nu nog loopt te streamen
Me tooquote:Op woensdag 27 september 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Komt je moeder op bezoekquote:Op woensdag 27 september 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Me too![]()
Daarom ben ik er zo maar vandoor![]()
Jij ging toch de streamverslagen doen?quote:Op woensdag 27 september 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Die doen het primaquote:Op woensdag 27 september 2006 03:32 schreef Addi het volgende:
[..]
Jij ging toch de streamverslagen doen?
Doe je best, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:34 schreef Addi het volgende:
Het gaat toch niet alleen om de wisseling van de dienst maar ook om wat er voor de rest gezegt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |