Ik ook. Als je goed zoekt, kun je trouwens mijn achternaam en woonplaats vinden.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ik Fok liever anoniem.
ben jij die anonieme_fokker?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ik Fok liever anoniem.
Geen idee. Zo ja dan is anoniem zelfs al niet anoniem meer.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef Aoristus het volgende:
ben jij die anonieme_fokker?
Op veehouder in Rotterdam geboren op 18-12-1878 geen resultaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef Monidique het volgende:
Ik ook. Als je goed zoekt, kun je trouwens mijn achternaam en woonplaats vinden.
Die heeft het ook maar van een ander, Henry. Bovendien is er niets mis met Piet.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Aoristus het volgende:
waarom nou juist Pietverdriet quoten, Jehan ?
Niets, zou ik niet willen zeggen. Over hem zelf, ja, kan ik niet over oordelen, wil ik niet en doe ik niet, maar over de dingen die hij zegt op Fok!, ja, dan zijn sommige dingen wel mis.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die heeft het ook maar van een ander, Henry. Bovendien is er niets mis met Piet.
En dat ga je nu omstandig-stoethaspelig betogen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets, zou ik niet willen zeggen. Over hem zelf, ja, kan ik niet over oordelen, wil ik niet en doe ik niet, maar over de dingen die hij zegt op Fok!, ja, dan zijn sommige dingen wel mis.
Nee. Zijn redeneringen wat betreft klimaatverandering kloppen gewoon niet. Dat is er mis. Geen etisch iets.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
En dat ga je nu omstandig-stoethaspelig betogen.
O, die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Zijn redeneringen wat betreft klimaatverandering kloppen gewoon niet. Dat is er mis. Geen etisch iets.
Jehan is een middeleeuwse naam he, wist je dat? Secreta Secretorum betekent 'de vorstenspiegel', een veelal op Plato gebaseerde lijst van regels die de koning 'goed' maaktequote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die heeft het ook maar van een ander, Henry. Bovendien is er niets mis met Piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |