zleepzquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Nah...ik denk dat ik maar weer eens vandoor ga.
Bassie heb pikstraf.....Eend is druk bezig een msn account uit zijn systeem te wissen.....Kribbet is weer aan de drank.....en bommels zit nu te posten met de haan in de hand.
Genoeg verderf voor 1 avond.![]()
..en de rest....sweet dreams and god bless .....![]()
![]()
truste pik! Ik let wel op dat alles op orde blijft hiero!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Nah...ik denk dat ik maar weer eens vandoor ga.
Bassie heb pikstraf.....Eend is druk bezig een msn account uit zijn systeem te wissen.....Kribbet is weer aan de drank.....en bommels zit nu te posten met de haan in de hand.
Genoeg verderf voor 1 avond.![]()
..en de rest....sweet dreams and god bless .....![]()
![]()
Ik vind dit geen geintjes meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee....oh nee...sorry...dat ben ik.![]()
???? je hebt een kloon met dezelfde naamquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef versobommie het volgende:
Hoi, het is alweer een tijdje geleden.
Vorig jaar voornamelijk aan meegelezen maar wil dit jaar toch is actief gaan mee doen!
Yeps, errug he?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
???? je hebt een kloon met dezelfde naam![]()
Waar heb ik dat toch meer gehoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef versobommie het volgende:
Vorig jaar voornamelijk aan meegelezen maar wil dit jaar toch is actief gaan mee doen!
Wel godverdomme!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dit geen geintjes meer
Ik weet niet wat ik moet geloven, maar ik denk dat ik voor de zekerheid maar wel naar 'onze' afspraak ga donderdag dus, rond een uur of twaalf, ergens op de Korte Heuvel![]()
1 letter verschilquote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
???? je hebt een kloon met dezelfde naam![]()
kep al een penisquote:
quote:
KLOON, weg wezen jij!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef versobommie het volgende:
Maar door jou of niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, errug he?
Is volgens mij in het leven geroepen toen ik te hard ging in het sErvivaltopic![]()
Neen, echt niet, denk dat het een kloon van Jappert of APK of PC Eend isquote:Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien
![]()
Ben jij het Bommie??![]()
ik vat de fout nog niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
nou iedereen ik wens jullie een fijne nacht toe en slaap lekker!!![]()
behalve bommie gezien het feit dat jij me posts toch niet leest!!!
een hint: [BB SC 32] Inolde's Brute Isoleertopic!
![]()
![]()
Als die lekker kriebeltje wel!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef Inodder het volgende:
@chas is die p14 niet wat voor jou eigenlijk
Ik ben geen kloonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |