Bijna, minder woorden en een andere volgorde van de tweede set letters.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef Misstique het volgende:
bi re?
Mais ca n'est pas francais.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Bijna, minder woorden en een andere volgorde van de tweede set letters.
Nee, mijn ballen doen geen pijn als ik ze fijn knijp.quote:
Niet? Zal ik het eens proberen dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, mijn ballen doen geen pijn als ik ze fijn knijp.
Het is net als kietelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet? Zal ik het eens proberen dan?
Harder knijpen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:04 schreef jogy het volgende:
Het is net als kietelen eigenlijk.
Niet met mijn nagels.quote:
bière. Pauper-update.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef Misstique het volgende:
bi re?
Nee! Ik bedoel ermee te zeggen dat je jezelf niet kan kietelen, en dat het een beetje vergelijkbaar is met in je eigen ballen knijpen. Niet helemaal want pijn is op een gegeven moment gewoon pijn maar de grens ligt wat hoger.quote:
This calls for an experiment.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee! Ik bedoel ermee te zeggen dat je jezelf niet kan kietelen, en dat het een beetje vergelijkbaar is met in je eigen ballen knijpen. Niet helemaal want pijn is op een gegeven moment gewoon pijn maar de grens ligt wat hoger.
Mail brainiacs maar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
This calls for an experiment..
Oh.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
Nee! Ik bedoel ermee te zeggen dat je jezelf niet kan kietelen, en dat het een beetje vergelijkbaar is met in je eigen ballen knijpen. Niet helemaal want pijn is op een gegeven moment gewoon pijn maar de grens ligt wat hoger.
Kan je me even een stofdoekje geven, het is een beetje stoffig op deze kast.quote:
Niet nodig. Ik ben zelf dol op ekspeeriementjus.quote:
Laat je me weten wat dago's reactie was?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ben zelf dol op ekspeeriementjus.
Neuh.. je hoort hem vanzelf wel gillen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Laat je me weten wat dago's reactie was?
Ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh.. je hoort hem vanzelf wel gillen.
Fok doet raar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
Jullie zijn er stil van?
Fok heeft uitval-verschijnselen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
Jullie zijn er stil van?
Bij mij niet!quote:
Ik begrijp je niet.quote:
Sorrie. Net zoals - en - een plus makenquote:
Die mogen best een ziekte krijgen waar ze aan dood gaan, sommige dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef Bizznitch het volgende:
Doktoren.
Of ik ben gewoon moe.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie. Net zoals - en - een plus maken. Beetje te ver doorgedacht misschien.
trustenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
Ik ga vanaaf maar eens op tijd slapen denk ik.
Gegroet allen..
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
Gegroet allen..
Trusten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
Gegroet allen..
Geen PI deze keer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef cerreur het volgende:
Toffe TT.
begrijp er geen zak vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef cerreur het volgende:
Toffe TT.
JAWEL!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef jogy het volgende:
Dat kan geen toeval zijn.
Die krulletjes winden je gewoon een beetje op hè, geef maar toe dat je benieuwd bent naar welke hoogtes McD je kan brengen, geef maar toe.quote:
mits mondelinge overhoringquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
Zullen we het over fellatio hebben?
ik denk dat boven op de kast een mooi doel zal zijn voor mcDquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Die krulletjes winden je gewoon een beetje op hè, geef maar toe dat je benieuwd bent naar welke hoogtes McD je kan brengen, geef maar toe.
Hij staat in ieder geval niet op mijn "doable"-lijstje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Die krulletjes winden je gewoon een beetje op hè, geef maar toe dat je benieuwd bent naar welke hoogtes McD je kan brengen, geef maar toe.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef jogy het volgende:
[..]
OMG, cerror.quote:
Ok. Door wie?quote:
lange lijst of?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval niet op mijn "doable"-lijstje.
Ik ben alwetend.quote:
Neuh. Wat is lang?quote:
Hihi maar ik kan dat toch helegaar niet gekkie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij begon er over dus door jou lijkt me
Wie wel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
Hij staat in ieder geval niet op mijn "doable"-lijstje.
Als de bijbel minder woorden heeft dan er namen staan op je lijstje, dan is het lang.quote:
daar hebben we het nog wel eens overquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi maar ik kan dat toch helegaar niet gekkie.
je bent niet de enige die nieuwschierig is gok ik zoquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:29 schreef Mokster het volgende:
Hmmz... excuus voor mijn zeer impertinente vraag...
Err..... voor mijn rechterknie anders wordt het eng.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef cerreur het volgende:
Ik wil seks, een biertje en een massage van mijn rechterknie want die doet kankerpijn.
NEE ZEG IK, VERDULLE. BEGRIJP JE DE SIGNALEN NIET? MOET IK HET SPELLEN? N-E-E-N. NON, NEIN, NÃO, NJET!quote:
Wil je nog wat tijd om er over na te denken, Ch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
NEE ZEG IK, VERDULLE. BEGRIJP JE DE SIGNALEN NIET? MOET IK HET SPELLEN? N-E-E-N. NON, NEIN, NÃO, NJET!
Don't we all...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef cerreur het volgende:
Ik wil seks, een biertje en een massage van mijn rechterknie want die doet kankerpijn.
Klote-metro!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
NEE ZEG IK, VERDULLE. BEGRIJP JE DE SIGNALEN NIET? MOET IK HET SPELLEN? N-E-E-N. NON, NEIN, NÃO, NJET!
kijk das nou duidelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, fijn. Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Wil je nog wat tijd om er over na te denken, Ch?
Hijmwee?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef Janetje het volgende:
Zo, terug van een quiz night in de Irish Pub..![]()
Neh, maar het was wel weer erg leukquote:
tofquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef Janetje het volgende:
Zo, terug van een quiz night in de Irish Pub..
Waarom wist ik in godesnaam dat Mumbassa de tweede stad in Zimbabwe was?quote:
Geen multiple choice..quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom wist ik in godesnaam dat Mumbassa de tweede stad in Zimbabwe was?
te veel national geographic gekeken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
te veel national geographic gekeken?
Nogal.. we hebben dubbel gelegen toen de antwoorden werden omgeroepenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
wel freaky btw
en hoe was de murpheys?
Het RPP-syndroom!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vierkantebroek in Bikinibroek.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef cerreur het volgende:
Spongebob!
squarepants, Spongebob squarepants, Spongeeeyybooooob squaaaarepaaaaantsquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef cerreur het volgende:
Spongebob!
Heb je hem al af gekeken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef cerreur het volgende:
Spongebob!
Tsjeezus... is Spongebob zo opwindend dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef cerreur het volgende:
Ja, en ik lekte bijna in mijn broek.
nee, maar die eekhoornquote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus... is Spongebob zo opwindend dan?
Lekken in een niet-prostaat-gebruikende-manier.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus... is Spongebob zo opwindend dan?
Van het lachen?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ja, en ik lekte bijna in mijn broek.
Soms ben ik boogschutter.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:07 schreef cerreur het volgende:
Als jullie darters waren vreesde ik voor m'n leven.
Bloed van het rukken joh?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef cerreur het volgende:
[..]
Lekken in een niet-prostaat-gebruikende-manier.
Op spongebob?quote:
Hey, ik heb een groot voorstellingsvermogen, ik hoef het niet eens te zijn met de beweegredenen die mijn brainfarts soms verzinnen.quote:
Oh ja, jij zag het ook al voor je?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, ik heb een groot voorstellingsvermogen, ik hoef het niet eens te zijn met de beweegredenen die mijn brainfarts soms verzinnen.
Trustenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:16 schreef killswitch het volgende:
mmm msn ligt er weer uit
nouja ga ik maar slapen
trusten allen![]()
Helaasch. Inclusief sensilube een een pak tissues naast hem op de bank. En een raar bliepmuziekje op de achtergrond natuurlijk. En dan een luid en spuitend orgasme krijgen op het moment dat die zeester in beeld verschijnt. The Horror! Please, i need more drugs.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja, jij zag het ook al voor je?
Oh ja, Patrick..quote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaasch. Inclusief sensilube een een pak tissues naast hem op de bank. En een raar bliepmuziekje op de achtergrond natuurlijk. En dan een luid en spuitend orgasme krijgen op het moment dat die zeester in beeld verschijnt. The Horror! Please, i need more drugs.
De Jameson Quiz?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef Janetje het volgende:
Zo, terug van een quiz night in de Irish Pub..![]()
Damn. Nu zie ik het ook voor me.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef jogy het volgende:
Helaasch. Inclusief sensilube een een pak tissues naast hem op de bank. En een raar bliepmuziekje op de achtergrond natuurlijk. En dan een luid en spuitend orgasme krijgen op het moment dat die zeester in beeld verschijnt. The Horror! Please, i need more drugs.
Ja.quote:
Dan wordt het een witte ster..quote:
Mwah.. 18e van de 21 teams vond ik nog best aardig.quote:
Ja Patrick heerstquote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hij heerscht heersende priesterpenis.
Ik ken hetquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. 18e van de 21 teams vond ik nog best aardig.
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef cerreur het volgende:
'Wisten jullie trouwens dat instrument switching zonder nootaanduiding in Protracker leidt tot een sampleswitch?
Even dat je het weet enzo.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef cerreur het volgende:
Báh.
Praat me er niet van.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:48 schreef cerreur het volgende:
Net als seks, ook bah.
Nouja, meer naar wat erbij komt kijken. Gevoellens enzo.
Oh nee, ik ben de laatste die over tik/spelfouten gaat lachen hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef cerreur het volgende:
Okey, een L teveel so what.
Ik ben halfbezopen.
Is dat sarcasme?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben de laatste die over tik/spelfouten gaat lachen hoor.
Sterren dansen op het ijs........ niet erotisch.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie doen net alsof Patrick niet erotisch is/
Neehee! Ik heb een tijd lang 'dat waren geen spelfouten, ik tik jogiaans' oid als handtekening gehad.quote:
Watje.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef jogy het volgende:
Sleepytime.
Dan is het goed hypothetische vrind!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Neehee! Ik heb een tijd lang 'dat waren geen spelfouten, ik tik jogiaans' oid als handtekening gehad.
Ja hee. Ho eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef jogy het volgende:
Sleepytime.
Weltrusten. Dat je mag uitrusten, ende.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef jogy het volgende:
Sleepytime.
Ja wanneer niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef cerreur het volgende:
Okey, een L teveel so what.
Ik ben halfbezopen.
Om te fietsen was de mist wel lekker frisquote:Op woensdag 27 september 2006 08:32 schreef Misstique het volgende:
Vroeg. Mist. Kou.
Ik voel me als Koos Albers. Lam.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:46 schreef jogy het volgende:
Ja hallo!
Hallo vrouwquote:
Ik 2 x koosquote:Op woensdag 27 september 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me als Koos Albers. Lam.
Tenzij je het verwoord in een post.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:59 schreef Ghostbuster het volgende:
I feel thunder in my heart
Maar dat valt op internet niet op
Ach ja we trekken wel weer bij vandaagquote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tenzij je het verwoord in een post.
Stommerd!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Whyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyhhyyyyyyyyyy can i just hold you Tiekje
Wat doe jij met twee koos?quote:
Nog twee zoeken en kwartetten?quote:
Ahhwwwwwquote:Op woensdag 27 september 2006 10:11 schreef Mokster het volgende:
Het gemis wordt almaar sterker.
Weet wat je zegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:20 schreef ehqo het volgende:
Vandaag begroet ik jullie zoals jullie dat willen. Dus, laat maar horen, ik sta open voor alles.
Mag ik dan een koninklijke begroeting?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:35 schreef ehqo het volgende:
Weet ik heel goed.
Nederig kniel ik voor u, en kus u op uw hand, terwijl ik u "Majesteit" noem.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik dan een koninklijke begroeting?
Ik voel me wat verheven boven het gepeupel in de Tweede Kamer vandaag.
ks!
Doe nog eens?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef ehqo het volgende:
Nederig kniel ik voor u, en kus u op uw hand, terwijl ik u "Majesteit" noem.
Zeer gaarne.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef ehqo het volgende:
Zal ik het nog wat passioneler doen? En langzaam naar boven kussen?
Het is dat jij dit vraagt. Met liefde j.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef jogy het volgende:
Ik wil graag begroet worden terwijl de begroetende partij zichzelf met satèprikkers in de genetaliën prikt en 'Oelah Oelah!' roept.
Gekleed in een rode rok tot boven de knietjes en met groene netkousen aan natuurlijk.
Uiteindelijk zit ik zwetend bij elke stoot halfkreunend "Majesteit" in je oor te fluisteren zeker?quote:
is "Hoi" ook goed?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef jogy het volgende:
Ik wil graag begroet worden terwijl de begroetende partij zichzelf met satèprikkers in de genetaliën prikt en 'Oelah Oelah!' roept.
Gekleed in een rode rok tot boven de knietjes en met groene netkousen aan natuurlijk.
Jij begrijpt me.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:54 schreef ehqo het volgende:
Uiteindelijk zit ik zwetend bij elke stoot halfkreunend "Majesteit" in je oor te fluisteren zeker?
Tof man, dat je jezelf zo mutileert om mijn kleine begroetingswens uit te laten komen zal niet ongemerkt voorbij gaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is dat jij dit vraagt. Met liefde j.
Ik krijg een beetje een stijfje.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit ik zwetend bij elke stoot halfkreunend "Majesteit" in je oor te fluisteren zeker?
Hoi.quote:
Hoi, ik heb een stijfje, kan ik die bij jou kwijt?quote:
Tuurlijk, kom maar hier.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoi, ik heb een stijfje, kan ik die bij jou kwijt?
Erh.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar hier.![]()
*Slagersmes pakt.
Niet?quote:
Ik ben een mietje wat betreft slagersmessen en bepaalde lichaamsdelen van het edele soort.quote:
Gehaktmolens dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben een mietje wat betreft slagersmessen en bepaalde lichaamsdelen van het edele soort.
Mooi, gebruik hem dan ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef mcDavid het volgende:ik heb een scheermes gekregen vandaag op school!
Nope, alleen onderbroeken, handen ( linker of rechter hand maakt niet zo veel uit ), fietszadels, stoelen, banken en vrouwelijk vlees van het zachte en bij voorkeur vochtige soort heeft toestemming om een kruistocht op mijn lijf te voeren.quote:
*Noteertquote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, alleen onderbroeken, handen ( linker of rechter hand maakt niet zo veel uit ), fietszadels, stoelen, banken en vrouwelijk vlees van het zachte en bij voorkeur vochtige soort heeft toestemming om een kruistocht op mijn lijf te voeren.
En koolmezen, neem ik aan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, alleen onderbroeken, handen ( linker of rechter hand maakt niet zo veel uit ), fietszadels, stoelen, banken en vrouwelijk vlees van het zachte en bij voorkeur vochtige soort heeft toestemming om een kruistocht op mijn lijf te voeren.
hoezo subtiele hintquote:Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef mcDavid het volgende:ik heb een scheermes gekregen vandaag op school!
Voor de rest gelden alle normale omgangsregels natuurlijk wat betreft mijn lichaam. Dus lichamelijke ongemakken zijn per definitie niet toegestaan tenzij anders aangegeven.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Noteert
*Jogy met fietszadel mept
Ohquote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor de rest gelden alle normale omgangsregels natuurlijk wat betreft mijn lichaam. Dus lichamelijke ongemakken zijn per definitie niet toegestaan tenzij anders aangegeven.
Dat verheugt mij zeer!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:21 schreef ehqo het volgende:
Dat komt omdat ik je wíl begrijpen.
quote:
Voorzichtig met je zadel.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
Huyswaerds.
Hier ben ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja godver... Ik had Ch. al beloofd me niet te scheren voor de meet!
niet dat er zoveel zit bij jouquote:Op woensdag 27 september 2006 15:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja godver... Ik had Ch. al beloofd me niet te scheren voor de meet!
Mits gedragen door een man.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
Stoppels.
Mits barbecuequote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vind van die bleke drumstick benen anders heel opwindend bij dames.
Dames winden mij over het algemeen genomen minder op dan mannen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef ehqo het volgende:
Ik vind van die bleke drumstick benen anders heel opwindend bij dames.
Gatver.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef Bizznitch het volgende:
Hoi ik ga bloot.
Ok dokterquote:Op woensdag 27 september 2006 17:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je moet subiet stoppen met het eten van appelmoes.
Dan komt het allemaal goed.
Echt!!
Dat dacht ik ook.quote:
Ik overweeg serieus een carriere-ommezwaai.quote:
Jaquote:Op woensdag 27 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Appelmoes.
Mocht je ooit een oefenpatiënt zoeken.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus een carriere-ommezwaai.
De rol van huisarts gaat mij wel bevallen denk ik.
en dan schrijfr ze je de verkeerde medicijnen voor, woepsquote:Op woensdag 27 september 2006 17:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mocht je ooit een oefenpatiënt zoeken.
Dat zal niet zo snel gebeuren toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan schrijfr ze je de verkeerde medicijnen voor, woeps
"Wat mankeert u?"quote:Op woensdag 27 september 2006 17:41 schreef ehqo het volgende:
als ik men spambox mag geloven wel, de een nog beter dan de anderquote:Op woensdag 27 september 2006 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren toch?
Ik bedoel, zoveel soorten viagra bestaan er toch niet?
"eeuuhh mevr de dokter, sinds waneer behoren een leren stoeipakje en een zweep tot de standaartuitrusting van een huisarts?"quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Wat mankeert u?"
...
"O. Dan wil ik u vragen om al uw kleren uit te trekken en dan op die tafel te gaan liggen."
...
"Ook uw ondergoed uiteraard. Anders wordt het wat lastig om de bult op uw voorhoofd goed te kunnen bekijken."
"Stel niet van die domme vragen. Ík heb ervoor geleerd."quote:Op woensdag 27 september 2006 17:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
"eeuuhh mevr de dokter, sinds waneer behoren een leren stoeipakje en een zweep tot de standaartuitrusting van een huisarts?"
Penis catheter.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat heet een clisma jongemanquote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef ehqo het volgende:
Maar dokter, wat doet u nú?
Pas op hoor! Anders ga ik nummers van Cerror uittypen!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
And today was supposed to be just another day.
Today was supposed to be.
Opposite day.
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Pas op hoor! Anders ga ik nummers van Cerror uittypen!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | |........4C1 |........4.. |.....v12210 |D#502...... |........... |F-503...... |........4.. |........4.. |........4.. |.....v124.. |........4.. |G#504...... |........... |G-505...... |........... |........4.. |........4.. |........4.. |.....v12210 |
Neh. Gewoon 2x een uurtje ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
je draait alleen maar cerreur van cerror
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neh. Gewoon 2x een uurtje ofzo
Die moet hij dan maar eens laten horen. Van wat ik van hem gehoord heb vind ik dit wel ongeveer de beste volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
daarbij heeft ie veel toffere muzak gemaakt
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef killswitch het volgende:
Britse hond krijgt auto weer aan de praat
bril-fucking-jant
Goeie lyrics, wel!quote:
Lolquote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef JDude het volgende:
In Frankrijk hebben ze een zender "Nostalgie FM", allemaal van die belegen chansons. Doet het goed hoor, in de file.
Die zender is tof!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef JDude het volgende:
In Frankrijk hebben ze een zender "Nostalgie FM", allemaal van die belegen chansons. Doet het goed hoor, in de file.
Kom je? Voor bier? En spacecake? Hm, hm?quote:
quote:
hmmmmmm dat mag ik neit van mijn mamaquote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom je? Voor bier? En spacecake? Hm, hm?
Dat had je niet zien aankomen he?quote:
Jawel eigenlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat had je niet zien aankomen he?
Nee je mocht me ook niet slaan van je mama.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hmmmmmm dat mag ik neit van mijn mama![]()
Da's inderdaad. Zéér. Tof.quote:
Hey, hij is overvol.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee je mocht me ook niet slaan van je mama..
Lieg niet!quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef jogy het volgende:
tvp
Wij kunnen toch gewoon hier verder?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef jogy het volgende:
Chowi, schiet nou oohoop.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef NJ het volgende:
Elitair topic.
Welkom!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef NJ het volgende:
Elitair topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |