Bijna, minder woorden en een andere volgorde van de tweede set letters.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef Misstique het volgende:
bi re?
Mais ca n'est pas francais.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Bijna, minder woorden en een andere volgorde van de tweede set letters.
Nee, mijn ballen doen geen pijn als ik ze fijn knijp.quote:
Niet? Zal ik het eens proberen dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, mijn ballen doen geen pijn als ik ze fijn knijp.
Het is net als kietelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet? Zal ik het eens proberen dan?
Harder knijpen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:04 schreef jogy het volgende:
Het is net als kietelen eigenlijk.
Niet met mijn nagels.quote:
bière. Pauper-update.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef Misstique het volgende:
bi re?
Nee! Ik bedoel ermee te zeggen dat je jezelf niet kan kietelen, en dat het een beetje vergelijkbaar is met in je eigen ballen knijpen. Niet helemaal want pijn is op een gegeven moment gewoon pijn maar de grens ligt wat hoger.quote:
This calls for an experiment.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee! Ik bedoel ermee te zeggen dat je jezelf niet kan kietelen, en dat het een beetje vergelijkbaar is met in je eigen ballen knijpen. Niet helemaal want pijn is op een gegeven moment gewoon pijn maar de grens ligt wat hoger.
Mail brainiacs maar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
This calls for an experiment..
Oh.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
Nee! Ik bedoel ermee te zeggen dat je jezelf niet kan kietelen, en dat het een beetje vergelijkbaar is met in je eigen ballen knijpen. Niet helemaal want pijn is op een gegeven moment gewoon pijn maar de grens ligt wat hoger.
Kan je me even een stofdoekje geven, het is een beetje stoffig op deze kast.quote:
Niet nodig. Ik ben zelf dol op ekspeeriementjus.quote:
Laat je me weten wat dago's reactie was?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ben zelf dol op ekspeeriementjus.
Neuh.. je hoort hem vanzelf wel gillen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Laat je me weten wat dago's reactie was?
Ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh.. je hoort hem vanzelf wel gillen.
Fok doet raar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
Jullie zijn er stil van?
Fok heeft uitval-verschijnselen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
Jullie zijn er stil van?
Bij mij niet!quote:
Ik begrijp je niet.quote:
Sorrie. Net zoals - en - een plus makenquote:
Die mogen best een ziekte krijgen waar ze aan dood gaan, sommige dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef Bizznitch het volgende:
Doktoren.
Of ik ben gewoon moe.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie. Net zoals - en - een plus maken. Beetje te ver doorgedacht misschien.
trustenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
Ik ga vanaaf maar eens op tijd slapen denk ik.
Gegroet allen..
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
Gegroet allen..
Trusten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
Gegroet allen..
Geen PI deze keer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef cerreur het volgende:
Toffe TT.
begrijp er geen zak vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef cerreur het volgende:
Toffe TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |