2 weken geleden ging je het maatschappelijk werk al bellen, wat is daar toen dan mee gebeurd?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:30 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wat je beschrijft, zo voel ik me de laatste tijd vaak. Misschien moet ik toch maar hulp zoeken dan.
Je klinkt iig positief!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Ga zo maatschappelijk werk bellen.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef dutchie het volgende:
Voor Cattie: Is dit een foto van een slechte moeder?
[afbeelding]Dacht het niet, de liefde spat er vanaf.
En ik heb me de tering gezocht naar deze foto om maar mijn punt te maken.
Hoe kom ik in contact met een sociaal psychiatrisch verpleegkundige? Wordt dat vergoed?quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:05 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, je moet echt hulp gaan zoeken anders zak je alleen maar verder in de spiraal! Ga eventueel praten met een sociaal psychiatrisch verpleegkundige (heeft mijn goed geholpen). En probeer toch iets voor jezelf te gaan ondernemen. Je bent dan wel moeder, maar naast moeder ben je ook nog vrouw van Djeez en je bent Ingrid! Misschien kan je 1 keer per week Kim naar je moeder brengen en dan kan jij een dagje lekker Ingrid zijn ipv alleen maar mamma! Er zijn ook trainingen om over je faalangst heen te komen!
Ik heb misschien makkelijk praten, maar ik heb ook in dat schuitje gezeten dat ik even niet meer wist waar ik het zoeken moest en door praten ben ik heel ver gekomen!
Je kunt het!!
ik durfde niet en toen ik uiteindelijk wel belde, nam er niemand op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
2 weken geleden ging je het maatschappelijk werk al bellen, wat is daar toen dan mee gebeurd?
[..]
ik kwam er via de ha mee in contact.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:46 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hoe kom ik in contact met een sociaal psychiatrisch verpleegkundige? Wordt dat vergoed?
Faalangsttraining heb ik me al vaker voor aangemeld. Maar hier in de buurt is er geen groep die bij mij past. Helaas. Ik ga maandag een afspraak bij de ha maken. Ik moet toch voor mijn heuo heen, waar ik nog steeds veel last van heb. Dan kaart ik het probleem aan en dan kijken wat hij/zij zegt.
En woensdag is er een inloopspreekuur van het mw, daar moet je eerst heen, voordat je verder terecht kan.
Aha. Dan zal ik dat ook navragen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kwam er via de ha mee in contact.
Oh meid, je hebt het al langquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Wanneer kregen jullie 'het moedergevoel'? Ik heb dat nog steeds niet geloof ik en vind het nu wel een keer tijd worden.
okey Lindaquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef linda856763 het volgende:
Noem mij maar Linda hoor!die 856763 heeft Fok er zelf bijbedacht omdat er al een andere Linda was blijkbaar...
Zielig hoor, zo'n huilend hoopje mens. Sterkte Nanalune!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |