abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42150742
Hoe gaat het met de moeders? Deel 26
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)

En hier weer verder!

Djen liet ik ook wel eens liggen als ik een boodschapje ging doen, maar ik zou het nu niet meer durven.

[ Bericht 33% gewijzigd door Lois op 26-09-2006 20:34:11 ]
  Jubileum moderator dinsdag 26 september 2006 @ 20:38:10 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42150923
Anitra dat is wel enorm klotenieuws. Bah! Heel veel sterkte hiermee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 september 2006 @ 20:49:31 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42151343
Anitra,

Paradijsvogeltje, sorry, ik val je niet af hoor, maar ook niet bij. Ik zou het zelf echt niet doen, een brand kan binnen enkele minuten van een smeulend vuurtje omslaan in een uitslaande brand. Dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven... Als ik tijd voor mezelf wil, zorg ik dat ik Isa opgepast hebt. Dan heb ik èn de rust dat ze in goede handen is èn de tijd om te doen waar ik zin in heb... Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en die is niet zaligmakend hoor En ik zal heus ook weer dingen doen waarvan jij zegt 'Dat zou ik nou nooit doen...'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Jubileum moderator dinsdag 26 september 2006 @ 20:54:09 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42151502
Ik begrijp ook niet zo goed wat er zo dringend kan zijn dat je je kinderen alleen laat, moet ik eerlijk zeggen........

Ow en Yppy? Herkenbaar! Helemaal herkenbaar, alles van jouw verhaal. Hoewel het moeilijk is om te geloven als je er middenin zit het gaat echt beter worden. Ik was af en toe zo onwijs blij dat Jeroen thuis kwam want dan kon ik rustig douchen e.d.
Ik durfde dat echt niet te doen als ik alleen met Eva was, en kreeg daar ook bijzonder weinig kans voor moet ik zeggen.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:18:36 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_42152355
Iedereen moet het voor zich weten, maar ik voel de verantwoordelijkheid zo voor mijn kinderen dat ik ze nooit alleen zou laten. Ik zie daar ook de noodzaak niet van in.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:21:45 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42152466
Anitra, sterkte!

Nog even voor de buitengesloten moeders.. Check ook eens kritisch de 'draai-hendels' op de deuren. Ik heb ooit een buurvrouw moeten redden die dusdanig buitengesloten was, dat ze er echt met geen mogelijkheid naar binnen kon. Deur dichtgewaaid tijdens was ophangen, zoonlief ziet zijn moeder buiten door het glas van de deur en leunt op de onderste sluiting, waardoor die dichtgaat.
Dus even weghalen, of zorgen dat je er een andere opzet die omgedraaid is, zodat bij leunen de deur open is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42152562
Anitra, jee meid wat klote...

Ik kan me een heel klein beetje voorstellen watvoor tegenslag het is. Mijn moeder loopt ook al jaren bij de pijnpoli en zal nooit pijnvrij zijn
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 september 2006 @ 21:24:07 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42152568
De buurvrouw was vandaag heel blij met de sleutel die bij ons ligt... Zoonlief had de deur dichtgedaan en de sleutel omgedraaid
pi_42152658
Sterkte Anitra!

Dat met die onderste deurhendel had ik ook vandaag Maar ik neem wel standaard de sleutel mee en kan via de schuur dan het huis nog in, dus dat scheelt.
En voor de statistieken ik laat Myrthe ook nooit alleen thuis.
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 21:59:10 #10
43556 miss_dynastie
pi_42153837
[Sterkte Anitra!
pi_42156068
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef E.T. het volgende:
Anitra, sterkte!

Nog even voor de buitengesloten moeders.. Check ook eens kritisch de 'draai-hendels' op de deuren. Ik heb ooit een buurvrouw moeten redden die dusdanig buitengesloten was, dat ze er echt met geen mogelijkheid naar binnen kon. Deur dichtgewaaid tijdens was ophangen, zoonlief ziet zijn moeder buiten door het glas van de deur en leunt op de onderste sluiting, waardoor die dichtgaat.
Dus even weghalen, of zorgen dat je er een andere opzet die omgedraaid is, zodat bij leunen de deur open is
Daar hebben mijn ouders en ik ervaring mee, alleen dan met een hond die op de knip sprong!

Wij hebben achter geen knip. Maar misschien wel handig om bij de buren een sleutel achter te laten. Stel dat ik de sleutels onderweg verlies.
pi_42158464
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Hé hé! Eindelijk iemand die "mijn kant kiest".
Mijn moeder liet mij en mijn zussen zo vaak alleen. En wij zijn ook allemaal groot geworden.
En tuurlijk knaagt er wel iets aan me als zijnde brand o.i.d.
edit: en ik neem ook alle voorzorgsmaatregelen wel. Mijn buurvrouw, een wat oudere vrouw met pensioen en ex-kraamhulp, is vaak thuis en weet dat ik er dan even niet ben.
Maar kan die buurvrouw ook naar binnen? Het is niet aanvallend bedoeld maar zoals je al eerder zei, een beetje taboe. Dat blijkt dus wel, dan krijg je dit soort vragen denk.
In your house I long to be
Room by room patiently
pi_42162138
Echt verschrikkelijk Anitra, alle hoop de grond ingeboord. Ik hoop dat ze op de pijnpoli toch nog 'een iets' weten om de pijn te verwachten.

Lois, ik was gisteren dan ook dolgelukkig toen J. de deur open deed. Als was ze toen net weer wat rustiger. Gisteravond was ze weer door het dolle, ik was ik bij dat hij er was. Vanochtend heb ik geexperimenteerd met Anna in het wipstoeltje in de badkamer, maar na mislukte poging twee, die eindigde in een hersenschudding door de deurklink voor de arme teddybeer heb ik het opgegeven. Anna is echt een schatje, maar ik vind het zo moeilijk om haar steeds te zien huilen van de pijn en dat ik tijdens zo'n bui (die uren kan duren) niet eens naar de wc durf.
Gelukkig zijn er steeds kleine beetjes die beter gaan, dat geeft moed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42162681
wat erg Anitra. betekent dit dat die lokale pijnbestrijding nu niet meer tot de mogelijkheden behoort? sterkte.

paradijsvogeltje, ik heb 't ook wel eens gedaan, voor 10 minuten hooguit maar met kloppend hart, een rotgevoel, en een briefje met gegevens en thuissituatie op zak. tegenwoordig niet meer zonder op z'n minst iemand in te lichten en als 't even kan de babyfoon bij een buur te stallen. het argument 'ik moet ook aan mezelf denken' snap ik wel, maar zou in een vergelijkbare situatie voor mij niet opgaan: ik voel me er namelijk doodongerust bij dus echt een prettig uitstapje zou ik zo'n half uurtje niet noemen. maar je voegde dus later toe dat je wel een buurvrouw inlicht, dat scheelt natuurlijk wel iets.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:37:21 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_42163336
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef hangplant het volgende:

[..]

Maar kan die buurvrouw ook naar binnen? Het is niet aanvallend bedoeld maar zoals je al eerder zei, een beetje taboe. Dat blijkt dus wel, dan krijg je dit soort vragen denk.
Ik vind het niks met taboe te maken hebben. ik doe het niet een ander doet het wel, maar net waar je je prettig bij voelt denk ik.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 10:42:55 #16
81992 Githa
pi_42163475
Ja precies... Belana... ik ga de tuin nog wel doen met de babyfoon naast me ik kan hem dus absoluut niet alleen laten, al is het maar 5 min.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:47:15 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_42163576
ja dat bedoel ik. Ik laat Liam wel eens ff alleen beneden bijvoorbeeld als ik ff boven met Ezra bezig ben, maar langer dan 5 minuten zeker niet. Maar nou is dat ook alweer anders als met een baby. Liam zou vanalles uit kunnen halen. Maar ik voel me niet prettig als Ezra alleen thuis zou zijn, ook al zou de buurvrouw het weten oid. Ik kan dat gewoon niet. PV kan het wel, prima toch.
Hoewel ik het "ik moet aan mezelf denken" niet snap. als je echt even weg wilt omdat je tijd voor jezelf wilt (hetgeen ik heel goed snap overigens) dan regel je oppas lijkt me en ga je ff lekker de hort op. magoe, dat was misschien bij wijze van spreken.
stormy waters...
sailin'
pi_42163841
Anitra veel sterkte en ik hoop dat ze op de pijnpoli toch nog iets voor je kunnen betekenen.

Ook hier erg blij met het hebben van een sleutel op een andere locatie. Heb mezelf al eens buitengesloten met Fleur binnen. Pfff, dan hoop je echt dat ze niet in paniek raken...

Manlief heeft het nog een tandje erger gemaakt. Neefje van ons had de deur op de knip gedaan. Na een kwartier bakeleien tussen die twee, heeft lief gewoonweg de deur ingetrapt. Hji zat alleen op de knip (zo'n ouderwetse) het slot was namelijk wel van de deur. Dus deur nog heel alleen de knip naar de mallemoere. Nu gelukkig geen knippen op de deur en op alle alle deuren dezelfde sleutel....

Ik liet Fleur ook nooit alleen. Ja, zij in huis slapend en ik in de winkel (ca. 50 meter afstand) maar wel altijd met de babyfoon in mjin broekzak. En gelukkig denkt mijn oppasmoeder daar ook net zo over. Want dat wil ook nog wel eens verschillen. Dan hebben ze tussenschoolse kinderen en die halen of brengen ze dan weg, terwijl de kleintjes in bed liggen te slapen. Dat doet ze niet. Ze plant de slaapjes er dan net omheen of er is iemand anders die de kids even haalt of in huis is.
  woensdag 27 september 2006 @ 11:00:03 #19
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42163880
Tipje voor dichtvallende deuren; als je een knip aan de bovenkant hebt, doe deze naar beneden waardoor de deur niet in het slot kan vallen. Benedenknip kan ook, maar dan met die loop je het risico dat dreumes/peuter die weer terugzet.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42165321
Ik heb Mika zo'n 3 weken terug ook heel even alleen gelaten. Hij lag lekker te slapen en toen begon de hond te zeuren dat ie eruit moest. En aangezien we geen tuin hebben kon ik of Mika uit bed trekken of hond even snel op het grasveldje voor de deur laten plassen. Ik ben dus snel naar beneden gerend en al kijkend naar Mika zijn slaapkamerraam heeft de hond geplast, en zijn we weer als een gek naar boven gerend. Was misschien een minuutje weg maar weet wel dat ik dat nooit weer doe, had helemaal hartkloppingen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_42166887
Wij hebben op onze deur zo'n haakje dat ervoor zogt dat "dingetje" niet uitsteekt en de deur dus niet in het slot kan vallen. En als ik een keer de deur uitloop om de post te pakken ofzow, dan neem ik toch óók gewoon m'n sleutels mee. Ben daar redelijk panisch voor, dat de deur dicht valt terwijl Noah binnen ligt. Maar er is dan ook niemand die een reserve sleutel heeft van ons. Alleen Micha, ik en mijn ouders maar die wonen in Amsterdam dus zijn er ook niet zomaar even.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_42166989
Vandaag is Ive voor het eerst wezen wennen op het kdv. Dat was vooral voor mij even wennen! Goh, wat is het huis leeg zonder hem. Ik vond het niet leuk. Gelukkig is alles prima gegaan met hem, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Morgen gaat hij weer wennen, alleen dan wat langer (vandaag 1 uur, morgen 3 uur en vrijdag 6 uur).
En volgende week ga ik weer werken! Woei, ik heb er zin in! Het zal wel wennen zijn, want ik ben 7 maanden uit de running geweest. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan, voor Ive zorgen en werken en waarschijnlijk nog wel gebroken nachten.
pi_42167541
Anitra Veel sterkte lieverd

Ik heb Myrthe ook nooit alleen gelaten (neem net als Githa zelfs de babyfoon mee de tuin in als ik buiten zit/werk). Ik heb dan ook zo'n draadloos ding, wel ideaal daarvoor.

Knip op de deur hebben wij weggehaald toen onze kat ons een keer op die manier had buitengesloten. Op de voordeur zitten ze nog wel maar we kunnen altijd via de achterdeur naar binnen, sleutel daarvan hebben we zelfs nog in de tuin verstopt zodat we er altijd in kunnen.
pi_42167546
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:37 schreef Belana het volgende:

[..]

Ik vind het niks met taboe te maken hebben. ik doe het niet een ander doet het wel, maar net waar je je prettig bij voelt denk ik.
Het toegeven dat je het wel doet is denk ik taboe. Anders had Pv hier nooit zoveel reactie op gehad.
In your house I long to be
Room by room patiently
  woensdag 27 september 2006 @ 14:02:15 #25
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42168963
Vandaag is het officieel mijn eerste vakantiedag. Oftewel, mijn verlof zit erop. Pfff, ik ben dus alweer 4 maanden niet aan het werk, wat gaat dat snel zeg! Nu heb ik vakantie tot 23 oktober, dus ik hoef nog even niet te werken. Binnenkort gaat Jetske ook wennen op de creche, spannend hoor, vooral voor mij, met Jets zal het wel goed gaan.

Ik ben vandaag even naar de dokter geweest, ik blijf maar last houden van mijn vingers (gewrichten in mijn hand). Het is niet heel pijnlijk maar vooral behoorlijk irritant. Straks moet ik even bloed laten prikken om een paar dingen uit te sluiten. Hoogstwaarschijnlijk komt het door de hormonen en kan het nog wel tot 9 maanden na de bevalling duren voor dat over is
Lekker douchen!
pi_42170648
Hoelang duurt zo'n eerste ongesteldheid eigenlijk? Ben er nog steeds niet vanaf. Ben strax aan het eind van mijn strip en dan word ik weer ongesteld. Das ook niks
Liefde
pi_42170865
weet je wel zeker dat 't niet nog 'gewone' nabloedingen zijn meNicole? ik heb tot en met 6 weken wel 'gevloeid' zoals dat zo mooi (nouja) genoemd wordt.

sjak, fijne vakantie! of ging je nu toch weer vast een beetje aan 't werk? en wat vervelend van die vingers/gewrichten, hopelijk trekt 't nu snel weg.
pi_42171079
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef bixister het volgende:
weet je wel zeker dat 't niet nog 'gewone' nabloedingen zijn meNicole? ik heb tot en met 6 weken wel 'gevloeid' zoals dat zo mooi (nouja) genoemd wordt.

sjak, fijne vakantie! of ging je nu toch weer vast een beetje aan 't werk? en wat vervelend van die vingers/gewrichten, hopelijk trekt 't nu snel weg.
Nee weet zeker dat dit een echt ongesteldheid is Want ik kon mijn eisprong als vanouds weer goed voelen en werd 2 weken daarna netjes onegesteld. Maar we wachten gewoon af dan maar.
Liefde
  woensdag 27 september 2006 @ 15:27:44 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_42171377
mijn eerste ongesteldheid (net achter de rug) duurde gewoon weer 4/5 dagen. MeNicole, ik zou het toch even aankaarten misschien bij je huisarts, want omdat jij maar zo kort gevloeid hebt na je bevalling en dan nu deze lange "ongesteldheid" vind ik toch een beetje raar.
stormy waters...
sailin'
pi_42171499
Mijn eerste menstruatie duurde 2x2 dagen en was een stuk lichter dan ik gewend was. (is dit een voorbode voor de rest van de menstruaties? ) Uiteraard was het precies op vakantie. Echt mijn mazzel weer: ik heb een zeeeeer lange cyclus normaal (4-6 maanden) en ik ga praktisch nooit op vakantie.... volledige bv, kind bij me op de kamer enz enz
pi_42171703
Ladys, ik word ook bij voorkeur ongesteld (die paar die ik er heb in een jaar) op vakantie. Gek dat het zo blijkt te wereken. Maar wat ik me afvraag, ben je wel gewoon spontaan zwanger geraakt dan? Lijkt me dat je dan moeilijk je eisprong bepaalt? (Of is dit brutaal? )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_42172271
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Lishe het volgende:
Lijkt me dat je dan moeilijk je eisprong bepaalt? (Of is dit brutaal? )
ik spreek even net zo brutaal voor m'n beurt: volgens mij heeft LadyS dit keer bepaald niet haar ei-sprong bepaald. maar dan nog kun je wel spontaan zwanger worden natuurlijk.
pi_42174004
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef Belana het volgende:
mijn eerste ongesteldheid (net achter de rug) duurde gewoon weer 4/5 dagen. MeNicole, ik zou het toch even aankaarten misschien bij je huisarts, want omdat jij maar zo kort gevloeid hebt na je bevalling en dan nu deze lange "ongesteldheid" vind ik toch een beetje raar.
Bij het gesprek met de vlos (nacontrole) zei ze dat dat wel mogelijk was. Ik wacht deze week nog even af en anders bel ik de huisarts wel even ofzo!
Liefde
pi_42174012
Is Piet vandaag jarig?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42174243
Lishe, is niet een brutale vraag hoor

Het zit zo
Ik was dus altijd vreselijk onregelmatig ongesteld. Zat rustig 4-6 maanden tussen (een keertje zelfs 8 maanden!!)
en zodoende ook altijd eigenlijk erg rommelig met voorbehoedsmiddelen. De eerste jaren werd ik niet zwanger, maar we waren er niet echt voor aan het gaan, zeg maar.
"Opeens" was daar Amber. Zij is dus gewoon een lucky shot -> kwestie van op de goeie tijd, goeie plaats enzo
Na Amber werden we langzaamaan weer rommelig, want "nog zo een gelukstreffer op korte termijn verwachtten toch niet" Dus wel Dus nu ga ik het wat grondiger regelen: Bij de eerstvolgende menstruatie laat ik een mirenaspiraal zetten wat is dat ding groot zeg
  Jubileum moderator woensdag 27 september 2006 @ 20:25:31 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42178940
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Is Piet vandaag jarig?
Piets tellertje is nog niet aangepast na zijn verjaardag

Yppy ik vind dat je het harstikke goed doet hoor. Het is afschuwelijk om je kindje zo gekweld door krampjes te zien en je wilt toch iets doen. Bij ons ging het ongeveer zo als Jeroen thuis kwam deur open, hier is je kind, snel plassen, ahh even broodje eten, oke lekker even douchen, dan nog even uithuilen op het stoepje buiten en dan kon ik er weer tegen. Ik heb vaak te horen gekregen dat ze wel even kon huilen in haar wiegje, dat bleef ze immers bij mij op de arm ook doen dus douchen moest wel kunnen, maar ik heb het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen. Hoe moeilijk het ook was bij tijd en wijle, ik heb er nooit spijt van gehad dat het in die maanden eventjes helemaal om haar draaide. We hebben allebei, mede daardoor, vanaf het begin een hele intense band met Eva gehad die we nog steeds erg koesteren.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_42192394
Dank je Lois. Ik denk wel dat ik het een stuk makkelijker heb nu. J. is drie weken thuis geweest door vakantie en soms heeft Anna een goede dag, zoals gisteren. Dan slaapt ze niet, maar heeft ze weinig pijn. Gisterenmiddag maar 10 minuutjes. Op een slechte dag (zoals vandaag) kan ik dan weer hopen dat de volgende dag weer goed is. En ik ben zo blij met de draagzak. Kan ik tenminste tussendoor een boterham smeren nu ze soms een speentje wil. De hoop dat het met zes weken over zou zijn heb ik wel opgegeven. We leven nu toe naar de drie maanden. En over twee weken ga ik een hele dag wat met een vriendin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_42192571
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
Piets tellertje is nog niet aangepast na zijn verjaardag
wel hoor!
pi_42194664
Over een half uurtje kan ik Ive weer ophalen van het kdv, hij is sinds vanochtend 9 uur aan het wennen. Ik vind het helemaal niets, zo alleen thuis. Morgen nog een keer en volgende week ga ik weer werken, dus dan is het voor het "echie". Dan zal het met mij denk ik ook wel beter gaan, want dan ben ik hopelijk lekker aan het werk en heb ik minder gelegenheid om hem te missen.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:52:06 #40
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42195207
Cattie ga dan ook gewoon wat leuks doen joh. Thuis wachten is niks, leeg huis enzo.. Ga morgen shoppen, sporten, koffie drinken ergens, kapper, maar doe iets. Doen hoor.

Yppy, wat een heftige tijd hebben jullie toch.
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 september 2006 @ 11:55:21 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42195299
Cattie, ik ben uitgebreid gaan ontbijten toen Isa de eerste keer ging wennen op het Kdv. Heerlijk op mijn gemak een uitsmijter met lekkere koffie en een paar tijdschriften erbij op een terrasje...
  donderdag 28 september 2006 @ 12:02:27 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_42195466
gisteren was Ezra bij mijn schoonouders... dat ging prima overigens, maar ik miste hem ook zeg! En ik was echt wel bezig. lekker even naar de kapper geweest, wezen shoppen en dat was ook lekker om even alleen te kunnen doen, maar toen ik thuis kwam dat gemis dus Ik moet er een beetje om lachen omdat ik dus niet zo snel zo ben. Was echt zalig om het mannetje weer in mijn armen te hebben zeg
stormy waters...
sailin'
pi_42196065
Ive is weer thuis. Idd Belana, wat is het dan heerlijk om je kindje dan weer vast te hebben!
Morgen ga ik lekker de stad in (shoppen, misschien terrasje ofzo) en als ik de rust kan vinden, nog wat slapen. Voor vandaag had ik foto's plakken gepland, maar dat gaf dus niet genoeg afleiding.
Met Ive was het wel redelijk goed gegaan, maar dat is meer iets voor het babietjes topic, dus daar verhuis ik maar ff naar.
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2006 @ 12:28:35 #44
81992 Githa
pi_42196135
foto's plakken van je ventje ter afleiding om hem niet te veel te missen lijkt me ook geen geweldig plan
  donderdag 28 september 2006 @ 12:59:52 #45
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42196869
Nee idd.

En dat gemis blijft hoor. Ik weet nooit hoe snel ik die koters op moet halen. En wat is er nou heerlijker dan begroet te worden door zo'n kleintje met een grote grijns. En een iets grotere die je ziet staan, gilt "Mama!" en op je af rent met zijn armen open. Ja, ik weet dit klinkt als een reclame-spotje, maar zo gaat het de laatste tijd echt.
pi_42197352
Wat lief van Léon!
pi_42201730
Wij hebben nog een maand voor het kdv, van de ene kant fijn dat ik dan tijd voor mezelf heb, van de andere kant kan ik Anna niet zo lang missen denk ik. Wat is alles dubbel toch.

Die Leon (met streepje toch)

Vanmiddag de nacontrole gehad. Dat ging nergens over. Ze was meer naar Anna aan het kijken dan wat anders. Had ook wel telefonisch gekund. Misschien kwam het doordat ze zelf niet bij de bevalling was. Dan is het vast anders.
*OUD heilige*
  donderdag 28 september 2006 @ 20:35:16 #48
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42210754
Wat enorm lief van Leon (heb ook geen streepjes op de laptop ) Jetske heeft dat helemaal nog niet door. Volgende week gaat Jets voor het eerst naar het KDV, de week daarna wordt het wennen, spannend hoor.

Dutch, lief dat je naar mijn werk vroeg. Het gaat wel. Het is raar om er rond te lopen terwijl het niet hoeft. Ik ben wel blij dat ik er nu zo langzamerhand inkom maar het is wel jammer dat de frustratie bij ons overheerst. We zijn met een enorm groot project bezig en het gaat niet helemaal zoals het moet. Je voelt de spanning als je binnenloopt en dat vind ik best zwaar. Het maakt niet dat ik heel veel zin heb om straks veel te gaan werken. Nu is het net mooi die paar uurtjes.
Bij jou wel alles goed?

Verder gaat het met deze moeder prima. Het is wennen aan een nieuwe manier van leven. Er is met zo'n ukkie een boel werk bijgekomen in het huishouden en dat is net iets waar we allebei geen zin in hebben. Misschien moeten we snel eens een hulp in het huis gaan begroten al ben ik bang dat we daar even geen geld voor hebben
Qua gezondheid gaat het ook lekker. Ik heb steeds minder kwaaltjes en merk elke dag dat mijn conditie iets beter wordt. Ik slaap ook al niet meer overdag maar val 's avonds wel als een blok in slaap (gisteren zelfs zittend ) Het scheelt echt zoveel nu Jetske 's nachts doorslaapt. Lekker dus allemaal. En hoe lullig het ook klinkt, als ik soms zie hoe moeilijk anderen het hebben dan ben ik extra blij dat het bij ons zo goed gaat.
Lekker douchen!
  donderdag 28 september 2006 @ 22:53:38 #49
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_42217490
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef sjak het volgende:
Wat enorm lief van Leon (heb ook geen streepjes op de laptop ) Jetske heeft dat helemaal nog niet door. Volgende week gaat Jets voor het eerst naar het KDV, de week daarna wordt het wennen, spannend hoor.
oei dat lijkt me écht spannend, je kindje naat het kdv .. ben eerlijk gezegd blij dat man en ik om elkaar heen kunnen werken, Vind het nu al moeilijk om afscheid te nemen van daniël.
Hopenlijk kun je je draai snel vinden op je werk, ondanks de spanning daar.

Hier begint het werken weer een beetje normaal te worden en ik merk dat ik ook weer in mijn oude draai komt, inclusief humeurtje soms.
Ik kwam het topic binnen vorige week met mooie verhalen over hoe goed ik me wel niet voel, maar het wordt soms rap minder.Jammer... ik wordt gewoon weer zo onrustig , ik wil verhuizen, opleiding beginnen , op vakantie etc etc etc.. een teken voor me dat ik weer mijn ongedurige zelf wordt.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:11:36 #50
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_42224712
Deze mama is langzaam aan het opkrabbelen van de PND. Ik zou vorige week woensdag weer gaan beginnen met werken, maar dat lukt totaal niet Daarop kreeg ik een aanvaring met mijn leidinggevende wat het alleen maar erger maakte. Gelukkig is alles uitgepraat en ga ik a.s. maandag weer proberen 3 uurtjes te werken en kijken we elke week hoe het gaat.
Verder heb ik nog wel moeite me aan dingen toe te zetten (zoals het huishouden) en laat ik me bij tegenslagen ook snel van de wijs brengen (bijv. vandeweek startte me auto niet en dan is mijn planning van de hele dag ook weg), maar ik ben niet meer zo'n emotioneel wrak als ik een paar weken geleden was.
Wel moeilijk om te accepteren dat dit vooral tijd nodig heeft, want je wil zo graag dat alles weer normaal is...
Eén erg positief punt voor mij: ik woog vanochtend voor het eerst sinds jaaaaaaaren weer onder de 100 kg
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')