Daar hebben mijn ouders en ik ervaring mee, alleen dan met een hond die op de knip sprong!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef E.T. het volgende:
Anitra, sterkte!
Nog even voor de buitengesloten moeders.. Check ook eens kritisch de 'draai-hendels' op de deuren. Ik heb ooit een buurvrouw moeten redden die dusdanig buitengesloten was, dat ze er echt met geen mogelijkheid naar binnen kon. Deur dichtgewaaid tijdens was ophangen, zoonlief ziet zijn moeder buiten door het glas van de deur en leunt op de onderste sluiting, waardoor die dichtgaat.
Dus even weghalen, of zorgen dat je er een andere opzet die omgedraaid is, zodat bij leunen de deur open is
Maar kan die buurvrouw ook naar binnen? Het is niet aanvallend bedoeld maar zoals je al eerder zei, een beetje taboe. Dat blijkt dus wel, dan krijg je dit soort vragen denk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Hé hé! Eindelijk iemand die "mijn kant kiest".
Mijn moeder liet mij en mijn zussen zo vaak alleen. En wij zijn ook allemaal groot geworden.
En tuurlijk knaagt er wel iets aan me als zijnde brand o.i.d.
edit: en ik neem ook alle voorzorgsmaatregelen wel. Mijn buurvrouw, een wat oudere vrouw met pensioen en ex-kraamhulp, is vaak thuis en weet dat ik er dan even niet ben.
Ik vind het niks met taboe te maken hebben. ik doe het niet een ander doet het wel, maar net waar je je prettig bij voelt denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef hangplant het volgende:
[..]
Maar kan die buurvrouw ook naar binnen? Het is niet aanvallend bedoeld maar zoals je al eerder zei, een beetje taboe. Dat blijkt dus wel, dan krijg je dit soort vragen denk.
Het toegeven dat je het wel doet is denk ik taboe. Anders had Pv hier nooit zoveel reactie op gehad.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:37 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vind het niks met taboe te maken hebben. ik doe het niet een ander doet het wel, maar net waar je je prettig bij voelt denk ik.
Nee weet zeker dat dit een echt ongesteldheid isquote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef bixister het volgende:
weet je wel zeker dat 't niet nog 'gewone' nabloedingen zijn meNicole? ik heb tot en met 6 weken wel 'gevloeid' zoals dat zo mooi (nouja) genoemd wordt.
sjak, fijne vakantie!![]()
of ging je nu toch weer vast een beetje aan 't werk? en wat vervelend van die vingers/gewrichten, hopelijk trekt 't nu snel weg.
ik spreek even net zo brutaal voor m'n beurt: volgens mij heeft LadyS dit keer bepaald niet haar ei-sprong bepaald.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Lishe het volgende:
Lijkt me dat je dan moeilijk je eisprong bepaalt? (Of is dit brutaal?)
Bij het gesprek met de vlos (nacontrole) zei ze dat dat wel mogelijk was. Ik wacht deze week nog even af en anders bel ik de huisarts wel even ofzo!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef Belana het volgende:
mijn eerste ongesteldheid (net achter de rug) duurde gewoon weer 4/5 dagen. MeNicole, ik zou het toch even aankaarten misschien bij je huisarts, want omdat jij maar zo kort gevloeid hebt na je bevalling en dan nu deze lange "ongesteldheid" vind ik toch een beetje raar.
Piets tellertje is nog niet aangepast na zijn verjaardagquote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Is Piet vandaag jarig?
wel hoor!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
Piets tellertje is nog niet aangepast na zijn verjaardag
oei dat lijkt me écht spannend, je kindje naat het kdv .. ben eerlijk gezegd blij dat man en ik om elkaar heen kunnen werken, Vind het nu al moeilijk om afscheid te nemen van daniël.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef sjak het volgende:
Wat enorm lief van Leon (heb ook geen streepjes op de laptop) Jetske heeft dat helemaal nog niet door. Volgende week gaat Jets voor het eerst naar het KDV, de week daarna wordt het wennen, spannend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |