abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 25 september 2006 @ 13:36:14 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42111183
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef Leah het volgende:
Ik doe het wel, uit bittere noodzaak omdat Dreumes anders domweg niet aan slapen toekomt. Maar de babyfoon gaat naar de buurvrouw, we hebben een rookmelder, en ik ben ongeveer een kwartiertje weg. Mocht de buuv niet kunnen (en alle andere buuven ook niet) dan gaat het kind mee.
Iedereen mag het helemaal zelf weten, maar ik zou het doodeng vinden om weg te gaan zonder extra controle, zeg maar. Dat zou zeker niet aanvoelen als tijd voor mezelf, eerder als een nagel aan mijn doodskist, van de stress .
Dat gebeurt hier inderdaad ook standaard...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 25 september 2006 @ 13:43:29 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42111358
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef Leah het volgende:
Ik snap de uitspraak, "Ik moet ook aan mezelf denken" trouwens niet zo goed. Een baby gaat toch gewoon in de kinderwagen mee naar de stad, en dan kun jij toch lekker je gang gaan?
Juist als ze groter worden, en eigenlijk niet meer in de buggy willen wordt het geen uitje meer, maar zolang ze nog in de wagen liggen, maakt dat toch niets uit?
Nou maakt nog steeds wel uit vind ik... Met kinderwagen in de bus, heel gedoe vind ik. Of later bepakt en bezakt op de fiets, nog steeds een heel gedoe. En dan heb je zoveel tijd voor kind weer fles/borst moet, of in het openbaar een luier verschonen, etc. Allemaal dingen die ik niet als "tijd voor mezelf" beschouw
Maar goed, dan ging ik gewoon de stad in als vriendje thuis was in het weekend

Ik heb Noah ook nooit alleen gelaten, behave een enkele keer als ik een brief ging posten op de hoek van de straat...
De kans dat er iets gebeurt is misschien maar klein, maar het zál je maar gebeuren...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 25 september 2006 @ 13:47:02 #253
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42111454
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:43 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou maakt nog steeds wel uit vind ik... Met kinderwagen in de bus, heel gedoe vind ik. Of later bepakt en bezakt op de fiets, nog steeds een heel gedoe. En dan heb je zoveel tijd voor kind weer fles/borst moet, of in het openbaar een luier verschonen, etc. Allemaal dingen die ik niet als "tijd voor mezelf" beschouw
Maar goed, dan ging ik gewoon de stad in als vriendje thuis was in het weekend

Ik heb Noah ook nooit alleen gelaten, behave een enkele keer als ik een brief ging posten op de hoek van de straat...
De kans dat er iets gebeurt is misschien maar klein, maar het zál je maar gebeuren...
Ja, je hebt gelijk. Ik hees die van mij gewoon in de auto, en die sliepen wel in de wagen. Maar ik moet er bij zeggen dat dat al wel na de eerste heftige tijd van veel voedingen was hoor. Zoals jij het beschrijft is het idd geen feestje .
Toen ze groter werden ging ik in het weekend idd.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 25 september 2006 @ 13:51:37 #254
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42111571
maar met een boek en zoogcompressen ben je niet bepakt en bezakt.
En als je dat in een half uur tijd kunt halen, snap ik die 'om mezelf moeten denkne' ook niet zo..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42111984
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef E.T. het volgende:
En als je dat in een half uur tijd kunt halen, snap ik die 'om mezelf moeten denkne' ook niet zo..
Nee dat snap ik ook niet zo. Ik heb ook wel behoefte aan tijd écht voor mezelf, maar dan liever een paar uur de stad in. Dat wil ik ook echt wel plannen. Een half uurtje even boodschappen doen vind ik ook een godsgeschenk op dit moment, maar dat komt alleen voor als het net zo uit komt omdat er bijv. iemand anders thuis is.
En anders heb ik maar even pech, dat is nou eenmaal de consequentie van kinderen hebben (vind ik, voor mezelf. Niet om te zeggen dat anderen dus maar beter na hadden moeten denken ofzo )

Overigens vind ik het ook niet zo'n grote last om Ronja mee te slepen. Er hoeven alleen wat luiers mee, billendoekjes en een spuuglap. Ze drinkt als ze honger heeft, even tien minuten ergens op een bankje zitten om te voeden lukt altijd wel, en voor de rest slaapt ze toch in de wagen.

Als ze straks gaat (en WIL) lopen, dat lijkt me pas lastig
  maandag 25 september 2006 @ 14:09:32 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42112104
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef E.T. het volgende:
Niet als je alleen gaat. Maar als je je kind meeneemt moet er een wandelwagen mee, en tas met spullen, voedingen, luiers, luierdoekjes, speeltjes, etc. En mijn bepakt en bezakt sloeg ook vooral op het met de fiets gaan. Het is niet even de fiets pakken, maar fietsstoeltje, windscherm, kind voorop, en tas met spullen nodig voor kind, de buggy. En als je in je eentje gaat heb je zulke dingen misschien in een half uurtje gedaan, maar met kind duurt alles vaak ineens 5 keer zolang.

Ik zeg niet dat ik het met PV eens ben, maar ik begrijp het wel...

In die eerste weken vond ik even rustig kunnen douchen al quality time voor mezelf.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_42112169
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:09 schreef texelonia het volgende:
In die eerste weken vond ik even rustig kunnen douchen al quality time voor mezelf.
Nou hè! Wat een genot kan dat zijn
  maandag 25 september 2006 @ 15:14:02 #258
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_42113273
ik geloof dat ik Daniël dan werkelijk overal mee naar toe sjouw. Kinderwagen(baK0 waarin hij kan slapen en hoppa: naar vriendinnnen en mijn schoonouders, Ik ga elke dag wel even met hem weg als ik vrij ben.
En ik beschouw even de stad in met Daniël niet als erg belastend eerlijk gezegd.
Misschien heeft dat ook wel een beetje met mijninstelling te maken, wnat ik was al een flierefluiter en alles last-minute... daarom levert het bij mij niet bepaald stress op als ik met hem wegga. Ik geniet juist met volle teugen van de vrijheid van 1 kind. Als ik later meer kinderen mee moet sjouwen is het al anders.

Ik laat hem trouwens nooit alleen. Alleen al de mogelijkheid dat hij langer dan 5 minuten krijst vind ik al een verschrikkelijke gedachte.. ik laat hem ook nooit lang huilen. Daar krijg ik dan wél weer stress van
Dus IK zou nooit mijn kind naar school brengen en zijn/haar broertje of zusje alleen thuis laten.
1 keer een ongeluk is teveel... en dan zou ik het mezelf niet vergeven.
pi_42117974
Ik laat Kim nooit alleen. Vind ik een eng idee. Straks gebeurt er wat met mij, of er breekt brand uit oid. Of ze is snel wakker en dan erg overstuur.
Maar naar de stad ga ik zelden alleen, of met Kim. Ik moet dan met de bus, of een half uur fietsen en ze kan nog neit op de fiets. Zal vast niet lang meer duren.
Gelukkig zit het winkelcentrum op 2 min loopafstand. En dat vind ze geweldig.

Lijkt me wel leuk, maar de eerste paar keer ook eng, om met Kim te fietsen.
pi_42118108
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Maar naar de stad ga ik zelden alleen, of met Kim. Ik moet dan met de bus, of een half uur fietsen en ze kan nog neit op de fiets. Zal vast niet lang meer duren.
Lijkt me wel leuk, maar de eerste paar keer ook eng, om met Kim te fietsen.
Ingrid, kan Kim nog niet even alleen zitten? Want Merlijn is nu bijna 9 maanden en mag al mee op de fiets hoor. Normaal gesproken mag het ook vanaf een maand of 8/9. Als ze maar al een beetje zelfstandig los kunnen zitten, dan kunnen ze het wel aan.

Ik vind het wel fijn om nu op een andere manier weer wat mobieler te zijn nu Merlijn mee kan op de fiets. Merlijn alleen thuis laten heb ik nog nooit gedaan. Ik was altijd in de buurt of babyfoon mee. Zo hebben we van de zomer wel bij de overburen achter buiten gezeten toen Merlijn in zijn bedje lag. Babyfoon mee natuurlijk, dan waren we ook vlug zat weer terug.
pi_42119001
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:22 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ingrid, kan Kim nog niet even alleen zitten? Want Merlijn is nu bijna 9 maanden en mag al mee op de fiets hoor. Normaal gesproken mag het ook vanaf een maand of 8/9. Als ze maar al een beetje zelfstandig los kunnen zitten, dan kunnen ze het wel aan.
Ze kan wel op de bank alleen zitten, maar niet op de grond of in de box. Of ze het nou niks aan vind, of gewoon nog niet kan, weet ik niet.
We hebben zaterdag een 2e hands bobike opgehaald. Misschien van het weekend een klein stukje proberen.

Ze heeft het kruipen nu echt ontdekt! Echt leuk. Alleen merk je nu wel dat je sommige dingen hoog neer moet zetten. Ze had een suikerklontjesdoos te pakken en gooide die op de kop. En ze sabbelde aan een suikerklontje. Gelukkig had ik het op tijd door. Maar ze zat me wel uit te lachen.
pi_42133857
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ze kan wel op de bank alleen zitten, maar niet op de grond of in de box. Of ze het nou niks aan vind, of gewoon nog niet kan, weet ik niet.
We hebben zaterdag een 2e hands bobike opgehaald. Misschien van het weekend een klein stukje proberen.

Ze heeft het kruipen nu echt ontdekt! Echt leuk. Alleen merk je nu wel dat je sommige dingen hoog neer moet zetten. Ze had een suikerklontjesdoos te pakken en gooide die op de kop. En ze sabbelde aan een suikerklontje. Gelukkig had ik het op tijd door. Maar ze zat me wel uit te lachen.
ja alles moet hoog en uit de weg.... Wij hebben het een en ander ook gebaricadeerd..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 09:06:53 #263
81992 Githa
pi_42133905
en dat baricaderen gaat ook niet lang meer werken ;') dan metsel maar een muurtje
pi_42133977
whahaha....

ik had van de week nog gereageerd over kindjes alleen thuis laten, maar toen liep fok natuurlijk weer eens vast...

Ik laat Amber ook nooit alleen. Alleen als ik heel even de vuilniszak weg moet gooien, maar dan ga ik alleeen als ze slaapt. Een tijdje geleden was ik ook even snel de vuilnis weggooien en toen was onze eigen voordeur (hebben gezamelijke opgang) dichtgewaaid... En ik had natuurlijk gen sleutel.. Gelukkig was de buuf thuis...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 09:25:13 #265
81992 Githa
pi_42134162
Vicky dan breekt het zweet je uit hé.
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:48:12 #266
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42135725
Hoe blijf je ook alweer rustig in zo'n situatie? Misschien moet ik ook maar eens een sleutel neerleggen bij de buren.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 september 2006 @ 10:53:25 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42135833
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:48 schreef dutchie het volgende:
Hoe blijf je ook alweer rustig in zo'n situatie? Misschien moet ik ook maar eens een sleutel neerleggen bij de buren.
Daar heb ik al meerdere malen dankbaar gebruik van gemaakt!

Ik heb een keer paniek gehad op een vrij zomerse dag... Had Isa met de maxicosi in de auto gezet, per ongeluk met mijn knie op de sleutel gekomen, waardoor de auto zich afsloot. Deur dichtgegooid, omgelopen naar bestuurderskant... Auto op slot De achterklep geprobeerd, ook op slot *zweet*... passagierskant... gelukkig niet op slot. Blijkt een beveiliging van de auto te zijn. Als je afsluit en dan pas deur dichtdoet, dan blijft die deur open. Alleen als je afsluit en dan de klep dichtdoen, is alles afgesloten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42136154
Dat is eng!
Ik durf niet eens te douchen als Anna wakker is, dan ben ik al bang dat ze te lang huilt. Vanochtend stond ik daarom al om 6 uur onder de douche, toen was J. nog thuis voor het geval ze wakker zou worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 11:09:41 #269
81992 Githa
pi_42136187
Ik nam Jordy gewoon in zijn maxicosy mee de badkamer in, hij vond het altijd machtig interessant
pi_42136479
Hier is het niet echt rust als ik met Sarah de stad in ga, ze ligt dan nog wel in de kinderwagenbak, maar echt rustig blijft ze niet. Ze kan gewoon niet goed slapen in die bak en met die geluiden, dus ja.. ik ga dan liever op zaterdag even alleen de stad in, en dan blijft mn vriend lekker alleen thuis met Sarah.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_42136632
Onze badkamer is erg klein, dan kan ik zelf niet meer er in of er uit. En Anna kan maar zelden alleen liggen. Door de krampjes die ze vaak heeft, zitten we halve dagen met een vinger in d'r mondje. Maar de speen geeft nieuwe hoop. Ik kon zelfs een boterham smeren zonder dat ze ging huilen.
In de wandelwagen gaat hier juist wel goed. Ga vanmiddag weer wandelen denk ik, dan is ze stil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:42:01 #272
108648 cattie
lieve moeder
pi_42136849
Ik laat Ive nooit alleen thuis, zelfs niet om even een brief op post te doen. Ik durf dat niet.
Hoe doen jullie dat trouwens als je onderweg bent met je kind in de auto en je moet tanken? Kind in de auto laten zitten als je gaat betalen vind ik eng, maar hem/haar meenemen is (zeker met een baby) niet echt makkelijk. Tot nu toe zorg ik dat voor dat ik weg ga, de tank vol is. (Mijn man tankt dan even)
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:47:01 #273
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42136961
Yppy het is alsof ik onszelf teruglees in jullie verhalen. Dat hadden wij ook met Léon. Echt precies zo. Even voor jouw geruststelling; het gaat over. Als Anna de speen eindelijk goed pakt of haar duim, heb je het ergste achter de rug.

Sjak, dat wilde ik je zondag nog vragen; hoe is het je bevallen het werken?
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 11:47:43 #274
81992 Githa
pi_42136977
Tanken ja... ik probeer altijd te gaan tanken als we met zijn tweeen zijn of zonder Jordy, maar als dat een keer niet uitkomt dan neem ik hem bij het betalen altijd mee naar binnen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:54:18 #275
103793 kozakken
Living the life
pi_42137121
Ik laat zeker bij het taken oid Jonne of Romme gerust in de auto. Zeker wanneer ik de auto kan zien wanneer ik naar binnen loop. Ik vind het soms voor een kindje belastender om uit de auto te halen dan om snel even heen en weer te lopen.

Daarnaast ben ik in de loop van de tijd wel wat gemakkelijker geworden hoor. En nu met Romme kan het soms ook bijna niet anders dat je een kindje even wat langer alleen laat. Of dat nu boven (of beneden) is en ik onder de douche ga met Jonne. Hier huilt Romme soms ook langer dan dat dat met Jonne het geval was. Maar ja, dat heb je met twee kinderen. Dan moet de een soms even wachten op de andere en vice versa.

Anitra, heb het mss gemist hoor. Maar wat zeiden ze in het ziekenhuis. Wat was de uitslag?
pi_42137455
O Tex ik ben het helemaal met je eens. Ik vond winkelen met baby ook geen tijd voor mezelf. Ook al gingen wij met de auto. Iets passen, wandelwagen half uit de hokjes. Kind gillen in alle winkels (want buiten slapen is in een winkel wakker worden door andere geluiden leek wel) Al ging ik een half uur weg voor een boek een ei of een appel. Alleen voelde dat ook voor mij als tijd voor mezelf en met kind niet.
Maar tijd voor mezelf was ook wandelen met kind en heel trots achter die wandelwagen lopen. Geen doel, niks doen alleen maar trots zijn en wandelen
Waar blijft die tijd toch
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42137506
O en dat rustig dochen..... dat word niet rustiger als ze groter worden hoor.
Ik douch rustig als ze sochtends nog liggen te slapen (wat niet vaak voorkomt)
Of als ze savonds op bed liggen.
Daartussen is het snel douchen en vanuit de douch zeggen, geen ruzie maken, naar je eigen kamer, niet doen, blijf af enz enz
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:54:27 #278
103793 kozakken
Living the life
pi_42138694
Ik douche hier gerust met Jonne om me heen. Romme slaapt en Jonne mag op ons bed nog even tv kijken of lekker boven spelen. Romme's kamer heeft een haakje bovenin tegen nieuwsgierige en aaigrage Jonne en ik heb de deur van de douche open en een handdoek over de deur tegen het dichtvallen. Ik douche me in alle rust, geef commentaar op alles wat Jonne me laat zien (doorzichtig douchegordijn ) en kom toch zelf rustig op adem zo 's ochtends.
pi_42139284
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:54 schreef kozakken het volgende:

Anitra, heb het mss gemist hoor. Maar wat zeiden ze in het ziekenhuis. Wat was de uitslag?
Ik had nog niks gezegd, wou niet zomaar in een "discussie" binnen komen vallen
het goede nieuws is dat de zenuwwortels vrij liggen en dus niet meer af gekneld worden door die cyste. Het slechte nieuws is dat ze zo erg beschadigt zijn dat mijn pijn nooit meer weg gaat. Ik ga nu weer terug naar de pijnpoli want op neurochirurgisch gebied kunnen ze niks meer voor mij doen. Bij pijnpoli heb ik er een hard hoofd in want die hebben 6,5 jaar lang geen middel gevonden tegen de pijn en het lijkt me niet dat ze nu ineens een wondermiddel hebben. Ik ben van de pijnpoli toen naar de neuroloog gestuurd omdat hun verder niks meer konden doen. De uitslag is voor mij een enorme klap en ik weet niet hoe het nu verder moet.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:25:36 #280
103793 kozakken
Living the life
pi_42139457
Oh Anitra... ik was er al zo bang voor omdat je nog niets gepost had en gezien je 'verleden' en de operatie die toch ook niet goed gelukt was
Echt, heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht. (Raar hoe fok werkt, ik ken je niet. Maar toch raakt het me dan weer zo)
Sterkte met alles een plek (geen plekje, veel te groot daarvoor) te geven. Mss maar niet al te veel vooruitzien en leven met de dag? Sterkte.

[ Bericht 6% gewijzigd door kozakken op 26-09-2006 13:33:43 ]
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:36:32 #281
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_42139793
als je je kind alleen thuis laat (maakt mij niet uit voor hoe lang) weet je niet echt wat je verantwoordelijkheden zijn.
en dan heb ik het over het alleen thuis laten zonder (extra) controle
in 1 minuut kan er al ontzettend veel gebeuren, laat staan in een half uur.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:40:55 #282
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42139918
Anitra.... Ik vind het zo vreselijk kl*te voor je. Je hebt verdorie die operatie (goed) doorstaan, eindelijk weer licht. En dan is het nog niet over/minder/watdanook. Een hele dikke knuffel en veel sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_42139959
hmm ik had wat getikt maar ik zie het nergens..

Maar tanken probeer ik zoveel mogelijk te doen als ik alleen ben of samen met Michel.

Douchen doe ik nu als Amber slaapt, toen ze wat kleiner was zette ik haar in de wipper en nam haar mee...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:41:48 #284
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42141450
Anitra, ik ben er helemaal stil van...
pi_42141487
Anitra, wat ontzettend rot.. ik kan me indenken dat je inderdaad even niet weet hoe het nu verder moet... knuffel en een dikke van mij!

Over de discussie wel/niet je kind alleen thuis laten. Ik kan me niet indenken dat ik dat ooit zou doen! Echt niet, het idee dat er wat zou gebeuren thuis, of met mij terwijl ik even wegben, nee, is me te link. Het is zelfs eens voorgekomen dat ik na mijn werk de laatste bus gemist heb, manlief bood aan me te komen ophalen, maar Sara lag in bed. Hij zou misschien 30 minuten zijn weggeweest dan, maar ik durfde dat gewoon niet, ben toen naar huis gelopen (anderhalf uur lopen, 's avonds om 23:00) en ik baalde stevig, maar zag het ook niet zitten om Sara alleen thuis te laten.
(natuurlijk hadden we d'r ook uit bed kunnen halen zodat ze mee had gekund met ophalen, maar dat vond ik zielig omdat ze lekker aan het dutten was , en ze sliep toen pas net goed door).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42141562
Anitra, wat kut zeg! Dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_42142605
Anitra wat ontzettend klote!
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:33:56 #288
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42142692
Anitra wat een kutgedoe allemaal
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:45:15 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_42142988
Anitra, we hebben elkaar zondag al ff erover gesproken, vind het heel erg voor je. ik hoop toch dat ze iets voor je kunnen doen op de pijnpolie, sterkte meid!
stormy waters...
sailin'
pi_42143447
Anitra wat rot joh...
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:04:08 #291
108648 cattie
lieve moeder
pi_42144999
Anitra, wat ontzettend kl#te, heel veel sterkte!
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:26:56 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42145388
Anitra wat had ik je graag een enorme knuffel gegeven.. ik durfde nietr goed op je bericht te reageren.. had er verdriet van.. een fragment verdriet van wat jij voelt.. wat rick voelt..
Je weet wat ik je egzegd heb op dit moment durf en kan je even niet hopen en dromen .. maar ik houdt die hoop voor je vast... en je dromen in een mooi kistje.. en dat sleuteltje heb jij.. en wanneer je klaar er voor bent dan open je dat kistje
Houdt asjeblieft in je koppie dat je een enorm sterke lieve vrouw bent ik weet dat je je niet altijd sterk voelt maar dat ben je wel !!! ik hou van je
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42146258
Anitra
pi_42147208
Thanks!
Evenstar
Stiekem blijf je hopen dat alles goed komt, je blijft dromen en dan ineens knalt dat uit elkaar.
We gaan met spoed hulp zoeken want dit is te heftig om alleen op te lossen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:55:28 #295
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42147670
Anitra wat moet dit hard en moeilijk zijn. Heel veel sterkte
©Dumbo
pi_42148424
Ook van mij een Anitra.

al heb ik gemist waar je pijn hebt, is vast een langlopend onderwerp maar pijn is nooit leuk
Syllables govern the world
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:22:31 #297
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42148521
Oh Anitra, wat erg! Ik weet niet wat te zeggen. Sterkte!
pi_42149207
Anitra, heel veel sterkte met alles!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42149548
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:54 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Hoeveel ouders staan er wel niet kindloos bij het schoolplein om
8:45
12:00
13:00 of
15:00

Die laten bijna allemaal hun kleintje alleen thuis
Hé hé! Eindelijk iemand die "mijn kant kiest".
Mijn moeder liet mij en mijn zussen zo vaak alleen. En wij zijn ook allemaal groot geworden.
En tuurlijk knaagt er wel iets aan me als zijnde brand o.i.d.
edit: en ik neem ook alle voorzorgsmaatregelen wel. Mijn buurvrouw, een wat oudere vrouw met pensioen en ex-kraamhulp, is vaak thuis en weet dat ik er dan even niet ben.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42149662
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Hé hé! Eindelijk iemand die "mijn kant kiest".
Mijn moeder liet mij en mijn zussen zo vaak alleen. En wij zijn ook allemaal groot geworden.
En tuurlijk knaagt er wel iets aan me als zijnde brand o.i.d.
Maar als het aan je knaagt, waarom doe je het dan? En dat is absoluut niet aanvallend bedoelt, want ik kan me wel degelijk voorstellen dat er situaties zijn waarin iemand geen andere oplossing ziet. Al zou het echt mijn keus niet zijn.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')