Cees Geel voor Dyslexisiequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Wat is CL?
alleen vanavond hequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij bent vanavond het paardje toch?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
Whoehaha, ze hebben in het BB huis schurft.![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1931
is goed voor jequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was ff lekker sporten...moest zelfs zweten..
quote:
das wat minder monopoly spelen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]moet nodig mijn conditie weer eens gaan opbouwen
Jawel, vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:04 schreef JaWi het volgende:
Is The Mexican boeiend?
Is er nergens een topic over zijn uitlatingen naar v Basten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Ruud van Nistelrooij.
Van Nistelrooy haalt uit naar Van Bastenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:12 schreef maril het volgende:
[..]
Is er nergens een topic over zijn uitlatingen naar v Basten?
een mexicanoquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:04 schreef JaWi het volgende:
Is The Mexican boeiend?
Thanks ik had hem al gevondenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Nistelrooy haalt uit naar Van Basten
dan zou iets niet kloppen als dit niet het geval wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was ff lekker sporten...moest zelfs zweten..
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, ben weer klaar voor zes dagen voetbal op rij, alleen de maandagavond is tegenwoordig rustig wat dat betreft.
en dan kan je VI kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, ben weer klaar voor zes dagen voetbal op rij, alleen de maandagavond is tegenwoordig rustig wat dat betreft.
Nee, zeker nietquote:
Tja, de leukste wedstrijd zenden ze donderdag dan ook niet uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Al moet ik bekennen dat ik op de donderdag niet altijd alles kijk.
te weinigquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef clauwheee het volgende:
Eendje hoeveel water heb je alweer gehad
En ITV1 en ITV4 en Scottish TV en SKY Diretta goal en.........quote:
ik ga ook een beker warme melk maken, bedankt voor de tip, en dan zo'n lekker velletjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
Heb even een beker warme melk met honing klaargemaakt, hoop dat ik daar wat van opknap
Vanavond maar wat vroeger naar bed
Vriendin en ik hebben dat een paar jaar geleden gedaan .... retourtje Dublin en alleen de luchthavenbelasting hoeven te betalen .... onderdak daar was niet echt goedkoop, maar was op zich goed te doen. Erg leuke stad waar ik zeker nog eens terug zal gaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef DIGGER het volgende:
Yep, uiteraard.
Evt. 7 Euro p.p. per retour voor je koffer erbij (handbagage gratis) en een paar Euro per boeking voor je CC betaling and that's it, meer kosten maak je niet.
Kun je je centen beter besteden aan onderdak, reizen en consumeren daar
Tien jaar geleden verdween hun Gitarist. Richie. Nooit meer iets van vernomen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee Manic Street Preachers luistert
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb laatst "This is My Truth, tell me yours" aangeschaft. Geen onaardige CD.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Ja, morgen komen pas de niet-live wedstrijden aan bod.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef Coelho het volgende:
Vanavond weer geen samenvattingen op TV?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef borisz het volgende:
winamp draait hier nu heel stiekum happy hardcore![]()
Ja en bedankt hè, ik ben die hele lijst aan het afwerkenquote:
We nemen het in overweging.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:08 schreef DIGGER het volgende:
Tip voor Golfer (of andere liefhebbers van whiskey, vissen, golfen, rust, natuur, iers bier, pubs etc):
14-21 Maart Eindhoven-Dublin v.v. voor 20 Euro p.p. (kun je mooi Saint Pats vieren in Ierland).
Liever nooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef maril het volgende:
En wat denken jullie, wanneer promoveerd de KNVB Foppe de Haan als bondscoach?
ik heb oko nog wel een leuke lijstquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja en bedankt hè, ik ben die hele lijst aan het afwerken
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb oko nog wel een leuke lijstheb 4 jaar geleden een selectie gemaakt uit de 90's van 340 nummers, allemaal op mp3
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef maril het volgende:
En wat denken jullie, wanneer promoveerd de KNVB Foppe de Haan als bondscoach?
hebbuh?quote:
interessantquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb oko nog wel een leuke lijstheb 4 jaar geleden een selectie gemaakt uit de 90's van 340 nummers, allemaal op mp3
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebbuh?kan altijd een cdtje fixen voor de meet
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef Againzender het volgende:
avond
[..]
interessant
ben zelf ooit zo'n hobbyprojectje gestart met jaren '80 nummers, maar dat werd al snel van alles en nog wat uit allerlei decennia
Mijn collega heeft nog ergens een partij DVD's met alle nummers die ooit in de Top40 hebben gestaan op MP3, over uit de hand gelopen hobby gesproken!
* aanvraag doetquote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
de lijst met nummers die ik heb is op aanvraag beschikbaar![]()
Met dat laatste ben ik ook bezigquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef Againzender het volgende:
avond
[..]
interessant
ben zelf ooit zo'n hobbyprojectje gestart met jaren '80 nummers, maar dat werd al snel van alles en nog wat uit allerlei decennia
Mijn collega heeft nog ergens een partij DVD's met alle nummers die ooit in de Top40 hebben gestaan op MP3, over uit de hand gelopen hobby gesproken!
bij Filmlab was een geweldige korte flim: Liefde, dood en luchtgitaarquote:
Linkse mediaquote:Op woensdag 27 september 2006 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelaat beginnen de Algemene Beschouwingen? En doet die kut Van Mingelen weer al het commentaar?
* aanvraagt *quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
de lijst met nummers die ik heb is op aanvraag beschikbaar![]()
Gebeurd niet vaak, maar ik ben het een keer met je eensquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou Woutertje, zet jezelf maar lekker voor schut.
daar ga ik geen ontbijt meer aan verspillenquote:
Ze is 's morgens niet meer zo leuk als dat ze 's nachts is? Dus dan gelijk maar weer de deur uit?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar ga ik geen ontbijt meer aan verspillen
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze is 's morgens niet meer zo leuk als dat ze 's nachts is? Dus dan gelijk maar weer de deur uit?
quote:
Doornbos & Verstappen, van der Garde testrijder!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en als Verstappen naar Spyker gaat is dat de grootste grap. Spyker moet in zee met Doornbos!
Vertelquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou Woutertje, zet jezelf maar lekker voor schut.
Als je al zo lang geen centen krijgt, dan speel je het of zo hard ver voor Zandvoort of er direct na.quote:
Hij doet het niet goed inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog zet vooral Verhagen zich voor lul
Die tactiek heeft zelfs de SP al 10 jaar gelee over boord gegooid...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
op rustige, normale vragen van Verhagen en Rutte over hoe hij de dingen die hij aanviel zelf wilde aanpakklen, reageer Bos vooral verhit en gelijk met een tegenaanval en 5 zinnen over hoe slecht die bepaalde partij het dan wel niet aanpakte, maar kwam totaal niet met een oplossing. Hij gaf totaal geen duidelijk beeld van wat hij zelf nu gaat doen.
quote:Drukfoutje leidt tot tientallen winnaars
EenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. drukkerij heeft een kostbare blunder gemaakt. Het bedrijf had loten gemaakt voor winkeliers in deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Door een foutje was van een enkel lot tachtig exemplaren gedrukt. De hoofdprijs viel echter precies op dit ene lot. "Plots kregen we tientallen gelukkige hoofdwinnaars over de vloer", aldus wethouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. woensdag in krantNou, in welk land is dit gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De winnaars claimden allen een reis ter waarde van 250 euro.
De stad heeft alle winnaars op reis gestuurd. Inmiddels is afsgesproken dat de drukkerij opdraait voor de kosten van ruim 16.000 euro.
Bron![]()
Goeie topickill
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat![]()
hij geeft geen antwoorden op vragenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij doet het niet goed inderdaad, al wordt ie ook wel erg vaak onderbroken.
er zijn volgens mij alleen maar beroerde lijsttrekkers bij de grote partijen, Balkenende en Rutte zind ik ook al niet echt goede politici.quote:Bos was vooral in het begin erg slecht; op rustige, normale vragen van Verhagen en Rutte over hoe hij de dingen die hij aanviel zelf wilde aanpakklen, reageer Bos vooral verhit en gelijk met een tegenaanval en 5 zinnen over hoe slecht die bepaalde partij het dan wel niet aanpakte, maar kwam totaal niet met een oplossing. Hij gaf totaal geen duidelijk beeld van wat hij zelf nu gaat doen.
En hij probeerde het overdreven te doen met grapjes en grollen, erg goedkoop allemaal.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Doe maar een kop koffie
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!![]()
Studeer jij uberhaupt nog?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
mogguhTo deny our impulses would deny the very thing that make us human.![]()
Soms welquote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Studeer jij uberhaupt nog?![]()
Hoererende tyfuskinderpostzegels. De volgende krijgt een steen naar z'n hoofd.
slettebak [@] gmail.com![]()
Marijnissen verkoopt kinderpostzegels
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
![]()
![]()
Welke PSV-er kan en of wil een nieuw PSV topic openen? Voordat er weer een of andere idioot een achterlijke tt bedenkt.Keep the faith!!![]()
Ik vind het een goed plan om werkgevers te dwingen arbeidsongeschikten aan te nemenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
De rillingen lopen me over mijn rug als ik Marijnissen hoor![]()
![]()
Rabbering begint vast met z'n 90's week
http://www.doemaardieflatscreen.nl/index.php?r=30004097
Meldt je even allemaal aan, als ik 22 mensen heb krijg ik een tv![]()
![]()
nog zo'n topickiller
Gaat lekker met het forum
Ik ga pas helpen als onze ex-modjes terug zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Danny moet toch es met de jongens van Tweakers praten
niet dat ik er veel verstand van heb
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.![]()
Die kunnen ook weinig aan een stroomstoring in Amsterdam (waar Redbus zit) doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Danny moet toch es met de jongens van Tweakers praten
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
"Ik wil er met jou wel ff over dusci...disco...dicc.."quote:Op woensdag 27 september 2006 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Communiceren is niet dannies sterkste punt.
"Doe maar "praten", jongen! "
(Youp vt Hek)![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:34 schreef Againzender het volgende:
Rabbering begint vast met z'n 90's weekgemist
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
nou, hier ook maar 1 dan
en meteen een dikke vette DOEI er achteraan
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005![]()
waarom moet iedereen dan ook in adam zittenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kunnen ook weinig aan een stroomstoring in Amsterdam (waar Redbus zit) doen.![]()
![]()
![]()
Ik zit ook liever in Eva inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom moet iedereen dan ook in adam zitten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
bossie wat zeg je nou tochquote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in Eva inderdaad![]()
![]()
Zei ik iets dan ?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bossie wat zeg je nou toch
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in Eva inderdaad
ik heb het even gegoogled maar je wil echt niet in elke EvaDeLuna vindt me dik ;(
Dit dacht ik ook meteen toen ik het lasquote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in Eva inderdaad
En dan 3 weken tot aan de herfstvakantie zeker?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zwaait even: nog twee dagen vakantie!![]()
![]()
En het avond eten zit er ook weer in
heb zin in vanavond
Ik hoop dat ie leuk is Sientje in 2 opzichten.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef appelsientje het volgende:
heb zin in vanavond
Hebben wij ook een leuke avondKeep the faith!!![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef appelsientje het volgende:
heb zin in vanavond
Hup Bayern"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Hup Bayern PSV![]()
het avondeten zit er hier ook in, al niet zo veel als normaal
een lekker ovenschotel met aardappelpuree en gehakt, volgens Allerhande recept
vanavond weer de tip van PH gebruiken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie leuk is Sientje in 2 opzichten.
Hebben wij ook een leuke avond
Ik schop gewoon iedereen eruit om kwart voor 9
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Hup Bayern
Vermoedde al zoiets. De lucht betrekt weer hier in Spijkenissequote:Op woensdag 27 september 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
En weer in hellevoet
Hallo allemaal trouwens![]()
Het is altijd grauw in Spijkenissequote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vermoedde al zoiets. De lucht betrekt weer hier in Spijkenisse
Hallo allemaal trouwens![]()
In HIA is het nog prima!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vermoedde al zoiets. De lucht betrekt weer hier in Spijkenisse
Hallo allemaal trouwensASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Ad rem VoreGquote:Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is altijd grauw in Spijkenisse![]()
![]()
Goeiemorgen.
Lekker gegeten in den Bosch bij m'n broertje en gelijk zijn nieuwe woning met 5 slaapkamers ingewijd
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Natuurlijk als iemand daar verstand van heeft ben ik het wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Heb je overal geslapen tong?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik kijk vannacht, duurt het een uur.Nu maar een half uurtje.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:35 schreef borisz het volgende:
Beelen is weer is te gast bij DWDD
nerveus isDeLuna vindt me dik ;(
Ik heb ook al buikpijn voor morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef rubbereend het volgende:
nerveus is![]()
Ik ben daar echt te erg in...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!![]()
Toch leuk die pagina in VI met de uitslagen en cijfers van de KNVB-beker.
Topscorerslijstje!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Jij krijgt al buikpijn als de hagelslag op isquote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb ook al buikpijn voor morgen![]()
Ik ben daar echt te erg in...
Jimmy Jump gaan met een film komen dit jaar.![]()
Hier kan je alvast de trailer en teaser zien..
Wat een kerel is het ook..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
ma is nu een beker warme melk met honing aan het klaarmakenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:53 schreef borisz het volgende:
het avondeten zit er hier ook in, al niet zo veel als normaal
een lekker ovenschotel met aardappelpuree en gehakt, volgens Allerhande recept
vanavond weer de tip van PH gebruiken![]()
![]()
![]()
ik heb net zelf een beker gevuld met warme melk ook met honing uiteraardquote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ma is nu een beker warme melk met honing aan het klaarmaken
* methodmich gaat de kroeg uit.
Fijne PSV-avond allen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Zou Johan Cruijf s'avonds in de spiegel kijken en trots op zichzelf zijn, en zou Jack v Gelder trots zijn op de manier hoe hij dit aanpakt?Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
geen idee maar er kwam iig een hoop onzin uit bij Johan, zeker over van Bastenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef maril het volgende:
Zou Johan Cruijf s'avonds in de spiegel kijken en trots op zichzelf zijn, en zou Jack v Gelder trots zijn op de manier hoe hij dit aanpakt?
DeLuna vindt me dik ;(
's Avonds gaat z'n accu in de oplader.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef maril het volgende:
Zou Johan Cruijf s'avonds in de spiegel kijken en trots op zichzelf zijn, en zou Jack v Gelder trots zijn op de manier hoe hij dit aanpakt?![]()
Hoi
Nog net een stukje van de eerste helft meepiktTijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
diekquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Nog net een stukje van de eerste helft meepikt
had je beter nog ff weg kunnen blijven
Die Gomezbedoelde Alex, is best wel een nichterig type, ben nog steeds nieuwsgierig wie er nou homo is in de voetballerij, jammer dat die jongens daar niet openlijk in mogen zijn, een spreekkoor of doodschop zou hun deel zijn.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
diek
had je beter nog ff weg kunnen blijven
John de Wolf was wel het prototype homo.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef maril het volgende:
Die Gomezbedoelde Alex, is best wel een nichterig type, ben nog steeds nieuwsgierig wie er nou homo is in de voetballerij, jammer dat die jongens daar niet openlijk in mogen zijn, een spreekkoor of doodschop zou hun deel zijn.
rubber, heb je nog een leuk lijstje?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
* golfer sluit alvast een nieuw vat bier aan voor de PSV-ers.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
![]()
![]()
Wat een bagger wedstrijd... maar goed de punten zijn binnen
Wat voor bier?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
* golfer sluit alvast een nieuw vat bier aan voor de PSV-ers.Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-![]()
die heeft vast nog wel wat bier voor de PSV-ersquote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef borisz het volgende:
rondje van Zlatan dan maar
Nette overwinning van PSV, zo doe je dat internationaal
Goed bezigquote:Op woensdag 27 september 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
* golfer sluit alvast een nieuw vat bier aan voor de PSV-ers.
Ook al zag het er niet uitquote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft vast nog wel wat bier voor de PSV-ers
Nette overwinning van PSV, zo doe je dat internationaal
Hey ik ga slapenfijne avond iedereen
Hij sluit het aan voor de PSV-ers. Afblijven dus.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
ik heb wel het topic geopend dus ik lust er ook wel 1tjequote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij sluit het aan voor de PSV-ers. Afblijven dus.
Pak er dan maar 1 van mij. Het is toch tijd om te gaanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb wel het topic geopend dus ik lust er ook wel 1tje![]()
en morgen weer vroeg op natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
* golfer sluit alvast een nieuw vat bier aan voor de PSV-ers.![]()
![]()
![]()
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
even samenvatting kijken nu
Een ding is mij nu duidelijk , johan Cruijf bepaald de tactiek en spelers voor het ned. elftal, v Basten is zijn Puppet
Tja, dat was de enige mogelijkheid voor de KNVB om eindelijk eens van die Cruijff lobby af te komen na het WK van 1990quote:Op woensdag 27 september 2006 23:23 schreef maril het volgende:
Een ding is mij nu duidelijk , johan Cruijf bepaald de tactiek en spelers voor het ned. elftal, v Basten is zijn Puppet![]()
ik citeer Cruijff: Europeaanse clubs
Voor diegenen die Pauw en Witteman op de video hebben gezet: niet terugkijken. Vreselijk slechte uitzending.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
* Againzender gaat maar eens pitten
Ik duik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 00:01 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat maar eens pitten![]()
![]()
Balen joh migrainequote:Op donderdag 28 september 2006 00:00 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat dus morgen echt de laatste werkweek in, na een dag onverwachte migraine![]()
, kan mij ook gestolen worden
![]()
, heb je dan vakantie of houd je het voor gezien?
Truste ik ga ook naar droomlandquote:Op donderdag 28 september 2006 00:01 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat maar eens pitten![]()
* dndiek voor gezien houdt en slapen gaat
Ze is al naar haar mandje toe.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef maril het volgende:
Balen joh migraine, kan mij ook gestolen worden
![]()
, heb je dan vakantie of houd je het voor gezien?
Maar na deze week echt 2 weken vakantie, want ze heeft de hele zomer doorgewerkt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Lekkerquote:Op donderdag 28 september 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is al naar haar mandje toe.
Maar na deze week echt 2 weken vakantie, want ze heeft de hele zomer doorgewerkt.,nou weltruste allemaal ik ga nu echt , ik hoop niet det ik over Cruijf droom heb me nooit zo aan hem geërgerd als vanavond.
Ik had er wel een op Koné willen drinkenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij sluit het aan voor de PSV-ers. Afblijven dus.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
rubber, heb je nog een leuk lijstje?ik zoun je nog mailen, morgenmiddag komt ie echt
DeLuna vindt me dik ;(
cruijff trouwens vandaag, wat zwetst hij uit zn nek, Bayern een counterploeg noemen
DeLuna vindt me dik ;(
Wytske op TV
DeLuna vindt me dik ;(
Pijnstillertjes weer in gaat nemen en dan als ze werken weer even proberen te liggen.
![]()
maffen is
DeLuna vindt me dik ;(
Goeiesmorrges josChris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"![]()
MoggûhVreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-![]()
hoi
Hey sneaky bastard!quote:!
!
!
[24 uur min een beetje topic]Da_Sandman is jarig! *O*
Goeiemorgen mensen...het is een moooooie dag!Winnares Dione-award '05, '06 en '07!![]()
En het wekelijkse te-laat-kom gezeik begint ook weer, goed dat ik vandaag wel eens op tijd was
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-![]()
Net al het gezeur over de tentamen en eindexamen weken gehoord tijdens mentorles
rondje van Sandman
voor taart moet je in de koelkast van de kantine op m'n werk zijn....quote:Op donderdag 28 september 2006 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Ja Jappie, ga eens wakker worden! We willen taaaaaaaaaaaart!
Vandaag m'n laatste dag bij AH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good morning!
hoi
je vindt het jammer maar bent toch blij of hoe moet ik dat zienquote:
Ik vind het jammer dat ik wegga, maar toch ook blij dat ik nu eindelijk aan de slag ga in de branche waar ik voor gestudeerd heb.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
je vindt het jammer maar bent toch blij of hoe moet ik dat zien![]()
![]()
oi
morgen kaartjes halen voor Armin van Buuren
DeLuna vindt me dik ;(
Heb je speciaal voor mijn verjaardag vrij geregeldquote:Op donderdag 28 september 2006 10:54 schreef SCH het volgende:Lekker vrij, lekker leuke dingen doen
!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
kan je mooi genieten van de hosanna van Balkenendequote:Op donderdag 28 september 2006 10:54 schreef SCH het volgende:Lekker vrij, lekker leuke dingen doen
DeLuna vindt me dik ;(
okquote:Op donderdag 28 september 2006 11:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik wegga, maar toch ook blij dat ik nu eindelijk aan de slag ga in de branche waar ik voor gestudeerd heb.
Nog maar een keer een aanvraag bij Rubbereend doet voor het lijst van de nummers van de jaren 90
Auw![]()
Water graag
Ja, ik ben er over een uurtjequote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor mijn verjaardag vrij geregeld!
Feli![]()
![]()
![]()
ik knuffel je helemaal dood
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan je mooi genieten van de hosanna van Balkenende
Ik ga naar het filmfestival, onder andere dezequote:Das wunder von Mühlenbeck
In mei 2004 stonden twee amateurteams uit het voormalige Oost-Berlijn tegenover elkaar op het veld. Thuisteam Mühlenbeck SV bleek slechts zes spelers beschikbaar te hebben en om onder een boete uit te komen, werd met tegenstander Birkenwerder een score van 0-6 afgesproken. Niemand zou daar ooit iets van gehoord hebben, ware het niet dat een anonieme beller de onkreukbare competitieleider inlichtte. Het schandaal dat daarop volgde haalde wonderlijk genoeg de kolommen van respectabele nationale kranten in Frankrijk en Spanje. Johan Kramer maakte een lichtvoetige en geestige reconstructie van de gebeurtenissen: spelers van beide teams, de plichtsgetrouwe competitieleider, burgemeesters en voorzitters passeren de revue, elk op een eigen manier bijdragend aan de absurditeit van het incident en zijn gevolgen. Vooral de competitieleider lijkt zo weggelopen uit een Monty Python-scène als hij zijn rechtlijnige optreden verklaart: 'We zijn geen bananenrepubliek.'![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga naar het filmfestival, onder andere deze
[..]
geweldig lijkt me dat als ik het zo lees
DeLuna vindt me dik ;(
Kan de volgende hools TT niet aan Vaduz en Suijk worden opgedragen? Nog steeds hebben ze die dik onnodige ban!
Planning:
-![]()
dat had ik ook als plan, maar Golfer was me voor bij deze!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:35 schreef DarkShine het volgende:
Kan de volgende hools TT niet aan Vaduz en Suijk worden opgedragen? Nog steeds hebben ze die dik onnodige ban!DeLuna vindt me dik ;(
<------------
trouwens DS dat is misschien ook een leuke actieDeLuna vindt me dik ;(
6Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Taart!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Een 6 terug van een augustustentamen. Als ik wil instromen voor mn Master volgend blok, moet ik nu nog 2 ipv 3 vakken halenquote:
Als ontbijt dan maarquote:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 28 september 2006 12:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Een 6 terug van een augustustentamen. Als ik wil instromen voor mn Master volgend blok, moet ik nu nog 2 ipv 3 vakken halen![]()
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: