rot eens op met je fotoquote:Op woensdag 27 september 2006 15:43 schreef Sebasser het volgende:
Ik geloof je niet, Foto.
oke oke oke. Jezus manquote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen foto, ik wil van jou een foto.
ach wat een schattig beestquote:Op woensdag 27 september 2006 15:55 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oke oke oke. Jezus man
hier heb je een foto van mij.
[afbeelding]
Laat me raden, je bent uit huis gezet en vraagt nu via een subtiele manier of hij je in huis wil nemen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:41 schreef wonderer het volgende:
Hey mannen.
Vanitas, als een vriend van je uit zijn huis wordt gezet, zou jij hem dan in huis opnemen, of is dat een te grote verandering van je eigen leefsituatie?
Timelapse programma?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, ik pak mijn camera, doe die lens er op.
whoppa kom er achter dat er geen accu in zit, Doe ik die er ook in.
Ik pak mijn statief, ikpleur ff alle foto's van mijn volle geheugenstick er af.
ik sluit hem ff op de PC aan, omdat daar een handig programma opzit waarmee ik mijn camera kan besturen
en toen was de zon hier ook weg
Doe niet zo domquote:Op woensdag 27 september 2006 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent uit huis gezet en vraagt nu via een subtiele manier of hij je in huis wil nemen ?
Dan neemt ie om de zoveel tijd een foto, die je dan tot filmpje kan verwerken. Dan krijg je dit soort effecten: http://www.delaat.net/~arne/New/timelapse.htmlquote:Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is dat ?
Camera control PRO - van nikon..
voor mijn Nikon d70s
morgen pas jaquote:Op woensdag 27 september 2006 17:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga eens heel snel op weg naar den helder![]()
Hm, ziet er tof uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan neemt ie om de zoveel tijd een foto, die je dan tot filmpje kan verwerken. Dan krijg je dit soort effecten: http://www.delaat.net/~arne/New/timelapse.html
jij moet overal altijd wat inpluggenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ziet er tof uit.
Alleen kan mijn accu dat niet echt aan denk ik..
Dan moet ik al een stroomkabeltje der ff inpluggen
Yep, klopt, aangezien je camera de hele dag aanstaat, zeg maar.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ziet er tof uit.
Alleen kan mijn accu dat niet echt aan denk ik..
Dan moet ik al een stroomkabeltje der ff inpluggen
Ik kan nou eenmaal goed inpluggenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jij moet overal altijd wat inpluggen
Even ter informatie, ik heb Emma in een MMORPG ontmoet, klinkt mischien raar, maar daar kun je dus samen dingen doen, kadootjes geven, fun hebben met elkaar, enz. , ook al is het dus virtueel, onze liefde voor elkaar is wel echt. Op haar verjaardag bijv. zijn we op een zeer mooi plekjs naar de zonsondergang gaan zitten kijken terwijl we leker melig tegen elkaar deden. Ik was de eerste die haar feliciteerde en haar kadootjes gaf. Kan je zelfs screens laten zien.............quote:Op woensdag 27 september 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Goed. Oke vertrouwen. Maar in een relatie komt sex voor,knuffelen,ruzie's,elkaar cadeautjes geven,samen wat leuks doen ect ect. Dat is allemaal onderdeel van een relatie. Althans hier
Hoe wil je sex hebben via msn? En knuffen? En cadeau's sturen?
Begrijp me niet verkeerd als site er gelukkig mee is op deze manier is het haske mooi voor hem
ik kan het enkel niet goed begrijpen
Heuj, welke MMORPG ?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even ter informatie, ik heb Emma in een MMORPG ontmoet, klinkt mischien raar, maar daar kun je dus samen dingen doen, kadootjes geven, fun hebben met elkaar, enz. , ook al is het dus virtueel, onze liefde voor elkaar is wel echt. Op haar verjaardag bijv. zijn we op een zeer mooi plekjs naar de zonsondergang gaan zitten kijken terwijl we leker melig tegen elkaar deden. Ik was de eerste die haar feliciteerde en haar kadootjes gaf. Kan je zelfs screens laten zien.............
Maakt natuurlijk uit wat voor vriend 't is. Als 't een van m'n twee beste vrienden is dan zou ik 'm wel opnemen. Dat voelt dan ook vertrouwd omdat ik hen al mijn hele leven ken. Maar anders geeft 't teveel spanningen (omdat ik de ander niet kan inschatten)quote:Op woensdag 27 september 2006 16:41 schreef wonderer het volgende:
Hey mannen.
Vanitas, als een vriend van je uit zijn huis wordt gezet, zou jij hem dan in huis opnemen, of is dat een te grote verandering van je eigen leefsituatie?
+10 Nerdpunten voor Sitethiefquote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even ter informatie, ik heb Emma in een MMORPG ontmoet, klinkt mischien raar, maar daar kun je dus samen dingen doen, kadootjes geven, fun hebben met elkaar, enz. , ook al is het dus virtueel, onze liefde voor elkaar is wel echt. Op haar verjaardag bijv. zijn we op een zeer mooi plekjs naar de zonsondergang gaan zitten kijken terwijl we leker melig tegen elkaar deden. Ik was de eerste die haar feliciteerde en haar kadootjes gaf. Kan je zelfs screens laten zien.............
WoW,quote:
Ik vind het verder niet nerdig hoor, nerdig zou zijn als ik me aftrok op een dansende NE....... ik heb zelfs een fimpje van een gast die dat doet.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
+10 Nerdpunten voor Sitethief
(je hebt nerdpunten, burgerpunten en falende hippiepunten)
"schrijft op dat hij voor zaterdag nog een zeiltje moet halen "quote:Op woensdag 27 september 2006 17:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vind het verder niet nerdig hoor, nerdig zou zijn als ik me aftrok op een dansende NE....... ik heb zelfs een fimpje van een gast die dat doet.
Nee ik doe dat ik lekker in mijn bedje denkend aan heel andere dingen.
Maar da's ook +100 nerdpuntenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vind het verder niet nerdig hoor, nerdig zou zijn als ik me aftrok op een dansende NE....... ik heb zelfs een fimpje van een gast die dat doet.
Ik heb mijn vent ook online ontmoet. Maar ik sprak niet eerder van een relatie dan 17 juli 2005. toen zagen we elkaar voor het eerst en was het eigenlijk gelijk raakquote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
Het is sowieso raar om te lezen hoe mensen online relaties ziet veroordelen als je zelf getrouwd bent met een vent die je online hebt ontmoet
Hm. Dank je wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maakt natuurlijk uit wat voor vriend 't is. Als 't een van m'n twee beste vrienden is dan zou ik 'm wel opnemen. Dat voelt dan ook vertrouwd omdat ik hen al mijn hele leven ken. Maar anders geeft 't teveel spanningen (omdat ik de ander niet kan inschatten)
Ik zie een klassement opkomenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar da's ook +100 nerdpunten
Star Trek chatbox.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb mijn vent ook online ontmoet. Maar ik sprak niet eerder van een relatie dan 17 juli 2005. toen zagen we elkaar voor het eerst en was het eigenlijk gelijk raak
waar heb jij de jouwe ontmoet? Ik hier op fok
Ja zo komt Sitethief wel met meer dan een neuslengte verschil aan kop in dat klassementquote:Op woensdag 27 september 2006 17:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
en krijg ik nu ook burgeman punten als ik zeg dat ik nu snel naar huis toe ga met bus en trein om vanavond op tijd bij Don Giovanni te kunnen zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb al de nodige falende hippiepunten binnen
Wat? Aftrekken terwijl je aan je vriend/vriendin/vrouw/man denkt is nerderig?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:39 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Gisteren werd geopperd in House dat House misschien Asperger heeft, omdat hij per se zijn oude tapijt terugwilde in zijn kantoor. Maar dat vond ik vreemd, omdat hij zonder aarzelen zijn vriend in huis nam. Maar het kan dus wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoezo, trouwens?
maar van mij krijg je voor je soldeer werk en PLC hobbie er wel 25 nerdpunten bijquote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb al de nodige falende hippiepunten binnen
iK heb juist helemaal geen probleem met vreemden? Relaties voor langere tijd onderhouden is veel moeilijker omdat ik naarmate het contact intenser word steeds meer mijn ware ik laat zien, en niet meer bang ben mensen tegen mij in het harnas te jagen, teleur te stellen of boos te maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gisteren werd geopperd in House dat House misschien Asperger heeft, omdat hij per se zijn oude tapijt terugwilde in zijn kantoor. Maar dat vond ik vreemd, omdat hij zonder aarzelen zijn vriend in huis nam. Maar het kan dus wel.
Bwhehequote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat? Aftrekken terwijl je aan je vriend/vriendin/vrouw/man denkt is nerderig?
Neeeee dat van rukken op dat digitale model.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat? Aftrekken terwijl je aan je vriend/vriendin/vrouw/man denkt is nerderig?
Nah, ik heb ook geen moeite met vreemden, alleen niet in mijn eigen huis. Daar kwam ik bij een one-night stand achter :-/quote:Op woensdag 27 september 2006 17:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
iK heb juist helemaal geen probleem met vreemden? Relaties voor langere tijd onderhouden is veel moeilijker omdat ik naarmate het contact intenser word steeds meer mijn ware ik laat zien, en niet meer bang ben mensen tegen mij in het harnas te jagen, teleur te stellen of boos te maken.
Yayquote:Op woensdag 27 september 2006 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar van mij krijg je voor je soldeer werk en PLC hobbie er wel 25 nerdpunten bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |