ik snap eerlijk gezegd niet hoe je het volhoudt. Nog hoe je een msn relatie als relatie kan aanwijzen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geloof me, het is te doen op afstand,.
Ik wil best sex met een nicht hebben hoor,quote:Op woensdag 27 september 2006 14:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
maar vertel eens,zou jij sex met je nicht willen/hebben?
aaahw.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, gaat nogal lastig zo he vanuit hierzo
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik wil best sex met een nicht hebben hoor,.
Ik had het ook nooit gedacht,quote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik snap eerlijk gezegd niet hoe je het volhoudt. Nog hoe je een msn relatie als relatie kan aanwijzen.
Maar misschien ligt het aan mij
Bwhehe, van die mensjes die je op MSN zo vragen zo vanne, Wil je met mij MSNverkiring ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik snap eerlijk gezegd niet hoe je het volhoudt. Nog hoe je een msn relatie als relatie kan aanwijzen.
Maar misschien ligt het aan mij
Ik kan niet snappen hoe je "echt" van iemand kan houden zonder de persoon ooit gezien en gevoelt irl te hebben. Tis zo makkelijk om via msn te zeggen "ja ik hou van je". IMHO kan een relatie niet gebaseerd zijn op msn/skype/whateverquote:Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik had het ook nooit gedacht,. en dat ik het volgoud is toch het ultieme gebaar dat het van mijn kant iig echte liefde is. En ik weet zeker dat Emma ook echt van mij houd,
.
Maar soms is het best moeilijk hoor,.
Ja, dacht je echt dat het zo ging? Het duurde een maand voordat we officieel waren.....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, van die mensjes die je op MSN zo vragen zo vanne, Wil je met mij MSNverkiring ?
Die flikker ik er altijd meteen uit
Bwhehe, kom je daar zo.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik had het ook nooit gedacht,. en dat ik het volgoud is toch het ultieme gebaar dat het van mijn kant iig echte liefde is. En ik weet zeker dat Emma ook echt van mij houd, :
.
Maar soms is het best moeilijk hoor,.
toen ik nog jong was (:') ) kwamen er altijd vieze mannetjes op msn die zeiden dat ze me wilden zien om met me te knuffelen. Maar eerst moet ik de webcam even aanzetten en mn broekje uitdoenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, van die mensjes die je op MSN zo vragen zo vanne, Wil je met mij MSNverkiring ?
Die flikker ik er altijd meteen uit
Nee, ik heb het totaal niet over jullie.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, dacht je echt dat het zo ging? Het duurde een maand voordat we officieel waren.....
Deden ze dat zo ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
toen ik nog jong was (:') ) kwamen er altijd vieze mannetjes op msn die zeiden dat ze me wilden zien om met me te knuffelen. Maar eerst moet ik de webcam even aanzetten en mn broekje uitdoen![]()
Liefde kent geen grenzen of regels,quote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik kan niet snappen hoe je "echt" van iemand kan houden zonder de persoon ooit gezien en gevoelt irl te hebben. Tis zo makkelijk om via msn te zeggen "ja ik hou van je". IMHO kan een relatie niet gebaseerd zijn op msn/skype/whatever.
ja of je komt daar zo. En je klopt zo aan,en dan blijkt dat ze haar bezette vriendin voor de cam heeft laten staan de hele tijdquote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, kom je daar zo.
om haar te vergassen, en dan is ze halfnaakt met een handdoek enzoot.
Nou, kopje koffie enzoot.
Of je duikt meteen het bed in, weet ik veel.
En dan hoor je wat gestommel in de kledingkast, en opeens baf, ligt daar een kerel plat op de grond met de deur
Hey, dat zou je voor je houden!! .quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
toen ik nog jong was (:') ) kwamen er altijd vieze mannetjes op msn die zeiden dat ze me wilden zien om met me te knuffelen. Maar eerst moet ik de webcam even aanzetten en mn broekje uitdoen![]()
Bwhhee, van die meisjes van 14 die tegen je zeggen dat ze van je houden, en je nooit meer kwijt willen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik kan niet snappen hoe je "echt" van iemand kan houden zonder de persoon ooit gezien en gevoelt irl te hebben. Tis zo makkelijk om via msn te zeggen "ja ik hou van je". IMHO kan een relatie niet gebaseerd zijn op msn/skype/whatever.
Ik blijf er bij,msn liefde is IMHO geen liefde. Vat het niet helemaal verkeerd op hoor,maar hoe weet je nou dat ze zeker is wie ze zegt? Dat ze geen dubbel leven heeft? Dat ze niet getrouwd is?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Liefde kent geen grenzen of regels,.... Geloof me ik had het graag anders gehad,
.
omg, ik lees even terug wat je gequote had.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja of je komt daar zo. En je klopt zo aan,en dan blijkt dat ze haar bezette vriendin voor de cam heeft laten staan de hele tijden dat ze allang getrouwd is oid
Bwhehe, misschien is ze ondertussen wel dood, en blijkt het haar pa te zijn die het contact onderhoudt.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik blijf er bij,msn liefde is IMHO geen liefde. Vat het niet helemaal verkeerd op hoor,maar hoe weet je nou dat ze zeker is wie ze zegt? Dat ze geen dubbel leven heeft? Dat ze niet getrouwd is?
Ect
Ach, je hebt ons toch nogquote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Sitethief het volgende:
Jongens hou op........
Tis zo al moeilijk genoeg,.
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Sitethief het volgende:
Jongens hou op........
Tis zo al moeilijk genoeg,.
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:40 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik zo mijn mobiel zoeken in mijn broekzak, wassie weg.
Ik dus alles afkijken enzoot, blijkt ie echt weg te zijn.
Dus ik bellen ernaar enzoot, blijkt ie onder mijn beeldscherm te liggen
AUW!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef Zwaffel het volgende:
kick
Dat weet je IRL toch ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 14:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik blijf er bij,msn liefde is IMHO geen liefde. Vat het niet helemaal verkeerd op hoor,maar hoe weet je nou dat ze zeker is wie ze zegt? Dat ze geen dubbel leven heeft? Dat ze niet getrouwd is?
Ect
Woont Remlof daar niet ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat weet je IRL toch ook niet.
lange-afstandrelaties zijn niets voor mij btw, ik vond Rotterdam-Arnhem al een hel.
ik heb geloof ik een LAT relatie. Hij woont in DH ik rond emmen. 2 uur met de auto, 3.5 met de trein. Nu zijn we elk weekend bij elkaar,en we zien elkaar als mijn rooster het toelaat zoals deze week, ook door de weeks. Ik ga morgen heen,haal hem op van zn werk en als het meezit ga ik pas maandag terug.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat weet je IRL toch ook niet.
lange-afstandrelaties zijn niets voor mij btw, ik vond Rotterdam-Arnhem al een hel.
Op mijn lul?quote:
Beeeeetje vertrouwen in je medemens mag ook wel.....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb geloof ik een LAT relatie. Hij woont in DH ik rond emmen. 2 uur met de auto, 3.5 met de trein. Nu zijn we elk weekend bij elkaar,en we zien elkaar als mijn rooster het toelaat zoals deze week, ook door de weeks. Ik ga morgen heen,haal hem op van zn werk en als het meezit ga ik pas maandag terug.
Ik weet niet maar ik vind het toch een stukje vertrouwen. Ik weet wel dat Mikey niet een ander is op msn. Ik weet hoe Mikey eruit ziet,dat hij geen 2de vriendin heeft en niet getrouwd is.
Hoe moet je dat allemaal via een msn relatie weten?
Precies hetzelfde, vertrouwen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Zwaffel het volgende:
Gewoon door vragen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ooh ik heb best vertrouwen in de medemensquote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Beeeeetje vertrouwen in je medemens mag ook wel.....
Ok, kom maar brengen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb een wondje op mn hand.
kusje op?
Wat?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:55 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ooh ik heb best vertrouwen in de medemensalleen ik kan het me zoooo slecht voorstellen.
Goed. Oke vertrouwen. Maar in een relatie komt sex voor,knuffelen,ruzie's,elkaar cadeautjes geven,samen wat leuks doen ect ect. Dat is allemaal onderdeel van een relatie. Althans hierquote:
Sex=webcamsex/afgietdildo sturenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Goed. Oke vertrouwen. Maar in een relatie komt sex voor,knuffelen,ruzie's,elkaar cadeautjes geven,samen wat leuks doen ect ect. Dat is allemaal onderdeel van een relatie. Althans hier
Hoe wil je sex hebben via msn? En knuffen? En cadeau's sturen?
Begrijp me niet verkeerd als site er gelukkig mee is op deze manier is het haske mooi voor hem
ik kan het enkel niet goed begrijpen
Wat is de definitie van een relatie?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Goed. Oke vertrouwen. Maar in een relatie komt sex voor,knuffelen,ruzie's,elkaar cadeautjes geven,samen wat leuks doen ect ect. Dat is allemaal onderdeel van een relatie. Althans hier
Hoe wil je sex hebben via msn? En knuffen? En cadeau's sturen?
Begrijp me niet verkeerd als site er gelukkig mee is op deze manier is het haske mooi voor hem
ik kan het enkel niet goed begrijpen
betweterquote:Op woensdag 27 september 2006 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sex=webcamsex/afgietdildo sturenKnuffelen=teddybeer sturen Cadeau's=ooksturen.
Ruzie's=Juist toffer op MSN, Blokkeren..
Samen ietsleuksdoen=Mijnenveger.
relatie : 2 duurzame liefdesverhouding => verhoudingquote:Op woensdag 27 september 2006 15:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een relatie?
Laten we dat eerst vaststellen dan.
Persoonlijk voor mij zal het ook niet werken een msn relatie of een internet relatie whatever.
Het kan best dat het voor sommige mensen wel werkt, maar ik vraag me dan af of die persoon niets mist, zichzelf niet te kort doet en waarom die persoon het doet.
Je wordt verliefd op iemand door woorden, hoe uit je die verliefdheid tov elkaar?
Hoe is het toekomst perspectief, maak je plannen samen ed?
een msn relatie werkt?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Je kan het je heeeeeel slecht voorstellen dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |