Bwhehe, ik pak mijn camera, doe die lens er op.quote:
van jou had ik dat wel verwacht, uw bioritme hanteert geen 24 uur cyclusquote:Op woensdag 27 september 2006 13:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen om half 7 een bord met chili con carne
Je hebt wel meloenen, maar niet daar,quote:Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Je wilt hier mee zeggen dat ik wangen als meloenen heb?
jij weet ook heul niet of ik meloenen heb. Miscchien wel appelsquote:Op woensdag 27 september 2006 14:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je hebt wel meloenen, maar niet daar,.
ziejenouwelquote:Op woensdag 27 september 2006 14:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, ik pak mijn camera, doe die lens er op.
whoppa kom er achter dat er geen accu in zit, Doe ik die er ook in.
Ik pak mijn statief, ikpleur ff alle foto's van mijn volle geheugenstick er af.
ik sluit hem ff op de PC aan, omdat daar een handig programma opzit waarmee ik mijn camera kan besturen
en toen was de zon hier ook weg
Appeltjes zijn veel leuker imho,quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jij weet ook heul niet of ik meloenen heb. Miscchien wel appels![]()
Bwhehe, goedgelovige mensen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:10 schreef Zwaffel het volgende:
god wat is mijn moeder ook dom.
detail : de kozijnen zijn pas vervangen
Dus mn moeder even later : Zijn die kozijnen echt verrot??
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Appeltjes zijn veel leuker imho,.
Cup DubbelD is niks, maar cup a is ook niks.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Appeltjes zijn veel leuker imho,.
Nou, als je het niet zegt..quote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]das zo klein
Ik heb geen appels,en geen meloenen. Wat ik wel heb zegiklekkerniet!![]()
in de buurt van jaquote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, als je het niet zegt..
Emmen toch ?
je wilt dit topic graag vol hebben he? zodat je een nieuwe kan openenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:14 schreef Sebasser het volgende:
Kick..
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cup DubbelD is niks, maar cup a is ook niks.
B. of C.
Nee, ik ben vol ongeduldquote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
je wilt dit topic graag vol hebben he? zodat je een nieuwe kan openen
Ja, of je moet cup E hebben, maar dan ben je ziek in je kop. (wat je al bent, want je zit immers op Fok.)quote:
90Dquote:Op woensdag 27 september 2006 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, of je moet cup E hebben, maar dan ben je ziek in je kop. (wat je al bent, want je zit immers op Fok.)
Bwhehe, van die nerdtaal.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef Sitethief het volgende:
Mijn gf heeft B,. maar het maakt mij eigenliijk niet zo heel veel uit, als ze maar iets heeft,
.
Vraag maar aan je moeder, die weet dat soort dingen vast wel 14.gifquote:Op woensdag 27 september 2006 14:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb een probleem en voel me dom
Ik brand altijd met nero. Maar nu ik een nieuwe pc heb zit er maar 1 dvdrom brander ding in.
Terwijl ik op mn vorige van cdrom drive gelijk naar brander brande. Moet ik nu eerst de image van de cd op mn schijf zetten? ja he?
ja hallo. Mag ik even?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder, die weet dat soort dingen vast wel 14.gif
Duh!!
Nerdtaal?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, van die nerdtaal.
My gf has a cup B.
Bwhehehe
ik heb nou alquote:Op woensdag 27 september 2006 14:22 schreef Sebasser het volgende:
Ik kan je daar trouwens wel even mee komen helpen hoor.
Ehm ze is Zweeds, we praten Engels met elkaar,quote:Op woensdag 27 september 2006 14:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
gf is een beetje nerdachtig ja
Aha, zwedenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ehm ze is Zweeds, we praten Engels met elkaar,. Gf is gewoon een afkorting voor girlfriend,
.
je lult stomquote:Op woensdag 27 september 2006 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aha, zweden
Goeie keuze
En ja, dat weet ik.
Het is alleen nogal nerdachtig als je niet engels bent, want je dus een soort van wel bent nu dus
Ja, gaat nogal lastig zo he vanuit hierzoquote:Op woensdag 27 september 2006 14:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
doe eerst maar es beter je best
Geloof me, het is te doen op afstand,quote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, gaat nogal lastig zo he vanuit hierzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |