Chef en Chef's ouders.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef Neleos het volgende:
Vanavond ga ik de stand wel even maken.
Noem 2 negers uit South Park
Chef is uiteraard goed.quote:
Neenee, ze bestaan echt (En ik kon niet op de naam van Token komen). Ik zoek even een plaatje...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Chef is uiteraard goed.
Maar de aflevering met Chef's ouders ken ik niet. Maar ik heb niet alle afleveringen gezien...
Maar, het is een geintje toch![]()
Okee.quote:
HUMOR OM TE LACHEN.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef geenaam het volgende:
Alleen mis ik even waar dit een vervolgvraag van is..
geenaam +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:51 schreef geenaam het volgende:
Bouwman en hans teeuwen..
Ja, dan heb je gelijk en is het een vervolgvraag..quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
HUMOR OM TE LACHEN.
Ik had het hele concept vervolgvraag niet helemaal door.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:56 schreef peaceman het volgende:
Heeft Majo The Jayhawks al geluisterd en hoe is het met je vader?
Een verdunning. En ik gok met 500.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:05 schreef Berkery het volgende:
Waarvoor staat 'LD50' in de toxicologie?
Zoals je al merkt ben ik meer van de totaal-willekeurige-gok. Maar wel leuk als je het dan toch goed hebt.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:12 schreef Jayhawk het volgende:
ik ben een afgestudeerd bioloog aap!
grapje zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Berkery het volgende:
Dat is een Koning Karel Spaniel
Berkery +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef Berkery het volgende:
Ik wil ook wel King Charles Spaniel zeggen, of Pim Fortuyn-hondje, maar ik heb geen tijd voor een nieuwe vraag![]()
Dat is een nieuwe feature sinds de upgrade. Dat scheelt een hoop frustraties in discussies waar je een punt wilt makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
Jezus, dat is voor het eerst dat ik dubbel kan reageren?
Nee dat is Macedoniëquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef Neleos het volgende:
Skopje, right?
Nee dat is Slowakijequote:Op dinsdag 26 september 2006 16:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Bratislava?
Oef, gelukkig dan maar. Want ik ben vrij en ik wil niet overwerken, omdat ik nog een vraag moet stellen.quote:
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:46 schreef NoSigar het volgende:
Laibach
Spelling klopt niet helemaal maar ik reken hem goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:53 schreef Jayhawk het volgende:
Lubjana
Is de Duitsche naam van Ljubljana en een muziekgroepje, vandaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit van gehoordIs fout
Wat is fok weer traaaaaaaaag
Ah okquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Is de Duitsche naam van Ljubljana en een muziekgroepje, vandaar.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ongeveer 10 liter
Zou het niet netjes zijn om dan het punt aan hem toe te kennen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIn dat geval sorry
Ik ben weer weg
Jayhawk +1quote:
nopequote:Op dinsdag 26 september 2006 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik maak zelf wel knoflooksaus, smaakt ook beter dan uit fles
Het is de Sears Tower in Chicago
Marken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:40 schreef U het volgende:
schokland, kinderdijk zijn goed
de rest niet
En de Van Nellefabriek telt niet mee?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:45 schreef U het volgende:
Rietveldhuis is goed
ChopperMick + 1
Daarnaast zijn er nog 3: Waterlinie Amsterdam, Woudagemaal in Lemmer en De Beemster
die is voorgedragen volgens mij, nog niet op de lijst gezetquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de Van Nellefabriek telt niet mee?
dan zou 'ie toch ook wel op de UNESCO-site zelf moeten staan lijkt me?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Even een lijst opgezocht: http://odin.let.rug.nl/CB/top100/lijsten/top100_lijst_nl.html
Daar staan zowel de Justus van Effen op als de Van Nellefabriek
Hawaii_Tim +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Karate betekent lege hand
Het is reeds geraden!quote:
Waarom? Ik zocht de naam Ljubljana, niet de duitse naam. Ik snap ook niet als je de duitse naam al kent dat je dan ook niet de Sloveense naam zegt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:04 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Zou het niet netjes zijn om dan het punt aan hem toe te kennen?
central intelligence agencyquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij ook jaOké dan stel ik er wel een:
Waar staat de afkorting CIA voor?
Klopt helemaalquote:
op z'n Engels klopt dit bijna, zónder de laatste 'e' van vasculair, echter de NL benaming is gangbaar hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef wyccie het volgende:
cerebrovasculaire attack?
Ja het goede antwoord moet dan nog 'vasculair' zijn, maar dat vind ik té mierenneukerig, had over jou antwoord heengelezenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:04 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Lees de OP even. Punt voor mij! (ik maakte het antwoord compleet)
bijna (schroef??)quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Torx-schroevendraaier
In de medische wereld worden wel vaker Engelse en Nederlandse woorden gecombineerd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:04 schreef WooZ het volgende:
op z'n Engels klopt dit bijna, zónder de laatste 'e' van vasculair, echter de NL benaming is gangbaar hier
Ik snap de hint niet, maar bedoel je dan een torx-inbussleutel?quote:
klopt,quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
In de medische wereld worden wel vaker Engelse en Nederlandse woorden gecombineerd.
Het goede antwoord is een torxsleutelquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de hint niet, maar bedoel je dan een torx-inbussleutel?
Ja, officieel moet je natuurlijk de Nederlandse woorden bij elkaar houden, maar goed. Ik wist wel dat die 'attack' niet goed was, jammerquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:14 schreef WooZ het volgende:
klopt,
maar het is óf een cerebro vascular attack, óf cerebro vasculair accident, alhoewel ze over het algemeen toch de afkorting gebruiken
lijkt me ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef NoSigar het volgende:
Diablo
Die had ik wel verwacht hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ransom
Hamlet
Mad Max1
Mad Max2
Mad Max3
Lethal Weapon 1
Lethal Weapon 2
Lethal Weapon 3
Lethal Weapon 4
Sorry
What women want
Ja, ik kreeg een telefoontje, vandaarquote:
Yurithemaster +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Roemenie en bulgarije
uit de OP:quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Roemenië en Bulgarije. Ik mocht een vraag stellen maar een extra puntje is altijd welkom.
Ben je nou wel te laatquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Roemenië en Bulgarije. Ik mocht een vraag stellen maar een extra puntje is altijd welkom.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
[..]
uit de OP:
"Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold. Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan."
Valt wel mee hoor, maar een beetje tempo erin houden is wel leukquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]Wat een regeltjes hier.
Succes ermee parkeerwachters.
Homdeck +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef Homdeck het volgende:
barosso
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:34 schreef Homdeck het volgende:
Noem de echte namen van deze 4 mensen
[afbeelding]
TSE +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Herman Koch
Michiel Romeyn
Annete Malherbe
Kees Prins
TVP
quote::A True Account of a Multiple Murder and Its Consequences, by American author
, details the 1959 murders of Herbert Clutter, a wealthy farmer from Holcomb, Kansas; his wife, Bonnie; his 16-year-old daughter, Nancy; and his 15-year-old son, Kenyon, and the aftermath.
said that he had created a new type of book, the non-fiction novel, by applying traditional literary conventions to crime reporting.
Titel is goed, naam niet. Er is vorig jaar nog een film over deze geobsedeerde auteur uitgekomen. De titel van de film is de achternaam van de schrijver.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef Jayhawk het volgende:
In cold blood
iets met coyote (ligt op puntje van mn tong)
Die dus. U+1quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef U het volgende:
jah, die is van Truman Capote
Gefeliciteerd met je eerste plaats Neleosquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Neleos het volgende:
Het topic is bijna vol, maar de stand is bijgewerkt.
Ja, dank je, maar het is wel stuivertje wisselen de laatste tijd op plaats 1. Benieuwd hoe lang ik daar blijf staan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:12 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste plaats Neleos![]()
Jup! LEISURESUITLARRY + 1quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:13 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Octo, Spongebod, Meneer Krab, Patrick, Sandy en Gerrit
zelfs in hoofdlettersquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup! LEISURESUITLARRY + 1
2 stupid dogs.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
zelfs in hoofdletters![]()
Uit welke tekenfilmfserie komt de quote 'Well ain't that cute, BUT IT'S WRONG!' ?
Aah, ik wilde een flauwe grap maken, kijk op wikipedia hoe je perpetuum mobile schrijft, zie ik dit plaatje staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een perpetuum mobile
Is verboden hequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:25 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Aah, ik wilde een flauwe grap maken, kijk op wikipedia hoe je perpetuum mobile schrijft, zie ik dit plaatje staan![]()
Hawaii_Tim +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een perpetuum mobile
Was dat niet het hele principe van een perpetuum mobile, dat je het niet kon maken of dat het niet ging werken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:27 schreef Grim. het volgende:
[..]
Hawaii_Tim +1
Eigenlijk is het geen perpetuum mobile, omdat het onmogelijk is om zoiets te maken.
Jeejquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yurithemaster +1
Dan kan ik nu Need for Speed gaan spelen
Alle 6 goed zelfsquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef DSanka het volgende:
The Orignal Series
The Animated Series
Next Generation
Voyager
Deepspace 9
Enterprise
Die zijn alvast goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
James Kirk, Jean-Luc Picard en nog 2.
Yurithemaster +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Jonathan archer
kataryn janeway
james t kirk
... picard
Telt dat wel als kapitein dan want het is toch een ruimte station?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:44 schreef DSanka het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
Aangevult door Benjamin Sisko uit Deepspace 9.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef DSanka het volgende:
First Contact
The Final Frontier
Generations
Search for Spock
Nemesis
Geen fan dusquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nemesis
The Wrath of Khan
En nu wil ik weer een meisjesvraag!
erkel +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef erkel het volgende:
Desperate Houswives
Jep, correctementquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:02 schreef Homdeck het volgende:
sean penn
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Solingjan het volgende:
Doorvoerhandel
Gulquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En een stickertje in je schrift.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Apenheul?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blijdorp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |