Ja, en wat is het resultaat? Je lijkt wel zo'n reclame, waar ze zeggen dat iets dermatologisch getest is maar de uitslag niet meldenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:32 schreef steeg het volgende:
tsja dat is wel zo, maar goed een nieuw topic (op tweakers ook niks en ik wil natuurlijk niet uitgelachen worden door got's) openen is ook weer overdreven en uiteindelijk is het toch apple. He al die dingen hbe ik wel gecontroleerd...
je mag ook een nieuw topic openen voor deze specifieke vraagquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:32 schreef steeg het volgende:
tsja dat is wel zo, maar goed een nieuw topic (op tweakers ook niks en ik wil natuurlijk niet uitgelachen worden door got's) openen is ook weer overdreven en uiteindelijk is het toch apple. He al die dingen hbe ik wel gecontroleerd...
HeatWave; laat trouwens maar... Ik koop wel gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:44 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat er een G3 in zit? En zit er cd brander in of dvd?
Kijk eens aan! Van mij mag je er achter aan gaan, HeatWave ook weer blijquote:Op woensdag 27 september 2006 09:56 schreef muhammad_ali het volgende:
Ego? Je ziet af van aankoop van de Ibook? Want ik zie anders net iets meer zitten in de ibook dan de imac
OK, dan w8 ik even op HW.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Van mij mag je er achter aan gaan, HeatWave ook weer blij
Dat vind ik knapquote:Op woensdag 27 september 2006 11:38 schreef super-muffin het volgende:
Omg ik heb een straalvliegtuig op m'n schoot
Maakt je MacBook zoveel lawaai dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:38 schreef super-muffin het volgende:
Omg ik heb een straalvliegtuig op m'n schoot
Ik heb opzich geen haast, maar zodra die snow de deur uit is gaat de volgende de verkoop inquote:Op woensdag 27 september 2006 10:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
OK, dan w8 ik even op HW.
HW ik ben in de tussentijd mijn NDS aan het verkopen dus heb even geduld met me als je wilt
Lijkt me prima jaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Hmm Amsterdam Centraal een mooie plek?
Dat lukt me wel jaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef muhammad_ali het volgende:
Vanavond rond 6?
heb je opzich gelijk in, maar ja, het is SC he? En ik had min of meer beloofd de apple'ers hier eerste keus te gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |