Is goed, ik ben zelf weg vanavond maar kan deze week iig morgenavond wel op CS zijn na je werk. Donderdag en vrijdag gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Allicht, maar met die intentie kom ik dan ook. Ik heb nu een vergadering, denk ik er ondertussen nog even over na, laat ik het je vanavond weten en dan kunnen we een afspraak maken![]()

Bij 'snelkoppelingen', onderaan. Of anders met Control-F7. Overigens gaat het hier om Tabs en niet om pijltjes, zie ik nu.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar vind ik dat? In systeem voorkeuren kom ik een dergelijke frase niet tegen bij toetsenbord.

Ik weet ook nog niet zeker of ik hem wilquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
ja, das een G4 500Mhz 2GB met DVD brander, die draait OSX 10.4.6 als een zonnetje.
maar denk niet dat ik die weg doe, of er moet een goed bod komen.

systeemvoorkeuren -> toetsenbord en muis -> radiobutton zetten op alle regelaars.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom kan ik op een mac niet met de pijltjes toetsen een andere optie op een pop-up selecteren? (dus bv zo'n 'wachtwoord onthouden' ding de keuze tussen ja/nee moet ik bemuizen)

Volgens mij verkopen ze die oude muis niet meer, en de mighty mouse van m'n broertje beviel wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wil je die pukkelmuis dan echt zo graag? ik zou liever de gewone oldschoolmuis hebben zonder draadje.

Ik neem trouwens aan dat er een G3 in zit? En zit er cd brander in of dvd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard zou ik wel op prijs stellen dat je hem koopt als hij in orde blijkt te zijn.

Sony Ericsson T610iquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze die oude muis niet meer, en de mighty mouse van m'n broertje beviel wel.
Overigens welke telefoon voor het bijhouden van je agenda en conacten icm iSync raden jullie aan? Er was toch ergens zo'n lijst?

Het is ook wel een foute instelling om het niet eerst in OS X te proberen, maar meteen met Bootcamp te gaan kloten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb weer zo'n moment dat ik van mijn Macbook hou
Zit ik via Bootcamp onder windows te klooien om foto's van een GSM naar mijn computer te sturen, lukt het mij voor geen meter
Dus uit frustratie gereboot naar OS X, Bluetooth op 'Detecteerbaar' gezet, en gelijk een popupje of ik de foto's wou accepteren. Even aangevinkt dat ik de hele reeks wou, en hoppa, alles mooi in mijn fotomapje

Iig alle Sony Ericssons en smartphones van Nokia (Series 60 spul dus). Met andere telefoons heb ik geen ervaring icm iSync.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze die oude muis niet meer, en de mighty mouse van m'n broertje beviel wel.
Overigens welke telefoon voor het bijhouden van je agenda en conacten icm iSync raden jullie aan? Er was toch ergens zo'n lijst?

Hehe, ik zat even onder Windows ivm. Lego Mindstormsquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef Bigs het volgende:
[..]
Het is ook wel een foute instelling om het niet eerst in OS X te proberen, maar meteen met Bootcamp te gaan kloten.

Aha, ik heb trouwens die lijst gevonden:quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef Bigs het volgende:
[..]
Iig alle Sony Ericssons en smartphones van Nokia (Series 60 spul dus). Met andere telefoons heb ik geen ervaring icm iSync.

Lijkt me een goede reden om te vertrekken Geksen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Je begint vervelend te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |