Haha, ik bedoelde idd etcquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Ding is nog prima on orde, wel een beetje gebruikssporen, maar niets ernstigs.
Adapter zit erbij, OS op Cd niet en wat bedoel je met tec?
(niet op de officiele)quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:46 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Jammer dat OSX 10.4.6 niet op cd er bij zit, maar wat vond je van het bod HeatWave?
Ophalen in Amsterdam is geen probleem, en A'dam CS al helemaal niet. Ben meestal toch in de buurt van Sloterdijk voor mn werk... Had je foto's of was je die nog van plan te maken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
(niet op de officiele)
Opzich kan ik er mee leven, zit idd iets onder de prijs op de mac site.
Maar alles is wel ophalen in Amsterdam of evt CS.
Mijn digicam is naar de klote.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:55 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ophalen in Amsterdam is geen probleem, en A'dam CS al helemaal niet. Ben meestal toch in de buurt van Sloterdijk voor mn werk... Had je foto's of was je die nog van plan te maken?
Dat klinkt goed iddquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn digicam is naar de klote.
Maar uiteraard is afspreken niet meteen totale verplichting tot kopen hoor, je mag er best even mee spelen eerst.
Allicht, maar met die intentie kom ik dan ook. Ik heb nu een vergadering, denk ik er ondertussen nog even over na, laat ik het je vanavond weten en dan kunnen we een afspraak makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard zou ik wel op prijs stellen dat je hem koopt als hij in orde blijkt te zijn.
Is goed, ik ben zelf weg vanavond maar kan deze week iig morgenavond wel op CS zijn na je werk. Donderdag en vrijdag gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Allicht, maar met die intentie kom ik dan ook. Ik heb nu een vergadering, denk ik er ondertussen nog even over na, laat ik het je vanavond weten en dan kunnen we een afspraak maken![]()
Bij 'snelkoppelingen', onderaan. Of anders met Control-F7. Overigens gaat het hier om Tabs en niet om pijltjes, zie ik nu.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar vind ik dat? In systeem voorkeuren kom ik een dergelijke frase niet tegen bij toetsenbord.
Ik weet ook nog niet zeker of ik hem wilquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
ja, das een G4 500Mhz 2GB met DVD brander, die draait OSX 10.4.6 als een zonnetje.
maar denk niet dat ik die weg doe, of er moet een goed bod komen.
systeemvoorkeuren -> toetsenbord en muis -> radiobutton zetten op alle regelaars.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom kan ik op een mac niet met de pijltjes toetsen een andere optie op een pop-up selecteren? (dus bv zo'n 'wachtwoord onthouden' ding de keuze tussen ja/nee moet ik bemuizen)
Volgens mij verkopen ze die oude muis niet meer, en de mighty mouse van m'n broertje beviel wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wil je die pukkelmuis dan echt zo graag? ik zou liever de gewone oldschoolmuis hebben zonder draadje.
Ik neem trouwens aan dat er een G3 in zit? En zit er cd brander in of dvd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard zou ik wel op prijs stellen dat je hem koopt als hij in orde blijkt te zijn.
Sony Ericsson T610iquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze die oude muis niet meer, en de mighty mouse van m'n broertje beviel wel.
Overigens welke telefoon voor het bijhouden van je agenda en conacten icm iSync raden jullie aan? Er was toch ergens zo'n lijst?
Het is ook wel een foute instelling om het niet eerst in OS X te proberen, maar meteen met Bootcamp te gaan kloten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb weer zo'n moment dat ik van mijn Macbook hou
Zit ik via Bootcamp onder windows te klooien om foto's van een GSM naar mijn computer te sturen, lukt het mij voor geen meter
Dus uit frustratie gereboot naar OS X, Bluetooth op 'Detecteerbaar' gezet, en gelijk een popupje of ik de foto's wou accepteren. Even aangevinkt dat ik de hele reeks wou, en hoppa, alles mooi in mijn fotomapje
Iig alle Sony Ericssons en smartphones van Nokia (Series 60 spul dus). Met andere telefoons heb ik geen ervaring icm iSync.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze die oude muis niet meer, en de mighty mouse van m'n broertje beviel wel.
Overigens welke telefoon voor het bijhouden van je agenda en conacten icm iSync raden jullie aan? Er was toch ergens zo'n lijst?
Hehe, ik zat even onder Windows ivm. Lego Mindstormsquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef Bigs het volgende:
[..]
Het is ook wel een foute instelling om het niet eerst in OS X te proberen, maar meteen met Bootcamp te gaan kloten.
Aha, ik heb trouwens die lijst gevonden:quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef Bigs het volgende:
[..]
Iig alle Sony Ericssons en smartphones van Nokia (Series 60 spul dus). Met andere telefoons heb ik geen ervaring icm iSync.
Lijkt me een goede reden om te vertrekken Geksen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Je begint vervelend te worden.
je hebt dus een nieuwe telefoon? op de mpx200 zit geen bluetoothquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb weer zo'n moment dat ik van mijn Macbook hou
Zit ik via Bootcamp onder windows te klooien om foto's van een GSM naar mijn computer te sturen, lukt het mij voor geen meter
Dus uit frustratie gereboot naar OS X, Bluetooth op 'Detecteerbaar' gezet, en gelijk een popupje of ik de foto's wou accepteren. Even aangevinkt dat ik de hele reeks wou, en hoppa, alles mooi in mijn fotomapje
Mijn nieuwe P990i ook niet maar hier kun je aangeven dat je je phone graag opgenomen wil zien in iSync.quote:
De foto's kwamen van een D600, van een klasgenoot van mequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef oor het volgende:
[..]
je hebt dus een nieuwe telefoon? op de mpx200 zit geen bluetooth
Ik denk dat je dit soort vragen beter ergens anders kunt stellen, aangezien hier vooral gebruikers van het Apple OS zitten. Maar je kunt wel wat simpele dingen controleren: heb je de nieuwste versie van QuickTime, is het probleem er ook in andere browers, is het probleem er ook als je een lokaal opgeslagen bestand wilt afspelen, is het probleem er bij alle trailers, is het probleem er bij alle bestandsformaten.. Dat soort dingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef steeg het volgende:
ik heb een vreemd probleem
als ik apple quicktime 7.0 installeer op windows cp prof. en dan met ie 6.0 even een trailer wil kijken knalt het hele systeem vast... Opnieuw opstarten is dan bijna onvermijdelijk. Tenzij ik 15 min uit mijn neus wil eten.
verder heb ik een p4 2,8ghz, nvidea 6600 256 mb 1024 ddr2 asus moederbord en een soundblaster live... Ik denk wel dat hets oftwareatig is maar ik kom er maar niet uit... Heeft iemand enig idee?
aangezien die help-functie natuuurlijk totaal niet helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |