Geen lijnzaadolie tegen verstopping gebruiken!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom niet verder dan lijnzaadolie gebruiken.
Oei! Danku... (en alle anderen ook voor hun tips)quote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen lijnzaadolie tegen verstopping gebruiken!!!
Ik had die tip ook van het forum. Toen ik in het zkh lag kreeg ik last van obstipatie ivm te weinig beweging. Mijn moeder kocht dus een fles van dat spul voor me. De arts ( en daarna ik dus ook...) schrok zich een hoedje: Dat spul kan dus weeën opwekken....
Bij verstopping 's ochtends lekker gewelde pruimen eten, peperkoek, geen beschuit, veel vezels en groenten. Oh, en voldoende water drinken!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Moonah het volgende:
Geen lijnzaadolie tegen verstopping gebruiken!!!
[uitleg]
Tja, ik geef alleen maar door wat ík te horen heb gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Wat gek, je hoort die 'tip' toch best heel vaak...
Nee, niet in de war. Ik had de tip zelfs van jou.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef kozakken het volgende:
Oh.. wat liefff!!!
Eva
Moonah, ik geloof dat er vooral bedoeld wordt dat je geen hele fles naar binnen moet klokken (of ben je in de war met wonderolie, want dat verhaal ken ik wel)
Ga ik toch liever even van jouw laatste opmerking uit dan niet, beter het zeker voor het onzekere.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, ik geef alleen maar door wat ík te horen heb gekregen.
Maar zoals al eerder opgemerkt, deskundigen spreken elkaar ook nog wel eens tegen....
Nah, ik heb van de week hetzelfde gedacht...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:43 schreef snoopy het volgende:
* snoopy morgen een fles lijnzaadolie naar binnen gieten gaat![]()
Dan toch maar voor die progalandingesen gaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:54 schreef E.T. het volgende:
Nou is het met wonderolie zo, dat het niet alleen de bevalling op kan wekken, maar ook bij de baby terecht komt als zijnde 'ontlastend'. Je vergroot dus de kans dat je baby in het vruchtwater poept.
Lijnzaadolie heeft dus ook een ontlastende werking.. Ik zou 't risico niet nemen
Ik dacht vroeger dat kindjes echt uit je navel kwamenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Neuk het volgende:
mijn baby wil der uit ofzo... door de navel!![]()
Nou ik denk dat het kan! Als die van mij nog effe doorgaat met afzetten dan komt het kontje eerstquote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat kindjes echt uit je navel kwamen
Ah, dan was het mss een gevalletje klok-klepel van mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:52 schreef E.T. het volgende:
Ik kan toch alleen maar hopen dat ik ook zo'n mooi beebietje aan 't brouwen ben![]()
wonderolie ken ik idd ook als zijnde 'no-go' als je zwanger bent. LIjnzaadolie ken ik zowieso niet. Wel lijnzaadkorrels door de yoghurt. (en anders vezelspulletje van de huisarts, wordt hier nog regelmatig gebruikt)
Hier niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
[quote]Op woensdag 27 september 2006 22:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan toch maar voor die progalandingesen gaan?
[/quote
Die werken![]()
Over kindjes uit navels gesproken: mijn oma lag op zaal met een ongehuwde katholieke tienermoeder destijds. En dat arme kind dacht dus echt dat het uit haar navel was gekomen... Tijdens de hele bevalling werd er door de nonnen een deken voor haar gezicht gehouden. En oh ja, het kind werd natuurlijk meteen na geboorte weggemoffeld om opgevoed te gaan worden door "betere" katholieken, die niet zo dom waren om buiten het huwelijk zwanger te raken.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat kindjes echt uit je navel kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |