abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42197147
Wanneer je vrouw net bevallen is, op het laatste moment terugkeren voor de CL-wedstrijd, alsnog de voorkeur krijgen boven Ronaldo bij een club als Real Madrid... dan kan je inderdaad niet voetballen nee
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_42197194
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef wimderon het volgende:

Ik zal wel weer de enige zijn, maar valt het jullie niet op dat hij vooral scoort tegen mindere landen en vooral niet tegen sterkere landen.
Tjechie, Duitsland, Engeland zijn inderdaad amateurploegen.

Erg flauw dat ik deze zin eruit pik. Maar evengoed maak jij je er schuldig aan. Je gaat niet in op vragen wanneer iemand wel een topspits is, terwijl jij in dit topic beweert dat RvN geen topspits is. En zo ga je maar door, vragen en steekhoudende argumenten ontwijken.

Beetje jammer, ik lees graag stukken van mensen met die een andere mening erop na houden. Stukken van mensen die koste wat kost hun gelijk willen halen maken een forum erg vervelend.
  donderdag 28 september 2006 @ 13:47:06 #178
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42197978
Wat werd ik gisteren misselijk van die Johan Cruijff zeg
Beetje de hand boven het hoofd houden van Marco van Basten... ik vermoed ook dat ze elkaar langdurig anusaaien op een zonnige zondagnamiddag in de bossen ofzo

Je zag duidelijk aan Jack van Gelder dat hij er anders over dacht, maar tegelijkertijd kon je zien dat hij zoiets had van... mja.. laat maar, ik ga er niet meer verder op in, want er komt toch niks zinnigs uit.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42198039
ik was voor het WK een pro-Marco fan, zijn ideeen en theorien stonden mij zeer aan in een bondscoach. Ik heb altijd proberen te beredeneren waarom Marco iets deed maar tegenwoordig lukt me dat echt niet meer.....Ik hoop echt dat het goed komt maar heb er nog weinig vertrouwen in. Het is wachten totdat hij één van de jonkies eruit tyft
  donderdag 28 september 2006 @ 13:53:05 #180
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42198106
Lauwigheid Dubzone en Ungeheuer...ben blij dat er mensen met echt verstand van voetbal zijn.

RvN is gewoon een dope spits en hoort bij de gekste spitsen op dit moment.
Die gozer hoort gewoon in het Nederlands elftal...en eerlijk gezegd, degene die RvN niet opstelt is gewoon niet realistisch bezig....

Ook de spelers van Real prijzen Ruud de hemel in..er werd gezegd dat hij zoo makkelijk scoort dat het gewoonweg bijzonder is...en als inderdaad zoals hierboven is gezegd je op de laatste moment terugkeert voor de CL na de bevalling van zn kind....en Ronaldo op de bank en hij in de basis en dan ook nog eens 2 keer scoren...Man als ik dit zo intik vind ik die van Basten steeds meer mongool.

Ik vond het ook prachtig om te zien hoe RvN een applaus kreeg van Ronaldo, terwijl die op de bank zat...

Ruud is gewoon Lauw!
Ik zeg wat ik denk en wat ik denk dat zeg ik
pi_42198146
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef wimderon het volgende:
Het wil er niet in of wel. Jullie staren je echt blind op doelpunten. Echt, kijk maar na, bij zowat elke succesvolle club staat een voetballende spits in de basis. Daarmee bedoel ik dus niet een speler die weinig scoort, maar een speler die niet geobsedeerd is door doelpunten. Barcelona heeft Eto'o, Chelsea Drogba, Manchester United Saha en ga zo maar door. Stuk voor stuk geen pure doelpuntenmakers, of is dat ook weer toeval. Het ligt zeker ook aan iedereen behalve Van Nistelrooy dat hij pas 3x kampioen is geworden en 1x de nationale beker heeft gewonnen, en Europees gezien nog niet eens in de buurt van de prijzen is gekomen, terwijl hij 8 jaar op rij in kampioenswaardige teams speelde...
De meeste succesvolle clubs spelen 2 spitsen, met een voetballende en een scorende spits. Alleen Barcelona heeft op het moment een spits die beide kan. Neem nou Drogba, is wel een aardige voetballer, maar scoort toch heel matig, en dat brak bijvoorbeeld Ivoorkust verschrikkelijk op op het WK, had van Nistelrooij in dat elftal gezet en het had doelpunten geregeld. Volgens mij wil het er bij jou niet echt in dat elke topclub een goalgetter in heeft staan om de teamprestatie af te ronden met een doelpunt. Waarom zijn spitsen als Crespo, Inzaghi, Shevchenko, Makaay zo verschrikkelijk populair bij trainers, omdat ze een bal afmaken, meer niet. Precies dezelfde reden waarom Kluivert na Ajax eigenlijk nergens meer geslaagd is, kan prachtig voetballen, maar hij doet niet waar hij er voor staat, de ballen erin rammen.

3x kampioen en 1 x nationale beker is trouwens al een prachtprestatie, en die kampioenswaardige teams valt allemaal nog wel vies tegen, Manchester United is nooit meer op hetzelfde niveau gekomen na de gewonnen Europa Cup. Van Nistelrooij was daar zelfs lange tijd een van de paar weinige spelers die wel elke goed presteerden. Met je verhaal over Makaay heb je trouwens wel gelijk, die zou ik graag samen met van Nistelrooij samen in de spits zien voetballen bij het Nederlands Elftal, doelpunten gegarandeerd
pi_42198158
dubbelx, je moet er wel rekening mee houden dat de speelstijl van het Nederlands Elftal totaal anders is als bij Real, het is dus geen bewijs of een feit.
  donderdag 28 september 2006 @ 13:55:46 #183
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42198165
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:53 schreef DubbelX het volgende:
Lauwigheid Dubzone en Ungeheuer...ben blij dat er mensen met echt verstand van voetbal zijn.

RvN is gewoon een dope spits en hoort bij de gekste spitsen op dit moment.
Die gozer hoort gewoon in het Nederlands elftal...en eerlijk gezegd, degene die RvN niet opstelt is gewoon niet realistisch bezig....

Ook de spelers van Real prijzen Ruud de hemel in..er werd gezegd dat hij zoo makkelijk scoort dat het gewoonweg bijzonder is...en als inderdaad zoals hierboven is gezegd je op de laatste moment terugkeert voor de CL na de bevalling ....en Ronaldo op de bank en hij in de basis en dan ook nog eens 2 keer scoren...Man als ik dit zo intik vind ik die van Basten steeds meer mongool.

Ik vond het ook prachtig om te zien hoe RvN een applaus kreeg van Ronaldo, terwijl die op de bank zat...

Ruud is gewoon Lauw!
  donderdag 28 september 2006 @ 13:56:55 #184
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42198202
Maar jongens, Huntelaar blijkt toch geen zak beter inmiddels? Die presteert zelfs bij Ajax, in de NL-competitie een stuk minder, dan RVN bij Real in de Priméra Division en de CL.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42198208
Eigenlijk wil een Marco van Basten volgens mij een spits ala Kluivert, goed meevoetballend, die het team sterker maakt en niet zo zeer een goaltjesdief zoals een Makaay.

Zo wil Marco geen individuetjes, zoals Van Bommel, Davids, Seedorf en Van Nistelrooy, alleen vrees ik dat hij niet zoveel keus heeft en dit soort spelers net wel nodig heeft
  donderdag 28 september 2006 @ 14:03:26 #186
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42198327
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:55 schreef opgebaarde het volgende:
dubbelx, je moet er wel rekening mee houden dat de speelstijl van het Nederlands Elftal totaal anders is als bij Real, het is dus geen bewijs of een feit.
Ik denk dat jij nog steeds NIET begrijpt waar ik of de meeste het hier over hebben....
Lees wat geschreven word door Solstice..prachtig uitleg...als je het nog niet snapt, jah dan zou ik maar gaan dammen ofsow!
pi_42198444
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:03 schreef DubbelX het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nog steeds NIET begrijpt waar ik of de meeste het hier over hebben....
Lees wat geschreven word door Solstice..prachtig uitleg...als je het nog niet snapt, jah dan zou ik maar gaan dammen ofsow!
dan heb jij eerdere postings van mij ook niet gelezen
  donderdag 28 september 2006 @ 14:14:50 #188
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42198581
wat Marco wil klopt niet...Marco is gewoon een kapsonesleijer met zn knipoogjes naar de media tijdens die persconferenties...gatver, egt smiechterig!!

Dus als ik jou stuk moet geloven, waarom zet ie Huntelaar erin dan...das ook een afmaker en nix meer.
En RvN heeft toch egt wel meer credit en ervaring als speler als Huntelaar...come on man!
Gozer staat nu ook al een paar weken droog....zo zie je maar.
pi_42198653
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:14 schreef DubbelX het volgende:
wat Marco wil klopt niet...Marco is gewoon een kapsonesleijer met zn knipoogjes naar de media tijdens die persconferenties...gatver, egt smiechterig!!

Dus als ik jou stuk moet geloven, waarom zet ie Huntelaar erin dan...das ook een afmaker en nix meer.
En RvN heeft toch egt wel meer credit en ervaring als speler als Huntelaar...come on man!
Gozer staat nu ook al een paar weken droog....zo zie je maar.
Waar schrijf ik dat? Je leest tussen de letters door
Ow, dus the Hunter staat een paar weken droog dus dat zegt alles, Ruud natuurlijk nooit hè

Ik heb beidewaj liever Ruud in de spits hoor t.o.v. van the Hunter alleen hier hebben veel mensen een mening terwijl die alleen kijken naar techniek. Techniek is een van de minst belangrijke critia in de voetballerij. Anders mag jij mij vanaf nu gaan verklaren waarom Grunholz het nooit gemaakt heeft
pi_42198783
Techniek is juist het belangrijkste wat er is in voetbal, zonder techniek ben je nergens. Maar er zit een groot verschil tussen mooie trucjes met de bal kunnen, en een bal kunnen aannemen, passen, mannetje kunnen passeren en op goal trappen/bal voorzetten.
pi_42198960
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef Solstice het volgende:
Techniek is juist het belangrijkste wat er is in voetbal, zonder techniek ben je nergens. Maar er zit een groot verschil tussen mooie trucjes met de bal kunnen, en een bal kunnen aannemen, passen, mannetje kunnen passeren en op goal trappen/bal voorzetten.
Zonder techniek kom je nergens inderdaad.
Maar je ooit afgevraagd hoe het komt dat er zoveel spelers die door Ajax opgeleid zijn toch ergens aan de bak komen?

Een speler als Grunholz, is al tijdje terug, die had een super techniek, waarom kon die niet eens een basisplaats bij Ado 8 jaar geleden afdwingen? Omdat er meer is dan alleen techniek. Dus techniek is niet de maatstaf
  donderdag 28 september 2006 @ 14:40:13 #192
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42199195
als alleen techniek (truuken) genoeg was geweest, dan heb je genoeg sterspelers rondlopen die niet eens meedoen in de competitie...dus met andere woorden techniek is niet alles en al helemaal niet als veldvoetballer...

als veldvoetballer moet je vanzelfsprekend een bal kennen aannemen en pasen, maar ook op juiste manier en moment kunnen lopen in dieptes, of mannetje overnemen als je collega meegaat of niet terugkomt, je hebt inzicht nodig, dus voordat de bal onderweg is moet je al weten wat waar en hoe je het gaat doen ect. ..das wat anders als pleinvoetbal...4 tegen 4...pannaas...truuken...al vind ik dat zoiezo een kunst opzich en ook een competitie opzich...

Anders zou Feijenoord een wereldelftal kennen hebben met alle Rotterdamse straatvoetbaljeugd...

opgebaarde...sorry...ik heb je te snel naar benede gehaald zonder egt je andere teksten te lezen..maar dat je RvN tog boven Huntelaar in schat is zoiezo al meer verstand hebben van voetbal als van Basten.
pi_42199288
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef DubbelX het volgende:
-knip-

opgebaarde...sorry...ik heb je te snel naar benede gehaald zonder egt je andere teksten te lezen..maar dat je RvN tog boven Huntelaar in schat is zoiezo al meer verstand hebben van voetbal als van Basten.
nee geen sorry, boeiend

Ik heb altijd geprobeerd te beredeneren waarom Marco bepaalde beslissingen nam en ik ben een heel end gekomen. Niet dat ik het ermee eens was maar kon het me wel voorstellen. Zijn visie dat hij het beste team wil laten spelen (en soms horen daar niet de allerbeste voetballers bij) sprak mij gigantisch aan maar waar hij nu allemaal mee bezig is begrijp ik echt niet meer. Zonder een Seedorf, Davids, Van Bommel en Van Nistelrooy zullen we echt niet sterker zijn dan met ze. Het is gewoon wachten totdat Marco weer een onverklaarbare beslissing neemt, ik zie hem Van der Vaart er nog wel uitgooien of een Huntelaar. Ik vrees het aankomende EK
pi_42199589
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het is heel flauw een vraag met een wedervraag te beantwoorden. Ik vroeg enkel wanneer IEMAND (lees: niet RvN specifiek) volgens jou zich wel bewezen heeft in het Nederlands elftal. Dat is alles wat ik vraag.
Maar uitgaande van het antwoord wat je geeft (je bent het niet eens met mijn opmerking) heb jij er een in ieder geval een opvatting over, die zou ik dan ook graag kennen...
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:48 schreef Grimm het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar Saha levert nog niet echt een bijster goede prestatie bij man.utd.
Vorig seizoen werd het beste voetbal gespeeld (en de beste resultaten behaald) toen Saha de plaats van Van Nistelrooy innam, die lijn wordt dit seizoen voortgezet. Qua doelpunten (wat hier het criterium schijnt te zijn) heeft Saha er twee inliggen in de competitie en drie belangrijke doelpunten in de CL gemaakt.
quote:
Plus kun je wel aankomen met dat doelpunt van dinsdag wat hij maakte maar die werd aangeraakt en op die manier plofte hij achter de keeper.
Niet anders dus dan het gemiddelde doelpunt van Van Nistelrooy dus, die nog geen 5 mooiere doelpunten heeft gemaakt in zijn carrière.
quote:
Het team loopt voor geen meter, het is niet om aan te zien.
Het team liep prima in de eerste wedstrijden, nu loopt het iets minder. Ze zijn in ieder geval niet weggespeeld op Europees gebied, in tegenstelling tot Real Madrid in Lyon.
quote:
Dus daarom vraag ik mij af hoeveel volledige wedstrijden jij van man.utd hebt gezien.
Vooruit, tegen Fulham, tegen Charlton, tegen Tottenham, tegen Celtic, Arsenal en Reading
quote:
Van Nistelrooy scoorde achtereenvolgens 10 wedstrijden ( of nog meer) en daar zaten ook topwedstrijden tussen.
Nogmaals wat zeggen mij dit soort statistiekjes, bovendien is deze van jaren geleden. Destijds werd er bij Manchester United 4-5-1 gespeeld met Van Nistelrooy als enige spits, die zich niet met het spel bemoeide voor de afrondende fase, waarin alle aanvoer naar hem ging. Leuk voor Van Nistelrooy dat hij zoveel scoorde toen (dat seizoen waren er overigens 9 penalty's bij), maar het gaat toch echt om of je wint en in tweede instantie hoeveel je er als team scoort. In een 4-3-3 systeem is de spits juist iemand die buitenspelers en middenvelders beter moet laten functioneren en niet puur gericht zijn op de goal, het moet juist andersom, de spits moet niet met zijn gezicht naar de goal, maar met de rug naar de goal toespelen en dat kan hij absoluut niet.
quote:
Je kan wel roepen dat hij scoort tegen de mindere ploegen maar in de premier league zijn d'r domweg geen mindere ploegen
Blackburn uit, middlesborough uit, newcastle uit, porthsmouth thuis, dat zijn geen gemakkelijke wedstrijden.
Allemaal leuk en aardig, maar je moet het niet absoluut maar relatief bekijken. In Nederland zijn je tegenstanders misschien minder, maar je medespelers zijn net zo goed minder.
quote:
Een spits moet natuurlijk wel aanvoer krijgen om te scoren, vooral toen beckham weg ging en je die mafkees van een ronaldo d'r bij kreeg.
Dat is het hem juist: Van Nistelrooy is volledig afhankelijk van de ballen die van anderen op een presenteerblaadje aangereikt moet krijgen. Een goede spits kenmerkt zich doordat hij, ook als hij die ballen niet krijgt en/of niet scoort toch een voldoende bijdrage kan leveren aan het spel en niet dat hij als medespelers minder spelen of een betere tegenstander treffen totaal onzichtbaar is.
quote:
Ik word nu een beetje flauw van je,
Jammer, je zou beter mijn bijdragen nog een keer lezen en dan wellicht concluderen dat de geweldenaar waar we over praten misschien toch net een paar niveautjes minder is als gedacht.
quote:
Houd je liever bezig met het nl elftal wat zo godsafschuwelijk slecht speelt, en de mensen die hij selecteerd,
Mooi, als jij je hier dan ook aan houdt dan kunnen we het onderwerp Van Nistelrooy als een gesloten boek beschouwen aangezien hij (onder Van Basten sowieso dunkt me) niet meer geselecteert lijkt te worden.
quote:
dat zijn mensen die falen en niet van nistelrooy
Van Nistelrooy heeft al 6 jaar achtereen gefaald in Oranje, die had allang niet meer in beeld horen te zijn. Makaay heeft nooit een kans gehad, terwijl hij eenzelfde type is als Van Nistelrooy, maar dan meer scoort. Seedorf heeft nooit ook maar een kans gehad van Van Basten, dus heeft, gezien zijn spel, wél reden tot klagen. Hetzelfde geldt voor Davids, die van aanvoerder gedegradeerd werd tot een ex-speler die als hoofdcoach mislukt is.
Dat Heitinga, Theo Janssen en weet ik wie nog allemaal meer falen en niet eens bij de selectie horen wil niet zeggen dat Van Nistelrooy daar wel bij hoort.
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef DubbelX het volgende:
Om te scoren heb je toch ook echt bepalende pases nodig...waarschijnlijk is het middenveld niet goed genoeg om te domineren en van Nistelrooij een juiste paas te geven.
Is het nooit in je opgekomen dat de oorzaak ook wel eens bij Van Nistelrooy zou kunnen liggen. Ik bedoel, hij heeft in Oranje onder Van Gaal en Advocaat, bij Manchester United en nu bij Real weer heeft hij telkens een sterk middenveld achter zich gehad, maar als hij dan weer eens onzichtbaar is dan ligt het altijd aan anderen. In topwedstrijden krijgt hij geen vijf assists op een gouden dienblad maar één of twee en die maakt hij in de regel dan niet. Dan moet hij bijvoorbeeld zelf een actie kunnen maken of zich als aanspeelpunt manifesteren.
quote:
Want van Nistelrooij scoort echt wel aan de lopende band en dat moet je echt wel in je hebben en dat is dus een voetballende kwaliteit.
Tot voor deze zin nam ik je nog enigszins serieus, maar bovenstaande is echt de grootste onzin die ik in tijden heb gelezen.
quote:
Ook kan de man goed in de dekking gespeeld worden en de bal vasthouden....
Als je daaronder verstaat dat je niet eens een bal aan kunt nemen zonder dat die vijf meter van je voet afspringt ga ik met je mee.
quote:
van Nistelrooij is een wereldspits, anders had ie niet in de TOP gespeeld.
Sikora is ook een topper, want hij is international en heeft bij Ajax gespeeld, kom op zeg, wat een kulargument. Overigens wel opvallend dat hij in de TOP speelt volgens jou, maar diezelfde top niet goed genoeg is om hem van passes te voorzien aldus jezelf in ditzelfde stukje.
quote:
en wij ons blindstaren op doelpunten...hmm ik weet niet of je het spelletje door heb, maar er hoort gescoord te worden om te winnen en een spits is daar de beste man voor.
Natuurlijk draait het om doelpunten, maar het draait er niet om wie ze maakt. Bovendien is 4-3-3 is er juist op gericht om veel verschillende mensen regelmatig te laten scoren en niet één speler alles.
pi_42199724
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zonder techniek kom je nergens inderdaad.
Maar je ooit afgevraagd hoe het komt dat er zoveel spelers die door Ajax opgeleid zijn toch ergens aan de bak komen?

Een speler als Grunholz, is al tijdje terug, die had een super techniek, waarom kon die niet eens een basisplaats bij Ado 8 jaar geleden afdwingen? Omdat er meer is dan alleen techniek. Dus techniek is niet de maatstaf
Komt heel veel bij kijken ja. Die spelers van Ajax vind ik trouwens ook geen supertechniek hebben, als je die Babel rondjes om een stilliggende bal ziet dansen vraag je je toch ook af waar ie nou in godsnaam mee bezig is. Maar wat er bij veel ajax-spelers mist is mentaliteit. Het word ze te gemakkelijk gemaakt in de jeugd, ze hoeven nooit te knokken om kampioen te worden, omdat ze toch voetballend beter zijn. En dat breekt ze later op. Het was niet voor niks dat de dragende spelers bij Jong Oranje allemaal hebben moeten knokken om hogerop te komen, Schaars Huntelaar De Zeeuw Luirink, stuk voor stuk.
  donderdag 28 september 2006 @ 15:01:55 #196
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42199774
Nou dan zie jij een heel ander man.utd dan ik zie
Het is om te janken.
pi_42199866
wimderon, je anti Van Nistelrooij zijn is wel duidelijk en je slaat door.
Gespeeld: 371 en maar 217 doelpunten gemaakt, ja duidelijk geen topspits.

je kan discussieren of een speler als Ruud een team beter laat spelen en er betere prestaties van het team zijn maar Ruud gefaald in Ned. Elftal, come on. Ik ben redelijk pro Makaay, maar het is geen feit dat hij beter heeft gepresteerd (410 204). Dat jij de tekst van een ander de grootste onzin vindt die je in tijden hebt gelezen is tekenend.
  donderdag 28 september 2006 @ 15:09:22 #198
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42199986
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar uitgaande van het antwoord wat je geeft (je bent het niet eens met mijn opmerking) heb jij er een in ieder geval een opvatting over, die zou ik dan ook graag kennen...
[..]
Lieve schat, je gaat nu al een discussie aan op grond van iets wat je niet eens weet...Misschien ben ik het wel heel erg met je eens! Misschien...
Als je nou gewoon even jouw definitie geeft van een speler die zich bewezen heeft in het Nederlands elftal, dan zal ik je antwoorden.
Het doet op deze manier namelijk een beetje kinderachtig aan hoe je op een simpele vraag reageert.
pi_42200606
Huntelaar ondervind nu wat Ruud ondervond.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 28 september 2006 @ 15:38:16 #200
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42200690
ik vind Opgebaarde steeds lauwer...hahaha....geweldig hoe je die kerel ff op de feiten wijst terwijl hij een hele pagina nodig heeft om onzin te schrijven...hij gelooft het tog zelf niet.
En vooral die smiliee...hahaha...prachtig!!!

En inderdaad...Makaaij had zoeizo allang een eerlijke echte kans moeten krijgen en al sker voor Huntelaar...nogmaals Huntelaar is niet slecht, maar vind em gewoon er nog niet klaar voor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')