ik heb nog zes miljoen van de schattigste foto's, ik zal straks nog ff wat uploaden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik neem 'm even mee naar Flora & Fauna.
Tevens een tvp![]()
.
Straks? NUquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:12 schreef extreme het volgende:
[..]
ik heb nog zes miljoen van de schattigste foto's, ik zal straks nog ff wat uploaden.
![]()
Er staat ook nergens dat ze nu al op te halen zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kittens mogen pas bij de moederpoes weg als ze 12 weken zijn, anders kun je later gedragsproblemen verwachten. Dus ik zou nog ff een weekje of 5 wachten
hij/zij biedt ze toch nu aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat ze nu al op te halen zijn
Er worden wel vaker kittens gereserveerd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hij/zij biedt ze toch nu aanJe gaat toch niet iets aanbieden wat nog niet weggaat?
ze gaan weg met acht weken, jong, dat weet ik, maar mijn eigen appartement is sinds een week onbewoonbaar door enorme waterschade, en ik zit nu met 8 katten en wat er nog over is van m'n inboedel in het appartement van m'n buurmeisje,quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kittens mogen pas bij de moederpoes weg als ze 12 weken zijn, anders kun je later gedragsproblemen verwachten. Dus ik zou nog ff een weekje of 5 wachten
Waarom dan weer een nestje?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:31 schreef extreme het volgende:
Het is trouwens niet het eerste nestje katten wat ik in huis heb, ik weet wel iets over opvoeding en kattengedrag.
omdat die sloerie van een moederpoes zich zwanger heeft laten neuken voordat ik haar kon laten steriliseren, ze was opzich alweer zwanger voordat het vorige nest het huis uit wasquote:
Bij jou bezorgen we thuis, dat weet jequote:Op dinsdag 26 september 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
En waar mogen ze opgehaald worden? Hilversum deze keer?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:59 schreef extreme het volgende:
[..]
Bij jou bezorgen we thuis, dat weet je![]()
je hebt een reply,quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef Gladys het volgende:
Zijn het trouwens mannetjes of vrouwtjes ? (niet dat het mij uitmaakt hoor,is allebei welkom) ohhh ik ben vliefd
Ik heb je een mail gestuurd extreme
mail me je adres evenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben verliefd...
![]()
Zoooo verleidelijk dit, maar 3 vinnik wel genoeg (maar als je hem stiekem voor m'n deur aflevert, blijft ie wel)
Succes met het stelletje![]()
Neem je toch gezellig 2?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:06 schreef Roellie80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nou...
ik had net besloten dat ik niet genoeg thuis was om z'n beestje te vermaken![]()
zijn er nog 2 over danquote:
er zijn er nog precíes twee over...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zijn er nog 2 over dan![]()
Je moet ze nemen ze zijn zo leuk!
Maar ik ben nooit thuis
ze redden zich prima! ze willen bij jou komen wonen!
Maar ik kan niet.. ik... AARGGHH![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:14 schreef extreme het volgende:
[..]
er zijn er nog precíes twee over...
je kan even komen kijken en ze knuffelen en ze vasthouden..?
![]()
Gewooooon doen! Katten zijn zo vreselijk leuk en lief en schattig en knuffelig en...en....ja...geweldig gewoon eigenlijk!En als je die beestjes eenmaal gezien en geknufd hebt, ben je verkocht (ik was vroeger nooit een kattenmens, totdat we ook 2 van die schatjes kregen)quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
hilversum he...
Ik ga er nog een nachtje over slapen
Hilversum kom ik toch elke dag langs
Je wil niet weten hoe graag ik een katje wil!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewooooon doen! Katten zijn zo vreselijk leuk en lief en schattig en knuffelig en...en....ja...geweldig gewoon eigenlijk!En als je die beestjes eenmaal gezien en geknufd hebt, ben je verkocht (ik was vroeger nooit een kattenmens, totdat we ook 2 van die schatjes kregen)
Twee?? Heeft Gladys er eentje uitgezocht? Welke?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:14 schreef extreme het volgende:
[..]
er zijn er nog precíes twee over...
een van de zwart-witte is voor mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:04 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Twee?? Heeft Gladys er eentje uitgezocht? Welke?![]()
schop hem gewoon de deur uitquote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef ymme het volgende:
Wat een schatjes.
Ik ga weg bij mijn vriend, en ga alleen wonen. Hij vindt één genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |