ik heb nog zes miljoen van de schattigste foto's, ik zal straks nog ff wat uploaden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik neem 'm even mee naar Flora & Fauna.
Tevens een tvp![]()
.
Straks? NUquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:12 schreef extreme het volgende:
[..]
ik heb nog zes miljoen van de schattigste foto's, ik zal straks nog ff wat uploaden.
![]()
Er staat ook nergens dat ze nu al op te halen zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kittens mogen pas bij de moederpoes weg als ze 12 weken zijn, anders kun je later gedragsproblemen verwachten. Dus ik zou nog ff een weekje of 5 wachten
hij/zij biedt ze toch nu aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat ze nu al op te halen zijn
Er worden wel vaker kittens gereserveerd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hij/zij biedt ze toch nu aanJe gaat toch niet iets aanbieden wat nog niet weggaat?
ze gaan weg met acht weken, jong, dat weet ik, maar mijn eigen appartement is sinds een week onbewoonbaar door enorme waterschade, en ik zit nu met 8 katten en wat er nog over is van m'n inboedel in het appartement van m'n buurmeisje,quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kittens mogen pas bij de moederpoes weg als ze 12 weken zijn, anders kun je later gedragsproblemen verwachten. Dus ik zou nog ff een weekje of 5 wachten
Waarom dan weer een nestje?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:31 schreef extreme het volgende:
Het is trouwens niet het eerste nestje katten wat ik in huis heb, ik weet wel iets over opvoeding en kattengedrag.
omdat die sloerie van een moederpoes zich zwanger heeft laten neuken voordat ik haar kon laten steriliseren, ze was opzich alweer zwanger voordat het vorige nest het huis uit wasquote:
Bij jou bezorgen we thuis, dat weet jequote:Op dinsdag 26 september 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
En waar mogen ze opgehaald worden? Hilversum deze keer?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:59 schreef extreme het volgende:
[..]
Bij jou bezorgen we thuis, dat weet je![]()
je hebt een reply,quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef Gladys het volgende:
Zijn het trouwens mannetjes of vrouwtjes ? (niet dat het mij uitmaakt hoor,is allebei welkom) ohhh ik ben vliefd
Ik heb je een mail gestuurd extreme
mail me je adres evenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben verliefd...
![]()
Zoooo verleidelijk dit, maar 3 vinnik wel genoeg (maar als je hem stiekem voor m'n deur aflevert, blijft ie wel)
Succes met het stelletje![]()
Neem je toch gezellig 2?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:06 schreef Roellie80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nou...
ik had net besloten dat ik niet genoeg thuis was om z'n beestje te vermaken![]()
zijn er nog 2 over danquote:
er zijn er nog precíes twee over...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zijn er nog 2 over dan![]()
Je moet ze nemen ze zijn zo leuk!
Maar ik ben nooit thuis
ze redden zich prima! ze willen bij jou komen wonen!
Maar ik kan niet.. ik... AARGGHH![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:14 schreef extreme het volgende:
[..]
er zijn er nog precíes twee over...
je kan even komen kijken en ze knuffelen en ze vasthouden..?
![]()
Gewooooon doen! Katten zijn zo vreselijk leuk en lief en schattig en knuffelig en...en....ja...geweldig gewoon eigenlijk!En als je die beestjes eenmaal gezien en geknufd hebt, ben je verkocht (ik was vroeger nooit een kattenmens, totdat we ook 2 van die schatjes kregen)quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
hilversum he...
Ik ga er nog een nachtje over slapen
Hilversum kom ik toch elke dag langs
Je wil niet weten hoe graag ik een katje wil!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewooooon doen! Katten zijn zo vreselijk leuk en lief en schattig en knuffelig en...en....ja...geweldig gewoon eigenlijk!En als je die beestjes eenmaal gezien en geknufd hebt, ben je verkocht (ik was vroeger nooit een kattenmens, totdat we ook 2 van die schatjes kregen)
Twee?? Heeft Gladys er eentje uitgezocht? Welke?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:14 schreef extreme het volgende:
[..]
er zijn er nog precíes twee over...
een van de zwart-witte is voor mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:04 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Twee?? Heeft Gladys er eentje uitgezocht? Welke?![]()
schop hem gewoon de deur uitquote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef ymme het volgende:
Wat een schatjes.
Ik ga weg bij mijn vriend, en ga alleen wonen. Hij vindt één genoeg
Kunnen we die stomme grapjes eens achterwege latenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen ze zwemmen?
Dacht trouwens niet dat je hier dieren mocht handelen (gratis of niet)
Dit is naar mijn inzien duidelijk geen handelquote:han·del (de ~ (m.))
1 het kopen en verkopen van goederen, diensten en energie
wat een lieffie !!!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:54 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
volgende week donderdag ga ik haar halen![]()
Feedbackquote:Op woensdag 27 september 2006 13:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan nog was het niet toegestaan toch om dieren weg te geven of verhandelen etc etc
Eerste dikgedrukte regel wat houd dat in? FAQ Flora & Fauna
Want ik heb evt nog stoffelijk overschot van een kitten liggen hier die ik weg wil geven
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef Roellie80 het volgende:
TS ik heb gemaild...
Ik neem aan dat je d'r nu binnen houdt tot ze gesteriliseerd is? Er is op deze wereld niet bepaald sprake van een kattentekort ofzo...quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef extreme het volgende:
[..]
omdat die sloerie van een moederpoes zich zwanger heeft laten neuken voordat ik haar kon laten steriliseren, ze was opzich alweer zwanger voordat het vorige nest het huis uit was![]()
ze heeft wel ervaring met kittens inmiddels![]()
zoals ik begrepen heb,is moederpoes al bij de dierenarts voor sterilisatiequote:Op woensdag 27 september 2006 16:51 schreef Twiggy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je d'r nu binnen houdt tot ze gesteriliseerd is? Er is op deze wereld niet bepaald sprake van een kattentekort ofzo...![]()
Dan al? Als ik het dan goed begrijp is ze dan pas 7,5 week....dat is wel wat jong hoor, kan ze niet nog wat langer bij d'r moeder blijven? Wel een lieffie hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 12:54 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
volgende week donderdag ga ik haar halen![]()
als ik zelf kittens heb,gaan ze ook tussen 7 en 8 weken weg hoor... Ligt er net aan hoe zelfstandig ze al zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 11:40 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Dan al? Als ik het dan goed begrijp is ze dan pas 7,5 week....dat is wel wat jong hoor, kan ze niet nog wat langer bij d'r moeder blijven? Wel een lieffie hoorHeb je al een naam?
Kittens van 7 a 8 weken zijn nog niet zelfstandig. Die hebben hun moeder gewoon hard nodig. Pas vanaf 12 weken is het een verantwoorde leeftijd om ze weg te doen. Dat zou je toch moeten weten aangezien "je zelf wel eens kittens hebt", zoals je zegt.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
als ik zelf kittens heb,gaan ze ook tussen 7 en 8 weken weg hoor... Ligt er net aan hoe zelfstandig ze al zijnEn nee heb nog geen naam
nee, want het "komt haar nu even niet meer zo goed uit"quote:Op donderdag 28 september 2006 11:40 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Dan al? Als ik het dan goed begrijp is ze dan pas 7,5 week....dat is wel wat jong hoor, kan ze niet nog wat langer bij d'r moeder blijven?
Nog niet zelfstandig dus, en nu?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
als ik zelf kittens heb,gaan ze ook tussen 7 en 8 weken weg hoor... Ligt er net aan hoe zelfstandig ze al zijnEn nee heb nog geen naam
hoe weet jij of ze nog niet zelfstandig zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 12:43 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Nog niet zelfstandig dus, en nu?
Dat je zelf je kittens weg doet als ze zo jong zijn, wil niet zeggen dat dat dan maar goed is hoor.
Omdat dat nou eenmaal zo is, 7,5 week is echt nog te jong hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoe weet jij of ze nog niet zelfstandig zijnheb je ze gezien
![]()
En heb zelf ook wel eens een nest met 10 weken pas weg gedaan omdat ze er eerder nog niet aan toe waren... En ja met al mijn geplaatste kittens gaat het prima...![]()
en waar concludeer je dat aan af ? er is mij gezegd dat ik haar volgende week kan komen halen...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:02 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Omdat dat nou eenmaal zo is, 7,5 week is echt nog te jong hoor.
Ik geloof heus wel dat je het beste met ze voorhebt en ik vind het jammer dat je ze niet gewoon nog wat langer bij d'r moeder wilt houden.
Je zegt dat je haar volgende week kan gaan ophalen. Daaruit concludeer ik dat je dat ook gaat doen, niet zo heel vreemd imo. Als je wilt dat ze langer bij haar moeder zou blijven, zou je dat ook wel doen toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
en waar concludeer je dat aan af ? er is mij gezegd dat ik haar volgende week kan komen halen...
en daarbij dit is niet het topic om daar te gaan over discussieren,open dan zelf een topic...
we hadden je vriendelijk gevraagd deze discussie uit dit topic te houden, ik vind het prachtig voor je dat je het allemaal beter denkt te weten, maar als je zonodig de barricades op wilt om de wereld te verbeteren open je maar een eigen topic.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
nee, want het "komt haar nu even niet meer zo goed uit"
vanaf eind volgende week mogen ze de wijde wereld in, ze mogen ook nog wel een weekje of twee langer blijven, wat je zelf wilt,quote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zal er dit weekend nog eens uitvoerig over nadenken.. iig bedankt voor je mailtje
wanneer gaan ze weg bij mamma? ik las dat ze nog wel een week of 2 bij mamma moeten blijven?
Gek ik heb er 10 (katten), en voor een groot gedeelte afkomstig van wilde/zwerfende kittens. Die waren beduidend jonger dan 12 weken (de jongste 9 dagen). Geen enkel probleem met de kittens/katten, ook niet met hun gedrag. Todat het mode werd om "raskatten" te kopen bij "verantwoorde fokers" gingen kittens altijd tussen de zes en de acht weken de deur uit. Nooit van problemen gehoord. En wat is zelfstandig? Bij zes weken eet een kitten zelfstandig, gaat zelfstandig naar de bak, en kan zichzelf wassen. Bij zo'n jong propje zorg je natuurlijk wel voor goed eten (kittenvoer!) een schone bak en een warme droge slaapplek.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Kittens van 7 a 8 weken zijn nog niet zelfstandig. Die hebben hun moeder gewoon hard nodig. Pas vanaf 12 weken is het een verantwoorde leeftijd om ze weg te doen. Dat zou je toch moeten weten aangezien "je zelf wel eens kittens hebt", zoals je zegt.
Ja, en wat is nu je punt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bouddalain,
Smoesjes over poesjes. (ivm kattenoverschot)
Ik zet hier een antwoord want ik mag niet offtopic zoals de rest.
zal er van de week nog een paar makenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
En Gladys? Al nieuwe foto's toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |