Ik heb Six Feet Under gekeken, een paar weken terug, en er al heel wat stof tot denken over vermeld. Maar dat is een serie, en ik weet niet of jij zo van de series bent.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij er van vindt.
Verder nog iets gekeken wat ik onlangs getipt heb? Of iets anders?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alleen met die dingen dan.
* Arcee gaat![]()
Truste.
I.R. Baboons semi-bikkeltijd deel 75 - Ook weer zonder titel
Waarom kom je ook niet gezellig blote vrouwen kijken in NBquote:
*kijkt*quote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom kom je ook niet gezellig blote vrouwen kijken in NB![]()
![]()
Alsof ik daarop zit te wachtenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom kom je ook niet gezellig blote vrouwen kijken in NB![]()
![]()
Het is echt het meest interessante semi-punkalbum wat ik de laatste jaren gehoord heb, ik word hier helemaal gek nu.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef Lamon het volgende:
Ik ben nu het nieuwe album van the Killers aan het beluisteren.
En aangezien ze zelf zeggen dat het het beste album van de afgelopen jaren is, ga ik heel voorzichtig en kritisch te werk.
Ik ben ZO benieuwd.
PSquote:
quote:
Ja hoor, met PSje ook?quote:
Zoals altijd... ik mag niet klagen.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
Zoals altijd... ik mag niet klagen.
Doe ik dan ook niet
Dat iemand mij nog eens verstandig zou noemenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik heb zin om te slapen.
Truste.
Wat moet je met die zooi?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
Zo! Flink E-gebayed!!
Paar DVD's van mijn all time favoriete subject ER en haar papa aangeschaft voor little pecunia
Laptoppie aangeschaft
1e drukje Oliver Twist aangeschaft![]()
![]()
(was maar net onder de 500 euro!!) Uitgegeven in London in 1837, Original Publisher's Cloth en alles!! 3 Boeken!! Whoeiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat kan jou dat schelen?quote:
Ik denk dat ie het wat veel geld vond, voor iets waar hij zelf helemaal geen meerwaarde in ziet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Wat kan jou dat schelen?
Als ie het iets anders had geformuleerd.... 'die zooi'.... had ik hem behoorlijk antwoord gegeven!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het wat veel geld vond, voor iets waar hij zelf helemaal geen meerwaarde in ziet.
(alhoewel het altijd gevaarlijk is, om voor andere mensen te spreken.)
Maar goed, er zijn mensen die 15000,- uitgeven voor een postzegel, dus ik ik denk dat je relatief gezien nog best wel waar voor je geld krijgt, en als je het leuk vind, waarom ook niet?
Sorry.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ie het iets anders had geformuleerd.... 'die zooi'.... had ik hem behoorlijk antwoord gegeven!
Die verzamelwaarde snap ik nooit zo goed. Dat iemand het leuk vind om iets redelijk unieks te bezitten helemaal wel overigens, omdat het een verlengde van je eigen karakter en leven en visie en noem maar op is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
En inderdaad, afgezien van de verzamelwaarde van bijvoorbeeld die Dickens, vind ik het leuk.
Het is altijd zo mooi om juist dingen te bezitten waarvan je later denkt die wil ik houden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die verzamelwaarde snap ik nooit zo goed. Dat iemand het leuk vind om iets redelijk unieks te bezitten helemaal wel overigens, omdat het een verlengde van je eigen karakter en leven en visie en noem maar op is.
Maar die verzamelwaarde heb je toch niets aan, omdat je het nooit en te nimmer gaat verkopen, omdat je het leuk vind om zelf te bezitten?
Okayquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry.Mijn taalgebruik was niet geheel op zijn plek.
![]()
Mijn kinderen erven een Piratenschip.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OkayNo worries!!
En ik heb dacht ik goed uitgelegd waarom ik het wilde kopen, de verzamelwaarde, en inderdaad, verkopen zal ik niet gauw doen. Ik heb ook een aantal eerste drukken van Cissy van Marxveldt, doe ik ook nooit weg. Verder heb ik een aantal theater jaarboeken vanaf 1911 tot en met 1939. Zijn goud waard op de markt, ik doe ze niet weg.
Ik geniet ervan, kijk er regelmatig in, en mijn kinderen zijn er later goed mee
Zo denk ik dan maar.
Mijn kinderen kan ik niet meer bieden dan de coolste vader die ooit geleefd heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kinderen erven een Piratenschip.![]()
Beste Lamon. Een coole vader daar zijn heel veel kinderen die dat gewoon missen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn kinderen kan ik niet meer bieden dan de coolste vader die ooit geleefd heeft.
Maar dat is nogal narcistisch, en dat is meteen de reden waarom ik waarschijnlijk nooit kinderen zal krijgen.
Lekker paradoxaal enzo.
Helaas Lamon, die titel is al vergeven aan mijn vader!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn kinderen kan ik niet meer bieden dan de coolste vader die ooit geleefd heeft.
Mijn vader was ook narcistisch en een geweldig fotograaf.quote:Maar dat is nogal narcistisch, en dat is meteen de reden waarom ik waarschijnlijk nooit kinderen zal krijgen.
Lekker paradoxaal enzo.
1 die geen kinderen wil, bedoel je.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:44 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon effe de juiste meid tegenkomen. Ik heb er ook tot mijn 31e over gedaan om de juiste vent tegen te komen hoor
Dan had jij het ook even anders moeten formuleren makker!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
1 die geen kinderen wil, bedoel je.
... suggereert namelijk dat je ze wel zou willen krijgenquote:Maar dat is nogal narcistisch, en dat is meteen de reden waarom ik waarschijnlijk nooit kinderen zal krijgen.
Lekker paradoxaal enzo.
Maar dat is een 'scheve schuit'!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kinderen erven een Piratenschip.![]()
Kinderen willen is zo'n raar begrip.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
1 die geen kinderen wil, bedoel je.
Dan heb ik de intensie idd verkeerd geformuleerd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
... suggereert namelijk dat je ze wel zou willen krijgen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je neukt een vrouw waar je gek op bent en dan komen ze vanzelf.![]()
Dat was in die tijd toen we nog puur natuur waren zeker zo. Maar nu zijn we zo verwend, dat alles een bewuste beslissing moet zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kinderen willen is zo'n raar begrip.![]()
Je neukt een vrouw waar je gek op bent en dan komen ze vanzelf.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan heb ik de intensie idd verkeerd geformuleerd.
Ik bedoelde niet dat ik een goede vader voor mijn kinderen zou zijn, want dat zou ik absoluut niet zijn.
Inderdaad paradoxaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Ik heb de ziekelijke neiging om kinderen als volwassenen aan te spreken, en ik heb in mijn omgeving vaak genoeg gezien wat een kutkinderen je daarmee creeert.
Ik ook, zeker met die van mij.quote:
Ok dan zeg ik dat 't een verkeerde ontwikkeling is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat was in die tijd toen we nog puur natuur waren zeker zo. Maar nu zijn we zo verwend, dat alles een bewuste beslissing moet zijn.
Of dat een goede of slechte ontwikkeling is, laat ik lekker aan anderen.
Serieus?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, zeker met die van mij.
Maar als ik het over mocht doen waren ze er niet. Hoe gek ik ook op ze ben.
Daarvoor zijn ze vanaf die schuit zelfstandig geworden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is een 'scheve schuit'!
![]()
Ja, en ik hou heel erg veel van mijn kinderen, zou ze voor geen goud willen missen!!!!quote:
Droom zacht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik hou heel erg veel van mijn kinderen, zou ze voor geen goud willen missen!!!!
En dan zeg ik nu weltrusten.![]()
Ik denk dat ze de zorgen die de kinderen hebben, niet vindt opwegen tegen het geluk dat je bij macht aan je kinderen kunt geven. Dus dat je eigen macht om je kinderen geluk te geven, tegenwoordig minder groot is, dan de dingen buiten je macht om zijn, die je kinderen ongelukkig kunnen maken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Droom zacht.Maar ik snap niet waarom je ze eigenlijk niet wilt als je 't over ging doen?
Wil jij eigenlijk ooit kinderen I.R. ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
In het inmiddels dubbeldikke boek 'het tragische liefdesleven van I.R.Baboon' kunnen vanavond weer 3 hoofdstukken toegevoegd worden, waarvan minstens 2,5 in het deel 'IR, de minst tactische lul op aarde'.
Voorlopig niet. Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom. Inmiddels vind ik M. leuk, met wie ik vanavond stond te zoenen, maar R., voormalig scharrel en barvrouw, was het daar zo mee oneens dat ze me dat héél duidelijk heeft gemaakt. Daar komt nog als complicerende factor bij dat M. volgend jaar mede-bestuurslid is en we dus gewoon van elkaar af zouden moeten blijven. Dat is ook zo, maar ik vond M. al een hele tijd leuk, en blijkbaar is dat dus wederzijds. En morgen ga ik op weekend met een man (m/v) of 55, waaronder M. (maar R. iig niet, die hoef ik zelden meer te zien), dus ik ben heel benieuwd wat dat wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wil jij eigenlijk ooit kinderen I.R. ?
Och, het is toch ook wel weer lijden met verve.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom. Inmiddels vind ik M. leuk, met wie ik vanavond stond te zoenen, maar R., voormalig scharrel en barvrouw, was het daar zo mee oneens dat ze me dat héél duidelijk heeft gemaakt. Daar komt nog als complicerende factor bij dat M. volgend jaar mede-bestuurslid is en we dus gewoon van elkaar af zouden moeten blijven. Dat is ook zo, maar ik vond M. al een hele tijd leuk, en blijkbaar is dat dus wederzijds. En morgen ga ik op weekend met een man (m/v) of 55, waaronder M. (maar R. iig niet, die hoef ik zelden meer te zien), dus ik ben heel benieuwd wat dat wordt.
Ohoh, arme ik.
Was de wereld vroeger of in jouw jeugd zoveel beter? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Dus dat je eigen macht om je kinderen geluk te geven, tegenwoordig minder groot is, dan de dingen buiten je macht om zijn, die je kinderen ongelukkig kunnen maken.
Ja, natuurlijk. Wat dat betreft voel ik me ook net 16. Maar ondertussen word ik wel gehaat en zelfs mishandeld door mensen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, het is toch ook wel weer lijden met verve.
Dingen waar je nu van baalt, maar die achteraf dagboekwaardig zijn.(als een dagboek iets zou zijn wat mannen bij zouden kunnen houden, wat uiteraard niet kan...
)
Ik sprak ook voor een ander, wat gevaarlijk is, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:36 schreef svann het volgende:
[..]
Was de wereld vroeger of in jouw jeugd zoveel beter? Ik denk het niet.
De samenleving is harder geworden, maar staat aan de andere kant het individu weer meer eigenheid toe.
Het blijft appelen met peren vergelijken natuurlijk.
Erhm, hoe zat dat dan met dat verhaal van dat je er al veel langer was maar onder een ander account?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben vandaag precies een jaar op FOK!![]()
Klik... Svann... 2000quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:19 schreef svann het volgende:
Feli, WA!
You can log in any time you like, but you can never leave.
Toen was ik toerist. Heel sporadisch gepost tijdens BB4. Is niet eens te achterhalen. Ik ben nu echt een jaar zeer regelmatig actief.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Erhm, hoe zat dat dan met dat verhaal van dat je er al veel langer was maar onder een ander account?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
- 9 maanden geen seks (vanaf 4 maanden zwangerschap tot en met 4 erna)
- een humeurige vrouw
- hormoonkwesties
- onrealistische wensen van de vrouw ten opzichte van de man : 'Ik wil dat je NU dat lampje ophangt in de babykamer'
- zwetende vrouw in bed
- snurkende vrouw in bed door opgezwollen slijmvliezen als gevolg van zwangerschap
- veters strikken van je vrouw, zelf kan ze er niet meer bij
- 100 x per dag de vraag of je haar nog wel mooi vindt, of lief vindt
- huilbuien
- niet meer uitgaan want je vrouw wil niet in de rook staan en wordt zo moe van dat kroeghangen
dit is slechts een kleine selectie
Dan is het kind geboren:
- je staat op nummer 2 bij je vrouw van nu af aan
- poep, pies, stinkkots, zure melkkots
- de tieten van je vrouw zijn niet meer van jou maar van een schreeuwnd rozig monstertje
- de seks is ... oh, dat had ik al verteld geloof ik
- je kunt nergens meer spontaan naar toe, altijd een volksverhuizing meesjouwen want dat kind meot van alles hebben onderweg
- midden in de nacht je nest uit want de baby huilt en je vrouw is moe
- ze worden puber
- je zit er 20 jaar aan vast
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben vandaag precies een jaar op FOK!![]()
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Zo. Single for life!
Dank je wel, ER.
Héquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:53 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi
Jaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hé![]()
Mis jij het stats-topic van Arcee ook zo?![]()
foei, ga je mond spoelen newbie.quote:
Het siert je dat je nog antwoord geeft op onnozele vragenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
foei, ga je mond spoelen newbie.
Oeps ik ben in dit topic eigenlijk ook nog een newbie.
Arcee is de statsking van FoK!.
Ik ben eigenlijk helemaal geen newbie meer, hoewel mijn account anders doet vermoeden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:00 schreef Bruce117 het volgende:
foei, ga je mond spoelen newbie.
Oeps ik ben in dit topic eigenlijk ook nog een newbie.
Arcee is de statsking van FoK!.
Je kunt even gaan kotsen ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:04 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmm, ben bang dat ik morgenochtend weer spijt ga krijgen van de pilsjes van vanavond
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Na drieeen is het toch bikkeltijd?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je kunt even gaan kotsen ofzo
Schijnt te helpen... Zie BB
nee kotsen is niet nodig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je kunt even gaan kotsen ofzo
Schijnt te helpen... Zie BB
Lamons bikkeltijd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
En dat durven ze newbie te noemen.
Even voor de duidelijkheid: beweerde ik iets anders?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
En iedereen die iets anders beweert, kan de pest krijgen![]()
Oja, die hebben we ook nog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat sig hem nog wel omhoog zal schoppen als hij dit leest.
quote:
Dat zou je niet zeggen als je de streams van vanavond had gevolgdquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
BB6 vind ik eigenllijk maar saai
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
Men verklaart mij ook voor gek dat ik alles spaar wat met ElizabethR te maken heeft.
Arcee heeft heel veel 1-op-1 meets gehad, begin ik te leren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
Arcee is zéér welbespraakt!! Heb ik zelf ervaren tijdens een 1-op-1 meet!!
En hij is nog lief ook!
een afwijking met cijfertjes is niets mis mee,zei hij onschuldig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En hij is nog lief ook!
Toevallig!!!!
Hij heeft alleen een kleine afwijkende hobby met cijfertjes. So?
Men verklaart mij ook voor gek dat ik alles spaar wat met ElizabethR te maken heeft.
Soit
Iedereen heeft zijn afwijking. Ik ook. Dan mag ik toch nog wel flauwe opmerkingen maken? Anders wordt het zo'n saaie boel hier.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
En hij is nog lief ook!
Toevallig!!!!
Hij heeft alleen een kleine afwijkende hobby met cijfertjes. So?
Elizabeth Tudorquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wie is dat dan?Dacht altijd dat dat jouw naam was.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
Arcee heeft heel veel 1-op-1 meets gehad, begin ik te leren.
En alleen met vrouwen, valt me ook op.
Kom je daar nou pas achterquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
'Autist' is een compliment?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: beweerde ik iets anders?
God, ik drink veel te veel voor dat soort precisie.quote:
Jaloezie is een akelige eigenschapquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, dat laat aan duidelijkheid niets te wensen over.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef Lamon het volgende:
God, ik drink veel te veel voor dat soort precisie.
Dat meisje met dat kinderhoofdje in haar avatar.
Ze was sanen met Barb, degene waarmee Arcee erg vaak zijn dialogen had.
En nog iemand anders, maar daar kan ik al helemaal niet meer opkomen.
Kinderhoofdje is Fannetjequote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
God, ik drink veel te veel voor dat soort precisie.
Dat meisje met dat kinderhoofdje in haar avatar.
Ze was sanen met Barb, degene waarmee Arcee erg vaak zijn dialogen had.
En nog iemand anders, maar daar kan ik al helemaal niet meer opkomen.
Net als die amerikaan in de trein ter hoogte van Haarlem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie is dat dan?Dacht altijd dat dat jouw naam was.
Ik gun Arcee zijn eigen harem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jaloezie is een akelige eigenschap![]()
DAT was het!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
Kinderhoofdje is Fannetje
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:19 schreef svann het volgende:
Net als die amerikaan in de trein ter hoogte van Haarlem.
How could they name a town after a place like that!
De resultaten zijn op het forum overduidelijk, iedereen die met Arcee heeft gemeet is nog steeds dol op Arcee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Je post de resultaten er niet bij.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je de streams van vanavond had gevolgd![]()
![]()
Eerste keer dat ik kijk, en ik val gelijk met mijn neus in de roomboterkots
Autisten zijn prima mensen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
En de conclusie is dat RC een prima vent is. Klaar!
Damn! Felle reactie, hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
En de conclusie is dat RC een prima vent is. Klaar!
Abrassief is dat volgens sig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik lig een beetje op ramkoers vannacht, dames en heren.
Excuus.
Had ik gezienquote:
Nou! Ik hou ook van Dustin Hoffman!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Autisten zijn prima mensen.![]()
Je bent gewoon jaloers!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Damn! Felle reactie, hoor.
En dan post ik nog niet eens écht onder de gordel.
Nee, ik trek enkel mijn vakken Logica iets te ver door.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou! Ik hou ook van Dustin Hoffman!!!!!!!!
Autisten zijn over het algemeen genomen zeer egoistische mensen, en dat is logisch, want ze kunnen niet anders dan aan zichzelf denken.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Kom maar, kom maarrrrrrrrrrrrr...![]()
Heb je nou ElizabethTudor al opgezocht??quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ik trek enkel mijn vakken Logica iets te ver door.Reageer niet zo serieus, bitte.
![]()
Pff... Ik date geen Fokkers!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Hoeveel kleine afwijkingen gun je me? Ik heb er nogal wat.quote:Mag hoor, ook jou gun ik een kleine afwijking. Ik vind je verder ook erg lief!!!
Dus het item van de nacht is, dat alle mannelijke FOK!-users eigenlijk gewoon jaloers zijn op Arcee?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Niet altijd. Maar nu welquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wilde van allerlei snedigs verzinnen, maar je hebt gewoon gelijk.
Wat denk je te gaan doen als je hier komt logeren dan?? Nou??quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Ik date geen Fokkers!
(Gevaarlijke opmerking.)
Een stuk of 13 kan wel hoor.quote:Hoeveel kleine afwijkingen gun je me? Ik heb er nogal wat.
Ja oké, prima hoor. Maar sinds wanneer is broer 'alle mannelijke FOK!-users ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus het item van de nacht is, dat alle mannelijke FOK!-users eigenlijk gewoon jaloers zijn op Arcee?
Ik vind het een leuke kwinkslag, ik ga er gewoon helemaal in mee.
Sorryquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je nou ElizabethTudor al opgezocht??![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja oké, prima hoor. Maar sinds wanneer is broer 'alle mannelijke FOK!-users ??
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Grappig voorval vandaag. Ik zat op een terras en op een bepaald moment stopt er een klein vrachtwagentje aan de overkant. De laadklep gaat open en de chauffeur gaat de vrachtwagen in. Er komt een jongen aanlopen, die klimt op de laadklep en springt er met een salto-achterover weer vanaf. Daarna rent hij weg. Tien seconden duurde het, maar het was bijzonder vreemd.
O, wacht. Was dit niet het 'Vertel iets leuks uit je dag'-topic?
Die jongen waande zich denk ik in het gymnastiek lokaal, wat een durfal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Grappig voorval vandaag. Ik zat op een terras en op een bepaald moment stopt er een klein vrachtwagentje aan de overkant. De laadklep gaat open en de chauffeur gaat de vrachtwagen in. Er komt een jongen aanlopen, die klimt op de laadklep en springt er met een salto-achterover weer vanaf. Daarna rent hij weg. Tien seconden duurde het, maar het was bijzonder vreemd.
Het werd 2 keer gezegd in een half uur tijd tegen broer en tegen mij, dus ik dacht dat het humor was om het in cabaretesk overdreven vorm als statement te bombarderen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ja oké, prima hoor. Maar sinds wanneer is broer 'alle mannelijke FOK!-users ??
Nee, klopt. Meestal heb ik gelijk.quote:
Ik durf niet meer, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Wat denk je te gaan doen als je hier komt logeren dan?? Nou??![]()
Is dat je verwachting?quote:Een stuk of 13 kan wel hoor.
Zelden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef broer het volgende:
O, wacht. Was dit niet het 'Vertel iets leuks uit je dag'-topic?
En we zijn weer terug bij afquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:45 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, klopt. Meestal heb ik gelijk.
Volgens mij had hij zoiets al vaker gedaan. Het zag er bijzonder sierlijk uit. Dus dat durfal valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die jongen waande zich denk ik in het gymnastiek lokaal, wat een durfal.
Laten we het er maar op houden dat wij een verschillend gevoel voor humor hebben, want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het werd 2 keer gezegd in een half uur tijd tegen broer en tegen mij, dus ik dacht dat het humor was om het in cabaretesk overdreven vorm als statement te bombarderen.
Maar als ik mijn gevoel voor humor precies uit ga leggen is het nog minder grappig dan het al was.. Laat dan maar zitten.
Wel geapplaudiseerd dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij had hij zoiets al vaker gedaan. Het zag er bijzonder sierlijk uit. Dus dat durfal valt wel mee, denk ik.
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.
Nee, dat is Arceequote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?
Nee, dat is Tong80, je weet toch!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?
Had je neit gewoon teveel bier op?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat had geen zin. Voor ik het in de gaten had, was hij alweer weg.
Perpetuum mobile! Ik ga er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat wij een verschillend gevoel voor humor hebben, want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.
Ja, we hebben het topic best een tijd schoon gehouden. Maar nu gaat het weer mis, kennelijk.quote:
Neejquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, we hebben het topic best een tijd schoon gehouden. Maar nu gaat het weer mis, kennelijk.
Een van ons moest maar eens gaan slapen.
Is het weekend?!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neejmeer gezelligheid juist, het is weekend.
Ik ook niet, eeuwig is wel erg langquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Perpetuum mobile! Ik ga er niet aan beginnen.
Mijn hemel!quote:
Ja, oké. Klinkt aannemelijk. Als ik dan maar niet zijn ouderwetse humor en muzieksmaak hoef over te nemen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, dat is Tong80, je weet toch!!![]()
Te veel bier om te applaudiseren? Dat overkomt me nou nooit. Ik ken jouw alcoholconsumptie niet, maar ik heb het gevoel dat het tijd is om eens langs de AA te gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Had je neit gewoon teveel bier op?
Ik was Tong vergetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat is Tong80, je weet toch!!![]()
Jij, dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, we hebben het topic best een tijd schoon gehouden. Maar nu gaat het weer mis, kennelijk.
Een van ons moest maar eens gaan slapen.
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef broer het volgende:
Te veel bier om te applaudiseren? Dat overkomt me nou nooit. Ik ken jouw alcoholconsumptie niet, maar ik heb het gevoel dat het tijd is om eens langs de AA te gaan.
Echt niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jij, dus.
Hij is bijna aan zijn tax.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jij, dus.
Concluderende dat jij gaat slapen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef ElizabethR het volgende:
Twuste bwoew en Tluste Lamon
Trusten WABolkie
Nee, jij hebt zo je momenten van afnokken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef broer het volgende:
[..]
Kun je dat opmaken uit mijn postgedrag?
Jij kunt concluderen man!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Concluderende dat jij gaat slapen?
Ik heb nog een half flesje. Tel uit je winst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:00 schreef svann het volgende:
Nee, jij hebt zo je momenten van afnokken.
En een PM, dat ook nog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:02 schreef broer het volgende:
Ik heb nog een half flesje. Tel uit je winst.
Dat zeg ik niet. Dit is een net topic.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heb je nodig als laatste duwtje?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Dit is een net topic.
Joh!quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:12 schreef Wickedangel het volgende:
Wat moet ik posten om je weg te krijgen, was de vraag.
Heyquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:59 schreef Ole het volgende:
Trusten k weer eenTong![]()
Eindeliijk ben ik er
Hoi Olequote:Op zaterdag 30 september 2006 05:01 schreef Ole het volgende:
Hoi Bolkesteijn!
ben bang dat het moet om mijn compie weer helemaal OK te krijgen,,,quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen.![]()
Vrouwen met ICT kennis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:02 schreef Ole het volgende:
[..]
ben bang dat het moet om mijn compie weer helemaal OK te krijgen,,,
maar voor nu doet ie het even
ach ja, soms kan het niet andersquote:
Dat schept een band, ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:07 schreef Ole het volgende:
nope... helaas
ik werd al bang..quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat schept een band, ik ook niet.
quote:
Doei doeiquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:39 schreef Ole het volgende:
Dan heb ik nog even.. en dat terwijl yvonne toch echt weggaat
Trusten!!!!!!
Een hele mooie TVP dusquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef broer het volgende:
Het is me nu net te laat, maar ik moet hem nog wel even luisteren in de Luisterpaal, inderdaad.
(Soort van herinneringspost, dus.)
Het is bijna filosofisch, maar: kun je nog een tvp plaatsen als je al eerder in een topic hebt gepost?quote:
Jahwelquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Het is bijna filosofisch, maar: kun je nog een tvp plaatsen als je al eerder in een topic hebt gepost?
De dingen, de dingen...
Ik had een bruiloft.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sig?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef sig000 het volgende:
vroeg opstaan
Ik moest om 11u in Haarlem zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:19 schreef broer het volgende:
[..]Je hebt de Verboden Woorden ingetypt!
Slap lullen met mooie volzinnen is niets mis mee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik lees dat FOK! 7 jaar bestaat.
Het is echt bijna treurig dat ik op dit forum nog nooit iets nuttigs of inspirerends geleerd heb zeg.
Buiten het verbeteren van mijn typsnelheid, wat leuke tips en een fijne manier om de tijd te doden (bij mij met name nog in dit specifieke topic), heeft het geen enkele indruk achtergelaten.
Dit moet dan ook zoals vele malen geconstateerd wel een heel groot dom, nietszeggend forum zijn, wat de insteek ook wel was, geloof ik.
Okee, het is niet schokkend of verbazend, maar wel leuk om weer eens te concluderen.
Ik heb wel eens bijdragen gelezen van Danny, en ik vermoed dat hij heel blij is met hoe zijn geesteskind is opgegroeid.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Dit moet dan ook zoals vele malen geconstateerd wel een heel groot dom, nietszeggend forum zijn, wat de insteek ook wel was, geloof ik.
Ik zie 't meer als een digitaal folkloristisch verschijnsel met een amateuristische insteek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik lees wel eens bijdragen gelezen van Danny, en ik vermoed dat hij heel blij is met hoe zijn geesteskind is opgegroeid.
Ow is er een nieuwe functie?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Overigens verbaas ik me inderdaad wel over de grootte. Er hebben op dit moment, een halve dag nadat het beschikbaar is, al ruim duizend mensen de pm-functie geactiveerd. Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen überhaupt actief waren op het forum. Laat staan dat ze de moeite nemen om die functie te activeren.
Let toch eens op!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:39 schreef sig000 het volgende:
Ow is er een nieuwe functie?
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
Ik lees wel eens bijdragen gelezen van Danny, en ik vermoed dat hij heel blij is met hoe zijn geesteskind is opgegroeid.
Is ie er!!!!?!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Overigens verbaas ik me inderdaad wel over de grootte. Er hebben op dit moment, een halve dag nadat het beschikbaar is, al ruim duizend mensen de pm-functie geactiveerd. Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen überhaupt actief waren op het forum. Laat staan dat ze de moeite nemen om die functie te activeren.
Sorry broer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Moeten jullie nu echt allebei die stomme fout quoten?
Welke fout? Ik zie het allemaal niet meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Moeten jullie nu echt allebei die stomme fout quoten?
quote:
En dan ook nog vragen of ik de fout nog eens wil herhalen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:50 schreef Lamon het volgende:
Welke fout?
Zo ben ik broer, altijd nieuwsgierig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
En dan ook nog vragen of ik de fout nog eens wil herhalen!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:53 schreef sig000 het volgende:
Heb 't nu al 3x nagelezen en de fout nog niet gevonden.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
Ik lees wel eens bijdragen gelezen van Danny
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
(Ik weet niet wat het betekent, maar het staat er en klinkt heel geheimzinnig.)
PM is om over elkaar te roddelen, dat heb ik toch al eerder gezegd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Géén idee wat je ermee moet. Sowieso dat hele pm'en niet. Ik heb het aangezet, maar ik gok (en hoop) dat het daar ook bij blijft.
Dat klopt toch gewoon?quote:
Dat kun je ook gewoon mailen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga sig000 morgen PM dat jij soms zo traag van begrip bent bijvoorbeeld.
Dat wordt iets om naar uit te kijken, dat zie ik in één oogopslag!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ik ga sig000 morgen PM dat jij soms zo traag van begrip bent bijvoorbeeld.
Ik was net ff ingelogd, dat is me te teveel toeters en bellen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wordt iets om naar uit te kijken, dat zie ik in één oogopslag!
Daar zou ik te nieuwsgierig voor zijn. Als ik zou zien dat er een bericht is, zou ik te graag willen weten wie er in hemelsnaam mij iets te vertellen heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
Ook wel tof is na een maand eens gaan kijken wat er instaat.![]()
Ik heb Fok op 1 van de 3 monitors en doe de moeite niet om in te loggen. Ze mailen maar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Daar zou ik te nieuwsgierig voor zijn. Als ik zou zien dat er een bericht is, zou ik te graag willen weten wie er in hemelsnaam mij iets te vertellen heeft.
Zolang je je bewust bent van de functie wel, ja.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Daar zou ik te nieuwsgierig voor zijn. Als ik zou zien dat er een bericht is, zou ik te graag willen weten wie er in hemelsnaam mij iets te vertellen heeft.
Op het moment dat ik zoiets aanzet, ben ik me er bewust van. Ik vergeet de functie pas als ik hem uitzet. Ik ben te veel controlfreak om hem eerder te vergeten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
Zolang je je bewust bent van de functie wel, ja.
Hee, Bjork?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Nog even een gestolen linkje uit een ander topic: Sugarcubes - Birthday.
Gestolen, maar wel mooi.
Er gaat iets niet goed hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zoiets aanzet, ben ik me er bewust van. Ik vergeet de functie pas als ik hem uitzet. Ik ben te veel controlfreak om hem eerder te vergeten.
Ik vind haar solo nog mooier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Het bandje waar Björk in zong voor ze... uhm... Björk werd.
En je quote ook nog eens geheel willekeurig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef sig000 het volgende:
Er gaat iets niet goed hierIk heb steeds ruim 10x Fok Active Topics.
![]()
Ik schreef in dat andere topic dat ik het nummer op een mooie manier zowel gedateerd als tijdloos vind klinken. Ik hou wel van liedjes die dat voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
Ik vind haar solo nog mooier.
Met name nummers als Pagan Poetry. Een van mijn favorieten.
Dat vind ik wel apart. Je vind het een heel bijzonder nummer, maar je bent niet nieuwsgierig naar de rest van het repertoir?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik schreef in dat andere topic dat ik het nummer op een mooie manier zowel gedateerd als tijdloos vind klinken. Ik hou wel van liedjes die dat voor elkaar krijgen.
Solo heb ik haar eigenlijk niet verder gevolgd dan 'Debut', dus daar weet ik maar weinig van.
Dat wat ik na 'Debut' aan singles hoorde, overdonderde mij niet zo. Dus heb ik niet de moeite genomen om het te luisteren. Het nieuwe was er wel van af, vond ik. Maar dan kan ik één zo'n liedje toch nog wel bijzonder en mooi vinden? Ook wat ik verder van de Sugarcubes ken (niet zo heel veel) heeft wel wat, maar heeft me nooit aangespoord om alles te downloaden of te kopen. Ik ben niet zo iemand die alles van een band moet hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:37 schreef Lamon het volgende:
Dat vind ik wel apart. Je vind het een heel bijzonder nummer, maar je bent niet nieuwsgierig naar de rest van het repertoir?
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ook zeker niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Ik ben niet zo iemand die alles van een band moet hebben.
Om die reden ben ik nu ook The Killers aan het luisteren. Met wisselend succes, trouwens. Het ene moment vind ik het fantastisch, het andere moment hoor ik dingen die ik al vele malen vaker heb gehoord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
Ik ben altijd in de "bang dat ik iets mis wat ik eigenlijk geweldig vind"-mode.
Kan ik helemaal inkomen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Om die reden ben ik nu ook The Killers aan het luisteren. Met wisselend succes, trouwens. Het ene moment vind ik het fantastisch, het andere moment hoor ik dingen die ik al vele malen vaker heb gehoord.
Ik ben er nog niet uit of ik hem vaker ga luisteren.
Tsja dat krijg je dan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
En je quote ook nog eens geheel willekeurig.
Nog niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef Arcee het volgende:
Lamon: Requiem For A Dream #2
Had je dat nog gezien?
Ik dacht aan de titel van dat topic te zien dat er een vervolg was gemaakt!quote:
Sommige films, daar kun je je gewoon geen vervolg bij voorstellen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht aan de titel van dat topic te zien dat er een vervolg was gemaakt!
Godzijdank valt het mee.
Een tweede keer kijken is de enige mogelijkheid, ja. Eigenlijk is discussiëren over films niet mogelijk, heb ik langzaamaan ondervonden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef Lamon het volgende:
Nog niet.
Maar het is wel toevallig.
Ik had laatst een stelletje die de film uitgezet had omdat ze het zo'n emotieloze hippe kutfilm vonden.
Ik probeerde het te sussen, door te zeggen dat het wel een erg zware en confronterende film was, waar je niet altijd zin in hebt, zodat ze de kans kregen om het daarmee eens te zijn, en verdere discussies te voorkomen. Maar nee, ze bleven de film afkraken alsof het troep was.
Nog nooit heb ik zo op mijn lippen moeten bijten om niet merkbaar geirriteerd te raken.
Ieder zijn smaak, da's zeker zo, maar 1 van mijn favoriete films zo afkraken, daar kan ik niet tegen.
Maar ik ben netjes gebleven.
Nou, dit weekend en vanavond is ondanks mijn reputatie goed verlopen. M. en ik vinden elkaar nog steeds erg leuk, maar proberen toch redelijk discreet te handelen (een jaar lang in een bestuur zitten met ruzie is ook niks). En ook voor de rest was afgelopen avond leuk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom. Inmiddels vind ik M. leuk, met wie ik vanavond stond te zoenen, maar R., voormalig scharrel en barvrouw, was het daar zo mee oneens dat ze me dat héél duidelijk heeft gemaakt. Daar komt nog als complicerende factor bij dat M. volgend jaar mede-bestuurslid is en we dus gewoon van elkaar af zouden moeten blijven. Dat is ook zo, maar ik vond M. al een hele tijd leuk, en blijkbaar is dat dus wederzijds. En morgen ga ik op weekend met een man (m/v) of 55, waaronder M. (maar R. iig niet, die hoef ik zelden meer te zien), dus ik ben heel benieuwd wat dat wordt.
Ohoh, arme ik.
Even voor de zekerheid, met reputatie bedoel je neem ik aan;quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, dit weekend en vanavond is ondanks mijn reputatie goed verlopen. M. en ik vinden elkaar nog steeds erg leuk, maar proberen toch redelijk discreet te handelen (een jaar lang in een bestuur zitten met ruzie is ook niks). En ook voor de rest was afgelopen avond leuk.
Nou, meer nog "IR slaagt er in om altijd de allerstomste oplossing te kiezen, zoals zoenen voor de ogen voor iemand met wie ie 1,5 week daarvoor nog stond te zoenen". Maar goed, ik heb - voor de zoveelste maal, maar toch - me voorgenomen om mijn leven te beteren en bewust en verstandig besluiten te nemen, en da's totnutoe in ieder geval gelukt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, met reputatie bedoel je neem ik aan;
"Iedereen die ik leuk vind vind ik meestal na een paar weken al stom."
Dat het duidelijk blijft door alle voorletters heen.
Is dat je reputatie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, meer nog "IR slaagt er in om altijd de allerstomste oplossing te kiezen, zoals zoenen voor de ogen voor iemand met wie ie 1,5 week daarvoor nog stond te zoenen".
Een slechte. Gelukkig zijn er nog redelijk veel mensen die een "IR is dan wel nogal bot en onhandig, maar verder wel sympathiek en intelligent en wellicht zelfs aardig" opvatting hebben. En daardoor verkeer ik nog steeds niet in een sociaal isolement.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat je reputatie?
Is dat dan een slechte of goede reputatie, in de ogen van de meerderheid?
Nee, een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik wil deze reeks niet omvormen naar 'de puberproblemen van IR', dus ik ga maar slapen.
Truste, L.
Ga je gang hoor, Lamon heeft toch geen zin om over films te praten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik wil deze reeks niet omvormen naar 'de puberproblemen van IR', dus ik ga maar slapen.
Truste, L.
Mijn prostaat doet de laatste tijd nogal zeer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.
Begin dan ook niet steeds over je haar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Nee, een topic met gefrustreerde dertigers en veertigers en hun saaie non-problemen, daar zitten we op te wachten.
Hoho! Dat is evenveel mijn probleem als dat van I.R.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Begin dan ook niet steeds over je haar.
En als ik me bij dat probleem aansluit is het weer een dertigersprobleem, en dus een non-probleem (heb ik zonet geleerd), en dus niet gewenst in semi-bikkeltijd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:01 schreef Lamon het volgende:
Hoho! Dat is evenveel mijn probleem als dat van I.R.
Dat is dus een twintigersprobleem.
Da's een beetje psychologische oorlogsvoering.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:19 schreef broer het volgende:
En als ik me bij dat probleem aansluit is het weer een dertigersprobleem, en dus een non-probleem (heb ik zonet geleerd), en dus niet gewenst in semi-bikkeltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |