Whehehe... ik geloof dat ik die al kendequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Denephew.
Nope, zij is volwassen, en ze heeft gekozen om in NL te blijven wonen. Gelukkig hebben we wel elke dag contact, via email of telefoon. En verder gaanwij een keer of 2 per jaar naar NL en komt zij een keer of 4 naar Eire.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Zij woont niet in Ierland, Elizabeth?
Ah, ook een seksueel gefrustreerde man die niet veel meer kan dan vrouwen lastig vallen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
Tom Wolkers, ja, de zoon van,
Mjah... Ik weet niet hoor. Covers all over. Dan heeft zo'n jongen als Tom Wolkers, waar ik het net over had, toch wel wat meer in zijn mars vind ik. Schrijft alles zelf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:46 schreef Lamon het volgende:
Ik heb nog steeds Elliott Smith opstaan.
Wat heeft die man mij veel slaap gekost de afgelopen tig jaar zeg..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, ook een seksueel gefrustreerde man die niet veel meer kan dan vrouwen lastig vallen?
Weltrusten lieve WA!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten. Alweer hoofdpijnIk rook vast te veel.
Trusten
Misschien verwar je hem met iemand anders, anders is dit het vreemdste wat ik ooit gelezen heb.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:55 schreef ElizabethR het volgende:
Covers all over.
Je hebt het nu over de zoon, toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
Als je hem kende zou je weten wat een misplaatste opmerking dit was!! Nee dus.
Zoals ik al zeg, zal wel weer aan mijn beperkte intellect liggen, maar ik ken alleen maar Waterloo Sunset, Blackbird, Memory Lane, Jealous Guy enzo van hem. Dat zijn toch niet bepaald originelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien verwar je hem met iemand anders, anders is dit het vreemdste wat ik ooit gelezen heb.
Leuk of niet, da's persoonlijk. Iedere zijn ding. Maar "covers all over" voor de internationaal als meest actief erkende singer/songwriter van de afgelopen jaren, waarvan zelfs nu de jaren na zijn dood nog tig nummers per jaar ontdekt worden, is alsof je zegt dat de Mount Everest geen mooie berg is, omdat hij zo opvallend laag is.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:05 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de zoon, toch?
Want dat de vader zo is, dat weet ik wel.
Wat heeft dat nou met intellect te maken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:07 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals ik al zeg, zal wel weer aan mijn beperkte intellect liggen
We hebben het NIET over dezelfde persoon. De Elliott die ik ken heeft niets van doen met rauw en emotioneel, maar met piepstem en saai.quote:
De naam ken ik maar zijn muziek niet echt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:35 schreef svann het volgende:
Ken jij hem, sig? Of is hij je te politiek (behalve erg relaxed)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |