Whehehe... ik geloof dat ik die al kendequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Denephew.
Nope, zij is volwassen, en ze heeft gekozen om in NL te blijven wonen. Gelukkig hebben we wel elke dag contact, via email of telefoon. En verder gaanwij een keer of 2 per jaar naar NL en komt zij een keer of 4 naar Eire.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Zij woont niet in Ierland, Elizabeth?
Ah, ook een seksueel gefrustreerde man die niet veel meer kan dan vrouwen lastig vallen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
Tom Wolkers, ja, de zoon van,
Mjah... Ik weet niet hoor. Covers all over. Dan heeft zo'n jongen als Tom Wolkers, waar ik het net over had, toch wel wat meer in zijn mars vind ik. Schrijft alles zelf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:46 schreef Lamon het volgende:
Ik heb nog steeds Elliott Smith opstaan.
Wat heeft die man mij veel slaap gekost de afgelopen tig jaar zeg..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, ook een seksueel gefrustreerde man die niet veel meer kan dan vrouwen lastig vallen?
Weltrusten lieve WA!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten. Alweer hoofdpijnIk rook vast te veel.
Trusten
Misschien verwar je hem met iemand anders, anders is dit het vreemdste wat ik ooit gelezen heb.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:55 schreef ElizabethR het volgende:
Covers all over.
Je hebt het nu over de zoon, toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
Als je hem kende zou je weten wat een misplaatste opmerking dit was!! Nee dus.
Zoals ik al zeg, zal wel weer aan mijn beperkte intellect liggen, maar ik ken alleen maar Waterloo Sunset, Blackbird, Memory Lane, Jealous Guy enzo van hem. Dat zijn toch niet bepaald originelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien verwar je hem met iemand anders, anders is dit het vreemdste wat ik ooit gelezen heb.
Leuk of niet, da's persoonlijk. Iedere zijn ding. Maar "covers all over" voor de internationaal als meest actief erkende singer/songwriter van de afgelopen jaren, waarvan zelfs nu de jaren na zijn dood nog tig nummers per jaar ontdekt worden, is alsof je zegt dat de Mount Everest geen mooie berg is, omdat hij zo opvallend laag is.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:05 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de zoon, toch?
Want dat de vader zo is, dat weet ik wel.
Wat heeft dat nou met intellect te maken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:07 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals ik al zeg, zal wel weer aan mijn beperkte intellect liggen
We hebben het NIET over dezelfde persoon. De Elliott die ik ken heeft niets van doen met rauw en emotioneel, maar met piepstem en saai.quote:
De naam ken ik maar zijn muziek niet echt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:35 schreef svann het volgende:
Ken jij hem, sig? Of is hij je te politiek (behalve erg relaxed)?
Ja! En de mijne te dom! Want ik mag Elliott Smith niet afgrijselijk vinden, want dan vergelijk ik appels met peren blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is nogal obscuur.![]()
En Elliott Smith is mainstream?quote:
Waarschijnlijk niet want anders had zijn naam nog wel ergens een belletje laten rinkelen en die zegt me helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
En Elliott Smith is mainstream?
Ik voorspelde het al, als ik eenmaal naar de goede man aan het luisteren ben, dan wordt het te laat.
Natuurlijk wel, alleen dat teveel covers gedoe sloeg nergens op. Verder heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ja! En de mijne te dom! Want ik mag Elliott Smith niet afgrijselijk vinden, want dan vergelijk ik appels met peren blijkbaar.
Jemig zeg, ik geef je notabene een aantal van de nummers die hij allemaal gecovered heeft. Dat het een beatles fanaat was blijkt daar maar al te duidelijk uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
dat teveel covers gedoe sloeg nergens op.
Yup, 10 van zijn 200 tot nu toe gevonden nummers zijn covers. Wat een cover artiest.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:55 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig zeg, ik geef je notabene een aantal van de nummers die hij allemaal gecovered heeft. Dat het een beatles fanaat was blijkt daar maar al te duidelijk uit.
Het zijn er wat meer Lamon.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup, 10 van zijn 200 tot nu toe gevonden nummers zijn covers. Wat een cover artiest.
Komt hier meer voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:40 schreef sig000 het volgende:
De naam ken ik maar zijn muziek niet echt.
Mijn muzieksmaak is nogal obscuur.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:09 schreef sig000 het volgende:
live covers
Dat zijn er tien, en meer trouwens!! teveel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup, 10 van zijn 200 tot nu toe gevonden nummers zijn covers. Wat een cover artiest.
Ik denk niet dat dat wreed is, ik denk dat dat echt zo gevoeld wordt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:17 schreef svann het volgende:
Oeh! Wat zijn jullie wreed!
Lee "Scratch" Perry 70 jarige Reggae Living Legend.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:12 schreef svann het volgende:
[..]
Komt hier meer voor.
Geef af en toe eens een linkje, zou ik zeggen.
Jawel man die lekere sjipjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:34 schreef sig000 het volgende:
Ik ken helemaal geen Elliott Smith.![]()
Heb ik iets gemist? Was ik hier eigenlijk welquote:Op zondag 17 september 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Die hostility-vlaag van afgelopen nacht was wel koel, moet ik zeggen.
Ja, dat was je. Was je weer dronken?quote:Op zondag 17 september 2006 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik iets gemist? Was ik hier eigenlijk wel![]()
Ik wel vannachtquote:Op zondag 17 september 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was je. Was je weer dronken?
Bankenquote:Op zondag 17 september 2006 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Op deze manier ben ik 2 weken bezig voor alles is overgeboekt!
Blegh!!
IERSE banken!! Ik geloof niet dat er in NL een limiet aanzit hoeveel je in een keer over kunt makenquote:
Daar heb ík geen last meer van gelukkigquote:KPN en TPG![]()
Talpa![]()
Waarom?quote:KPN gaat Tiscali overnemen. Ik zit bij Tiscali. Nooit problemen. Maar dat gaat nu dus he-le-maal fout lopen.
quote:Op zondag 17 september 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was je. Was je weer dronken?
Ik geloof ikquote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie deed er nou vijandig vannacht dan![]()
Ik heb geen idee?quote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wie deed er nou vijandig vannacht dan![]()
Zullen we een paar mooie topics voor je zoeken?quote:Op zondag 17 september 2006 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof ik
En dat gaat vannacht wéér gebeuren!!
Ben echt zooooooo over de rooie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |