Dit zit er al dichtbijquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Barcibal?
weet ik dat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jajaja, vertel eerst maar eens wie de koning is van Thailand.
uh, neequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Canal Company, Lienelien? Dan moet je Sander en/ of Didier ook kennen?
Ja, geen idee hoe die hierarchie in elkaar zit. Ik weet alleen dat ze allebei iets met waterfietsen doen en zo'n mooie blauwe polo hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
uh, nee
ik ben slecht in namen.... maar als ze locatiebeheerder zijn, of op kantoor werken, of welke andere functie dan caterarkmedewerker, serveerder of gids hebben, dan ken ik ze sowieso niet
blauwe polo is locatiebeheerder en ken ik misschien alleen van gezichtquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe die hierarchie in elkaar zit. Ik weet alleen dat ze allebei iets met waterfietsen doen en zo'n mooie blauwe polo hebben.
En ik moet om 8 uur dus, dus ik ga slapen.
Gelukkig niet meer puntloos.
Nee, maar de m is wel goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
Bhamabol?
Succes ermee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:42 schreef lienelien het volgende:
oh, jullie moeten morgen om 14u30 even duimen voor me, heb gidsexamen
Nu is ook de i goed.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bhomibol
Slaapse lien en I.R.B![]()
Ja je weet wel, noodlandingquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:43 schreef lienelien het volgende:
donderdag?
Jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:43 schreef Schorpioen het volgende:
Bhumibol?
ja, ja ik weet wel, jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je weet wel, noodlandingVolgens mij moet je snel je bedje opzoeken meis
En succes morgen!
Peter de grote?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:55 schreef Neleos het volgende:
Wie was de laatste Tsaar van Rusland?
De tweede inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nicolaas II
Ben niet zo thuis in de griekse mythologiequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eenvoudig:
Welke dochter van Zeus is de muze van de geschiedenis?
Ik ook niet helaasquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de griekse mythologie![]()
Ik vond het wel ok klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:10 schreef -Beer- het volgende:
[..]
hm, ik haak net in op dit topic. Zal me eens inlezen.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja... zo moeilijk is het toch niet.
Poepoog +1
Ja maar Zeus had meer dochters dan er wegen naar Rome zijn, de ouwe snoeperdquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:14 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja maar Zeus had meer dochters dan er wegen naar Rome zijn, de ouwe snoeperd
Dat is een streekquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Kansai?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Tokyo, Osaka en mag ik voor de derde een joker inzetten?
In Japan bouwen ze geen Renaults....quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Het is een havenstad, en de naam heeft iets met de tip van de vorige vraag te maken![]()
De tipquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In Japan bouwen ze geen Renaults....
Nee het heeft er mee te maken....quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:28 schreef Schorpioen het volgende:
Suzuki dus
Hij is moeilijk inderdaadquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een merknaam voor een auto-onderdeel... hmmm...
Daffodil31LE + 1quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bandjes misschien? Yokohama klinkt Japans, maar is het een stad?
Ehem. American Pie omdat ie op een ander liedje lijkt van een onbekende gozer, maar de claim is alleen gegegrond verklaard in België door de rechter.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welke plaat van Madonna is in België verboden? En waarom?
Frozen omdat ze delen van de melodie 'gejat' zou hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welke plaat van Madonna is in België verboden? En waarom?
Fuck die was het inderdaadquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Frozen omdat ze delen van de melodie 'gejat' zou hebben
Ja, die ja. Eigenlijk ruimschoots belachelijk, maar goed, het ge"recht" had weer wat te doen....quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Frozen omdat ze delen van de melodie 'gejat' zou hebben
Jeejquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, die ja. Eigenlijk ruimschoots belachelijk, maar goed, het ge"recht" had weer wat te doen....
Yurithemaster +1
1719?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wanneer was de grote brand in london
Met een vraagquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga m'n vriendin lastigvallen...
Doe haar de groeten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga m'n vriendin lastigvallen...
2006?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:52 schreef -Beer- het volgende:
In welk jaar was de Hongaarse revolutie?
neequote:Op dinsdag 26 september 2006 03:01 schreef Schorpioen het volgende:
Paul Groot?
neequote:
Dat had ik door jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:03 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Jamaar ik speel vals, en vandaar zag ik de naam Roosevelt
Sorry ik ben normaal niet zo evil hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had ik door janiet meer doen he
![]()
Dat is hemquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:06 schreef SlamD het volgende:
Eisenhouwer?
Superbe... Ik ben echt in de basisschool blijven hangen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:22 schreef MaJo het volgende:
1500?
Serieus? Hmmm, sorry daarvoor. Ik bedoelde de Spaans-Nederlandse...quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:23 schreef Rubber_Soul het volgende:
er zijn 4 verschillende karel V's
Achja ik probeer ook maar wijs over te komenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:26 schreef SlamD het volgende:
[..]
Serieus? Hmmm, sorry daarvoor. Ik bedoelde de Spaans-Nederlandse...
Nee die zat tijdens Clintonquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
medalain albight?
Helemaal goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:27 schreef Rubber_Soul het volgende:
Henry Kissinger
Yeeehhhhquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal goed
Rubber_Soul + 1
Je eerste puntje
Neequote:
Ik wist het ook niet dus heb ik het ff opgezocht en heb er nog nooit er van gehoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Ik zou het niet weten trouwens...
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:38 schreef Rubber_Soul het volgende:
zitten we hier met zn 3-en? anders kan ik het net zo goed zeggen
Welke mafketel zit er dan ook midden in de nacht op fokquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:39 schreef MaJo het volgende:
Geloof niet dat er nog anderen zijn nee
Ok jij krijgt een bonuspunt en een hele mooie stickerquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:40 schreef SlamD het volgende:
Velvet Underground?
Dat is een goed idee ik ga ook maar eens naar bed toe Slaap lekker iedereenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoekenVeel quizplezier nog!
Yeah!quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:55 schreef MaJo het volgende:
White Album?
Nee ik moet echt slapies doenquote:
Hmm, in de buurt. Ik wacht even op andere antwoorden. Als die niet beter zijn, dan krijg je het punt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:25 schreef U het volgende:
Dali toch?
en iets van Jesus on the Cross, maar weet volledige titel niet
Ik had de verkeerde schilder en titel in de bestandsnaam gezet en wilde even checken of iemand valsspeelde, daarom wachtte ik nog evenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:37 schreef U het volgende:
ah, toch enigzins in de richting inderdaad
ff nieuwe vraag bedenken
quote:Ondanks de enorme natuurlijke rijkdom, vormen deeen nog opmerkelijk jong natuurgebied. Toen in 1968 hier de bodem droogviel, dacht nog niemand aan een natuurterrein. Maar het braakliggende gebied met zijn ondiepe plassen oefende al meteen een enorme aantrekkingskracht uit op allerlei waadvogels. Ganzen, op zoek naar jonge rietstengels, zorgden door hun gewroet ervoor dat het gebied niet dichtgroeide en zijn moerasachtige karakter bleef behouden. In de plassen zochten duizenden eenden naar voedsel, boven de rietvelden jaagden kiekendieven. Op de drogere stukken schoten wilgen en struiken omhoog, die onderdak boden aan allerlei zangvogels.
En zo, onder de ogen van verblufte natuurliefhebbers en biologen, nam de natuur hier spontaan het heft in eigen hand. Wat dat betreft heeft het ontstaan van deons een historische les geleerd. Simpel gezegd deze: de natuur is uitstekend in staat om haar eigen boontjes te doppen en een eigen ecosysteem op te bouwen. Het is dan ook niet overdreven om te zeggen dat met de
een nieuw tijdperk van natuurbescherming werd ingeluid. De inmiddels ingeburgerde term 'natuurontwikkeling' is geïnspireerd door de manier waarop de
zijn ontstaan en worden beheerd.
Ik heb 'm uit een lijst van uitspraken van Billy Connolly, maar kan best zijn dat ie van iemand anders is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:24 schreef U het volgende:
dat was van Stephen Colbert of niet, Berkery (je signature)
Of heeft die 't ook weer van iemand gejat
Jawohl!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:34 schreef ChopperMick het volgende:
Oostvaardersplassen?
Jayhawk +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef Jayhawk het volgende:
Andre Kyvon
zucht...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:48 schreef macondo het volgende:
God nee, daar hebben we weer de frauderende google-prutser Jayhawk, met zijn immer diverse vragen..
en ik gun het jequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:58 schreef macondo het volgende:
wouw
Welke film?quote:Walter: OVER THE LINE!
Smokey: Huh?
Walter : I'm sorry, Smokey. You were over the line, that's a foul.
Smokey: Bullshit. Mark it 8, Dude.
Walter : Uh, excuse me. Mark it zero. Next frame.
Smokey: Bullshit, Walter. Mark it 8, Dude.
Walter : Smokey, this is not 'Nam. This is. There are rules.
Ik zal al te denken wat daar ook al weer moest staan...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:23 schreef macondo het volgende:
Neleos +1
En ik had het "bowling" nog afgeplakt om het ietsje moeilijker te maken ..
U +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef U het volgende:
was Fargo ook niet van ze?
Ook goed. Het Coen tournament hier op FOK! is trouwens net afgelopen. Big Lebowski heeft uiteraard gewonnenquote:
quote:
Nice tryquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:39 schreef Neleos het volgende:
Frits Philips
Jan Philips
Cornelis Philips
macondo +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:40 schreef macondo het volgende:
Frits, Anton, Gerard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |