Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Pssst tis een kloonquote:
Sst ik femke wil wel hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pssst tis een kloonDus geen sex !
Okequote:
Als jij het doet wel, als een newbie het doet niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou een tubgirl hier opvallen ?![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als jij het doet wel, als een newbie het doet niet.
vul eerst je fobo maar eensquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:20 schreef F.Halsema het volgende:
[..]
Zeg lekkere rakker van me, kom eens gauw hier!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef TwyLight het volgende:
Hoewel, bij nader inzien en om terug te komen op mijn standpunt van een eerder topic denk ik toch dat jij ook een newbie bent.
Weetje nog![]()
Ik attendeer je even op mijn site, daar staan genoeg fotos van mijzelf.quote:
Je hebt al meer posts als mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Maar ik post als een mallegieter ik ben bijna geen newbie meer
![]()
![]()
( ja als je naar me nummertje kijkt wel)
Dan kan je naar I.R Baboons semibikkeltijd gaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik een newbie?
(Wederom een post in NB! Ik hoor bij de grote mensen!)
Ik zit vandaag alweer op 150quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wacht eens even.
maandag 18 augustus 2003 @ 09:29
Ik ben gewoon minder newbie dan jullie.Jullie posten alleen als barbaren.
Ik heb er 1 per dag.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wacht eens even.
maandag 18 augustus 2003 @ 09:29
Ik ben gewoon minder newbie dan jullie.Jullie posten alleen als barbaren.
Ik heb er 1 per dag.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zit vandaag alweer op 150!!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:35 schreef TwyLight het volgende:
ik heb weinig gemiddelde omdat ik al langer lid was dan dat ik begon met posten dus
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef F.Halsema het volgende:
Wie wil mij eens lekker van achter nemen?
Neej je bent een moederquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef F.Halsema het volgende:
Ik had 'm aangemaakt maar was alleen maar aan het meelezen zonder uberhaupt in te loggen. Vandaar dat m'n gemiddelde nog meevalt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:35 schreef TwyLight het volgende:
ik heb weinig gemiddelde omdat ik al langer lid was dan dat ik begon met posten dus
Dat is kut, als je een week niet post is het al weer kut. daarom zet ik mijn sociale leven liever op de 2e plaats en fok op de 1e. natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kom maar niet over die 39 posts per dag heen omdat ik 3 week gewerkt heb
![]()
Het zou knap zijn als jij van die 1 gemiddeld per dag af komtquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had 'm aangemaakt maar was alleen maar aan het meelezen zonder uberhaupt in te loggen. Vandaar dat m'n gemiddelde nog meevalt.
Ik niet, helaasch.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef F.Halsema het volgende:
Ik ga dat ook proberen anders sta ik echt voor lul met mijn 800 posts.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is kut, als je een week niet post is het al weer kut. daarom zet ik mijn sociale leven liever op de 2e plaats en fok op de 1e. natuurlijk.
Hej lekkere geile player van mequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:38 schreef SiemeN het volgende:
Goddomme, was ik maar ambtenaar.
Dan kon ik tenminste echt niets doen tijdens werk.
klopt als een bus, ik spreek uit ex-ervaringquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik voel me altijd vereerd als er een oldbie met 400 posts ofzo in een topic van mij komt postenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga dat ook proberen anders sta ik echt voor lul met mijn 800 posts.![]()
Nu moet je de hele dag met die zware brieven sjouwenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:38 schreef SiemeN het volgende:
Och jezus, wie is dit nu weer!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef F.Halsema het volgende:
[..]
Hej lekkere geile player van me
Dat is ook knap hoor bezig zijn met niets en toch bezig zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef rustig het volgende:
[..]
klopt als een bus, ik spreek uit ex-ervaring
mensen doen daar echt weinig
altijd bezig, maar nooit duidelijk met wat
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik voel me altijd vereerd als er een oldbie met 400 posts ofzo in een topic van mij komt postenDat is dan toch wel heel speciaal
![]()
Ik sjouw me de ramtering met die poederbrieven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef Cinch het volgende:
[..]
Nu moet je de hele dag met die zware brieven sjouwen
Ik kijk altijd naar iemand's postcount ipv naar register datumquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik voel me altijd vereerd als er een oldbie met 400 posts ofzo in een topic van mij komt postenDat is dan toch wel heel speciaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |