Ja, dat is het punt juist. De toestellen hadden zogenaamd maar een klein beetje brandstof mee omdat ze toch het WTC in zouden vliegen. De complotterts dachten daarmee snel eventjes een paar duitjes te verdienen!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef mouzzer het volgende:
Volgens jouw redenatie hadden alle beide vluchten nooit hun originele bestemming (Los Angeles) kunnen bereiken.
Laten we even naar wat feiten kijken:
- Volgens jouw waren de WTC boeings nog half vol met kerosine toen ze insloegen.
- Beide hebben niet meer dan zo'n een uur in de lucht gezeten voordat ze insloegen in de torens. (zie timelines en ik neem het nog ruim!)
- Vluchtduur van boston naar LA is ruim 6 uur (check maar via online vluchtschema's)
- Halfvol na een 1 uur is dus maximaal voor 2 uur brandstof aan bord volgens jouw redenatie
UHM?? Hoe kan een vliegtuig ooit in 6 uur naar LA vliegen als ze volgens jouw maar voor maximaal 2 uur brandstof aan boord hadden??
Je kan toch DUIDELIJK zien dat vuur in de torens na genoeg uitwaren vlak voor instorten. Het was echt maar een minor schade wat de torens hadden en dan zou het zo smooth instorten. 911 Eyewitness Hoboken laat het wel mooi zien dat er WEL degelijk bommen zijn gebruikt. Maar kennelijk wil men het niet zien. !?!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie hadden alle beide vluchten nooit hun originele bestemming (Los Angeles) kunnen bereiken.
Laten we even naar wat feiten kijken:
- Volgens jouw waren de WTC boeings nog half vol met kerosine toen ze insloegen.
- Beide hebben niet meer dan zo'n een uur in de lucht gezeten voordat ze insloegen in de torens. (zie timelines en ik neem het nog ruim!)
- Vluchtduur van boston naar LA is ruim 6 uur (check maar via online vluchtschema's)
- Halfvol na een 1 uur is dus maximaal voor 2 uur brandstof aan bord volgens jouw redenatie
UHM?? Hoe kan een vliegtuig ooit in 6 uur naar LA vliegen als ze volgens jouw maar voor maximaal 2 uur brandstof aan boord hadden??
Erg grappig inderdaad als alles op z'n plaats valt en jij weer door de mand valt met je goed in de materie verdiepen! Dit is basischool wiskunde man en jij hebt het nog fout!
Oja de torens waren niet gebouwd om een boeing met nog een half volle lading kerosine te weerstaan. Als je de moeite had genomen om je echt in de materie te verdiepen dat had je geweten dat de ontwerpers hebben gezegd dat de torens ontworpen waren om een in dichte mist verdwaalde boeing die aan het eind van z'n vlucht ( dus bijna leeg we moeten wel aan de kosten denken he!) bij het zoeken naar de landingsbaan van Newwark of JFK de weg kwijt is geraakt. Nik half vol maar zo goed als lege tanks dus.
Al die rook was verder afkomstig van een potje campinggaz?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef Lambiekje het volgende:
Je kan toch DUIDELIJK zien dat vuur in de torens na genoeg uitwaren vlak voor instorten.
We hebben je de foto's laten zien zeg, en je blijft maar bezig over dat er nauwelijks nog vuur was. Er zijn ook zat getuigen en experts die zeggen dat er geen bommen zijn gebruikt. Kennelijk wil jij niet naar hen luisteren?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kan toch DUIDELIJK zien dat vuur in de torens na genoeg uitwaren vlak voor instorten. Het was echt maar een minor schade wat de torens hadden en dan zou het zo smooth instorten. 911 Eyewitness Hoboken laat het wel mooi zien dat er WEL degelijk bommen zijn gebruikt. Maar kennelijk wil men het niet zien. !?!
Dat is onzin, hoe denk je dat hoogovens werken?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef pietje77 het volgende:
Bovendien brand dat spul maar op 350 graden ofzo staal kan nooit warmer worden als de temperatuur van de bron.....
Die blijft ook hilarisch.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef pietje77 het volgende:
en staal kan nooit warmer worden als de temperatuur van de bron.....
Bronnen zou fijn zijn...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef pietje77 het volgende:
NASA etc etc temperaturen gemeten van boven de 1100 graden + gesmolten staal, dagen /weken /maanden na 9-11......
Steven Jones in bezit staal met THERMEET bewijs.
foto's van de grootste stalen kolommen in PERFECT 45 GRADEN, "AFGESNEDEN" MET GESMOLTEN STAAL RESIDU DRUPPELS ER ONDER.
"9-11 MYSTERIES" : pyroclastic clouds... etc etc etc
Precies die fotos liet zo duidelijk zien hoe ongelovelijk minor te vuurtjes nog waren op het end. Zoals wel bekend nu was de brandweer te plekke. Maar nee dat is natuurlijk niet opgenomen in het rapportquote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
We hebben je de foto's laten zien zeg, en je blijft maar bezig over dat er nauwelijks nog vuur was. Er zijn ook zat getuigen en experts die zeggen dat er geen bommen zijn gebruikt. Kennelijk wil jij niet naar hen luisteren?
DAar lijk het anders verdomde wel op. Vuurtjes wat zo maar een paar verdieping lager onstaan. Nee ook het vuur verhaal rammelt aan allekanten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Al die rook was verder afkomstig van een potje campinggaz?
Een daarom begeeft z'n mooie design openhaard het ook zo vaak:)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die blijft ook hilarisch.
"Kerosine brand niet heet genoeg om staal te laten smelten!!!!!!!"
Dat hoeft ook niet dweil. Halverwege verliest het al het grootste deel van z'n draagkracht.
Ik kan het uitstekend vinden en heb het al regelmatig gelezen, dank je...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef pietje77 het volgende:
kun je dat niet vinden? dezelfde mensen hebben afwisselende kritiek: dezelfde bronnen, teveel bronnen, geen bronnen, geen argumentatieteveelargumentatie
![]()
Het gaat maar door, als het niet lukt, help ik wel..
Nee, jy weet het vast en zeker beter dan de brandweer man terplekke.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Lambiekje, volgens mij heb je werkelijk geen notie van hoe enorm dat gebouw en dus de brand was he?
Doe het dan zelf ook niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom Lambiekje, zet jezelf niet zo voor schut. Hoe kan er ooit een huisbrand ontstaan als veel van de dingen die verbranden een hogere ontbrandingstemperatuur hebben dat de zaken waarmee de brand begon?
Ja ik weet dat, ik heb het WTC meerdere malen bezocht en heb de beelden van de brand gezien.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee, jy weet het vast en zeker beter dan de brandweer man terplekke.
Kerel, hoe moeilijk is het om te begrijpen? Ik heb echt het idee dat ik tegen een kind aan het praten ben. Een brand betekent niet dat de 100 duizenden vierkante meter van de beschadigde verdiepingen volledig onbegaanbaar zijn.quote:die inferno wat dus in het rapport staat is er dus NOOIT en te NIMMER geweest. Het vuur ging vanzelf uit.!
Vandaar ook dat die vrouw in de opening gewoon aan de rand kan staan. De staal zou te heet zijn .. sodemieter toch op.
Wel als die mooie openhaard nog een tig aantal verdiepingen van het WTC moet dragen, lijkt me. Sowieso, appels, peren.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Lambiekje het volgende:
Een daarom begeeft z'n mooie design openhaard het ook zo vaak:)
nietzman, temperaturen verklaring? Om die andere genegeerde feiten/bronnen/klokkenluiders/argumenten heel ff te vergeten net als jij..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wel als die mooie openhaard nog een tig aantal verdiepingen van het WTC moet dragen, lijkt me. Sowieso, appels, peren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |