abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42162874
dat lelijke marokkaanse wijf was wel cool... die wilde niet eens een uitkering.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42163112
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
nu op NED2...

allemaal van die (100% allochtone) jongeren die een uitkering gaan aanvragen aarhgg, het kost de gemeenschap bakken met geld en die gasten zijn te lui om te werken

ga eens werken of naar school joh... grafhoeren

en dan zie je ze zitten; petje op, tijdens gesprek jas aanhouden (inclusief bondtkraagje) en dan 'geen baan kunnen vinden en 7000 (7000 bananen, krenten, olifanten?) schuld hebben..' ahaaa flikker op en kleedt je eerst eens normaal... net een meisje die dat al een kind had en persé per se STUFI wilde terwijl ze geeneens (alhoewel het gruwelijk klinkt staat geeneens zelfs in de Van Dale ) op school zat'
Ja, ze zouden allemaal naar school moeten gaan die allochtonen
pi_42163829
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef VinoTinto het volgende:
dat lelijke marokkaanse wijf was wel cool... die wilde niet eens een uitkering.
Daar had ik wel een beetje medelijden mee, van huis weggelopen, god weet wat die vader allemaal deed...
pi_42163991
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:57 schreef Toeps het volgende:

[..]

Daar had ik wel een beetje medelijden mee, van huis weggelopen, god weet wat die vader allemaal deed...
Tja, die cultuur hé. Iets doen wat in de mening van pappie not-done is en je wordt meteen uit huis geflikkerd en in sommige gevallen zelfs met de dood bedreigt.
pi_42164006
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Iets doen wat in de mening van pappie not-done is en je wordt meteen uit huis geflikkerd en in sommige gevallen zelfs met de dood bedreigd.
je weet
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42164703
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef Toeps het volgende:

[..]

De medewerkers doen echt hun best hoor, dat geloof ik wel. Maar moet je er eens binnen gaan kijken. Enorme kneuzenkermis! Allemaal van die VMBO outcasts, die verdomme nog thuis wonen en dan een uitkering komen aanvragen.
Das wel 'apart' dan ja
Kan er met m'n pet niet bij dat er schijnbaar zo'n subcultuur van niet-werkers is ontstaan, die zich inderdaad zonder ook maar 1 vinger uit te steken '50c' wanen.

Tis dus de sport om een uitkering te krijgen - maar kan ik na een tijdje dit topic volgen concluderen dat men die uiteindelijk niet krijgt? Kunnen wel regeltje bedenken die stelt dat als je onder je 25ste voor een uitkering komt je hooguit school en leer-werk-trajecten kan krijgen ofzo, de kracht zou toch in opleiding moeten zitten in die leeftijd.
  woensdag 27 september 2006 @ 11:33:41 #132
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_42164750
PvdA
pi_42165335
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:33 schreef nlboy het volgende:
PvdA
Is dat een reactie op mijn post?

OVerigens vind ik ook dat dit soort posts gewoon dev/null mogen, aangezien jij nu net als al die werklozen niets zinvols bijdraagt aan onze sub-maatschappij.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:16:06 #134
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_42166062
Mwah PvdA maakt gewoon het geld weer op en zorgt voor meer en hogere uitkeringen, zodat dan de jongeren weer meer geld krijgen en daardoor minder voelen om te gaan werken. En de jongeren nu studeren en die later werken moet meer inleveren voor de luie donders in de maatschappij.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:22:26 #135
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_42166254
Vanaf 40:45 in tegenlicht:

"ja schatje, kom echt, w8 ff he.. 5 - 10 minuutjs.. oke schat,"

je mag niet bellen.... vriend

"excuus"

loopt er een vrouw voorbij op laarzen, gaat hij haar checken
  woensdag 27 september 2006 @ 12:25:58 #136
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_42166333
afschieten of laten verhongeren
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_42166469
Iemand die ik ken die wilde zich maar niet uitschrijven op zijn school, omdat ie dan nog stufi kreeg En maar rondhangen in de stad
pi_42167189
Toen ik een ww moest hebben omdat ik ff geen werk had kreeg ik een stapel formlieren soms met bewoordingen die ik als volledig nederlander niet snap.
Toen ik vroeg hoe het kan dat dat spraakgebrekkige tuig hierachter wel zomaar een uitkering kan krijgen kreeg ik doodleuk het antwoord dat die mensen geholpen worden. Natuurlijk krijgen ze op die manier een optimale uitkering.
We worden gewoon dediscrimineerd in ons eigen land. Dat is waar ik moeite mee heb.
Dat die buitenlanders dat systeem uitbuiten is niet zo vreemd.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:54:28 #139
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_42170382
AARGH wat een kneuzen zeg :-/.
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_42176158
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Iemand die ik ken die wilde zich maar niet uitschrijven op zijn school, omdat ie dan nog stufi kreeg En maar rondhangen in de stad
Waar is toch de tijd gebleven dat geld nog gewoon geld werd genoemd? Stufi... pffff al die verdomde nepnegers ook.
pi_42176194
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:57 schreef Ezgaroth het volgende:
Toen ik een ww moest hebben omdat ik ff geen werk had kreeg ik een stapel formlieren soms met bewoordingen die ik als volledig nederlander niet snap.
Toen ik vroeg hoe het kan dat dat spraakgebrekkige tuig hierachter wel zomaar een uitkering kan krijgen kreeg ik doodleuk het antwoord dat die mensen geholpen worden. Natuurlijk krijgen ze op die manier een optimale uitkering.
We worden gewoon dediscrimineerd in ons eigen land. Dat is waar ik moeite mee heb.
Het is inderdaad de wereld op zijn kop.
pi_42182114
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:57 schreef Ezgaroth het volgende:
Dat vroeg ik me dus laatst ook af. Een vriendin van me moet ook ww aanvragen en die belde mij dus op of ik even wilde langskomen om te helpen met die formulieren. Dus ik maak nog grapjes van wat ben je voor een debiel dat je dat gewoon niet even kan invullen...maar toen ik die dingen eenmaal onder ogen kreeg...echt had net zo goed arabisch kunnen wezen. Ook duizend kopietjes meesturen van loonstrookjes van de afgelopen 14 maanden enzo.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:11:14 #143
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42182380
Te dom zijn om je moerstaal te begrijpen en dat dan discriminatie noemen. Knap. Ze schatten je misschien te hoog in, maar dat is menselijk.
Ik ga naar huis.
pi_42198470
vraag me af wat er van die lui in de toekomst word zo zonder diploma's
ik zou denk ik ook maar crimineel worden
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_42302540
Ik vind 't eigenlijk best wel zielig als je leven afhangt van 't baantje wat je hebt.
pi_42302543
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef nietzman het volgende:
Te dom zijn om je moerstaal te begrijpen en dat dan discriminatie noemen. Knap. Ze schatten je misschien te hoog in, maar dat is menselijk.
Maak er een weblog van.
  maandag 2 oktober 2006 @ 06:03:52 #147
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42302611
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 04:44 schreef sig000 het volgende:

Ik vind 't eigenlijk best wel zielig als je leven afhangt van 't baantje wat je hebt.
Je werk beinvloedt je leven toch wel in grote mate. Bij mij wel in ieder geval. Het is natuurlijk diep triest wat er gebeurt met deze mensen. Zowel voor de werkenden die voor al die uitkeringen updraaien en zowel voor de werklozen zelf. Als ze 30/40 jaar zijn hoop ik dat ze inzien wat voor kansen ze hebben laten liggen en alsnog proberen om er iets van te maken.

Grappig dat ik in een ander topic las, dat de integratie zo mooi verloopt (volgens Verdonk dan)
pi_42302624
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:53 schreef jitzzzze het volgende:
Er zit een knop op je tv
quote:
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
pi_42302655
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 06:03 schreef Libris het volgende:

[..]

Je werk beinvloedt je leven toch wel in grote mate. Bij mij wel in ieder geval.
Teveel en 't beperkt de creativiteit.
  maandag 2 oktober 2006 @ 06:47:52 #150
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42302678
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 06:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

Teveel en 't beperkt de creativiteit.
Werk beinvloedt de creativiteit? Nou, niet in mijn geval Explain?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')