Ja, ze zouden allemaal naar school moeten gaan die allochtonenquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
nu op NED2...![]()
allemaal van die (100% allochtone) jongeren die een uitkering gaan aanvragenaarhgg, het kost de gemeenschap bakken met geld en die gasten zijn te lui om te werken
ga eens werken of naar school joh... grafhoeren![]()
![]()
![]()
en dan zie je ze zitten; petje op, tijdens gesprek jas aanhouden (inclusief bondtkraagje) en dan 'geen baan kunnen vinden en 7000 (7000 bananen, krenten, olifanten?) schuld hebben..' ahaaa flikker op en kleedt je eerst eens normaal...net een meisje die dat al een kind had en persé per se STUFI wilde terwijl ze geeneens (alhoewel het gruwelijk klinkt staat geeneens zelfs in de Van Dale
) op school zat'
![]()
Daar had ik wel een beetje medelijden mee, van huis weggelopen, god weet wat die vader allemaal deed...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef VinoTinto het volgende:
dat lelijke marokkaanse wijf was wel cool... die wilde niet eens een uitkering.
Tja, die cultuur hé. Iets doen wat in de mening van pappie not-done is en je wordt meteen uit huis geflikkerd en in sommige gevallen zelfs met de dood bedreigt.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar had ik wel een beetje medelijden mee, van huis weggelopen, god weet wat die vader allemaal deed...
je weetquote:Op woensdag 27 september 2006 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Iets doen wat in de mening van pappie not-done is en je wordt meteen uit huis geflikkerd en in sommige gevallen zelfs met de dood bedreigd.
Das wel 'apart' dan jaquote:Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
De medewerkers doen echt hun best hoor, dat geloof ik wel. Maar moet je er eens binnen gaan kijken. Enorme kneuzenkermis! Allemaal van die VMBO outcasts, die verdomme nog thuis wonen en dan een uitkering komen aanvragen.
Is dat een reactie op mijn post?quote:
Waar is toch de tijd gebleven dat geld nog gewoon geld werd genoemd? Stufi... pffff al die verdomde nepnegers ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Iemand die ik ken die wilde zich maar niet uitschrijven op zijn school, omdat ie dan nog stufi kreegEn maar rondhangen in de stad
![]()
Het is inderdaad de wereld op zijn kop.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:57 schreef Ezgaroth het volgende:
Toen ik een ww moest hebben omdat ik ff geen werk had kreeg ik een stapel formlieren soms met bewoordingen die ik als volledig nederlander niet snap.
Toen ik vroeg hoe het kan dat dat spraakgebrekkige tuig hierachter wel zomaar een uitkering kan krijgen kreeg ik doodleuk het antwoord dat die mensen geholpen worden. Natuurlijk krijgen ze op die manier een optimale uitkering.
We worden gewoon dediscrimineerd in ons eigen land. Dat is waar ik moeite mee heb.
Dat die buitenlanders dat systeem uitbuiten is niet zo vreemd.
Dat vroeg ik me dus laatst ook af. Een vriendin van me moet ook ww aanvragen en die belde mij dus op of ik even wilde langskomen om te helpen met die formulieren. Dus ik maak nog grapjes van wat ben je voor een debiel dat je dat gewoon niet even kan invullen...maar toen ik die dingen eenmaal onder ogen kreeg...echt had net zo goed arabisch kunnen wezen. Ook duizend kopietjes meesturen van loonstrookjes van de afgelopen 14 maanden enzo.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:57 schreef Ezgaroth het volgende:
Toen ik een ww moest hebben omdat ik ff geen werk had kreeg ik een stapel formlieren soms met bewoordingen die ik als volledig nederlander niet snap.
Toen ik vroeg hoe het kan dat dat spraakgebrekkige tuig hierachter wel zomaar een uitkering kan krijgen kreeg ik doodleuk het antwoord dat die mensen geholpen worden. Natuurlijk krijgen ze op die manier een optimale uitkering.
We worden gewoon dediscrimineerd in ons eigen land. Dat is waar ik moeite mee heb.
Dat die buitenlanders dat systeem uitbuiten is niet zo vreemd.
Maak er een weblog van.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef nietzman het volgende:
Te dom zijn om je moerstaal te begrijpen en dat dan discriminatie noemen. Knap. Ze schatten je misschien te hoog in, maar dat is menselijk.
Je werk beinvloedt je leven toch wel in grote mate. Bij mij wel in ieder geval. Het is natuurlijk diep triest wat er gebeurt met deze mensen. Zowel voor de werkenden die voor al die uitkeringen updraaien en zowel voor de werklozen zelf. Als ze 30/40 jaar zijn hoop ik dat ze inzien wat voor kansen ze hebben laten liggen en alsnog proberen om er iets van te maken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 04:44 schreef sig000 het volgende:
Ik vind 't eigenlijk best wel zielig als je leven afhangt van 't baantje wat je hebt.![]()
quote:
quote:Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Teveel en 't beperkt de creativiteit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 06:03 schreef Libris het volgende:
[..]
Je werk beinvloedt je leven toch wel in grote mate. Bij mij wel in ieder geval.
Werk beinvloedt de creativiteit? Nou, niet in mijn gevalquote:Op maandag 2 oktober 2006 06:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Teveel en 't beperkt de creativiteit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |