leuk he, generaliserenquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
nu op NED2...![]()
allemaal van die (100% allochtone) jongeren die een uitkering gaan aanvragenaarhgg, het kost de gemeenschap bakken met geld en die gasten zijn te lui om te werken
ga eens werken of naar school joh... grafhoeren![]()
![]()
![]()
Wie is hier nu de allochtoon?quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
meisje die
aha, mierenneuker..quote:
Overigens kreeg maar één van de jongeren die ze naderhand nog hebben kunnen traceren een uitkering.quote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef Gelderland het volgende:
ja tuurlijk.... kijk dan... NED 2
james bond kraagjequote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
en dan zie je ze zitten; petje op, tijdens gesprek jas aanhouden (inclusief bondkraagje) en dan 'geen baan kunnen vinden en 7000 schuld hebben..' ahaaa flikker op en kleedt je eerst eens normaal...net een meisje die al een kind had en persé STUFI wilde terwijl ze geeneens op school zat'
![]()
Je ergert je ergens aan, of iets irriteert je.quote:Op maandag 25 september 2006 21:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha, mierenneuker..dat verhaaltje heb ik in 5 seconden geschreven omdat ik het programma niet wilde missen. Maar irriteerde me kapot aan al die gasten die zomaar een uitkering krijgen
o.a. bij Slappyquote:Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Slappy het volgende:
ziet in de stad allemaal kansloze paupers in kraag jassen rondlopen en nieuwste scooters rondrijden![]()
Waar halen ze dat geld vandaan![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Wopper1 het volgende:
En kan die nep-neger van de Opposites ook gelijk enkeltje den engh nemen als we dan toch bezig zijn..
Zooooo fout om als 100% nederlander, over patta's en dit dat je weet toch, zus zo.... te lullen..
Wat een fuckface heeft die blanke
quote:
Ik weet niet of je het generaliseren kan noemen, aangezien het altijd dezelfde soort jongeren zijn (medelanders / kampers / breezers)quote:
Inderdaad, dat is geen generaliseren, dat is feiten opnoemen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het generaliseren kan noemen, aangezien het altijd dezelfde soort jongeren zijn (medelanders / kampers / breezers)
zoek gewoon een baan pauperquote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Blanchimont het volgende:
Ik krijg niet eens een uitkering. Dus aanvragen heeft geen enkel nut
.
idd, want anders krijg je weer dat gezeik dat deze banen opgevult moeten worden door (een nieuwe lading) polen, roemenen, bulgaren, turken enz. En dan is het cirkeltje weer rond met problemen door meer buitenlanders, luiheid enz.quote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is geen generaliseren, dat is feiten opnoemen.
En wij maar hard werken voor hun centen... maar goed, je zou je natuurlijk ook af kunnen vragen wie er nu dom en slim zijn.Ik zeg: maximaal een half jaar een uitkering en de mogelijkheid een baan te kiezen en dan verplicht aan het werk, al is het vuilnis man, riool ontstopper of loopjongen van Jim en/of Jamai. Er is werk zat, dus daar kan het niet aan liggen.
Met uitzonderingen natuurlijk daar gelaten, maar we hadden over deze groep mensen dus daar richt ik me nu ook op.
Mwoh, er zijn ook genoeg autochtone jongeren die een uitkering aanvragen hoor. Al ben ik wel van mening dat allochtonen er iets makkelijker over denken. Ik heb overigens een grote hekel aan mensen die een uitkering aanvragen omdat ze gewoon niet willen werken. Ik heb gelukkig nog geen uitkering aan hoeven vragen, lekker meteen aan het werk na het behalen van mijn diploma.quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
allemaal van die (100% allochtone) jongeren die een uitkering gaan aanvragenaarhgg, het kost de gemeenschap bakken met geld en die gasten zijn te lui om te werken
Je hebt niet goed gekeken knul....quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
net een meisje die al een kind had en persé STUFI wilde terwijl ze geeneens op school zat'![]()
En dan krijg je stufi, moet je per jaar dik 1500 euro neerleggen voor je lessen...quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Urvin het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gekeken knul....
Ze vond die vrouw niet aardig waarop die vriendin van dat meisje zei dat het beter was om STUFI te nemen en dan naar school tegaan.
Iedereen weet dat je pas STUFI krijgt als je op een school staat ingeschreven.![]()
440,- per maand Stufi, 255 per twee maanden collegegeld. Tel uit je winstquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:59 schreef NoBody122 het volgende:
En dan krijg je stufi, moet je per jaar dik 1500 euro neerleggen voor je lessen...
Weinig winst dus
quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan, of iets irriteert je.![]()
daarom doen ze 't juistquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:12 schreef jmac het volgende:
Die gast bleef maar bellen tijdens z'n proefsollicitatie: "ja schatje, ik kom zo. 10-15 minuten schatje. ja wacht maar daar . doei schatje". Wat een manieren zeg. En dat terwijl ze weten dat de camera ook nog loopt...
Daar ben ik mee bezig. En de reden dat ik geen uitkering krijg, is dat mijn banksaldo te hoog is.quote:
Wat kan jouw het eigenlijk schelenquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
nu op NED2...![]()
ga eens werken of naar school joh... grafhoeren![]()
![]()
![]()
en dan zie je ze zitten; petje op, tijdens gesprek jas aanhouden (inclusief bondkraagje) en dan 'geen baan kunnen vinden en 7000 schuld hebben..' ahaaa flikker op en kleedt je eerst eens normaal...net een meisje die al een kind had en persé STUFI wilde terwijl ze geeneens op school zat'
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |