leuk he, generaliserenquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
nu op NED2...![]()
allemaal van die (100% allochtone) jongeren die een uitkering gaan aanvragenaarhgg, het kost de gemeenschap bakken met geld en die gasten zijn te lui om te werken
ga eens werken of naar school joh... grafhoeren![]()
![]()
![]()
Wie is hier nu de allochtoon?quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
meisje die
aha, mierenneuker..quote:
Overigens kreeg maar één van de jongeren die ze naderhand nog hebben kunnen traceren een uitkering.quote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef Gelderland het volgende:
ja tuurlijk.... kijk dan... NED 2
james bond kraagjequote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Gelderland het volgende:
en dan zie je ze zitten; petje op, tijdens gesprek jas aanhouden (inclusief bondkraagje) en dan 'geen baan kunnen vinden en 7000 schuld hebben..' ahaaa flikker op en kleedt je eerst eens normaal...net een meisje die al een kind had en persé STUFI wilde terwijl ze geeneens op school zat'
![]()
Je ergert je ergens aan, of iets irriteert je.quote:Op maandag 25 september 2006 21:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha, mierenneuker..dat verhaaltje heb ik in 5 seconden geschreven omdat ik het programma niet wilde missen. Maar irriteerde me kapot aan al die gasten die zomaar een uitkering krijgen
o.a. bij Slappyquote:Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Slappy het volgende:
ziet in de stad allemaal kansloze paupers in kraag jassen rondlopen en nieuwste scooters rondrijden![]()
Waar halen ze dat geld vandaan![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Wopper1 het volgende:
En kan die nep-neger van de Opposites ook gelijk enkeltje den engh nemen als we dan toch bezig zijn..
Zooooo fout om als 100% nederlander, over patta's en dit dat je weet toch, zus zo.... te lullen..
Wat een fuckface heeft die blanke
quote:
Ik weet niet of je het generaliseren kan noemen, aangezien het altijd dezelfde soort jongeren zijn (medelanders / kampers / breezers)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |