quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
NYM is waitinK![]()
![]()
Kijk ik geef al aan hoe je moet gaan landen --->(beetje meer naar rechts, en nu ietsjes naar links - zo ja!
)
Klopt idd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ach de ChristenUnie heeft volgens mij zo'n verdrag laten opstellen om de genocide te bekennen. Als je kijkt naar alle 'belangrijke' landen, zie je dat alleen de VS de genocide nog niet expliciet heeft erkend.
Je kon er op wachten dat dit in Nederland ook ging gebeuren..
Daavoor is toch dit Turken-topicquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
(maar goed mss moeten we de politieke discussies ergens anders houden)
Ja maar Emel is het aan het vliegen en wij hebben het over de Armeense genocide.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daavoor is toch dit Turken-topic![]()
![]()
Sure!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
--rechts--links---------> daar ben ik!!
![]()
![]()
blij me te zien?
wij gaan naar Istanbul mensenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:43 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Sure!![]()
![]()
![]()
Hadi ama fazla vakit kaybetmeden Istanbul'a ucalim!![]()
![]()
Dag lieve mensjes tot morgen!![]()
Je bent de kangeroetjes vergetenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:43 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Sure!![]()
![]()
![]()
Hadi ama fazla vakit kaybetmeden Istanbul'a ucalim!![]()
![]()
Dag lieve mensjes tot morgen!![]()
Tatar en Skippyquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent de kangeroetjes vergeten![]()
ons dinosaurusjequote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi Turken
wat zijn de verschillen tussen turken en marokkanen ?
Het zijn beide mensen, en mensen verschillen qua opbouw niet echt veel van elkaar. DNA-bouwstenen met diverse eigenschappen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi Turken
turken hebben geen kroeshaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi Turken
LOL stukoquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Het zijn beide mensen, en mensen verschillen qua opbouw niet echt veel van elkaar. DNA-bouwstenen met diverse eigenschappen.
![]()
zo je hebt je antwoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt ! even ter controle. mijn onderbuurman is turks
Ik help mijn medemens, je weetquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:23 schreef Emel het volgende:
[..]
LOL stuko
moet je hem dat uitleg geven?
Ik zit er nog aan vast tot juliquote:
doen! vooral tijdens Ramadanquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik help mijn medemens, je weet![]()
Ach mij boeit het niet wat voor toestel ik heb, zolang het maar kan bellen.quote:
k800i is echt tof, alleen gestript van "mega bass"quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan vast tot juli
![]()
haha nee daar nie van , maar herkende rode datumsweergavequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef saban het volgende:
[..]
Ach mij boeit het niet wat voor toestel ik heb, zolang het maar kan bellen.
Thuis nog 2 toestellen in ongeopende doos, doe ik niks mee.
En kan hem steeds repareren als er iets stuk gaat(Werk in een groot GSM repair center)
Af en toe gebruik ik nog die nokia 8 nog iets, je weet wel met metailic enzo. De ultieme pimp telefoon nog steedsquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
k800i is echt tof, alleen gestript van "mega bass"
quote:
gedraag jequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, dat is een eigenschap van surinamers
schijnt
quote:
Onbraaf zijn kom niet voor in mijn woordenboekquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
doen! vooral tijdens Ramadandaarna kunnen we allemaal weer onbraaf zijn
surequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Onbraaf zijn kom niet voor in mijn woordenboek![]()
Nokia 8800? Of de wat oudere 8850?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Af en toe gebruik ik nog die nokia 8 nog iets, je weet wel met metailic enzo. De ultieme pimp telefoon nog steeds
![]()
nope, geen idee welkequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Af en toe gebruik ik nog die nokia 8 nog iets, je weet wel met metailic enzo. De ultieme pimp telefoon nog steeds
![]()
Pauperquote:
Sorry, met een zachte Gquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pauperjij bent geen echte G
[afbeelding]
Matig, ze vielen uit elkaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Alles goed Yvonne, nog gelukt met die wijnbladeren.......
8850 jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:29 schreef saban het volgende:
[..]
Nokia 8800? Of de wat oudere 8850?
Ssst, maken we er geen SC van
hey die is gaafquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik nog!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
[afbeelding]
De nokia 8850 is niet meer te koop denk ik, helaas.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hey die is gaaf
mijn abbo loopt 1 okt. af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |