Ik heb er altijd één gewilt en verleden keer belde mijn ex-college mij toevallig dat hij zijn zaak gaat sluiten en baardje eruit moet. Zelfde dag nog opgehaaldquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:27 schreef Emel het volgende:
[..]
aaahh nog zo jong.wat lief
dat is dus jouw huisdier?tof!
Tijdsnood, en nu doet die %&%*($&*(#Y&$&)(*&)(**&$()$(*$$(*$ universiteits bibliotheek catalogus het niet en kan ik geen artikelen zoeken.quote:
ik hou je eraan he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
hell yeah!!!!!! ik ben wel je bodyguard.. wees neit bang voor Triggershotuhauha
Je gaat vast niet vertellen wie het is...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:25 schreef Emel het volgende:
trouwens misschien kom ik toch naar jullie meet. Het is belachelijk voor woorden natuurlijk dat ik me laat weerhouden door iets/iemand. That's not me! Het lijkt me leuk jullie te ontmoeten.
haha dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:28 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb er altijd één gewilt en verleden keer belde mijn ex-college mij toevallig dat hij zijn zaak gaat sluiten en baardje eruit moet. Zelfde dag nog opgehaald![]()
Jep mn huisdiertje, hoewel niet iedereen thuis er mee eens is![]()
balen zeg. Kan me voorstellen dat het je frustreert.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tijdsnood, en nu doet die %&%*($&*(#Y&$&)(*&)(**&$()$(*$$(*$ universiteits bibliotheek catalogus het niet en kan ik geen artikelen zoeken.
p09843u590843986598-08560-8*#%*$#%)#(*$*^%#(*%#*%#%#&%#w+ %w(%w+_#
Ik ben toevallig vandaag weer wat wezen proberen. Goede vriendin van mij is bevallen en wilde het geboortekaartje namaken, alles was prima gelukt, behalve de naam, dus het ding ligt in de klikoquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:27 schreef saban het volgende:
[..]
Gaaf! Maak je nog verf-tekeningetjes? :p
Zal wel weer eens langs komen.. zal wel een hoop nieuwelingen zijn![]()
welnee johquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
Toch niet ik, mag ik hopen....?
Af en toe irritant, je moet mijn ouders en VOORAl mijn zus eens horen....quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:34 schreef Emel het volgende:
[..]
welnee joh
ik vind je soms irritant maar daar blijft het bijje bent OK.
hahaha dat zal je lerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Af en toe irritant, je moet mijn ouders en VOORAl mijn zus eens horen....![]()
Ik ben nu trouwens door mijn irritantheid gebombardeerd tot de persoon die het ontbijt moet klaarzetten elke ochtend![]()
Ik ga 'm los laten thuis, beetje de mensen thuis laten schrikkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:31 schreef Emel het volgende:
[..]
haha dat geloof ik graagze moeten even wennen denk ik
lief beestje hoor!
wat gemeenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ga 'm los laten thuis, beetje de mensen thuis laten schrikken![]()
Haha mn broer wilt 'm pakken, maar hij trekt zo zijn mond open en mn broer rent inderdaad wegquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:52 schreef saban het volgende:
[..]
Haha mn broer wilt 'm pakken, maar hij trekt zo zijn mond open en mn broer rent inderdaad wegHaha
'Kuyruguna elleyimmi, bisey olurmu?' 'Ulaaaaan'
hahahaha
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:52 schreef saban het volgende:
[..]
Haha mn broer wilt 'm pakken, maar hij trekt zo zijn mond open en mn broer rent inderdaad wegHaha
hahahaha
okey? wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
Geen okey?
oooooooohhh ik dacht al wat bedoelt ze nouquote:
Je voelde het aan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:30 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe ik het wist dat je wakker was? nou nu ga ik eng doen, ik voelde het aan![]()
![]()
inderdaad, als ik uit bed ben is het nog zo donker![]()
Ik hou zequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
ramazanda setanlar zincirlere takiliyor ./.. is nu je vraag beantwoord
Diertje?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:20 schreef saban het volgende:
Ik heb jullie al zovaak gevraagd voor een naam voor mijn nieuwe diertje, geen enkeling reageerde van jullie, dus heb ik hem maar tatar genoemd.
tatar
[afbeelding]
tatar
[afbeelding]
Wow! Bijna 70kg kwijt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat super met mijBijna 70 kilo kwijt, volgend jaar trouwen, leuke baan.
'k Ben blij dat je je diploma gehaald heb, maar kom maar gewoon weer een keertje langs, zou erg gezellig zijn!
Durf je dat wel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:25 schreef Emel het volgende:
trouwens misschien kom ik toch naar jullie meet. Het is belachelijk voor woorden natuurlijk dat ik me laat weerhouden door iets/iemand. That's not me! Het lijkt me leuk jullie te ontmoeten.
Hij is maar 40cm langquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Diertje?![]()
Het is een Dinosaurusje joh!![]()
Seni Tatar seni![]()
sure, ik ben super-womanquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:20 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Je voelde het aan?![]()
Ik wist niet dat je super-powers had?![]()
Kun je ook dingen wegtoveren?![]()
Ik ken namelijk iemand die nu al weg wil![]()
HAHAHAHAAHA jammer dat je dit niet hebt opgenomen met een cameraquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:52 schreef saban het volgende:
[..]
hahahaha
ik wil best je persoonlijke begeleider worden hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:28 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Durf je dat wel?![]()
Wil jij dan mij uitlaten?Ze doen lastig bij Poortugal over mijn uitje
![]()
Ik mag alleen onder begeleiding naar buiten.![]()
Ohhh 'maaaaaaaar' 40 cmquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:28 schreef saban het volgende:
[..]
Hij is maar 40cm langGewicht weet ik nog niet
YEAHHHHH KURTULDUKKKKKKKKKKKquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef Emel het volgende:
[..]
sure, ik ben super-woman![]()
wegtoveren kan ik ook
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:36 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
YEAHHHHH KURTULDUKKKKKKKKKKK(artik bedava'ya dunya gezisi yapabilcem sayende)
![]()
Sonunda buldum seni!![]()
Hadi uc da gorelim gercekten super-woman oldugunu
![]()
Dat wil ik wel mee maken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
hell yeah!!!!!! ik ben wel je bodyguard.. wees neit bang voor Triggershotuhauha
Ik heb wel een buidel telt die ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:31 schreef P0rt0 het volgende:
Wie van jullie draagt er een bomgordel?
Kom je ook langs Delft? Komt Tatar ook meequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
haha jij bent echt grappig.
wil je bewijs dat ik echt super-woman ben?? vlieg met me mee vannacht![]()
ik haal je op
![]()
Erdinc Sacan is een vriend van mijquote:Kandidaat-Kamerleden ontkennen genocide
Gepost door Jan (Jigzoz) - Bron: De Volkskrant/Novum
Gepubliceerd: dinsdag 26 september 2006 @ 20:03
Zeker drie Turkse kandidaat-Kamerleden blijven de genocide onder de Armeense bevolking toch ontkennen. Inmiddels is Erdinc Sacan, die op nummer 53 van de verkiezingslijst van de PvdA stond, van de lijst geschrapt vanwege zijn standpunt over de volkerenmoord die vanaf 1915 plaatsvond. De twee andere kandidaat-Kamerleden, Ayhan Tonca en Osman Elmaci, staan op de verkiezingslijst van het CDA.
Tonca en Elmaci verklaarden in het Turkse dagblad Sabah: "Wij hebben altijd gestreden tegen de bewering van Armeense genocide. Dat wij nu in deze partij zitten, betekent niet dat wij onze ideeën verloochenen"
Vorige week lieten Tonca en Elmaci in een schriftelijke verklaring nog weten de genocide wel te erkennen. Ook PvdA-kandidaat Erdinc Sacan steunde eerst het standpunt van zijn partij over de volkerenmoord, maar trok die steun later weer in. In Turkije is erkenning van de genocide strafbaar.
Ik ken hem via mijn zus. Eens vragen of zij hem al gesproken heeft....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:16 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Is een studiegenoot van mij uit Eindhoven
hehe sure.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:12 schreef saban het volgende:
[..]
Kom je ook langs Delft? Komt Tatar ook mee![]()
Zeer slechte ontwikkeling, heel dat gebeuren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Erdinc Sacan is een vriend van mij![]()
Je gaat me toch niet volstoppen met pillen weer he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
haha jij bent echt grappig.
wil je bewijs dat ik echt super-woman ben?? vlieg met me mee vannacht![]()
ik haal je op
![]()
zonder pillen voor de veranderingquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet volstoppen met pillen weer he?![]()
![]()
Ik wil dit keer ECHT vliegen![]()
Ik sta al buiten op je te wachten! Tot zo!!![]()
![]()
Ach de ChristenUnie heeft volgens mij zo'n verdrag laten opstellen om de genocide te bekennen. Als je kijkt naar alle 'belangrijke' landen, zie je dat alleen de VS de genocide nog niet expliciet heeft erkend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeer slechte ontwikkeling, heel dat gebeuren.
Hey als je Tatar mij toevertrouwd dan zorg ik er wel voor dat hij kennis gaat maken met jouw harenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe sure.we vliegen wel even naar Delft
Lieve Tatar mag ook meeNoT-youR-maN mag hem vasthouden
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ach de ChristenUnie heeft volgens mij zo'n verdrag laten opstellen om de genocide te bekennen. Als je kijkt naar alle 'belangrijke' landen, zie je dat alleen de VS de genocide nog niet expliciet heeft erkend.
Je kon er op wachten dat dit in Nederland ook ging gebeuren..
quote:Verschillende landen en internationale organisaties erkennen de genocide: Argentinië, Armenië, België, Canada, Cyprus, Europese Unie, Frankrijk, Griekenland, Italië, Libanon, Nederland, Polen, Raad van Europa, Rusland, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Hoewel president Ronald Reagan expliciet refereerde aan de Armeense genocide, is er in de VS geen resolutie aangenomen om de genocide te erkennen.
NYM is waitinKquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:20 schreef Emel het volgende:
[..]
zonder pillen voor de veranderingarme jongen
we gaan vliegen!!!!!!!!!!!!
just wait for me![]()
![]()
ohneeeeeeee NYM!! niet mijn haar!! ieuwww komt hij in mijn nek kroelen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Hey als je Tatar mij toevertrouwd dan zorg ik er wel voor dat hij kennis gaat maken met jouw haren
Ik denk dat hij daartussen zich goed kan verstoppen![]()
Hey ik moet mij toch ook vasthouden aan jou anders val ik en Tatar heeeeeel hard naar beneden en dan doet het auw...![]()
![]()
Dus Saban mag gewoon Tatar vasthouden en dan is iedereen blij![]()
![]()
Waar zullen we heengaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |