Lachen als je morgen op de rollert moetquote:Op maandag 25 september 2006 19:23 schreef C2C het volgende:
vrijdag komen er nieuwe rolletjes in me scootkijken of ie dan wat sneller trekt
magoed, nu wel 90
boeien ik heb maar 1 kwquote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lachen als je morgen op de rollert moet
Kzou rollerbank.nl maar is ff in de gaten gaan houden, of woon je in een gat
Je moet ook niet in je gevoelloze fallus knijpenquote:Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn.
* Diemietuhriej knijpt zichzelf
Klopt, ik voel niks, ik droom gewoon.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef BazzieK het volgende:
Wat lul je nou met je OP man Dharma!
[..]
Je moet ook niet in je gevoelloze fallus knijpen
Wehehe, kijk mij, ik ben een cave troll!quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef BazzieK het volgende:
Wat lul je nou met je OP man Dharma!
[..]
Je moet ook niet in je gevoelloze fallus knijpen
pwnedquote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, kijk mij, ik ben een cave troll!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, kijk mij, ik ben een cave troll!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef Messenga het volgende:
En weer mooi.
kudquote:Op maandag 25 september 2006 19:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, BazzieK is er btw niet omdat hij WoW heeft gekocht.![]()
![]()
Hoe triest.![]()
Hij is kei verslaafd zei die pas.![]()
beter wel zoéén:quote:Op maandag 25 september 2006 19:45 schreef hardcorebass het volgende:
Ik ga binnekort me scooter ruilen tegen een rieju(verkapt tvp)
quote:Op maandag 25 september 2006 19:45 schreef hardcorebass het volgende:
Ik ga binnekort me scooter ruilen tegen een rieju(verkapt tvp)
rieju spike racing wel te verstaanquote:Op maandag 25 september 2006 19:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
beter wel zoéén:
[afbeelding]
Dan zo'n nepmotor
lelijk hok.. en nee.. alleen 50cc van mt(x) is niet vooruit te brandenquote:Op maandag 25 september 2006 20:07 schreef no1uknow het volgende:
Deze is wel netjes hoor:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/brommers_crossbrommers/51248828.html?return=eJw1jNEOgjAMRf%2BFBB5hG6CwZTHwJ1MgEAZrWImo8d%2FtNPahOSe9vUZy%2BZokU17ySsjI92a7jWpEBJlls4N%2BTRezzQjWGPTparNfJIURLnjVbkgOq3nSeY0uzhse562l1ZzOVUDxxZoQ9v8ZCZ4TBDwIa8HLIsiDpChZlTOybiIrGQ3J4Emoqp3vBAvSW%2Bt8SIgENI%2FU%2BwNKaDoH&df=1&fta=
En is 70cc trouwens standaard op een MT(X) ofzo? Ik zie alleen maar 70cctjes, en heb eik niet zon zin in een boete oid.
Das wel te hopen met 45 kubieke centimeters meer.quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik had net trouwens een 125cc Gorilla op visite, en verdorie wat zijn dat mooie dingen. Dat geluid is gewoon subliem, en toen hij optrok me jongen! Trek menig 80cc variomaatje eruit
Dat ligt maar net aan je setupjequote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Das wel te hopen met 45 kubieke centimeters meer.
Je staat momenteel in de OP, en in de wiki.quote:Op maandag 25 september 2006 20:32 schreef wudstik het volgende:
Diemie
Hier mijn scooter voor in de op
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/9/25510105260.jpg]afbeelding][/URL]
En dan op Fok! zittenquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Willen alle moraalridders even
"Stoere jongen."
zeggen?
Hehe, ik ben niet dronken hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan op Fok! zitten
Om 10 uur al dronken zijn
Jij telt niet.quote:
Nee, het is "Stoere jongen", punt erachten, spatie, en dan de "quote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef hardcorebass het volgende:
stoere jongen?
dat was jij eerst ookquote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan op Fok! zitten
Om 10 uur al dronken zijn
ja totaal useless dat hele certificaat zowiezoquote:Op maandag 25 september 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens weer eens zo'n bromfiets proefexamen gedaan. Wat een realiteitswaan
Zelfdequote:
Er rijden er nog zat rond, en aan het 'design' te zien zijn ze al best oud, dus ze zullen best wel goed zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:16 schreef Zuen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een Suzuki TSX, zo ja: is dat ding een beetje goed?
Post dan een foto van je shizzle!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:44 schreef Devolution het volgende:
ik sta niet bij de vaste klanten
![]()
Oh enne ik ben van plan om me motorrijbewijs te gaan halen, zodra ik er geld voor heb
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:44 schreef Devolution het volgende:
ik sta niet bij de vaste klanten
![]()
Oh enne ik ben van plan om me motorrijbewijs te gaan halen, zodra ik er geld voor heb
*eensch*quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik begin lekker in het voorjaar met mijn A bewijsje
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:16 schreef Zuen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een Suzuki TSX, zo ja: is dat ding een beetje goed?
Jupilerquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Bier!
Wat voor MTX?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:39 schreef hardcorebass het volgende:
Zal ik mijn aprilia SR uit 99 met wat werk ruilen tegen een honda mtx?
Ziet er wel tof uit, en als je crossen moet je zoiets hebben ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef hardcorebass het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D , myn SR heeft wel wat werk trouwens.. en ik wil crossen over de weilanden en in de bossen
tuurlijk joh tis toch geen scooterquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef hardcorebass het volgende:
en hoe zit dat met de kappen? kun je die makkelyk losmaken?? makkelyke andere koplichten erop zitten? wil eigenlyk zelf gaan spuiten dan, das dan toch 10x minder werk als bij een SR ( met al die kappen) ?
Kappen zit met 2 of 3 schroefjes vast allemaal, kun je ook nog eens makkelijk bij, die heb je er zo af.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef hardcorebass het volgende:
en hoe zit dat met de kappen? kun je die makkelyk losmaken?? makkelyke andere koplichten erop zitten? wil eigenlyk zelf gaan spuiten dan, das dan toch 10x minder werk als bij een SR ( met al die kappen) ?
doet het elk jaar.. en dan wonnen we nog in nederlandquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Want het gaat binnenkort weer stervens koud worden
Juist helemaal orgineel maken.. En voor site's zou ik even Google raadplegen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:46 schreef hardcorebass het volgende:
mooi zo dan, dan ga ik hem ruilen denk ik. Iemand nog suggesties aan dingen die ik moet veranderen op dat ding? Iemand een verwijzing naar een website waar ik wat spullen voor dat ding kan halen?
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/52quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:06 schreef hardcorebass het volgende:
Ik wil natuurlijk wel een mooie hebben hee
Hij is hier wel al langer lid zie ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:08 schreef Unknowd het volgende:
Dag hallo zuigende apen.
Dit is no1uknow op zijn neefs account.
Ja die neef die sinds pas een Puch Maxi heeft.
Ik heb hem ff geïntroduceerd in dit topic, en misschien komt ie wel vaker hier langs.
Kut nicknames zitten zo te zien in de familie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:08 schreef Unknowd het volgende:
Dag hallo zuigende apen.
Dit is no1uknow op zijn neefs account.
Ja die neef die sinds pas een Puch Maxi heeft.
Ik heb hem ff geïntroduceerd in dit topic, en misschien komt ie wel vaker hier langs.
Mij (no1uknow) jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij is hier wel al langer lid zie ik. [afbeelding]
Ook met dank aan?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kut nicknames zitten zo te zien in de familie.
Wehehe, ik heb geen idee. Zorg eerst maar dat je je MTX haalt en duidelijke foto's maakt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef hardcorebass het volgende:
Weet iemand een leuke kleurencombi toevallig voor een mtx?@dimietuhriej: nog geiler probeer ik
Je hebt zelf niet eens een schakel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:24 schreef Unknowd het volgende:
Check deze
[afbeelding]
En deze
[afbeelding]
Deze is ook leuk
[afbeelding]
das best een eindje wegquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, ik heb geen idee. Zorg eerst maar dat je je MTX haalt en duidelijke foto's maakt.
Woon je daar trouwens vlakbij? Was toch in Posterholt ofniet? Dat is hier nl niet zo ver vanaf volgensmij.
Kun je mee naar de meeting, ik moet toch langs Den Bosch.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
das best een eindje weg, maar hij komt maar hierheen, ik woon in Den Bosch
Dat ben ik hardstikke met je eens.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef wudstik het volgende:
k vind die motoren opzich op wel tof, maar dar zitten atlijd van die vertikt grote uitlaten op
Koop dan een buell.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef wudstik het volgende:
k vind die motoren opzich op wel tof, maar dar zitten atlijd van die vertikt grote uitlaten op
50 snel, ander uitlaatje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:33 schreef hardcorebass het volgende:
ik wil geen 70 cchij moet iets rond de 70/80 lopen
Als iemand gaat zeuren over langzaam rijden naar de meeting ben ik hetquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kun je mee naar de meeting, ik moet toch langs Den Bosch. [afbeelding]
Zorg dan wel even dat die 70cc eronder zit, wat erbij staat, anders moet ik zo langzaam rijden.![]()
Had je die link naar de MT nou al gezien?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als iemand gaat zeuren over langzaam rijden naar de meeting ben ik het
Err.. goede vraag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:50 schreef hardcorebass het volgende:
Hoe ver is Den Bosch vanaf jou dan?
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2GGGL_nlNL176&q=Garminquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef Geqxon het volgende:
Garmin?
Op de fiets?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:57 schreef no1uknow het volgende:
M'n neef gaat trouwens pas 6 nov. zijn certi halenKan ie niet mee naar meeting
Je planned routes op een navigatiesysteem?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2GGGL_nlNL176&q=Garmin
En ben JIJ de lul. Leuk he!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Als die geen reflector had gehad was ik er waarschijnlijk keihard achterop geklapt. :![]()
Ik weet zeker, als het een man was geweest had ik hem nog een keer gestampt, brommer opgeraapt en weer wegrijden. Als ik daartoe in staat was geweest.quote:
Ja allicht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je planned routes op een navigatiesysteem?
Zet gewoon op marktplaats met bieden..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef hardcorebass het volgende:
Hoeveel zou ik nog kunnen vragen voor een aprilia sr uit '99? 1 jaar geleden helemaal gereviseerd voor 750 euro, dus alles is in pico bello staat.. en half jaar geleden nieuwe kappen voor 800 euro.
Hij vroeg voor zijn SR, niet wat jouw puch waard was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef fs180 het volgende:
ten eerste±wheheh!111
ten 2e.. 50 euro?
klemzetten, afstappen en het hem eens fijn duidelijkmaken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mensen zonder licht op hun fiets moeten dood!
Ik net zo even een rondje rijden ( I know.) en toen opeens doemt er een reflector op, schrik me kapot, was maar 20 meter voor mij ofzo, vol op de rem, 2 versnelling terug ( reed gewoon 80 ofzo ) keihard door het gras en vol toeterend er voorbij gevlogen.
Kutmensen, koop verlichting ofzo.
Als die geen reflector had gehad was ik er waarschijnlijk keihard achterop geklapt. :![]()
Idealepijphoogte.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
klemzetten, afstappen en het hem eens fijn duidelijkmaken.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef mister_dog het volgende:
zo, net gesnowboard..toppie maar me reet voelt alsof ik langs geqxon ben geweest..
Morgen weer he.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef mister_dog het volgende:
zo, net gesnowboard..toppie maar me reet voelt alsof ik langs geqxon ben geweest..
bobquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:16 schreef no1uknow het volgende:
Ik gebruik altijd quickreply. En is iedereen naar bed ofzo? Ik heb echt mn PC en stuff masterlijk geïnstalleerd enzo, niet zo van iets op de PC installeren maar neerzetten enzo.
Ik heb zo'n vissersstoeltje met zon gat ding erin voor drinken, toetsenbord op me schoot en 40 cm voor me een 19" TFTtje
Zit trouwens bier in dat gat ding van me stoeltje
En ik heb een nieuwe versterker, dikke Harman Kardon. Kenkerlauw ding, ubergeadvanceerd, en ik kan er ook nog me pa's platenspeler op aansluitenMe pa heeft nog platen van Bob Marley
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef mister_dog het volgende:
gewoon 17inch en 2,25/50 breed denk ik? kijk is op je bandenquote:Op woensdag 27 september 2006 10:33 schreef Sloavink het volgende:
Mogge, ik wil nieuwe banden voor op me puch ms. Maar omdat het een oudje is weet ik niet of er makkelijk aan te komen is. Weet iemand nog een goede site voor wat ik zoek?
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef no1uknow het volgende:
Vrij vandaag
Gisternacht tot half 4 Prison Break afleveringen zitten kijken
Vandaag ff 22 kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kijk je toch echt verkeerd.. vraag je moeder maar hoe je moet zoekenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef Ferrox het volgende:
Ik wil nu ik 16 ben mn certificaat gaan halen, maar hoe fix ik dit?
Ik kan het namelijk niet vinden op de site van het cbr.......
Ja en ik had het nog wel in spoiler tags gestopt..quote:Op woensdag 27 september 2006 14:54 schreef Unknowd het volgende:
no1uknow hier.
Sterf geq
Maar zoiets had ik al eerder gelezen.
Ben Seizoen 2 ep. 1 tm 5 aan het downloaden thuis
Ik gok dat Anne zijn klasgenootje is.squote:Op woensdag 27 september 2006 17:27 schreef Ferrox het volgende:
moet je serieus strafregels schrijven?
OMGop wat voor school zit je?
Anne?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat Anne zijn klasgenootje is.s
en zijn meester graag wordt aangesproken met Herrquote:Op woensdag 27 september 2006 17:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat Anne zijn klasgenootje is.s
Kijk nou maar uit, ik heb meegemaakt dat iemand dat ook deed en toch tegen een auto geklapt wasquote:Op woensdag 27 september 2006 18:24 schreef Ferrox het volgende:
Nou, het is gelukt hoor![]()
Ik heb em aangevraagd, alleen nu moet ik gvd wachten tot 18 OKTOBER niet normaal gewoon. Maar goed, niet denken dat mn brommer in de schuur blijft staan![]()
Wat doet die scooter daar?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had het dan op je 15e al aangevraagtquote:Op woensdag 27 september 2006 18:24 schreef Ferrox het volgende:
Nou, het is gelukt hoor![]()
Ik heb em aangevraagd, alleen nu moet ik gvd wachten tot 18 OKTOBER niet normaal gewoon. Maar goed, niet denken dat mn brommer in de schuur blijft staan![]()
Als je nou die middelste weghaald was het wel vanquote:Op woensdag 27 september 2006 18:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer genaaid?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef mister_dog het volgende:
Waarom o waarom staat er GODVERDOMME elke dag rollerbank in amersfoortik word en zo langszamerhand beetje droevig van.. vrijdag maandag dinsdag vandaag tering volgens mij gaan ze net zo land door tot dat ze iedereen 3x gepakt hebben zodat ze weer brommers kunnen slopen (geld alleen voor echte jonges (zoals ik dus) die hun brommer over de 1,3 krijgen)
Bij mij was het meer zo van dat ik aan kwam met helmen van 40 euro. En dat ze dan zeiden dat ze voor mijn veiligheid best wel wat voor over hadden, en ik uit eindelijk naar huis kwam met een helm van 65 euroquote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef Ferrox het volgende:
Ja ok, maar praten met ouders over geld bij leggen is niet echt nuttig. Ze vertellen me namelijk al 16 jaar dat ik alles aan een brommer zelf moet betalen![]()
Maar weet je een paar goede zaken in Groningen/Drenthe?
Ik heb een helm die 2 keer zoveel kostquote:Op woensdag 27 september 2006 18:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij mij was het meer zo van dat ik aan kwam met helmen van 40 euro. En dat ze dan zeiden dat ze voor mijn veiligheid best wel wat voor over hadden, en ik uit eindelijk naar huis kwam met een helm van 65 euro
nee dat niet maar ik word helemaal panisch als ik dan op de scooter rijdquote:
wees dr trots op en kijk niet naar prijzen van motohelmenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik heb een helm die 2 keer zoveel kost![]()
![]()
en trouwens.. hard rijden is niet stoerquote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef mister_dog het volgende:
Waarom o waarom staat er GODVERDOMME elke dag rollerbank in amersfoortik word en zo langszamerhand beetje droevig van.. vrijdag maandag dinsdag vandaag tering volgens mij gaan ze net zo land door tot dat ze iedereen 3x gepakt hebben zodat ze weer brommers kunnen slopen (geld alleen voor echte jonges (zoals ik dus) die hun brommer over de 1,3 krijgen)
nee maar wel makkelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 19:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
en trouwens.. hard rijden is niet stoer
De normale retailprijs van die helm is 89 euro, en het vizier nog iets van 29 daar bovenop.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik heb een helm die 2 keer zoveel kost![]()
![]()
Dan moet je wel een hele harde klappert maken zeg, maarre, je kan jezelf ook in de OP zettenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:53 schreef Herox het volgende:
Bedenk goed welke helm je koopt. Toen ik mijn 2e scooter ging kopen heb ik er ook maar een nieuwe helm bij gekocht(want de vorige was beetje te klein) Wil je een echte goede helm koop er dan een van glasfiber. Als jeje arm breekt kunnen ze er een pin in zetten en kun jeje arm nog gebruiken... Breek je schedel dan is het gedaan. Natuurlijk betaal je er wel voor, die van mij was 228 euro...ook van glasfiber ipv plastic zoals de meeste![]()
Heb me ook maar ff geregistreerd hier na passief lezen. Mijn scootertje ook maar voor in de op dan?
[afbeelding]
Setupje:
- Yasuni R
- 17,5 dellorto carb
- Doppler s2br vario
rest standaard en alles ontgrenst offcourse![]()
Snelheid zon 95 echte, 115 op beta teller![]()
(heb er zelf geen zoals je kunt zien
![]()
het is veel stoerder als je 90 gaat en maar 1 kw hebtquote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef mister_dog het volgende:
Das helemaal niet stoer want dan trek je voor geen meter opquote:Op woensdag 27 september 2006 21:00 schreef C2C het volgende:
[..]
het is veel stoerder als je 90 gaat en maar 1 kw hebt![]()
Of je zit op een minibike ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Herox het volgende:
[..]
Das helemaal niet stoer want dan trek je voor geen meter op![]()
![]()
als je goed terecht komt met een hek in je oog is 10 ook al genoegquote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef fs180 het volgende:
35 is al genoeg of je hersenen onbruikbaar te maken
whaha ik trek nog redelijk op, niet hard maar hij gaat maar doorquote:Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Herox het volgende:
[..]
Das helemaal niet stoer want dan trek je voor geen meter op![]()
![]()
je denkt toch gvd niet dat je nog steeds maar 1 kw hebtquote:Op woensdag 27 september 2006 21:00 schreef C2C het volgende:
[..]
het is veel stoerder als je 90 gaat en maar 1 kw hebt![]()
dr is niks verandert, ik reed alleen windje meequote:Op woensdag 27 september 2006 21:24 schreef mister_dog het volgende:
[..]
je denkt toch gvd niet dat je nog steeds maar 1 kw hebtnaja binne kort moete we toch weer omdat ik dan wil weten hoeveel ik heb met ongeveer 65km
Mijn bril gaat dan op en neer wapperen, maar als ik een fatsoenlijke bril zou hebben, zou ik evengoed nog geen crossbril ophebben, dus dan is een crosshelm alleen in de zomer fijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Crosshelmen zijn toch juist fijn als je een bril hebt?
ik sla je doodquote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef C2C het volgende:
[..]
dr is niks verandert, ik reed alleen windje mee![]()
Crosshelm + Bril + Crossbril erover.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn bril gaat dan op en neer wapperen, maar als ik een fatsoenlijke bril zou hebben, zou ik evengoed nog geen crossbril ophebben, dus dan is een crosshelm alleen in de zomer fijn.
Veelste snel, heb nu al 3/4 op, ik kan nooit rustig aan doen met een biertje.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
No1uknow drinkt bier!
fapfapfapquote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef no1uknow het volgende:
Dimie drinkt trouwens slootwater.
das echt relexd, reed op een rs gister rustig in ze 6 iets van 70 ofzo komt er zoo'n tering wijf van 90+ voor me rijden met een gangetje van 65, moet je net iets af remmen ff naar ze 5, nog redelijk weinig toeren ff naar ze 4 7500 toeren 8500 toeren en weer naar ze 5 hop d'r voorbij...geil gewoonquote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, en ik pwnde vandaag een vrachtwagen, en gister een scooter.
Die scooter zat zo'n wigger op, en die reed iets van 55 zonder helm ( SR, geel met oranje, jongen met bontkraagje, afijn, je kent het wel) Dus die zat er zo kei stoer op, en ik kom er aan met een gangetje van 85 ofzo.. had geen zin om te remmen, dusja, ik vol in de berm er voorbij, hij schrok keihard.
En ik pwnde vandaag een vrachtwagen, ik reed op de provinciale weg, die vrachtwagen reed maar 75 ofzo, ik ga zo platliggen, schakel terug naar de 5 ( zodat hij wat sneller optrekt ), en rij er zo voorbij, en als je er bijna voorbij bent kei stoer opschakelen naar de 6.
Yeah, ik ben echt stoer.![]()
joaquote:Op woensdag 27 september 2006 22:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, ik luister nu Jumpstyle.
Ik heb een baggerbui, iemand zin om dit topic nog vol te maken?![]()
Zeker wel he.. Dan schakel je terug, zodat je flink wat toeren maakt, en even later voel je de brommer wegschieten..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
[..]
das echt relexd, reed op een rs gister rustig in ze 6 iets van 70 ofzo komt er zoo'n tering wijf van 90+ voor me rijden met een gangetje van 65, moet je net iets af remmen ff naar ze 5, nog redelijk weinig toeren ff naar ze 4 7500 toeren 8500 toeren en weer naar ze 5 hop d'r voorbij...geil gewoon
m'n ditech is helemaal goed bezig, zit nu varioring in maar hij is nog wel met de gameboy getuned..nu verzuipt ie iederekeer echt kut kan niet volgas 50 rijdenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Herox het volgende:
Niks tegen de ubermachtige aerox he Diemietuhriej, beste scooter die er is. Maar Derbi Senda is ook heel leuk hoor(schakel is toch nog wel ut vetste. Vandaag nog beetje geraced tegen een Senda, kon um alleen niet inhalen beetje te gevaarlijk met fietsers en smal fietspad nzo![]()
Vage kutscooters wel trouwens ben al 5 dagen bezig om de goeie sproeier voor me afstelling te zoeken. Stond ik daar een half uur op school te kicken![]()
Nou ik het zeg moet nog ff testen of ie ut nou wel goed doet
![]()
Beste scooter die er is.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Herox het volgende:
Niks tegen de ubermachtige aerox he Diemietuhriej, beste scooter die er is. Maar Derbi Senda is ook heel leuk hoor(schakel is toch nog wel ut vetste. Vandaag nog beetje geraced tegen een Senda, kon um alleen niet inhalen beetje te gevaarlijk met fietsers en smal fietspad nzo![]()
Vage kutscooters wel trouwens ben al 5 dagen bezig om de goeie sproeier voor me afstelling te zoeken. Stond ik daar een half uur op school te kicken![]()
Nou ik het zeg moet nog ff testen of ie ut nou wel goed doet
![]()
Ditech.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef mister_dog het volgende:
[..]
m'n ditech is helemaal goed bezig, zit nu varioring in maar hij is nog wel met de gameboy getuned..nu verzuipt ie iederekeer echt kut kan niet volgas 50 rijden
love itquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zeker wel he.. Dan schakel je terug, zodat je flink wat toeren maakt, en even later voel je de brommer wegschieten..
Töll is dat.
rot op kringspier brigadier (ja is te doen tip-tronic echt zielig ben je dan)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Op zo'n Aerox kun je toch ook een schakel kitje zetten?
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Beste scooter die er is.
Vind de scooter van Jarno toffer., magoed, voor een Aerox kun je wel veel kopen enzo, dat heb je wel als voordeel.
En natuurlijk is schakel het vetste.. Ik ben echt blij dat ik mijn Jetforce ooit verkocht heb en een schakel heb gekocht.
. Een van de weinige goede keuzes in mijn leven.
![]()
Dat is zwaaaaaaar bagger. Is heel wat anders als een echte schakel. Met dat apparaat kun je zelf door een knop je stuur schakelen waardoor je vario dunner of dikker word. Zeer goed dus om je afstelling te verneuken en topsnelheden zul je er echt ook niet mee halen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Op zo'n Aerox kun je toch ook een schakel kitje zetten?
Boeiend, op meetings kun je dan wel zeggen dat je op een schakel rijd. Goed voor het posergehalte.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef Herox het volgende:
[..]
Dat is zwaaaaaaar bagger. Is heel wat anders als een echte schakel. Met dat apparaat kun je zelf door een knop je stuur schakelen waardoor je vario dunner of dikker word. Zeer goed dus om je afstelling te verneuken en topsnelheden zul je er echt ook niet mee halen.
Beter echte schakel halen dus.
Iedereen van mijn vrienden nu ook.. Toen ze 16 waren.. oh scooter dit dat.. en nu hebben ze er allemaal 1, en 2 hebben er een schakel, ( die in de OP zijn de enigste schakels in mijn vriendengroep) en nu willen ze bijna allemaal een schakel.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef mister_dog het volgende:
[..]
love it..pff als ik er overna denk zit net tekijken vollop geile rs, superbike replica 1500 eurotjes, zit nu al 1700 euri in mn kut ditech..gare kappen enzo rijd niet echt perfect, das wel inclusief 2x niew bandje teller kabelboom schouwen revisatie 2 nieuwe cilinders
Dan lachen ze je uit jaquote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Boeiend, op meetings kun je dan wel zeggen dat je op een schakel rijd. Goed voor het posergehalte.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Herox het volgende:
[..]
Dan lachen ze je uit ja, iedereen weet dat dat wnb is en snel ga je er ook al niet mee..
![]()
Ik kom nog altijd mensen tegen die denken dat ze kunnen schakelen op hun scooter..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Herox het volgende:
[..]
Dan lachen ze je uit ja, iedereen weet dat dat wnb is en snel ga je er ook al niet mee..
![]()
ik ookquote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kom nog altijd mensen tegen die denken dat ze kunnen schakelen op hun scooter..
Remmen ze af.. Gas dicht, ff wachten, weer open, ff wachten, weer dicht.![]()
en dan zo totdat ze bijna stilstaan.
![]()
![]()
poepoequote:Op woensdag 27 september 2006 22:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waaahahahha, ik ben met de vader van No1uknow aan het msnen! geweldig!![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers.quote:
Wehehe, ik zie het op de cam.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef no1uknow het volgende:
Ja was wel leuk gesprek ja![]()
Ik ben het nu weer trouwens, Sander
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:09 schreef Geqxon het volgende:
In je boxershorts? En papa ook?
tss check jensen gewoon gruwelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 23:15 schreef no1uknow het volgende:
Nou bagger eensch door he, je moet hierna nog een hele pagina
jensen sucksquote:Op woensdag 27 september 2006 23:18 schreef mister_dog het volgende:
[..]
tss check jensen gewoon gruwelijk
oh nu is het afgelopen
donders lelijk duits wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |