Jeses helemaal naar limburg O_Oquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
We gaan eerst 'verzamelen' in Zoetermeer (mijn en FS180's woonplaats) en dan overnachten we waarschijnlijk bij mij, en dan zaterdag rijden+sleutelen+chillen etc. maar wel verplaatsen we ons richting het midden van nederland, en dan van zaterdag op zondag ergens een motel pakken, en dan zondagochtend weer naar huis. (Het naar midden nederland gaan is makkelijk omdat iedereen dan een beetje normale afstanden naar huis heeft, dimi moet bijv. helemaal weer terug naar limburg.)
Boeien, ik ben verliefd op mijn brommer.quote:

boekte ze hem met 20?quote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Weetje wat ik vandaag zag
Een oud vrouwtje op een snorbrommer met een helm op
Verder nog geneukt?quote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Geile wilde en hete neuqsecks manquote:
Pwnedquote:Op maandag 25 september 2006 17:26 schreef Ipho het volgende:
@Allemaal
ROFLOMFGEW(DISKH@!!!einzz!!Elevne!!!lolW000tROfl
Dim, en no1 lieten me lachen sorry
Voor het eerst op een snorscooter rijden als je lam bent, is ook tofquote:Op maandag 25 september 2006 17:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Weet je waar ik gister achterkwam he..
Als je flink wat bier drinkt, en dan brommer gaat rijden, kun je ineens veel sneller bochten nemen. Ofja, je durft ineens veel sneller bochten te nemen, best tof.
Ik ben geliefd onder het volk.quote:Op maandag 25 september 2006 17:32 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutvriend ben jij toch.
En?quote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Neequote:Op maandag 25 september 2006 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Misscien had ze er wel 80cc onder met een 25mm carb, dan zou ik ook wel even een helmpje op doen.
Maar kijk, een beetje bosmongool kan een snorfiets wel pwnen alstie fietst. snorfietsen =quote:Op maandag 25 september 2006 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik pwn hoe dan ook elke snorfiets.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 25 september 2006 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Zelfs zonder mijn brommer.
Elke bosjosti kan een snorfiets wel voorbij sprinten. Maar niet voor lang, het is wrs. nogal een opgave om een half uur 30km/h te rennen, tenzij je een marathon loper bent.quote:
De verlosser is gearriveerd.quote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef no1uknow het volgende:
Deaud hiero.
Prijs de Heerquote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De verlosser is gearriveerd.
En de heilige maagd Maria.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En de heilige maagd Maria.
Goed gesprek op msn btw.![]()
STERFquote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb zojuist op een scooter gereden.![]()
Ik zit er zo op.. En dan even later nog steeds.. en dan denk ik van.. Ja.. .. Euhh.. Moet ik niet overschakelen?quote:Op maandag 25 september 2006 18:30 schreef wudstik het volgende:
Mooi is dat hé
niet dusquote:Op maandag 25 september 2006 17:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geile wilde en hete neuqsecks man![]()
Maar ze boekte 'm wel hard hoor, maar ik pwnde haar zoals ik bij iedereen doe.
ik heb het wetenschappelijk geteste enzo.. en het lijtk alleen maar sneller te gaan..quote:Op maandag 25 september 2006 17:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Weet je waar ik gister achterkwam he..
Als je flink wat bier drinkt, en dan brommer gaat rijden, kun je ineens veel sneller bochten nemen. Ofja, je durft ineens veel sneller bochten te nemen, best tof.
maar de gaf ook geen gas he.. dat was dr stationairquote:Op maandag 25 september 2006 17:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
NeeWant ik pwnde haar met mn standaard (niet helemaal standaard overigens, zou best eensch kunnen dat ie 50snel is) Puch Maxi S
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 17:43 schreef no1uknow het volgende:
Heb ik wel eensch gedaan hoor, 20 minuten lang 30/32 km/u gefietst, van Nootdorp naar Zoetermeer. Was wel om 12 uur snachts + een paar bullits (:')) Maar ik heb het wel gedaan
Hoi BazzieK. Nieuwe kloon?quote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef fs180 het volgende:
ja de spamhoer is terug
quote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoi BazzieK. Nieuwe kloon?
Dit kan niet waar zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |